۱۰ فرودگاه برتر جهان که جایزه کسب کرده اند

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/12/1
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر شما هم دائماً در حال پروازهای کاری هستید، احتمالاً از امکانات یک فرودگاه دقیق و عالی لذت می‌برید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

هر مسافر کاری‌ای که در یک سالن فرودگاه کم نور با یک قهوه بی‌کیفیت دست و پنجه نرم کرده باشد، قدر یک فرودگاه مجهز و کامل را می‌داند. هر سال «جایزه فرودگاه جهانی» (World Airport Awards) یک رتبه بندی از بهترین فرودگاه‌های جهان تنظیم کرده و بهترین فرودگاه برای خرید، کار و استفاده از اینترنت بین یا قبل پرواز را معرفی می‌کند.

۱. فرودگاه چانگی سنگاپور

باغ‌های فرودگاه، تورهای رایگان سنگاپور در ترانزیت‌های بالای پنج ساعت، تسهیلات آب‌درمانی، فضاهای زیادی برای استراحت، موسیقی زنده و رستوران‌های درجه یک، همگی از «فرودگاه چانگی» (Changi) سنگاپور یک رقیب سرسخت می‌سازند؛ اما برترین امکاناتی که این فرودگاه برای مسافران خود در نظر گرفته، یک استخر روی بام در «هتل امبسدور ترانزیت» (Ambassador Transit Hotel) در ترمینال ۱ است. هیچ چیز به اندازه شنا در این استخر نمی‌تواند شما را برای یک پرواز طولانی آماده کند.

فرودگاه چانگی سنگاپور

۲. فرودگاه بین المللی اینچئون سئول

«فرودگاه بین‌ المللی اینچئون» (Incheon International Airport) در سئول، مانند فرودگاه هنگ کنگ تفریحات زیادی برای سرگرم کردن مسافران خسته در نظر گرفته است. به جز «موزه فرهنگ کره‌ای» در اینچئون در کجا می‌توانید همزمان که منتظر سوار شدن هواپیما هستید، دست سازه‌های رتبه بندی شده در میراث جهانی یونسکو را تماشا کنید؟ این فرودگاه با نمایشگاه‌های موقتی در سالن‌های اصلی مسافران و یک باغ کاج معطر برای ریلکس کردن، سفر بین‌المللی را برای مسافران اینچئون مانند نسیمی دلپذیر می‌کند.

فرودگاه بین المللی اینچئون سئول

۳. فرودگاه بین ‌المللی هنگ کنگ

«فرودگاه بین‌ المللی هنگ کنگ» (Hong Kong International Airport) دومین فرودگاه شلوغ دنیا بوده و برای کسانی که در آن توقف دارند، تجربه‌های جالبی مانند سینمای پیشرفته چهاربعدی و شبیه‌سازهای پرواز در «مرکز اکتشافات پروازی» (Aviation Discovery Centre) در ترمینال ۲ را فراهم کرده است. علاوه بر این می‌توانید از پلی استیشن‌های رایگان استفاده کرده یا به بازی گلف در «زمین گلف اسکای سیتی ناین ایگلز» (Sky City Nine Eagles) مشغول شوید. جدای از تمام این تفریحات، نمایشگاه‌های موقتی و شعبده‌بازهای داخل فرودگاه هم به شما کمک می‌کنند که در پروازتان به راحتی بخوابید.

 فرودگاه بین ‌المللی هنگ کنگ

۴. فرودگاه بین المللی مونیخ

«فرودگاه بین‌ المللی مونیخ» (Munich International Airport) قطب پروازهای لوفتهانزا بوده و دومین فرودگاه شلوغ آلمان به شمار می‌رود. این فرودگاه به خاطر آرامش و رویکرد منظمی که به سفر دارد، بازخورد خوبی دریافت کرده است. طرفداران فوتبال برای خریدن هدیه‌های لحظه آخری، می‌توانند به فروشگاه طرفداران بایرن رفته و از میان سوغاتی‌های مختلفی که همگی به فوتبال ربط دارند چیزهایی بخرند. اگر در خانه کودکی مشتاقانه بازگشت شما را انتظار می‌کشد، می‌توانید به اسباب بازی فروشی «ویدِس» (Vedes) در ترمینال ۲ هم سربزنید.

فرودگاه بین المللی مونیخ

۵. فرودگاه بین المللی کوالالامپور

اگر باید در فرودگاه کمی به کارهایتان برسید، مرکز تجاری «فرودگاه بین‌ المللی کوالالامپور» (Kuala Lumpur International Airport) در ساختمان ماهواره‌ای، بهترین مکان است: علاوه بر اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر ساختمان، «سالن پلازا پرمیوم» (Plaza Premium Lounge) نیز فضاهای آرامی برای کار و طیفی از خدمات اداری دارد. هر وقت کارتان با لپ‌تاپ به پایان رسید به مرکز ماساژ بروید و قبل از پرواز تجدید قوا کنید.

فرودگاه بین المللی کوالالامپور

۶. فرودگاه زوریخ   

اگر زمانی که در فرودگاه زوریخ بودید و اندکی زمان داشتید، به تورهای هدایت شده «پشت صحنه» پیوسته یا به سادگی از خدمات صمیمانه و فاصله‌های اندک بین گیت‌های این قطب درخشان پروازهای سوئیسی با مدیریت عالی لذت ببرید.

فرودگاه زوریخ

۷. فرودگاه اسخیپول آمستردام

بهترین چیز درباره «فرودگاه اسخیپول» (Schiphol Airport) وجود یک شعبه از «موزه ریجکس» (Rijksmuseum) پر از آثار رامبراند است. با توقفی در این موزه‌ی معروف آمستردام، می‌توانید با استادان عالی هلندی آشنا شوید. بعد از آن می‌توانید به سراغ خدمات ماساژ «بک تو لایف» (Back to Life) یا پدیکور «اکسپرس اسپا» (Xpres Spa) بروید. در نهایت برای صرف نوشیدنی می‌توانید به «کافه آمستردام» نیز سر بزنید.

فرودگاه اسخیپول هلند

۸. فرودگاه بین المللی پکن

«فرودگاه بین‌ المللی پکن» (Beijing Capital International Airport) شلوغ‌ترین فرودگاه آسیایی بوده و در ترمینال ۳ آن می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان، فضاهای عمومی، خرید از فروشگاه طراحان و سالن تجاری معروف «ایر چاینا» (Air China) استفاده کنید.
فرودگاه بین‌المللی پکن

۹. فرودگاه بین المللی اوکلند

«فرودگاه بین‌المللی اوکلند» (Auckland International Airport)، شلوغ‌ترین فرودگاه نیوزلند بوده و با تاکسی، اتوبوس یا شاتل، از مرکز شهر اوکلند تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد. در اینجا می‌توانید به «هایاما سوشی» (Hayama Sushi) سر زده یا هدیه‌هایی مرتبط به «کیوی» (Kiwi)، پرنده‌ای بدون قابلیت پرواز از بومیان این کشور برای کسانی که در خانه انتظارتان را می‌کشند بخرید.

فرودگاه بین المللی اوکلند

۱۰. فرودگاه بین‌ المللی سووارنابومی بانکوک

فرودگاه شیک، مدرن و بزرگ «سووارنابومی» (Suvarnabhumi) در بانکوک، با شعبه‌ای از «نووتل» (Novotel) ششصد اتاقی و استخری بسیار جذاب، ارتباط ریلی ۱۵ دقیقه‌ای به مرکز شهر که به زودی افتتاح خواهد شد و یک سالن تجاری آرام و راحت، سفری دلپذیر را برایتان رقم می‌زند. البته توصیه می‌کنیم حواستان به نشانه‌های گیج‌کننده، روند‌های طولانی مهاجرتی و پیاده‌روی زیاد بین پروازهایتان باشد.

فرودگاه بین‌ المللی سووارنابومی بانکوک

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}