سرزمین شکلات بریلز در کوالالامپور

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1396/10/5
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

«سرزمین شکلات بریلز» در کوالالامپور بهترین مکان برای گشت و گذار عاشقان شکلات و همینطور بهترین فروشگاه برای خرید آن به حساب می‌آید.

تور اروپا

«سرزمین شکلات بریلز» (Beryl’s Chocolate Kingdom) یکی از دو فروشگاه برند معروف بریلز، در پایتخت مالزی بوده و دیگر فروشگاه‌‌های آن در شهر «سری کمبانگان» (Seri Kembangan) در ایالت «سلانگور» (Selangor) قرار دارد و «سرزمین عجایب شکلات بریلز» (Beryl’s Chocolate Wonderland) نامیده می‌شود.شکلات بریلز کوالالامپور

در پادشاهی شکلات بریلز، شکلات جاذبه‌ی اصلی است و مردم را به سمت خود می‌کشاند. بریلز شکلات‌های بسیار متنوعی تولید می‌کند که مواد اولیه‌ی آن را از مرغوب‌ترین دانه‌های کاکائو از غنا تأمین می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند انواع شکلا‌ت‌ها را به صورت رایگان تست کنند و از بین بیش از صد نوع شکلات، برای عزیزانشان هدیه بخرند و یا خودشان حسابی در خوردن آن زیاده‌روی کنند. شکلات بریلز از سازمان توسعه اسلامی مالزی تأییدیه حلال دریافت کرده است. در نتیجه روی بسته‌های آن لوگوی حلال ثبت شده و این شکلات‌ها را به یکی از پرطرفدارترین سوغاتی‌ها برای گردشگران مسلمان تبدیل کرده است.

شکلات بریلز کوالالامپور

خلاقیت تولیدکنندگان بریلز منجر به تنوع خارق‌ العاده‌ای در شکلات‌های آن شده که فقط در مالزی می‌توانید ببینید؛ مانند شکلات چیلی، شکلات میوه‌ای دوریان، شکلات چای سبز و شکلات‌هایی از انواع میوه‌ها. همچنین شکلات‌های سری تیرامیسو، کرانچی، رول نارگیلی، نوقا و کوکی‌های آن با طعم‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند. در بخشی از فروشگاه اشاره‌ای به تاریخچه‌ی شکلات‌سازی شده و ابزارهای سنتی را در معرض نمایش قرار داده‌اند که قبل از ایجاد دستگاه‌های صنعتی استفاده می‌شدند.

شکلات بریلز

بخش جذاب دیگر شرکت بریلز، تور رایگان بازدید از کارخانه است که در «موزه شکلات بریلز» صورت می‌گیرد و بازدیدکنندگان می‌توانند با تاریخچه‌ی شرکت و فرآیند تولید شکلات‌های با کیفیت آن آشنا شوند. موزه شکلات در دو شهر «سری کمبانگان» و «بندر بارو بنگی» قرار دارد. این تور حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و در واقع در محیطِ تولید اجرا نمی‌شود، بلکه بازدیدی از گالری مخصوص به همراه پخش ویدئو صورت می‌گیرد. در گالری تصاویری از دستگاه‌های قدیمی، نمایش ویژه‌ا‌ی از بسته‌بندی‌های شکلات از سراسر کشور و عتیقه‌جات ارزشمند دیگر خواهید دید.

شکلات بریلز کوالالامپور

شرکت بریلز در سال ۱۹۹۵ میلادی با هدف جذب بازار محلی و جهانی تأسیس شد. در سال ۱۹۹۸، کارخانه جدید بریلز خطوط تولید خود را گسترش داد تا به هدف خود یعنی ساخت شکلات‌های بسیار باکیفیت نزدیک‌تر گردد. در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ با احداث دو کارخانه جدید، بریلز موفق به تولید شکلات‌های متنوع بیشتر و تأمین نیاز مصرف کنندگان مختلف مانند شکلات‌های مورد استفاده در صنعت خوراکی، قنادی، ساخت کوکی و غیره شد. امروزه شکلات‌های بریلز را می‌توانید در ۱۵ کشور جهان پیدا کنید.


نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}