معرفی بهترین رستوران های ایتالیایی در لندن

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1396/8/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

غذاهای ایتالیایی، مخصوصاً پیتزا و پاستا، در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل به هر کشوری که سفر کنید، علاوه بر رستوران‌هایی که غذاهای سنتی همان کشور را سرو می‌کنند، به احتمال زیاد غذاهای ایتالیایی را نیز پیدا خواهید کرد.

تور اروپا

مردم معمولاً معیارهای متفاوتی برای خوب دانستنِ یک رستوران دارند؛ از تزئین و کیفیت بالای غذا گرفته تا قیمت مناسب و دکور. تعداد رستوران‌های ایتالیایی در لندن بسیار زیاد است و بیشتر آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ پس اگر در سفر به انگلیس، هوس غذاهای ایتالیایی کردید اما نمی‌دانستید کدام رستوران یا کافه را از بین این تعداد زیاد انتخاب کنید، نگاهی به لیست پایین بیندازید.

1. رستوران انیما ا کوآره  

رستوران کوچک «انیما اِ کوآره» (Anima e Cuore) که در اسپانیایی به معنی «قلب و روح» است، در «کِنتیش تَون» لندن قرار گرفته و بر خلاف ظاهر کوچکش، غذاهای ایتالیایی متنوع و با کیفیتی دارد. منوی غذای این رستوران ساده و بی‌آلایش تقریباً هر روز تغییر می‌کند و در گوگل ریویو، امتیاز 4.5 از 5 را به دست آورده است. اگر به دنبال غذاهای تجملی و تزیینات آنچنانیِ ظروف نیستید و طعم غذا و قیمت مناسب برایتان بیشترین اهمیت را دارد، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران های ایتالیایی لندن

2. اتنا کافی

اِتنا کافی (Etnacoffee) در منطقه‌ی ویکتوریا در شهر «وست‌ مینستر» قرار دارد که به خاطر غذای خیابانی سیسیلی‌اش معروف شده است. اگر به دنبال قهوه‌های ایتالیایی یا غذاهای خیابانی معروف سیسیلی هستید، برای خوردن یک وعده‌ی غذایی سبک به این کافی‌شاپ بروید.

رستوران های ایتالیایی لندن

3. رستوران لنیما

رستوران شیک «لَنیما» (L'Anima) در خیابان «اسنودن» قرار دارد و قیمت غذاهایش کمی گران است اما با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ی آن، کاملاً ارزشش را دارد. مردم معمولاً برای قرارهای کاریشان به این رستوران مدرن می‌روند که از سبک مینیمال (هنر ساده گرایی) برای دکوراسیون آن استفاده شده است. نام رستوران در اسپانیایی به معنی «روح و جان» است.

رستوران های ایتالیایی لندن

4. کافه ریور

رستوران «کافه ریوِر» (River Cafe) واقع در منطقه‌ی «تِیمز وارف»، یکی از رستوران‌های ایتالیایی شیک و گران قیمت لندن به حساب می‌آید که مانند رستوران لنیما، برای چیدمان داخل رستوران از سبک مینیمال استفاده کرده است. همچنین، تراس باصفای آن که به رودخانه‌ی تیمز اشراف دارد، گزینه‌ی خوبی برای لذت بردن از غذا و چشم‌انداز زیبای آن در تابستان است.

رستوران ایتالیایی لندن

5. رستوران مورا

سلیقه و هوش مدیر ایتالیایی و جوان رستوران «مورا» (Mora) در «جرج استریت»، در معروف شدن آن تاثیر زیادی داشته است. برای دکور این رستوران، از زمین تا سقف، از عتیقه‌های مربوط به دوران ویکتوریا و سلطنت ادوارد استفاده شده است و غذاهای آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

رستوران ایتالیایی در لندن

6. رستوران پیتزا پیلگریمز

رستوران «پیتزا پیلگِریمز» (Pizza Pilgrims) در ناحیه‌ی «سوهو» قرار دارد و سعی کرده است چیدمانش را طوری ترتیب دهد که شما را به یاد رستوران‌های ناپلی در ایتالیا بیندازد. اگر رستوران‌های ساده را به رستوران‌های زنجیره‌ای ترجیح می‌دهید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پیلگریمز در انگلیسی به معنای «مسافران» است.

رستوران ایتالیایی لندن

7. رستوران آمیچی می ای

در رستوران «آمیچی می اِی» (Amici Miei) در منطقه‌ی «شوردیچ» می‌توانید انواع و اقسام غذاهای سنتی ایتالیایی مثل پاستای تازه‌ی خانگی را سفارش دهید. نام این رستوران در اسپانیایی به معنی «دوستان من» است.

رستوران های ایتالیایی لندن

8. رستوران ایتالینا

رستوران «ایتالینا» (Italina) در نزدیکی ایستگاه مترو «بثنال گرین» قرار دارد. این رستورانِ با کیفیت و کوچک و ارزان قیمت، دکوراسیون سنتی و محیطی گرم و صمیمی برای مشتریانش ایجاد کرده است.

رستوران ایتالیایی لندن

9. رستوران سارتوری

راز پیتزاهای خوشمزه‌ی رستوران «سارتوری» (Sartori) این است که از اجاق‌های چوبی استفاده می‌کنند. این رستوران در منطقه‌ی «کاوِنت گاردن» واقع شده است و با تئاترهای آن ناحیه فاصله‌ی کمی دارد. اگر تعدادتان زیاد بود و تصمیم گرفتید غذاهای سارتوری را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم پیتزای یک متری آن را سفارش دهید و همه با هم در خوردن آن سهیم شوید!

رستوران های ایتالیایی لندن

10. رستوران پولپو

رستوران پولپو (Polpo) به معنی اختاپوس، شعبه های زیادی دارد و معمولاً غذاهایش در اندازه‌های بزرگ سرو می‌شوند. اگر به این رستوران رفتید، سفارش نوشیدنی «ایتالیایی تر از ایتالیا» را فراموش نکنید.

رستوران های ایتالیایی لندن

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}