بهترین بوتیک های مد و لباس در زوریخ سوئیس

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1397/10/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

زوریخ یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید است. در این شهر می‌توانید بهترین بوتیک‌ها و برندها را بیابید و شگفت‌انگیزتزین خرید عمرتان را داشته باشید.

تور اروپا

سفر به زوریخ با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

زوریخ پراز اوت‌لِت‌های طراحان مشهور جهان است که اغلب آنها در خیابان بانهوف‌ قرار دارند که یکی از پررونق‌ترین و گران‌ترین خیابان‌های اروپا است. اما به غیر از این محل، بسیاری فروشگاه‌های دیگر هم وجود دارند که در آنها خواهید توانست حس متفاوتی از سبک و استایل متناسب با ذائقه خود را پیدا کنید. در ادامه نام برخی از این فروشگاه‌ها آمده است تا در طول سفرتان به زوریخ سوئیس از آنها دیدن کنید.

دی سی استایل

با رفتن به فروشگاه دی سی استایل (DeeCee Style) می‌توانید رفتن به هر بوتیک مشابهی را فراموش کنید. هر چیزی از جین و چرم که ممکن است مد نظر داشته باشید را در این بوتیک موجود است. چکمه‌ها، کت چرم، شلوار جین و کلاه موتورسیکلت از آن جمله‌اند. جامعه هدفِ فروشگاه بیشتر مردان هستد، اما بخش زنانه هم در فروشگاه وجود دارد.

دی سی استایل زوریخ

دِ گالری

در بوتیک دِ گالری (The Gallery) می‌توانید اقلام بسیاری از برندهای بین‌المللی شناخته شده‎‌، اعم از جدید یا دست دوم، را خرید کنید. قیمت‌ها روی‌هم رفته بالا است و فروشگاه نه با نام برندهای تجاری مختلف که با کالاها به بخش‌های مختلف (شلوار جین، لباس غیر رسمی، لوکس مقرون به‌صرفه، معاصر و مدرن و اکسسوری) تقسیم می‌شود. همچنین یک بار آبمیوه در فروشگاه موجود است تا به هنگام خرید نفسی تازه کنید.

د گالری زوریخ

روما بوتیک

اگر دوست دارید با انتخاب لباستان برخلاف جریان آب شنا کنید، روما بوتیک (Boutique Roma) پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. روما بوتیک فروشگاهی است که کارهای طراحان برتر آوانگارد بین‌المللی را ارائه می‌کند. آنچه در این فروشگاه وجود دارد با ذائقه همه افراد سازگار نیست؛ اما اگر استایل خیابانی شما سبک‌های غیرمعمول و متفاوت باشد، احتمالا این فروشگاه مکان مناسبی برای شما خواهد بود. روما بوتیک از بخش مجزای کفش زنانه و مردانه هم برخوردار است.

روما بوتیک زوریخ

استرلسون استور

فروشگاه استرلسون استور (Strellson Store) یکی از بهترین مکان‌ها در زوریخ برای خرید لباس‌های مردانه، ژاکت و کت و شلوار رسمی است. این برند سوئیسی تمرکز خود را بر کت و شلوار -هم رسمی و هم غیررسمی- گذاشته است، اما لباس‌های جین، کفش و اکسسوری‌های مختلف هم در این فروشگاه جذاب یافت می‌شوند.

استرلسون استور

فیدلیو

فیدلیو (Fidelio) یک نام تجاری سوئیسی است که سه فروشگاه مختلف مختص به خود در سراسر مرکز شهر دارد و محصولات این برند را عرضه می‌کند. اما در این فروشگاه لباس و اکسسوری‌هایی از سایر برندهای سوئیسی یا بین‌المللی نیز یافت می‌شود؛ چه برندهای جدیدتر و چه آنها که بسیار شناخته شده هستند. به‌طور کلی لباس‌هایی که در فیدلیو عرضه می‌شود را می‌توان غیر رسمی ارزیابی کرد، اما گاه‌به‌گاه می‌شود اقلام رسمی‌تر و سنگین‌تر را هم در فروشگاه پیدا کرد.

فیدلیو زوریخ

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}