بهترین خیابان های خرید در فلورانس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر فلورانس بدون هیچ تردیدی نشان خود را بر صنعت مد دنیا گذاشته است. اگر حین سفر به ایتالیا قصد خرید در این شهر زیبا را داشتید، راهنمای خرید ما را کامل بخوانید تا شما را با برترین مناطق خرید آن آشنا کنیم.

تور اروپا

فلورانس برای خرید‌های لوکس یک مقصد بی‌نظیر به شمار رفته و می‌توانید در آن برخی از بهترین صنایع دستی هنرمندان این کشور را تهیه کنید. از برترین برندها تا بازارهای محلی در خیابان‌های شهر فلورانس وجود داشته و بهتر است برای داشتن بهترین تجربه خرید، پیش از شروع درباره آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید. خرید کردن در این شهر، فارغ از سلیقه و بودجه، یک لذت تکرار نشدنی است. علیرغم این که اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قلب پر رفت و آمد فلورانس هستند و ساعت کاری کامل دارند، اما برخی از بوتیک‌ها و مغازه‌های کوچک‌تر معمولاً برای استراحت معمول بعد از ظهری بین ۱۲:۳۰ تا ۳:۳۰ تعطیل می‌کنند. برای جلوگیری از روبه‌رو شدن با درهای بسته، بهتر است زمانی در آخر بعد از ظهر یا عصر را برای خرید انتخاب کنید. اکثر مغازه‌ها تا ساعت ۷:۳۰ باز هستند. معمولاً فروشگاه‌ها در روزهای یکشنبه و صبح دوشنبه تعطیل بوده ولی در برخی نقاط شلوغ‌تر در روز یکشنبه با ساعت کاری کوتاه‌تر باز می‌کنند؛ البته در کل پیشنهاد می‌کنیم در این دو روز به دنبال خرید نباشید.

۱. دوئومو

مرکز فلورانس برای عاشقان خرید یک بهشت است. بیایید از خیابان اصلی با مغازه‌های مهم‌تر در «ویا روما» (Via Roma) شروع کنیم که از میدان «دوئومو» (Duomo) تا میدان «رپوبلیکا» (Republica) امتداد دارد. در این نواحی برندهایی چون گوچی، میو‌میو، پینکو و استفانل به چشم می‌خورند و دیپارتمنت استور اصلی فلورانس نیز در همین جا قرار گرفته است. اگر در همین خیابان به مسیر خود ادامه دهید، به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتری مانند زارا، بنتون، H&M و کَمپر می‌رسید. بازار چرم و سوغاتی «نوئوو» (Nuovo) نیز در همین حوالی قرار دارد.

مراکز خرید فلورانس

۲. ویا تورنابوئونی

اینجا خانه طراحان لوکس فلورانس محسوب می‌شود و بسیاری از نام‌های مشهور صنعت مد در آن حضور دارند. البته تماشای کلیساهای زیبا و سایر ساختمان‌های در طول راه هم خالی از لطف نیست. خیابان‌های منشعب شده از «تورنابوئونی» (Tornabouni) به ویژه «ویا پورتا روسا» (Via Porta Rossa) و «ویا دلا وینیا نوئوا» (Via della Vigna Nuova) مغازه‌های باشکوه‌تری نیز دارند.

مراکز خرید فلورانس

۳. استیشن و سن لورنتزو

محوطه «استیشن» (Station) بیش از آن که بتوانید تصور کنید مغازه، فروشگاه زنجیره‌ای، کتاب فروشی و بوتیک‌هایی دارد که این خیابان را پر کرده‌اند. خیابان‌های «چرتانی» (Cerretani) و «پانتزانی» (Panzani) که به موازات بازارهای «سن لورنتزو» (San Lorenzo) امتداد می‌یابند، چرم‌های ارزان، پوشاک، روسری و اکسسوار برای فروش عرضه می‌کنند. «بورگو سن لورنتزو» (Borgo San Lorenzo) که میدان دوئومو را به کلیسای سن لورنتزو و اول بازار پیوند می‌دهد، با حال و هوایی سر زنده‌تر و مناسب جوانان است.

مراکز خرید فلورانس

۴. پونته وکیو و اولترارنو

خیابان «پور سانتا ماریا» (Por Santa Maria) که شما را از مرکز به سمت «پونته وکیو» (Ponte Vecchio) هدایت می‌کند، محل استقرار مغازه‌های طلا فروشی قدیمی، گلدوزی و دستکش‌های چرم است. پونته وکیو خود به تنهایی به خاطر مناظر زیبا و جواهر فروشی‌های قدیمی‌اش شهرت دارد. «اولترارنو» (Oltrarno) همیشه به عنوان محله صنعت پیشگان فلورانس معروف بوده و برخی از بهترین صنایع دستی را در خیابان‌های کوچک پیچ در پیچش پیدا می‌کنید. در این میان کارگاه‌های مجسمه‌ سازی، ویلن سازی، کتاب و جواهر خودنمایی می‌کنند. «بورگو سن جاکوپو» (Borgo San Jacopo) نیز خیابان خوبی برای شروع خرید از بوتیک‌ها محسوب می‌شود.

مراکز خرید فلورانس

۵. سانتا کروسه

حواستان به غرفه‌های چرم فروشی توریستی این منطقه باشد. به جای این غرفه‌ها می‌توانید به بوتیک‌های شگفت انگیزی که در خیابان‌های کوچک پنهان شده‌اند و صنایع دستی مانند جواهر یا لباس می‌فروشند سر بزنید. «بورگو آلبیتزی» (Borgo Albizi) از مرکز و «بورگو پینتی» (Borgo Pint) و خیابان کوچک «ماتئو پالمیری» (Matteo Palmieri) در نزدیکی تئاتر نیز از نقطه شروع‌های خوب هستند. بازار معروف دست دوم فلورانس نیز در همین حوالی قرار داشته و مغازه‌های عتیقه فروشی و خیابان «سن جوزپه» (San Giuseppe) شما را به سمت مدرسه چرم در پشت کلیسای «سانتا کروسه» (Santa Croce) هدایت می‌کنند.

مراکز خرید فلورانس

۶. خیابان کالزایولی

خیابان «کالزایولی» (Calzaiuoli) یکی از خیابان‌های معروف با مغازه‌های مدرن تا فروشگاه‌های روزمره‌ است. می‌توانید برند‌های سوپر لوکسی مانند شنل تا دیپارتمنت استور «کوین» (Coin) را در اینجا پیدا کنید. «سیسلی» (Sisley) در حد وسط صنعت مد قرار داشته و همچنین یک فروشگاه دیزنی برای کودکان نیز در اینجا وجود دارد. یکی از برندهای معروف ایتالیایی به نام «فورلا» (Furla) که انتخاب اول هر کسی برای خرید کیف دستی به شمار می‌رود نیز در این خیابان واقع شده است.

مراکز خرید فلورانس

۷. ویا دل کورسو

در «ویا دل کورسو» (Via del Corso) هر محصولی که بتوانید تصور کنید عرضه می‌شود. بوتیک‌هایی مناسب با بودجه‌های متفاوت در این خیابان قرار دارند پس هیچ جای نگرانی برای کاوش در آن نیست. پیشنهاد می‌کنیم گشت و گذار در این خیابان را از میدان رپوبلیکا شروع کنید. طی گردش با ساکنین محلی برخورد کرده و با ردیفی از بوتیک‌هایی که برندهای بومی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارند روبه‌رو می‌شوید. یکی از بوتیک‌های صنایع دستی معروف، «پیرو پولیتی» (Piero Puliti) با تخصص در پیراهن مردانه و کراوات است. تمام اجناس این بوتیک از بهترین مواد ایتالیایی ساخته شده و این طراح آن‌ها را انحصاراً برای این مغازه طراحی می‌کند.

مراکز خرید فلورانس

۸. ویا سانتو اسپیریتو

خیابان اسپیریتو (Via Santo Spirito) بین سن جاکوپو و «بورگو سن فردیانو» (Borgo San Frediano) در آن طرف رودخانه آرنو قرار داشته و یکی از محله‌های محبوب در فلورانس به شمار می‌رود. اینجا با سه خیابان متقاطع، یکی از بهترین مقاصد برای تماشای ویترین مغازه‌ها یا کاوش و خرید سوغاتی ارزشمند است. در محله‌های این حوالی بوتیک‌های هنری زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.

مراکز خرید فلورانس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}