دنیای شگفت انگیز دیزنی لند در توکیو

الهام غایب
  • الهام غایب
  • 1396/3/8
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

تقریباً محال است کسی کودکی‌اش را بدون رویاپردازی از سفر به سرزمین‌ قصه‌های دیزنی‌لند گذرانده باشد. پارک موضوعی «دیزنی‌لند توکیو» شما را به رویای شیرین کودکی می‌برد.

تور اروپا

سفر به ژاپن با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

پارک موضوعی دیزنی‌لند در توکیو بر اساس فیلم‌های تولید شده توسط «والت دیزنی» ساخته شده است. این پارک در سال ۱۹۸۳ به عنوان اولین پارک موضوعی دیزنی در خارج از آمریکا تأسیس و در ۴ سپتامبر ۲۰۰۱ با هزینه‌ای معادل ۷/۲ میلیارد دلار بازگشایی شد. دیزنی‌لند توکیو که از سرزمین دیزنی‌لند کالیفرنیا و «قلمرو جادویی» در فلوریدا الگوبرداری شده، از ۷ سرزمین موضوعی به وجود آمده و دارای تزئینات و گردش‌گاه‌های فصلی است. در سال ۲۰۱۳ این پارک میزبان ۱۷.۲ میلیون بازدیدکننده بود و عنوان دومین پارک موضوعی پر بازدید، بعد از قلمرو جادویی را به خود اختصاص داد.

بزرگ‌ترین چالش برای افرادی که قصد بازدید از این تفریحگاه را دارند تصمیم‌گیری زمانی است. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفت مثل تعطیلات ژاپن، آب و هوا و تقویم تحصیلی. تعطیلات عمومی در ژاپن در مقایسه با سایر نقاط جهان بسیار متفاوت است. مثلاً بهترین زمان بازدید از این پارک در پایان ماه مه (اوایل خرداد ماه) است که آب و هوا بسیار عالی بوده و پارک خیلی شلوغ نیست. به همین ترتیب، بدترین زمان بازدید هم شامل هفته طلایی (آغاز ماه مه)، عید سال نو و ماه مارس (فروردین) است. در ادامه به ۷ قسمت پارک دیزنی توکیو اشاره‌ای خواهیم داشت.دیزنی لند توکیو

بازار جهانی

بازار جهانی (World Bazaar) که در ورودی اصلی پارک قرار گرفته، یک مرکز خرید سرپوشیده است که در دو طرف آن فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلف قرار دارد. محیط این بازار به سبک شهر‌های آمریکایی اوایل قرن بیستم میلادی طراحی شده و مهم‌ترین بخش خرید پارک است که بسیاری از مهمانان موقع خروج از پارک در آن توقف کرده و خرید می‌کنند. این بازار از دو خیابان متقاطع تشکیل شده است. «خیابان اصلی» که از ورودی اصلی پارک تا «قصر سیندرلا» ادامه دارد و «خیابان مرکزی» که یک خط عمود بر خیابان اصلی ترسیم می‌کند و از یک سو به «سرزمین ماجراجویی» و از سوی دیگر به «سرزمین فردا» منتهی می‌شود.

دیزنی لند توکیو

سرزمین فردا

«سرزمین فردا» (Tomorrowland) موضوعات مربوط به فضا و تکنولوژی‌های آینده را به نمایش می‌گذارد. در این بخش می‌توانید جاذبه‌های محبوبی مثل «کوهستان فضایی» (Space Mountain) و «گردش در ستارگان» (Star Tours) را ببینید و به گفته‌ی خود والت دیزنی، در ماجراجویی‌هایی شرکت کنید که نسخه‌ی کوچکی از آینده‌ی پیش روی ماست که در آن درها به روی تکنولوژی‌های فضایی گشوده خواهد شد.

دیزنی لند توکیو

شهر کارتونی

«شهر کارتونی» (Toontwon) یک محله‌ی کارتونی است که دنیای میکی ماوس را در مقیاسی کوچک‌تر به نمایش گذاشته و شخصیت‌های قصه‌های دیزنی در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند. مخاطبین این بخش بچه‌هایی با سنین کمتر هستند و می‌توانند «میکی ماوس» را در خانه‌ی خودش ببینند، در قایق «دونالد داک» بازی کنند، از تماشای خانه‌ی درختی «چیپ و دیل» لذت ببرند و سوار ترن هوایی بچه‌گانه شوند.

دیزنی لند توکیو

سرزمین فانتزی

«سرزمین فانتزی» (Fantacyland) در مرکز پارک قرار دارد و بر اساس فیلم‌های انیمیشنی کلاسیک دیزنی ساخته شده است. ورودی این سرزمین «قصر سیندرلا» قرار دارد و شخصیت‌های دیگری مثل «پیتر پن» (Peter Pan) و «سفید برفی»، «دنیای کوچکی است» (It's a Small World) و «پو در جستجوی عسل» هم در این بخش هستند و یکی از جاذبه‌های محبوب سرزمین فانتزی بوده که فقط منحصر به دیزنی‌لند توکیو می‌باشد. والت دیزنی این پارک موضوعی را سرزمین تخیل، امید و رویا می‌داند که داستان‌های جن و پری در آن به واقعیت می‌پیوندند. او این سرزمین را متعلق به تمام کسانی می‌داند که قلبی جوان در سینه دارند. 

دیزنی لند توکیو

کشور حیوانات

«کشور حیوانات» (Critter Country) خانه‌ی «داداش خرگوشه»، «داداش روباهه»، «داداش خرسه» و دیگر کاراکتر‌های فیلم «ترانه‌ی جنوب» والت دیزنی است. نام این پارک موضوعی در ابتدا «کشور خرس‌ها» بوده است که بعدها به کشورحیوانات تغییر نام داده اما هنوز بخش هایی از آن دارای بن‌مایه‌‌ی خرسی هستند. در این بخش می‌توانید تفریح محبوب «کنده سواری در کوهستان اسپلش» و همچنین تورهای قایق‌رانی در «رودخانه‌های آمریکا» را تجربه کنید.

دیزنی لند توکیو

سرزمین غربی

«سرزمین غربی» (Westernland) از سرزمین‌های وسترن در امتداد رودخانه‌های آمریکا الگوبرداری شده است و بزرگ ترین پارک موضوعی دیزنی‌لند توکیو محسوب می‌شود که علت آن هم وجود رودخانه‌ی عظیم «رودخانه های آمریکا» در آن است. در این سرزمین همان صداها و تصاویر بخش‌های قدیمی غرب آمریکا را تجربه خواهید کرد. این بخش خانه‌ی ترن هوایی محبوب «کوهستان بزرگ رعد» است و جزیره‌ی «تام سایر» در وسط رودخانه آن قرار گرفته است. همچنین می‌توانید «قایق مارک تواین» و چندین کاراکتر حیوانی متحرک و سخنگو را هم ببینید. در ضمن سرزمین غربی دارای یک پیاده‌روی بزرگ و طولانی بین سرزمین فانتزی و کشور حیوانات است.

دیزنی لند توکیو

سرزمین ماجراجویی

«سرزمین ماجراجویی» (Adventureland) شامل جاذبه‌هایی است که روح ماجراجویی را در وجودتان زنده خواهد کرد. سفر به این دنیای افسون‌گر که شگفتی‌های طبیعی، حیات وحش باورنکردنی و خطرات پنهان شما را احاطه کرده است با هیچ تجربه‌ای در جهان برابری نمی‌کند. ورود به «مقبره گمشده» و کاوش در جنگل‌های تاریک را نباید از دست داد. در این سرزمین می‌توانید در تورهای گردش در جنگل شرکت کنید، «خانه‌ی جنگلی خانواده سوئیس» را ببینید، از «خانه درختی تارزان» بالا بروید، «قطار رودخانه‌ی غربی» را سوار شوید و با «دزدان دریای کارائیب» کشتی سواری کنید.

دیزنی لند توکیو

دیزنی‌لند توکیو از ایستگاه مترو «JR Maihama» به اندازه‌ی ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و معمولاً از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای مهمانان است. این پارک هیچ روز تعطیلی ندارد. اگر به ژاپن و به خصوص توکیو سفر می‌کنید، بازدید از این سرزمین هیجان‌انگیز را در برنامه‌ی خود قرار دهید. مطمئن باشید لحظات خوشی برای تمام اعضای خانواده ایجاد خواهد شد.

الهام غایب الهام غایب
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}