سنت امیلیون؛ سفری یک روزه از بوردو

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/11/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

منطقه سنت امیلیون در فاصله اندکی از بوردو واقع شده و مناظر بسیار زیبایی از تاکستان‌های وسیع را به شما هدیه می‌کند.

تور اروپا

گردش در منطقه سنت امیلیون در تورهای فرانسه

گردش در «سنت امیلیون» (Saint-Émilion) سفری یک روزه از بوردو است و شما را به منطقه‌ای می‌برد که جزو فهرست میراث جهانی یونسکو بوده و تاکستان‌های معروفی دارد. این منطقه‌ی کوچک افسونگر که در بالای یک تپه واقع شده است، کمتر از یک ساعت با ماشین یا قطار از بوردو فاصله دارد. تاکستان‌های مشهورش از همان ابتدای راه آغاز شده و تا کیلومترها در حومه آن ادامه پیدا می‌کنند.

می‌توانید طی این گردش یک روزه از تماشای مناظر زیبا، رستوران‌ها و تاکستان‌های سن امیلیون لذت ببرید. از قرن نهم، بلوک‌های سنگی برای ساختن کاخ‌ها و سایر ساختمان‌های منطقه از دل زمین خارج شدند که حفره‌های زیرزمینی زیادی را بر جای گذاشتند. این شهر کلیساها، صومعه‌ها و موزه‌های خوبی دارد که با طی کردن خیابان‌های سنگفرش و شیب‌دارش، می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. البته توصیه می‌کنیم حتماً برای این گردش‌ها کفش مناسب بپوشید.

سنت امیلیون فرانسه

اداره گردشگری، نقشه و تعدادی تور هدایت‌شده برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. پیوستن به این تورها تنها راه بازدید از یادمان‌های زیرزمینی سنت امیلیون، مانند «کلیسای منولیتیک» (Monolithic Church) خواهد بود. این کلیسا در قرن یازدهم از سنگ‌های آهکی تراشیده شد. از دیگر جاذبه‌های تاریخی این شهر می‌توان به «میراث سنت امیلیون» (Hermitage of Saint-Émilion) اشاره کرد که یک خانه‌ی غار شکل، متعلق به قرن هشتم است و راهبی در آن زندگی می‌کرد که نام این منطقه را از او گرفتند. «نیایشگاه تثلیث» (Trinity Chapel) با نقاشی‌های دیوار قرن چهاردهمی‌اش و مقابر زیرزمینی باستانی همگی از جاذبه‌های دیدنی سفر اکتشافی شما هستند. البته تورها به زبان فرانسوی اجرا می‌شوند، اما توضیحاتی نوشتاری به سایر زبان‌ها هم در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. تورها از «میدان مارشه» (Place du Marché) در نزدیکی برج ناقوس شروع می‌شوند و برای تهیه بلیط باید به اداره گردشگری مراجعه کنید.

سنت امیلیون فرانسه

کسانی که دوست دارند در تاکستان‌های سنت امیلیون هم گردش کنند، باید خودشان نقشه را به دست گرفته و به یک تور پیاده خصوصی بروند. این مسیر ۶ کیلومتری که به «حلقه داستان‌های کوچک» (Boucle des Petites Histoires) شناخته می‌شود از میان کاخ‌های زیادی عبور می‌کند. کاخ‌ها و عمارت‌های متعددی در سنت امیلیون وجود دارند که می‌توانید اطلاعاتی درباره آن‌ها از اداره گردشگری بگیرید، اما انتخاب کردن از بین آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود.

سنت امیلیون فرانسه

برج ناقوس مناظر خیره کننده‌ای از سن امیلیون را پیش چشمان شما قرار می‌دهد. به این سازه «برج پادشاه» (Tour du Roi) هم می‌گویند، زیرا این سازه در گذشته بخشی از استحکامات قرون وسطایی بوده است. برای آنکه از مناظر زیبای بالای برج بهره‌مند شوید، باید زحمت بالا رفتن از ۱۲۰ پله را به خود بدهید.

سنت امیلیون فرانسه

در میدان مارشه می‌توانید «کلیسا و صومعه دانشگاهی» (Collegiate Church and Cloister) را ببینید که به قرون ۱۴ و ۱۵ تعلق دارند. در شرق میدان هم می‌توانید «کووان دِ کوردولیه» (Couvent des Cordeliers) را پیدا کنید که با میزها و صندلی‌هایی که در صومعه قدیمی قرار داده به شما شانس امتحان کردن نوشیدنی‌های اصیل و با کیفیتش را می‌دهد. اگر همان مسیر را به سمت پایین طی کنید، به «دروازه قهوه‌ای» (Porte Brunet) می‌رسید که یکی از دروازه‌های قدیمی سن امیلیون است.

سنت امیلیون فرانسه

با پایین رفتن از مسیر شیب‌دار و خیابان‌های باریک سنت امیلیون، با تعدادی مغازه روبه‌رو می‌شوید که ماکارون‌های خوشمزه‌ای می‌فروشند. این شیرینی از زمان خواهران «اورسلین» (Urseline) که در سال ۱۶۲۰ آن را ابداع کردند، تبدیل به یکی از خوراکی‌های ویژه اینجا شده است. حتماً کمی از آن‌ها را امتحان کنید.


صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}