بهترین رستوران های والنسیا که نباید از دست بدهید

ساناز محمدی
  • ساناز محمدی
  • 1396/5/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

والنسیا، این شهر زیبای اسپانیایی، با رستوران‌های متعدد دوست داشتنی، آماده پذیرایی از گردشگران است تا سفری به یاد ماندنی را برای آنها رقم بزند.

تور اروپا

سفر به شهر بندری والنسیا در تورهای اسپانیا

والنسیا با رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای متعددش هیچ سلیقه غذایی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد. «پائِیا» (paella) غذای مشهور این شهر است، اما گزینه‌های دیگری نیز برای امتحان کردن وجود دارند. در اینجا به معرفی 10 تا از بهترین رستوران‌های والنسیا می‌پردازیم.

1. رستوران بودِگا کاسا مونتانا

این رستوران تاریخی والنسیا که تاسیس آن به سال 1836 بازمی‌گردد، بیشتر به خاطر تاپاس‌هایش بر سر زبان‌ها افتاده است. رستوران بودگا (Bodega Casa Montaña) با پیشینه‌ای آکنده از زیبایی، ثمره عشق دو همسایه بوده که مغازه‌ای کوچک و خودمانی را بین خانه‌های خود راه‌اندازی کرده بودند. امروزه این رستوران کمی تغییر کرده، اما همچنان محلی برای قرارهای عاشقانه، گپ و گفت‌های صمیمی و البته چشیدن طعم‌های افسانه‌ای است.

رستوران های والنسیا

2. رستوران لا پاپاردلا

رستوران «لا پاپاردلا» (La Pappardella) با محیط گرم و جذاب خود و دکوراسیون تزیین شده با آثار هنرمندان محلی مکانی ایده‌آل برای عاشقان پاستا به حساب می‌آید. این رستوران برای بیش از 10 سال تمام تمرکز خود را به پاستا منعطف کرده، طوری که اکنون 29 نوع پاستا را به مشتریان ارائه می‌کند. این رستوران طعم‌های مختلفی از پاستا از جمله پاستا با ادویه کاری، پاستا با آجیل و البته پاستای سنتی ایتالیایی را سرو می‌کند. این رستوران که در دو طبقه ساخته شده، دارای یک ایوان مرکزی و همچنین یک تراس کوچک رو به خیابان است؛ تراسی که منظره‌ای بی‌همتا از برج کلیسای «میکالت» (Micalets) را در برابر دید مشتریان قرار می‌دهد. مشتریان این رستوران از خدمات عالی آن بهره‌مند شده و می‌توانند مطمئن باشند که تجربه آن‌ها چیزی بالاتر از یک تجربه معمولی و متوسط خواهد بود.

رستوران های والنسیا

3. رستوران پالاس فِسول

این رستوران قرن نوزدهمی، در منطقه مالی و تجاری مهم والنسیا واقع شده است. دوستداران غذاهای ایتالیایی نباید بازدید از این رستوران را از قلم بیندازند، چرا که می‌توانند طعم لذیذ غذاهای سنتی باکیفیت ایتالیایی را همراه با ویژگی‌های عصر حاضر تجربه کنند. منوی رستوران «پالاس فسول» (Palace Fesol) شامل غذاهای گوشتی، برنجی و طبخ شده با ماهی است که تمامی سلایق را در بر می‌گیرند. علاوه بر این خوراک باقلای منحصر به فرد این رستوران هم جایی برای صحبت اضافه باقی نمی‌گذارد.

رستوران های والنسیا

4. رستوران اَریبار

رستوران «اریبار» (Arribar) با سبک مدرن، شیک و باسلیقه‌اش متمایز می‌شود و با دکوری زیبا و مینیمالیستی، فضایی سرزنده و آرامش‌بخش را برای لذت بردن هر چه بیشتر از غذاهای لذیذش از جمله طیف وسیع غذاهای دریایی فراهم می‌کند. در تابستان مشتریان می‌توانند از تراس زیبای این رستوران استفاده کرده و از تماشای منظره بندر و ساحل لذت ببرند. برای کسانی که علاقه زیادی به دریا دارند، این رستوران بهترین انتخاب ممکن است.

والنسیا

5. رستوران وِرتیکال

این رستوران در طبقه بالای هتل «کونفورتِل آکوا» (Confortel Aqua) واقع شده است. از این رستوران درجه ‌یک که موفق به دریافت ستاره از میشلن شده می‌توانید چشم‌اندازی پانارومیک از بندر و شهر زیبای والنسیا را به تماشا بنشینید. این رستوران با سرو غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیز مدیترانه‌ای، تجربه‌ای منحصر به فرد از رستوران‌گردی را در اختیار مشتریان می‌گذارد. صرف غذا در این رستوران تجربه‌ای لوکس و ممتاز را به شما خواهد بخشید.

والنسیا

6. رستوران کو دِ بَرِیا

کو دِ بَرِیا (Q de Barella) فلسفه‌ای روشن و شفاف دارد: غذا یک فرهنگ است و بخش مهمی از هویت هر شهر را تشکیل می‌دهد. غذاهای این رستوران بسیار خلاقانه هستند اما به ریشه‌های سنتی خود هم وفادار مانده‌اند. اولین چیزی که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند، حال و هوای پرنشاط آن است. در این رستوران به مشتریان با لبخندی زیبا خوش‌آمد گفته می‌شود و یک نیمکت و میزی از مجله‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. فضای رستوران همانند فضای یک خانه، گرم و صمیمی است و البته ویژگی‌های یک رستوران درجه ‌یک را هم در خود جای داده است. اینجا مکانی زیبا برای نشستن، استراحت و پذیرفتن این نکته است که برای لذت بردن از غذا نه تنها شکم بلکه باید روح خود را هم آماده کنید. محیط این رستوران بسیار ساده، درخشان و آرامش‌بخش است و می‌توانید طعم عجیب‌ و غریب خوراک ماهی مرکب و حتی مارماهی را در آن امتحان کنید.

والنسیا

7. رستوران لاپِپیکا

لاپِپیکا (La Pepica) در منطقه ساحلی «پاسئو ماریتیمو» (paseo marítimo) واقع شده و می‌تواند پذیرای نزدیک به 450 میهمان باشد. مشتری‌ها می‌توانند در فضای بزرگ غذاخوری رستوران یا در تراس ساحلی آن از دکوراسیون سنتی زیبا و البته غذاهای لذیذی از جمله پائِیا لذت ببرند. تاریخ تاسیس‌ این رستوران به سال 1898 بازمی‌گردد و مشتریان مشهوری از جمله ارنست همینگوی، پادشاه خوان کارلوس و خانواده سلطنتی را به خود دیده است. مشتریان خوشحالی که تصاویر کوچک امضا شده آن‌ها بر روی دیوار رستوران نقش بسته است.

رستوران های والنسیا

8. رستوران مِرکات

سرآشپزهای رستوران مرکات (Mercat) با استفاده از مواد اولیه سنتی و محلی که با خلاقیتی بی‌نظیر با هم ترکیب می‌شوند، نسخه‌هایی نوآورانه از غذاهای سنتی اسپانیایی را سرو می‌کنند. این رستوران با فضایی آرام و تزیین شده، مرزهای میان سرآشپز و مشتری را محو کرده است.

رستوران های والنسیا

9. رستوران ناوارو

رستوران ناوارو (Navarro) از سال 1951 به مدت بیش از 60 سال، غذاهای درجه ‌یک خود را به والنسیا ارائه کرده است. منوی این رستوران از بهترین و متنوع‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای تشکیل شده است. غذاهایی که از باکیفیت‌ترین و تازه‌ترین مواد اولیه محلی تهیه می‌شوند. همه نوع غذا و خوردنی از برنج، گوشت و ماهی گرفته تا کیک‌های خانگی و بستنی‌های جورواجور در این رستوران یافت می‌شود. این رستوران متخصص پائیای خرچنگ است که معمولاً با نوشیدنی محلی «سانگریا» سرو می‌شود.

والنسیا

10. رستوران لاتابرنا دِ ماریسا

در لاتابرنا (La Taberna de Marisa) می‌توانید فضای گرم و صمیمی غذاخوری طبقه بالا یا حال و هوای پرجنب و جوش بار طبقه پایین را انتخاب کنید و از خوش‌آمدگویی صمیمانه این رستوران و آغوش باز آن به روی مشتریان لذت ببرید. این رستوران معتبر، سنتی و آرامش‌بخش نزدیک به 15 سال پذیرای مشتریان بوده و در جلب نظر آنها با شکست روبه‌رو نشده است. این رستوران با مواد اولیه باکیفیت، پخت‌وپز آرام و فضایی دوستانه و محترمانه، گزینه‌ای مناسب برای رستوران‌گردی در والنسیا است.

رستوران های والنسیا

ساناز محمدی ساناز محمدی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}