۱۰ رستوران برتر شهر آنسی فرانسه

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

این مقاله به شکم گردان حرفه‌ای اختصاص دارد که مقصد بعدی خود را شهر انسی در اروپا انتخاب کرده‌اند. در ادامه شما را با رستوران‌های برتر مرکز و حومه شهر انسی آشنا می‌کنیم تا بتوانید در آن‌ها یکی از بهترین تجربیات غذایی خود را رقم بزنید.

تور اروپا

سفر به شهر دریاچه آنسی در تورهای فرانسه

شهر اَنسی که به ونیز آلپ هم شهرت دارد، یک شهر کوچک فرانسوی پر از کانال، خیابان‌های سنگفرش و خانه‌های رنگارنگ است. اینجا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق مسکونی این قسمت از کشور، میراث تاریخی غنی‌ای داشته و ساختمان‌های قدیمی‌اش افسون خاصی دارند. برای یک تجربه شام در اعماق تاریخ و احاطه شده با زیبایی طبیعی، این شهر می‌تواند مقصد مناسبی باشد. از مرکز شهر گرفته تا حومه آن، فهرستی از ۱۰ رستوران برتر انسی را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

۱. لوبرژ دو ساووا

رستوران «لوبِرژ دو ساووا» (L’Auberge de Savoie) در قلب انسی واقع شده و هوای تازه کوهستان را در وسط این شهر شلوغ به شما هدیه می‌کند. طراحی داخلی آبی و سفید اینجا محیطی آرام و ریلکس را برای مشتریان فراهم کرده که بتوانند در آن از غذاهای لذیذ دریایی لذت ببرند. فضای باز غذاخوری به مشتریان مناظری عالی از ساختمان‌های قدیمی اطراف را حین غذا خوردن نشان می‌دهد. گستره وسیع غذاهایی که در منو موجود است، کمک کرده که برای هرکس با هر سلیقه‌ای چیزی پیدا شود. کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد و آماده کمک هستند و بهترین راهنمایی‌های غذایی را در اختیار شما می‌گذارند.

رستوران های  آنسی

۲. لسیبولت

رستوران «لَسیبولِت» (La Ciboulette) که در سال ۲۰۰۷ ستاره میشلن خود را دریافت کرد، غذاهایی بسیار زیبا را که تازگی بی‌رقیبی دارند برای مهمانان آماده کرده و در قسمت بسیار قدیمی و آرام انسی قرار دارد. زمانی که در حال اکتشاف در محله دوست داشتنی «کور دو پره کره» (Cour du Pré Carré) هستید، می‌توانید به لسیبولت هم سر بزنید. مناظر تماشایی رستوران رو به مناطق سر سبز شهر هستند. پیشنهاد ویژه ما سوفله «پره شارتو» (Pères Charteux)، فوم شیر و تمشک ترد خواهد بود.

رستوران های  آنسی

۳. لو بلودر

رستوران «لو بِلوِدِر» (Le Belvédère) تنها چند دقیقه با مرکز شهر فاصله داشته و یک سالن غذاخوری پانورامیک با مناظری منحصر به فرد از دریاچه را در اختیار مهمانان می‌گذارد. غذاهای رنگارنگ داخل منو هم بسیار لذیذ هستند و هم به طرزی باورنکردنی زیبا آماده می‌شوند. چهار منوی مختلف با طیف وسیعی از گزینه‌های غذایی به مهمانان داده می‌شود. بهترین گزینه‌ای که این رستوران به آن شهرت دارد، ماهی‌های تازه محلی هستند که از ماهی بخار پز با خامه فلفلی و بادمجان درست می‌شود. سایر غذاهای پیشنهادی شامل گوجه فرنگی‌های سبز و قرمز با پنیر فتا، بیکن و موس سبزیجات هستند. کارکنان این رستوران بسیار صمیمی و آماده کمک هستند و می‌توانید ارزش بیشتری را در قبال پولی که می‌پردازید دریافت کنید.

رستوران های  آنسی

۴. لاپارت دو دیست

اگر به دنبال رستورانی آرام برای صرف شام در انسی می‌گردید، می‌توانید به رستوران «لاپارت دو دیسِت» (L’Appart du Dix-Sept) بروید. طراحی راحت و خوشایند اینجا شبیه خانه بوده و موقعیت بی‌همتایش در طبقه اول، آن را اندکی از شلوغی شهر بالاتر می‌برد. غذاهای خوشمزه داخل منو به زیبایی تزئین می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

رستوران های  آنسی

۵. کنتروسانس

رستوران «کُنتروسانس» (ContreSens) با طراحی معاصر و مینیمالیستی‌اش تجربه‌ای مدرن در تضاد با فضای تاریخی غالب شهر انسی را برای شما فراهم می‌کند. اینجا برای امتحان کردن آشپزی مدرن فرانسه جایی مناسب بوده و غذاهایی هوس انگیز را در منو می‌بینید. کارکنان بسیار مهمان نواز بوده و حال و هوایی بسیار خوشایند در رستوران حاکم است. غذاهای فصلی همواره تازه هستند و هر چیزی که در رابطه با ماهی‌های بومی باشد بسیار محبوب بوده و گزینه‌های بسیار زیادی پیش رویتان قرار خواهند گرفت. غذاهای لذیذ کنتروسانس نسبت به قیمتی که دارند بسیار ارزشمند هستند.

رستوران های  آنسی

۶. کلو دسانس

نهار خوردن در تراس باز «کلو دِسانس» (Clos des Sens) زیر سایه درختان سبز، یک تجربه فراموش نشدنی در انسی است. اگر چه این رستوران اندکی از مرکز شهر فاصله دارد، اما منوهای خلاقانه و ابداعی آن در کنار کیفیت منحصر به فردشان ارزش این سفر را دارند. در منو ترکیبی خوشایند از غذاهای «زمینی و دریاچه‌ای» را می‌بینید که شامل غذاهایی خوش طعم و دلچسب می‌شوند. اگر چه قیمت‌ها در این رستوران اندکی بالاتر هستند اما زمانی که در حال بازدید از این قسمت از دنیا هستید باید حتماً به آن سر بزنید.

رستوران های آنسی

۷. لو بیلبوکه

جَو خانگی و موقعیت عالیِ مرکزی رستوران «لو بیلبوکه» (Le Bilboquet) آن را تبدیل به نقطه‌ای بی‌بدیل برای لذت بردن از غذاهای فرانسوی در محیط زیبای انسی کرده است. مالک رستوران همواره بر روی غذاهای نوآورانه‌اش کار کرده و به صورت هفتگی چیزی تازه برای مشتریان در نظر می‌گیرد. مهمانان می‌توانند با امتحان کردن مقداری از پنیرهای خوشمزه بومی، خود را با این خوراکی سنتی عالی آشنا کنند. یکی دیگر از چیزهای بسیار نوآورانه و هیجان انگیز، سوپ هندوانه با عطر نعنا است.

رستوران های آنسی

۸. لسکیس

اگر به دنبال غذاهای ویژه فصلی با بهترین عطر و طعم هستید، می‌توانید روی «لِسکیس» (L’Esquisse) حساب کنید. کیفیت و مهارتی که در ارائه هر غذا به کار گرفته شده منحصر به فرد بوده و تمام غذاها را از مواد اولیه‌ای که از بازار محلی تهیه می‌شود آماده می‌کنند. مالک این رستوران همواره برای راهنمایی‌های غذایی حاضر بوده و می‌تواند برای انتخاب از بین غذاهای داخل منو به مشتریان کمک کند. با توجه به اندازه بسیار کوچک رستوران باید از قبل میزتان را رزرو کنید.

رستوران های آنسی

۹. لو شله

رستوران «لو شَله» (Le Chalet) در کنار یکی از زیباترین کانال‌های محله قدیمی قرار داشته و کاملاً از الوارهای قدیمی ساخته شده است. در اینجا تجربه غذایی برجسته‌ و جادویی آلپ فرانسه در روزگاران قدیم را خواهید داشت. منوی بسیار عالی لو شله غذاهای ویژه‌ای دارد که شامل خوراک‌های اصیل بومی می‌شوند. برای امتحان کردن غذاهای معروف فرانسوی نباید اینجا را از دست داد.

رستوران های آنسی

۱۰. لو کلوشه

این رستوران نام خود را از یادمانی رومی به نام «لو کلوشه» (Le Clocher) گرفته است که برای عاشقان غذا و هنر می‌تواند یک بهشت باشد زیرا علاوه بر غذاهای خوشمزه و لذیذ، می‌توانید از نمایشگاه‌های هنری موقتی هم دیدن کنید. ترکیبی از مدرنیته و سنت را در مبلمان رستوران خواهید دید که با نوآوری‌های داخل غذا کامل می‌شوند. دستور پخت‌های غیر معمولی در منو وجود دارند که عاشقان غذاهای نو را به وجد می‌آورند.
رستوران های آنسی

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}