بهترین هتل های پاریس را بشناسیم

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/9/10
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

پاریس، پایتخت فرانسه، بدون شک جاذبه‌هایی دارد که زبان زد تمام جهان هستند، اما بهترین هتل‌ های پاریس برای اقامت کدام‌ها هستند؟

تور اروپا

شهر پاریس از نورهای درخشان برج ایفل در شب گرفته تا میادین هنری مونمارتر، دارای تنوع فراوانی است. این شهر جزو یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید و به راستی لیاقت این عنوان را هم دارد. این شهر برای کسانی که دنبال خریدن لباس‌های مجلسی شیک، تجربه‌ی غذاییِ عالی و تحسین فرهنگِ هنر باشند نیز گزینه‌ای ایده آل است. چه با خانواده به این شهر سفر کنید یا دنبال یک استراحت تک نفره‌ی لوکس باشید، در این راهنما برخی از بهترین هتل‌های پاریس را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل لتمیز

هتل چهار ستاره لَتَمیز (Hotel la Tamise) از موقعیتی عالی، روبه‌روی باغ تویلری تاریخی بهره‌مند است. از هتل می‌توانید با پای پیاده به دیدن جاذبه‌های برجسته‌‌ی پاریس مانند موزه لوور یا موزه اورسی بروید. این ساختمان در قرن نوزدهم به عنوان یک عمارت باشکوه دولتی ساخته شد و اشراف اروپایی، نجیب زادگانی که به سفر آمده بودند، یا افراد مشهور صنعت مدِ دهه‌ی ۱۹۷۰ در آن اقامت داشته‌اند. اگر چه امکانات این هتل به اندازه‌ی هتل‌های بزرگ‌تر شهر پاریس چشمگیر نیست، اما ۱۹ اتاق خواب آن همراه با خدماتی که به مهمانان ارائه می‌شود، این هتل را از سایر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند.

هر کدام از اتاق‌های باشکوه این هتل با پارچه‌های لوکسی مانند مخمل، چرم و برنج تزئین شده‌اند و همگی عایق صدا هستند تا در شب خوابی راحت داشته باشید. از میان امکانات مدرن اتاق می‌توان به تلویزیون ماهواره‌ای، لپ تاپ و دستگاه قهوه ساز اشاره کرد. در سوئیت خانوادگی می‌توانید مناظری جذاب از «باغ تویلری» را تماشا کنید. در تمام نقاط ساختمان از اینترنت رایگان هم بهره‌مند خواهید بود.

هتل لتمیز

هتل اکتا

هتل اِکتا (Ekta Hotel) تنها چند دقیقه با طاق پیروزی و شانزلیزه فاصله دارد. این هتل به لحاظ اقتصادی برای مهمانان بسیار به‌صرفه است و هزینه‌های آن با موقعیت مرکزی‌ و طراحی داخلی مدِ روزش تضاد دارد. می‌توانید از میان ۲۵ اتاق و سوئیت آن که همگی با الهام از سبک دهه‌ی ۷۰ طراحی شده‌اندُ یکی را برای اقامت انتخاب کرده و از فضای کوچک ولی عالی آن لذت ببرید که با یک حمام و توالت اختصاصی، تلویزیون ماهواره‌ای و دستگاه قهوه ساز کامل می‌شود. اگر بخواهید کمی بیشتر خرج کنید، می‌توانید اتاق تراس‌دار یا سوئیتی مخصوص خانواده‌ها را انتخاب نمایید.

معمولاً صبحانه را در سالن غذاخوری هتل برای مهمانان آماده می‌کنند اما اگر بخواهید، می‌توانید آن را در اتاقتان نوش جان کنید. اگر چه در اینجا رستورانی وجود ندارد، اما خدمات داخل اتاق از ساعت ۶ بعد از ظهر تا نیمه شب در دسترس هستند. البته در محیط اطراف هتل گزینه‌های زیادی برای صرف غذا خواهید یافت.

هتل اکتا

مزون سوکه

مِزون سوکه (Maison Souquet) پنج ستاره، روبه‌روی «مولن روژ» و در نزدیکی خیابان‌های هنری مونمارتر واقع شده است. این هتل برای کسانی که به دنبال لاکچری و حریم خصوصی هستند، ایده آل خواهد بود. امروزه این ساختمان قدیمی با دکوری باشکوه روح منطقه را منعکس می‌کند. هر کدام از ۲۰ اتاق و سوئیت این هتل، نام و چیدمان مخصوص خود را دارند. هر روز صبحانه را در باغ زمستانی برای مهمانان آماده می‌کنند و می‌توانید در رستوران هتل غذاهای عالی سفارش دهید.

مزون سوکه

هتل و سوئیت های نل

اقامتگاه نِل (Nell) دارای موقعیتی مرکزی و برای خانواده‌هایی که دوست دارند به شیوه خودشان شهر را بگردند، ایده آل است. ایستگاه مترو پاریس تنها ۳ دقیقه با شما فاصله دارد و به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی خواهید داشت. این هتل ۱۷ آپارتمان و استودیو برای ارائه به مهمانان دارد که هر کدام با یک تلویزیون ۳۶ اینچی و اینترنت وای فای رایگان امکان سرگرم کردن خانواده‌ها را فراهم می‌کنند. بزرگ‌ترین آپارتماني این هتل، دو تخت خواب و یک سالن نشیمن جداگانه دارد. نحوه‌ی طراحی تمام واحد‌ها هم طوری است که تعطیلات خانوادگی را برای همه مسافران به‌صرفه‌تر می‌کنند. خدمات نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و می‌توانید خدمات ماساژ داخل اتاقتان را هم از طریق بخش پذیرش رزرو کنید.

هتل و سوئیت های نل

هتل دوبوسون

هتل دوبوسون (Hotel d’Aubusson) موقعیتی در کرانه‌ی چپ رودخانه «سِن» دارد و در ساختمانی واقع شده است که تاریخ قرن هفدهم فرانسه را منعکس می‌کند. داخل هتل می‌توانید فرش‌های منقوش «اوبوسون»، لوسترهای باشکوه، پارکت ورسای و عناصری دیگر را ببینید که شما را به دنیایی دیگر می‌برند. البته تمام اتاق‌ها به امکاناتی مدرن مانند تلویزیون و اینترنت هم مجهز هستند. معمولاً صبحانه را در باغ زمستانی آماده می‌کنند و در کافه لوران (Laurent) می‌توانید از چای بعد از ظهری در کنار آتش لذت ببرید. چهره‌های سرشناس پاریسی مانند «روسو» و «ولتر» زمانی در این هتل با هم دیدار می‌کردند.

هتل دوبوسون

هتل شانگری لای پاریس

هتل شانگری لا (Shangri-La) برای کسانی که به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس هستند تا اتاقشان را از قبل رزرو کنند، اقامتی عالی همراه با تماشایی‌ترین مناظر شهر را فراهم می‌کند. وقتی از میان درهای بزرگ فرانسویِ این هتل به تراس اختصاصی خودتان قدم می‌گذارید، با افق باورنکردنی شهر پاریس روبه‌رو خواهید شد. این هتل در یک کاخ ناپلئونی واقع شده و هیچ چیزی از هویت تاریخی و شکوه غنی‌اش را از دست نداده است. اتاق‌ها به رنگ کرم، طلایی و آبی سلطنتی تزئین شده‌ است و مبلمان عتیقه و حمام مرمری هم شکوه خاصی به آن‌ها می‌دهد. می‌توانید از باغ زیبا، اسپای آرام‌بخش و دو رستوران ستاره‌دارِ این هتل نهایت استفاده را کنید.

هتل شانگری لای پاریس

هتل پلازا آتنه

در شهری که به هنر آشپزی‌اش شهرت ویژه‌ای دارد، هتل پلازا آتِنه (Hotel Plaza Athénée) هم به خاطر غذاهای عالی و هم به خاطر فضای سالن غذاخوری لوکسش بسیار متمایز است. لوسترهای کریستالی، زمین‌های مرمری صیقل خورده و ستون‌های بلند از این مکان، هتلی باشکوه و مجلل می‌سازند. اگر چه این هتل پنج رستوران دارد اما برجسته‌ترین آن الن دوکاس (Alain Ducasse) است. در این رستوران می‌توانید از غذاهایی لذت ببرید که با طعم و مواد اولیه‌ی طبیعی درست شده‌اند.

هتل پلازا آتنه

لو بریستول پاریس

لو بریستول پاریس (Le Bristol Paris) به خیابان فوبورگ سِنت اونوره (Faubourg Saint-Honoré)، از معروف‌ترین مراکز خرید پاریس، اشراف دارد و در سال ۱۹۲۵ ساخته شده است. در زمان جنگ جهانی دوم از این بنا به عنوان سفارت آمریکا استفاده می‌شد و امروزه با دکور قدیمی و گل‌ آرایی‌های شگفت انگیزش از مهمانان پذیرایی می‌کند. در اتاق‌ها می‌توانید انتظار یک حمام مرمری، پرده‌های ابریشمی و عتیقه‌های چوبیِ زیبا را داشته باشید.

لو بریستول پاریس

له بن

له بَن (Les Bains) در «ماره» واقع شده و در دهه ۸۰، کلوبی در آن قرار داشت که میزبان چهره‌های معروفی مانند «جانی دپ» بوده است. در سال ۲۰۱۵ این مکان به عنوان یک هتل لوکس کار خود را از سر گرفت. کلوبِ این هتل با زمین رقص چهارخانه‌اش برای اجراهای زنده و حضور دی‌جی‌های معروف دوباره بازسازی شد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً رستوران آن را هم امتحان کنید. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ بوده و برای استراحت بعد از یک شب پر شور ایده آل هستند.

له بن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}