در این کافه های توکیو با حیوانات دوست داشتنی تعامل کنید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/10/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا شما هم جزو حیوان دوستانی هستید که نمی‌توانید در خانه از آن‌ها نگهداری کنید؟ آیا به زودی عازم شهر توکیو در ژاپن هستید؟ می‌توانیم به شما مژده کافه‌هایی را بدهیم که در آن‌ها می‌توان با حیوانات گوناگون از نزدیک تعامل کرد!

تور اروپا

سفر به شهر توکیو در تور ۱۵ روزه کره جنوبی و ژاپن

همانطور که مردم سرشان بیشتر شلوغ شده و خانه‌ها کوچک‌تر می‌شوند، کافه حیوانات در شهرهای بزرگ محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند، زیرا موقعیتی برای نوازش حیوانات خانگی و غیر خانگی را برای مردمی که امکان نگهداری از آن‌ها را ندارند، فراهم می‌کنند. کَت کافه‌ها در اروپا و آمریکای شمالی هم روز به روز تعدادشان بیشتر می‌شود؛ اما توکیو کماکان در این بازی یک قدم جلوتر است. در اینجا صنعتی خلاقانه برای تعامل با حیوانات شکل گرفته که از تم پارک‌های خرگوش تا ناهار با خزندگان و غیره متغیرند. در این مقاله شما را به توری در جالب‌ترین کافه‌های حیوانات توکیو دعوت می‌کنیم.

۱. تماری نو اوچی

«تِماری نو اوچی» (Temari no Ouchi) در محله معروف «کیچی جوجی» (Kichijoji) واقع شده است. این کافه شبیه به داستان‌های کودکی چیدمان شده و شاید حتی از موزه «جیبلی» (Ghibli) -استودیوی انیمیشن‌سازی معروف ژاپنی- که در همان نزدیکی قرار دارد، الهام گرفته شده باشد. گربه‌های اینجا از امکانات کاملی برخوردارند که شامل فضای زیاد برای گردش و نقاط امنی برای فرار در زمانی که حوصله نوازش را ندارند، می‌شود.

۲. موکا شیبویا

کافه دیگر «موکا شیبویا» (MoCHA Shibuya) است که شامل دو طبقه و تعداد زیادی صندلی می‌شود. البته با این وجود هرگز در آن احساس شلوغی و سنگینی نمی‌کنید. طراحی داخلی با در نظر گرفتن ساکنین اصلی آن یعنی گربه‌ها انجام شده و در نتیجه می‌توانند آزادانه در فضاهای وسیع کافه دویده، بازی کرده یا قایم شوند. علاوه بر اسنک و نوشیدنی برای مردم، این کافه به مشتریان، خوراکی‌های لذیذ مخصوص گربه هم می‌فروشد که به آن‌ها بدهند.

۳. میس بانی

کافه «میس بانی» (Ms Bunny) تعدادی خرگوش زیبا و بغل‌کردنی به همراه تعداد کمی جوجه تیغی را میزبانی می‌کند و بر خلاف کت کافه‌ها، در اینجا خرگوش‌ها را در قفس نگه می‌دارند. مهمانان می‌تواند تنها ده دقیقه با هر خرگوش بازی کنند تا از آزار ندیدن و خسته نشدن حیوان اطمینان حاصل شود. علاوه بر این کالاهای مخصوص نگهداری از خرگوش و یک هتل خرگوش برای نگهداری از حیواناتی که صاحبشان به سفر رفته هم در اینجا وجود دارد. 

۴. ویت بانی

«ویت بانی» (With Bunny) یکی از بزرگ‌ترین کافه حیوانات توکیو محسوب می‌شود. این کافه خود را یک تم پارک خرگوش می‌نامد. ویت بانی از پنج طبقه به همراه یک تراسِ پشت بام برای راه رفتن خرگوش‌ها در روزهای آفتابی ساخته شده است. این کافه به مهمانان خود اجازه می‌دهد که تمام زمان خود را با یک خرگوش به انتخاب خود بگذرانند. خوراک مخصوص خرگوش، پیاده‌روی و سایر تفریحات و امکانات دیگر هم در نظر گرفته شده‌اند که هزینه‌ای اضافه در بر دارند. 

۵. داگ هارت

کافه «داگ هارت» (Dog Heart) در نزدیکی پارک «یویوگی» (Yoyogi) قرار داشته و برای علاقه‌مندان سگ‌ها، یک بهشت واقعی به حساب می‌آید. تمام این سگ‌ها رفتاری دوستانه داشته و از نژادهای کوچک تا بزرگ متغیر هستند و به توجه شما مشتاق! علاوه بر زمان فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در فضای داخل کافه با سگ‌ها داشته باشید، داگ هارت به شما اجازه می‌دهد یک سگ را برای پیاده‌روی در پارک نزدیک به 32 دلار در ساعت کرایه کنید.

۶. کوتوری کافه

«کوتوری کافه» (Kotori Cafe) بیشتر کافه‌ای با موضوع پرندگان است تا یک باغ‌وحش برای تعامل با حیوانات. در اینجا پرندگان را در قفس‌های ایمنی نگهداری می‌کنند که در کنار پرواز و بازیگوشی مشکلی برای مهمانان کافه به وجود نیاورند. پس نیازی نیست نگران یک چیز غافلگیرکننده در قهوه‌ خود باشید! البته امکان نوازش تک به تک پرندگان با هزینه‌ای بیشتر هم وجود دارد. پس اگر به پرندگان عشق خاصی دارید، می‌توانید به اینجا سر زده و با حیوانات مورد علاقه خود تعامل داشته باشید. 

۷. کافه بارون

پرندگان در کافه «بارون» (Baron) آزادند که بیرون از قفس پرواز کنند. در این بین حتی امکان تعامل با جغدهای زیبا هم وجود دارد و مشتریان می‌توانند از قهوه خود لذت برده یا خوراکی‌های خوشمزه‌ای با تم جغدی میل کنند. البته همزمان تحت مراقبت نگاه‌های نافذ این پرنده کنجکاو در میز کناری هم خواهد بود. اگر چه نوازش جغد در این کافه مجاز نیست، اما باز هم تجربه بی‌همتا و متفاوتی را خواهید داشت.

۸. فوکورو سبو

«فوکورو سَبو» (Fukurou Sabou) یک کافه جغد دیگر است. این کافه کوچک به مهمانان خود اجازه می‌دهد که اندکی بیشتر به جغد نزدیک شوند. مشتریان می‌توانند جغدی را که می‌خواهند انتخاب کنند و با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، آن را روی دست یا شانه خود گذاشته و اندکی نوازشش کنند. حتی می‌توانید با این پرندگان زیبا و دوست داشتنی عکس هم بگیرید.

۹. مرکز مار توکیو

مرکز مار توکیو در محله «هاراجوکو» (Harajuku) به شما این گزینه را می‌دهد که یک مار را به عنوان شریک شام خود انتخاب کنید. باید هزینه ورودی پرداخت کرده و بعد از سفارش، ماری را که می‌خواهید با او معاشرت کنید، برگزینید. این حیوان زیبا و مرموز در تمام مدت بازدید شما در محفظه امن و شیشه‌ای نگهداری خواهد شد؛ اما اگر بخواهید آن را از نزدیک نوازش کرده و نگهدارید، باید هزینه‌ بیشتری پرداخت کنید.

۱۰. ساکورا گائوکا

کافه‌ی غیر معمول «ساکورا گائوکا» (Sakuragaoka) در قلب محله شیبویا واقع شده و به شما این موقعیت را می‌دهد که ناهارتان را با همراهی دو بز میل کنید! این بز‌ها ساکورا و شکلات نام دارند و در آغلی جلوی کافه زندگی می‌کنند. آن‌ها بسیار بازیگوش بوده و تا دم در آغلشان می‌آیند تا به مهمانان خوشامد بگویند. این کافه بسیار بزرگ بوده و حتی بدون بزهای بازیگوش هم محیطی خوبی برای صرف ناهار محسوب می‌شود.کافه حیوانات توکیو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}