بهترین رستوران های بوئنوس آیرس با غذاهای خوشمزه

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/11/18
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بوئنوس آیرس برای گوشت‌خواران یک بهشت واقعی است. اگر می‌خواهید استیک‌های معروف و غذاهای لذیذ آرژانتینی را در رستورانی عالی تجربه کنید، این مقاله برایتان ایده‌آل خواهد بود.

تور اروپا

آرژانتین به خاطر استیک‌هایش شهرت دارد و بوئنوس آیرس هم از این قاعده مستثنا نیست: «پاریاس» (Parrillas) یا استیک هاوس‌های باز، بسیار مشهور هستند، اما در این شهر گزینه‌های غذایی بیشتری را خواهید یافت. در ادامه ۱۰ رستوران برتر بوئنوس آیرس را برایتان گرد آورده‌ایم که بتوانید در پایتخت آرژانتین غذاهایی مانند استیک و سایر خوراکی‌های لذیذ را امتحان کنید.

۱. اوویدو

رستوران «اوویِدو» (Oviedo) در غذای دریایی و ماهی تخصص دارد و اگر بخواهید در غذاهای گوشتی آرژانتینی تنوعی ایجاد کنید، می‌توانید به آن سر بزنید. مواد اولیه تمام غذاها بسیار تازه هستند و معمولاً می‌توانید غذاهای کلاسیک اسپانیایی مانند کروکِت پنیر بز، پائِیای والنسیایی و ماهی مرکب‌های کوچک را هم در آن سفارش دهید. تنوع ماهی‌های کبابی در یک سالن غذاخوری شیک، تجربه غذایی خوبی را برایتان رقم می‌زند.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۲. لا کابررا

رستوران «لا کابرِرا» (La Cabrera) را شاید بتوان معروف‌ترین استیک هاوس بوئنوس آیرس معرفی کرد که برش‌های بزرگ گوشت کباب‌شده در پاریا را در کنار تنوع قابل توجهی از غذاهای جانبی به مشتریان ارائه می‌کند. لا کابررا همیشه شلوغ است و باید حتماً از قبل میزتان را رزرو کنید.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۳. لا بورگونی

رستوران «لا بورگونْیْ» (La Bourgogne) رستورانی شیک در «هتل کاخ آلوِئار» (Alvear Palace hotel) است. منوی اینجا از غذاهای اعلای فرانسوی تشکیل شده و با یک فهرست نوشیدنی‌های شگفت‌انگیز کامل می‌شود. کسانی که دنبال تجربه‌ای ارزان‌تر هستند، می‌توانند به سراغ منوی فیکس بروند که در آن هم نوشیدنی‌هایی با هر غذا همراه می‌شود.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۴. ال اوبررو

«اِل اوبرِرو» (El Obrero) در حال ساختن اعتبار و شهرت به عنوان یکی از بهترین جاهای شهر برای استیک‌هایی با طبخ عالی است. اینجا با قیمت‌های پایین و کیفیت خوبش، مشتریان زیادی را هم به سمت خود می‌کشاند. علاوه بر این، طیفی از غذاهای ایتالیایی هم در منوی ال اوبررو وجود دارد که به تاریخ کارگران مهاجر ایتالیایی که به این شهر وارد شدند ادای دین می‌کند. برای غیربومیانی که در شب به این رستوران سر می‌زنند، استفاده از تاکسی را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۵. نولا

«نولا» (NOLA) یک نمونه متمایز از غذاهای عالی «نیو اورلئان» (New Orleans) را به مشتریان ارائه می‌کند. آشپز «لیزا پوگلیا» (Liza Puglia)، آشپزی کلاسیک «کرِئوله» (Creole) را که با تأثیرات مکزیکی و آرژانتینی ترکیب شده به مهمانان رستوران پیشنهاد می‌دهد. منوی فیکس به صورت ماهیانه تغییر می‌کند تا همیشه از مواد تازه فصلی در تمام غذاها استفاده شود.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۶. اوساکا

رستوران «اوساکا» (Osaka) علیرغم ریشه‌ای که در کشور پرو دارد، یکی از بهترین نقاط برای امتحان کردن غذای ژاپنی در بوئنوس آیرس است. این رستوران در غذاهای با ماهی خام، سوشی تازه و ساشیمی، در کنار سوپ سبزیجات پرو تخصص دارد که البته ترکیبی متضاد از آشپزی ژاپن و آمریکای جنوبی را به شیوه‌ای نوآورانه به نمایش می‌گذارد. این دو سبک آشپزی به خوبی مکمل هم هستند.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۷. اونیک

«اونیک» (Unik) در پالرمو، در سال ۲۰۱۱ توسط معمار فرانسوی-آرژانتینی به نام «مارسلو جولیا» (Marcelo Joulia) خلق شد که از آن به عنوان راهی برای نمایش ثمره‌ تلاش‌های ۳۰ ساله‌ خود استفاده کرده و اشیایی مرتبط به طراحی صنعتی بین دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ را به نمایش می‌گذارد. صندلی‌ها و آباژورها همگی از دیزاین‌های کلاسیک بوده، ولی دکور کامل و عالی به سبکی مدرن تعلق دارد. منوی این رستوران هم بیشتر از غذاهای مدرن آرژانتین تشکیل شده و ران بره با کینوا از گزینه های محبوب به شمار می‌رود.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۸. تگی

شاید از بیرون، رستوران «تِگی» (Tegui) خیلی جای جذابی نباشد. دیوارهای آن با گرافیتی پر شده و در مقایسه با رستوران‌های چشم‌گیرتر پالرمو حرفی برای گفتن ندارد. هر چند، اگر به داخل بروید، با رستورانی مدرن و کامل روبه‌رو می‌شوید که غذای مدیترانه‌ای و غذاهای کلاسیک آرژانتینی را ترکیب کرده است. منوی فیکس پیچیده‌ی اینجا به صورت هفتگی تغییر کرده و با مواد اولیه فصلی تهیه می‌شود.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

۹. کاسا فلیکس

از میان رستوران‌های هیجان‌انگیز خصوصی بوئنوس آیرس، «کاسا فلیکس» (Casa Felix) بسیار محبوب و متمایز است. چندین بار در هفته مهمانان می‌توانند به خانه آشپز معروف، «دیگو فلیکس» (Diego Felix) و همسرش در محله چاکاریتا سر زده و از یک غذای پنج قسمتی عالی لذت برده و بهترین آشپزی بومی آرژانتین را تجربه کنند.

۱۰. کروک مادام کافه

در محوطه موزه ملی هنرهای تزئینی بوئنوس آیرس، می‌توانید «کروک مادام کافه» (Croque Madame Café) را پیدا کنید. اینجا برای یک ناهار عالی یا چای بعد از ظهری داخل موزه گزینه فوق‌العاده‌ای خواهد بود. اگر در فضای بیرونی کافه بنشینید، می‌توانید از مناظر دلپذیر حیاط در زیر سایه درختان لذت برده و به صرف شیرینی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه‌تان بپردازید. حتماً یک فنجان قهوه قوی یا یکی از ساندویچ‌های معروف کروک مادام را در تجربیات خود بگنجانید.

بهترین رستوران های بوئنوس آیرس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}