تجربه خریدی جذاب در بیلبائو

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/11/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر مقصد بعدی شما شهر بیلبائو خواهد بود و به خرید در سفر علاقه زیادی دارید، می‌توانید به فهرست ما از مراکز خرید برتر این شهر سر زده و تجربه خوبی را برای خود رقم بزنید.

تور اروپا

سفر به شهر بیلبائو در تورهای اسپانیا

شهر بیلبائو جزو شهرهای پرجاذبه توریستی به حساب نمی‌آید و بیشتر مردمی که به آن سفر می‌کنند برای موزه‌های هنری معاصر معروفش آن را انتخاب کرده‌اند. البته جدای از این جاذبه‌های فرهنگی هنری، رستوران‌های عالی پنج ستاره و نقاط خرید قابل توجهی هم در این شهر وجود دارند که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

۱. زوبیارته

مرکز خرید «زوبیارته» (Zubiarte) با نمای آجری، سنگی و شیشه‌ای‌ خود که توسط معماری آمریکایی به نام «رابرت استرن» (Robert Stern) در دهه ۲۰۰۰ ساخته شده با پل «دِئوستو» (Deusto) بر رودخانه اشراف داشته و داخلش ۷۰ مغازه شامل شعبه برندهای مطرحی چون زارا، H&M و غیره قرار دارند. اگر به دنبال مرکز خریدی در محله‌های جدیدتر بیلبائو بودید، می‌توانید به اینجا سر بزنید.
 مراکز خرید بیلبائو

۲. مالمو

فروشگاه «مالمو» (Malmö) نام خود را از یکی از شهرهای سوئد گرفته و در طراحی‌های زیبای اسکاندیناوی با محصولات منحصر به فردی که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید، تخصص دارد. حتماً از کوله‌های «اولند» (Ölend)، چاپ‌های حیوانات روی چوب توسط «فرم لیوینگ» (Ferm Living) و ماگ‌های رنگارنگ «اوم دیزاین» (Öm Design) دیدن کنید. در این فروشگاه دوست داشتنی چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارند و لوازم خانگی، آثار هنری، اسباب بازی و پوشاک داخل آن همیشه در حال تغییر هستند. البته می‌توانید از دست سازه‌های اسپانیایی و باسکی هم چیزهایی پیدا کنید که شامل اسباب‌بازی‌های چوبی و چراغ‌هایی از برند «پالوپالو» (Palopalú)، سینی‌ها و کیف‌هایی با تصویرسازی‌های زیبا می‌شوند.

 مراکز خرید بیلبائو

۳. آتاکونتو

چند هنرمند طراح پارچه این مغازه کوچک، (Ätakontu) را که در کل کشور باسک شهرت پیدا کرده، راه‌‌اندازی کردند. تی‌شرت‌های گرافیکی تخصص اینجا بوده و طراحی‌های هنری متنوعی را در بینشان پیدا می‌کنید. البته باید بدانید که سر دایناسور، نشان معروف این گروه است. تمام محصولات در همین منطقه تولید شده و در آن‌ها از پنبه ارگانیک به کار رفته و اندازه‌هایشان به هر جنسیتی می‌خورد. با توجه به محدود بودن تعداد تولید این آثار، آن‌ها را جای دیگری پیدا نخواهید دید.

 مراکز خرید بیلبائو

۴. بازار ریبرا

«بازار ریبرا» (Mercado de la Ribera) یک بازار غذای گسترده است که با محصولات تازه و گلچینش آشپزهای برجسته شهر را صبح‌ها به سمت خود می‌کشاند. اگر خیلی به پیک‌نیک علاقه‌ای ندارید می‌توانید به سراغ پینچو کانترهای طبقه بالا بروید که تا ۱۰ صبح باز هستند و خوراکی‌های لذیذی را به شما پیشنهاد می‌کنند. می‌توانید از صندلی‌های داخل ساختمان یا بیرون استفاده کنید.

 مراکز خرید بیلبائو

۵. لا کساریا

عاشقان پنیر نباید مغازه شگفت‌انگیز «لاکِساریا» (La Quesaría) را از دست بدهند. در اینجا می‌توانید بیش از ۴۰ نوع پنیر خوشمزه را در کنار گلچین جدید مخصوص هر هفته ببینید. جدای از این پنیرها باید حتماً مرباهای محلی و سایر خوراکی‌های لذیذی که در این مغازه به فروش می‌رسند را هم امتحان کنید. این مغازه در محله قدیمی بیلبائو واقع شده است.

 مراکز خرید بیلبائو

۶. نوکاک بیلبائو

در مغازه کوچک و جوان‌پسند «نوکاک بیلبائو» (Nukak Bilbao) می‌توانید به دنبال مد خیابانی باشید. در اینجا همه چیز از مواد بازیافتی درست می‌شود. می‌توانید تابلوهای پیام رنگارنگی را پیدا کنید که از بنرهای تبلیغاتی قدیمی درست شده‌اند. حتی کوله پشتی‌هایی که از تایر ماشین، کمربندهایی که از شلنگ‌های قدیمی آتش‌نشانی یا کیف پول‌هایی که از تیوب داخلی دوچرخه ساخته شده‌اند هم گزینه‌های جالب توجهی هستند. طراحی تمام این محصولات بسیار خلاقانه و شجاعانه بوده و به حفظ محیط‌زیست هم کمک زیادی می‌کنند.

 مراکز خرید بیلبائو

۷. بازار پلازا نوئوا

صبح روزهای یکشنبه، «پلازا نوئِوا» (Plaza Nueva) تبدیل به یک بازار دست دوم روباز و ساده می‌شود که فروشندگان غرفه‌هایشان را در پشت ردیف ستون‌ها برپا می‌کنند. در این بازار، کتاب‌های دست دوم، سکه‌های درخشان، استامپ‌های قدیمی از کشورهایی که دیگر وجود ندارند، کارت فوتبال بازی کودکان یا صفحه‌های موسیقی به فروش می‌رسند. البته این بازار در زمستان خیلی رونقی ندارد.

 مراکز خرید بیلبائو

۸. پینوکیو

«پینوکیو» (Pinocchio) جزو مغازه‌های کوچکی است که برای کودکان یا بزرگسالانی که هوای کودکی را کرده‌اند ایده‌آل خواهد بود. در اینجا اسباب بازی‌هایی به نمایش گذاشته شده‌اند که تخیل شما را قلقلک خواهند داد. پینوکیو با افسون قدیمی خود گلچینی را به نمایش می‌گذارد که به دقت انتخاب شده است. ماشین‌های چوبی ظریف، قطارهای اسباب بازی، طناب، یویو، ست کوچک کروکت، عروسک‌های دستی و ماریونت‌های دوست‌داشتنی برخی از گنجینه‌های اینجا هستند که انتظار شما را می‌کشند که کشفشان کنید.

 مراکز خرید بیلبائو

۹. مالابابا

«مغازه مالابابا» (Malababa) محصولات چرمی با کیفیت می‌فروشد. مهارت بالای ساخت را می‌توانید در گلچین به دقت گزینش‌شده کیف‌های دستی، کفش‌ها، صندل‌ها و کمربندها ببینید. این مغازه که مرکزش در مادرید واقع شده است، هر چیزی را در تمام نقاط اسپانیا طراحی و تولید می‌کند. در این محصولات از مواد اولیه اکولوژیک استفاده شده و برای آن‌ها از تکنیک‌های رنگرزی سنتی بهره گرفته‌اند.

 مراکز خرید بیلبائو

۱۰. اوریاک

مغازه کوچک و فرح‌بخش «اوریاک» (Orriak) به سادگی می‌تواند نادیده گرفته شود. باید بدانید که از بهترین نقاط شهر برای خریدن هدایایی با ایده‌های ناب است. زیورآلات، ماگ، جعبه‌های چوبی و لوازم خانگی با نشان‌های باسکی تزئین شده‌اند و آثار هنری ظریف ساخته شده با برگ‌ هم جزو گزینه‌هایی هستند که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید. اوریاک در محله قدیمی واقع شده است.

 مراکز خرید بیلبائو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}