بهترین هتل های منطقه یک پاریس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر قصد داشته باشید منطقه یکم پاریس را برای اقامت خود انتخاب کنید، لازم نیست نگران قیمت‌های بالای هتل در فرانسه باشید زیرا همه نوع اقامتگاهی در اینجا پیدا می‌شود.

تور اروپا

منطقه یک پاریس، زمانی خانه پادشاه بوده و مغازه‌های لوکس، معماری‌های باشکوه و رستوران‌های مجلل آن شما را به این فکر وامی‌دارند که حتماً اقامتگاه‌های این منطقه نیز برای افرادی از قشر بالا مناسب هستند. هر چند این مسئله از قرن هفدهم تغییر بسیار اندکی کرده، ولی گلچین زیادی از هتل‌ها آمادگی پذیرایی با آغوش باز از همه نوع مسافری را دارند. این هتل‌ها برای هر کسی با هر بودجه و سلیقه‌ای پیشنهادی در نظر گرفته‌اند. در فهرست پیش رو، از هتل‌های اقتصادی‌تر تا لوکس‌ترین هتل‌ها را معرفی کرده‌ایم.

لو موریس

«لو موریس» (Le Meurice) یکی از بهترین هتل‌های به سبک سنتی برای اقامت در منطقه اول است. این کاخ قرن نوزدهمی که به هتلی پنج ستاره تبدیل شد، موقعیتی بی‌همتا روبروی «باغ‌ تویلری» دارد. لو موریس رستورانی با سه ستاره میشلن، یک اسپا و سوئیت‌هایی باورنکردنی را به شما پیشنهاد می‌کند که حتی با سوئیت پادشاهان رقابت می‌کنند. این نام را به سادگی می‌توان در سه کلمه «باکلاس، لوکس و باشکوه» خلاصه کرد.

هتل های پاریس

هتل می فر پاریس

اگر دنبال استایل سنتی و معمول فرانسوی هستید اما نمی‌خواهید به اندازه اقامت در هتل لو موریس پول خرج کنید، «هتل می فر پاریس» (Hotel Mayfair Paris) را به شما پیشنهاد می‌کنیم که اتاق‌هایی از ۱۶۵ یورو در شب به مهمانان ارائه می‌کند. موقعیت این هتل هم با نزدیکی به متروی کنکورد بسیار عالی بوده و با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید صبحتان را در باغ تویلری آغاز کنید. اتاق‌ها به شیوه‌ای ساده اما شیک و باکلاس چیدمان شده‌اند ولی به هر حال به پای لو موریس نمی‌رسند. کیفیت خدمات و امکانات بالا بوده و مطمئن باشید که از بیدار شدن در اتاقتان خوشحال خواهید بود.

هتل های پاریس

گلدن تیولپ واشینگتن اپرا

اقامت در «گلدن تیولپ واشینگتن اپرا» (The Golden Tulip Washington Opera) به معنی تجربه‌ای سنتی با چاشنی تاریخ است. اینجا عمارت سابق «مادام دو پومپادو» (Mme de Pompadour) معشوقه لویی پانزدهم بود. این هتل درست پشت باغ‌های کاخ سلطنتی قرار داشته و تجربه خوبی برایتان می‌سازد. مبلمانی از چوب بلوط، حمام‌های مرمری، کاشی‌های زیبا و سایر موارد در همان بدو ورود به شما حسی شاهانه می‌دهند. قیمت اقامت در اینجا از شبی ۲۰۰ یورو آغاز می‌شود و با این حساب می‌توان ادعا کرد که زندگی کردن مثل یک ملکه هرگز به این ارزانی نبوده است!

هتل های پاریس

هتل پرنس آلبر لوور

منطقه یک پاریس به قدری زیبا و باشکوه است که حتی افرادی با بودجه محدودتر نیز نباید آن را از دست بدهند. «هتل پرنس آلبر لوور» (Hotel Prince Albert Louvre) اتاق‌هایی به قیمت شبی ۷۰ یورو را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. اگر چه موقعیت این هتل کمی از مرکز فاصله دارد اما با نزدیکی‌اش به متروی «پیرامید» (Pyramides) آن را جبران می‌کند. می‌توانید در اینجا استایل خاص پاریسی را تجربه کنید و از اتاق‌هایی که به سبک قدیم چیدمان شده‌اند لذت ببرید.

هتل های پاریس

هتل ترز

«هتل ترز» (Hotel Thérèse) چهار ستاره به شیوه‌ای باشکوه دکوراسیون شده و مطمئن باشید که حین اقامتتان حس واقعی یک پاریسی قرن بیست و یکمی را تجربه خواهید کرد. برای طراحی داخلی هتل از رنگ‌های لطیف و روشن، متریال‌های غیر معمول و مبلمان ویژه‌ای استفاده کرده‌اند تا محیطی آرام ولی مدرن به وجود بیاورند که اتمسفری صلح‌آمیز داشته باشد. این هتل اندکی از مرکز فاصله دارد و قیمت اتاق‌هایش از شبی ۱۵۰ یورو آغاز می‌شوند. اگر دنبال هتلی زیبا با قیمتی مناسب بودید می‌توانید روی آن حساب کنید.

هتل های پاریس

هتل کریون

«هتل کریون» (Hotel Crayon) با رنگ‌های درخشانی که برای طراحی داخلی‌اش به کار گرفته و با ترکیب مبلمان قدیمی و مدرن، یک بوتیک هتل بی‌همتا و جذاب برای اقامتتان خلق کرده است. موقعیت مناسب این هتل به شما اجازه ماجراجویی در هر دو جنبه منطقه اول را می‌دهد. می‌توانید در میان مغازه‌های عتیقه فروشی و کافه‌های مستقل بگردید یا به سراغ قسمت‌های مهم‌تری مانند حوالی لوور بروید. البته تمام این گردش‌ها با پای پیاده هم امکان پذیر هستند. این هتل سه ستاره با قیمت‌های اقتصادی‌اش یک گنج واقعی است.

هتل های پاریس

هتل ادیسه

اگر دوست ندارید حس کنید در پاریس یا حتی سیاره زمین هستید، باید حتماً «هتل ادیسه» (Hotel Odyssey) را انتخاب کنید که شما را به دنیایی ناشناخته می‌برد. اتاق‌های این هتل روی آرامش مهمانان تمرکز دارند و از خطوطی تمیز و انحناهای نرم برای این کار بهره‌ گرفته‌اند. این اتاق‌های کپسول مانند که بزرگ‌ترین گزینه دو نفره‌شان «پیله» نام دارد، مبلمانی هوشمندانه، فشرده و به سبک مینیمال دارند. انتخاب رنگ دیوارها و مبلمان و نورپردازی شجاعانه، به فضا جان می‌دهد. این هتل برای جوانان تجربه‌ای بی‌همتا می‌سازد و اتاق‌هایش از شبی ۱۲۰ یورو قیمت گذاری شده‌اند.

هتل های پاریس

هتل ماندارین اورینتال

«هتل ماندارین اورینتال» (The Mandarin Oriental) بر خلاف لو موریس که پادشاه هتل‌های کلاسیک است، بدون شک همتای مدرن آن به شمار می‌آید. این هتل طی سال‌ها میزبان ستاره‌های زیادی بوده و به سادگی حس مجلل بودن را به مهمانان القا می‌کند. این هتل در «خیابان سن اونوره» (St. Honoré) و در میان زیباترین بوتیک‌های معروف‌ترین برندهای صنعت مد واقع شده است. سن اونوره یکی از شیک‌ترین خیابان‌های جهان است. در اینجا با یک مرکز اسپا، استودیوی بدنسازی و سیستم‌های سرگرمی داخل اتاق پذیرایی می‌شوید. حتی می‌توانید بالشتان را نیز از منو انتخاب کنید. هیچ چیزی پیدا نمی‌کنید که این هتل در نظر نگرفته باشد و البته قیمت اتاق‌هایش از شبی ۹۰۰ یورو آغاز می‌شوند.

هتل های پاریس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}