رستوران‌ های برتر ونیز برای گیاه خواران

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/6/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

برخی فکر می‌کنند که افراد گیاه‌خوار نمی‌توانند به اندازه سایرین از غذاهای لذیذ حین سفر بهره‌مند شوند، اما هرگز چنین چیزی درست نیست. در ونیز رستوران‌های گیاهی فوق‌العاده‌ای هستند که غذاهای خوشمزه‌ گیاهی به مهمانان خود ارائه می‌کنند.

تور اروپا

سفر به شهر جادویی ونیز در تور ۸ روزه ایتالیا

گیاه‌خواری به معنی قربانی شدن لذت سفرتان نیست. اگر سبزیجات تازه و خوش طعم به خوبی طبخ شوند، غذای گیاهی نیز می‌تواند به اندازه سایر غذاها لذیذ و جذاب باشد. در این مقاله تلاش کردیم چند رستوران گیاهی برتر از شهر ونیز در کشور ایتالیا را به علاقه‌مندان غذاهای گیاهی معرفی کنیم تا بتوانند به اندازه سایرین در سفرشان به این شهر دیدنی لذت ببرند.

۱. فیومه فردو بیو

گیاه‌خوارها و خام‌خوارها هر دو به یک اندازه در رستوران گیاهی «فیومه فردو بیو» (Fiumefreddo Bío) احساس رضایت و راحتی می‌کنند. اینجا یک رستوران کوچک با تمرکز بر روی مواد اولیه ارگانیک است. یکی از غذاهای پیشنهادی ما رول‌های برگ کلم پر شده با مواد معطر و خوش طعم خواهد بود. می‌توانید پنیر بز بر روی نان خانگی را نیز امتحان کنید. کوفته‌های کلم و کینوا هم می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد. اگر برای صبحانه به رستوران سر زدید می‌توانید شیره بادام خوش طعمی را نیز سفارش دهید.

رستوران های گیاهی در ونیز

۲. فرِریس

ونیز مدت‌ها محل تقاطعی بین اروپای شرقی و غربی بود و این تاریخ در رستوران «فرریس» (Frary's) جانی دوباره می‌گیرد. در این رستوران، آشپزی ایتالیایی و خاورمیانه با هم در می‌آمیزند. می‌توانید تیرامیسوهای خانگی را نیز بعد از غذا امتحان کنید. البته در این رستوران برخی غذاهای گوشتی و دریایی هم ارائه می‌شود اما تمرکز اصلی بر روی غذاهای گیاهی و خام است. در فرریس غذاهای حلال و بدون گلوتن هم پیدا می‌کنید.

رستوران های گیاهی در ونیز

۳. لا تِچا وگانا

رستوران «لا تچا وگانا» (La Tecia Vegana) غذاهایی تماماً ارگانیک و گیاهی را در منوی خود قرار داده و بهترین کیفیت غذاهای ایتالیایی را در بین کاری‌ها و تِمپه‌های هندی ارائه می‌کند. در بین غذاها، دستور پخت‌های ویژه ونیزی و دسرهای وسوسه کننده‌ای چون پای پسته خام را می‌بینید که نمی‌توان به راحتی از کنارشان عبور کرد.

رستوران های گیاهی در ونیز

۴. بودا سول

رستوران «بودا سول» (Buddha Soul Resto) در یک جزیره ساحلی به فاصله ۲۰ دقیقه با وسیله نقلیه عمومی قرار دارد. غذاهای اینجا ترکیبی از فرهنگ‌های گوناگون بوده ولی غذاهای خاورمیانه و آسیایی به ویژه هندی را بیشتر می‌بینید. گزینه‌هایی برای عاشقان گوشت و ماهی هم در نظر گرفته شده اما تمرکز کاملاً بر روی غذاهای گیاهی مانند کاری، پیلاف، نوشیدنی‌های ویژه و دسرهای خانگی است.

رستوران های گیاهی در ونیز

۵. لِسپیگه

اینجا یک اغذیه فروشی بیرون بر با سالاد بار و تحویل فوری است که می‌توانید در آن غذایتان را انتخاب کرده و بر اساس وزنش پول پرداخت کنید. تمام غذاهای منو گیاهی بوده و هر روز بسته به مواد اولیه فصل تغییر می‌کنند. «لسپیگه» (Le Spighe) یک گزینه عالی برای نهارهای عجله‌ای بوده و سیب‌زمینی تنوری در سس کاری خامه‌ای، پاستا و پستوی بادام را نمی‌توان در آن نادیده گرفت.

رستوران های گیاهی در ونیز

۶. لاتزوکا

مانند سایر گزینه‌هایی که در این فهرست به شما معرفی کردیم، در رستوران «لاتزوکا» (La Zucca) هم غذاهایی برای علاقه‌مندان گوشت و ماهی وجود دارد، اما تمام توجه بر روی سبزیجات موجود فصلی معطوف شده است. در تابستان می‌توانید در فضای باز بیرون نشسته و از تماشای کانال لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از قبل میزتان را رزرو کنید.

رستوران های گیاهی در ونیز

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}