ایرلاین لوفتهانزا را بیشتر بشناسید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/8/14
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

ایرلاین قدرتمند لوفتهانزا که به کشور آلمان تعلق دارد، بزرگ‌ترین ایرلاین اروپا بوده و خدمات رسانی فوق‌العاده‌ای دارد. برای اطلاع کامل از ویژگی‌های این ایرلاین و محدودیت‌ های بار آن با ما همراه باشید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

ایرلاین لوفتهانزا متعلق به کشور آلمان بوده و بزرگ‌ترین ایرلاین اروپا از نظر تعداد کل مسافرانی است که حمل می‌کند. نام این شرکت از لغت «لوفت» (Luft) به معنی هوا یا آسمان و «هانزا» (Hansa)، نام یک گروه تجاری قدرتمند قرون وسطایی تشکیل شده و دفتر مرکزی آن در شهر کلن قرار دارد. البته پروازهای این ایرلاین در فرودگاه فرانکفورت انجام می‌شوند. این ایرلاین عضو مؤسس «استار اِلاینس» (Star Alliance)، بزرگ‌ترین اتحادیه ایرلاین دنیا بوده که در سال ۱۹۹۷ شکل گرفت. شرکت هواپیمایی لوفتهانزا با در اختیار داشتن 268 فروند هواپیمای ایرباس و بویینگ، سالانه میلیون‌ها مسافر را در مسیرهای پروازی مختلف و به بیش از 200 مقصد در سراسر دنیا جابه‌جا می‌کند.

درباره ایرلاین لوفتهانزا

چرا با لوفتهانزا سفر کنیم؟

از ۲۳ ساعت قبل از عزیمت می‌توانید به صورت آنلاین چک این کنید و صندلی خود را انتخاب کرده و کارت پرواز دیجیتالتان را چاپ کنید یا آن را به گوشی موبایلتان بفرستید. برای چک این به سبک قدیمی برای کلاس‌های گوناگون قوانین متفاوتی وجود دارند و زمان چک این بسته به فرودگاهی که از آن عزیمت می‌کنید فرق می‌کند. به طور معمول، مسافران اکونومی کلاس باید بین ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه قبل از پرواز چک این کنند. همانند تمام ایرلاین‌ها، در لوفتهانزا نیز محدودیت‌هایی در زمینه مقدار باری که می‌توانید چک این کرده یا با خود داخل هواپیما ببرید وجود دارد. همیشه قبل از آن‌که به فرودگاه بروید این محدودیت‌ها را با ایرلاین خود چک کنید. برای این کار می‌توانید از اطلاعات به روز وبسایت رسمی لوفتهانزا بهره بگیرید.

درباره ایرلاین لوفتهانزا

لوفتهانزا به سرویس غذای داخل هواپیمای خود می‌بالد. تمام مسافران می‌توانند از بین ۱۹ منوی مخصوص ایرلاین غذا سفارش داده و حتی در پروازهای داخلی آلمان هم می‌توانند از نوشیدنی و اسنک‌ها لذت ببرند. در پروازهای طولانی‌تر نیز غذای گرم و گلچینی از روزنامه‌های همان روز در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود. مسافران بیزنس کلاس حتی در مسیرهای کوتاه‌تر با خوراکی‌های جذاب‌تری پذیرایی می‌شوند. این غذاها با همکاری آشپزهای خبره تهیه می‌شوند.

میزان بار مجاز هواپیمایی لوفت هانزا

  • کلاس اکونومی

عرض صندلی‌های کلاس اکونومی 77 سانتی‌متر است.همچنین هر مسافر می‌توانید از امکانات صوتی و تصویری که در اختیار دارد استفاده کند. در این کلاس پروازی غذا و نوشیدنی رایگان است و در صورتی که سفر طولانی باشد یک میان‌وعده نیز به آن افزوده می شود. بار مجاز برای داخل کابین در این کلاس پروازی تا وزن ۸ کیلوگرم و در قسمت بار، ۱ چمدان ۲۳ کیلویی است.

  • کلاس پرمیوم اکونومی

کلاس پرمیوم اکونومی کلاس پروازی دیگری است که از سال ۲۰۱۴ در هواپیماهای لوفتهانزا تعریف شده است. فضای مسافر در پرمیوم اکونومی لوفت‌هانزا نسبت به صندلی‌های اکونومی بیشتر است؛ همچنین امکانات بیشتری در اختیار مسافر قرار می‌گیرد. بار مجاز برای این کلاس پروازی در داخل کابین دو کیف دستی ۸ کیلویی و در قسمت بار ۲ چمدان ۲۳ کیلویی است.

  • بیزینس کلاس

در بیزنس کلاس نیز جدای از آن که گیت چک این متفاوتی دارد، امکاناتی چون صندلی تخت شو (تا 180 درجه به طول 2 متر)، شارژ لپ تاپ و تجهیزات صوتی و تصویری نیز در اختیار خواهید داشت. میزان بار مجاز مسافران این کلاس، ۲ کیف دستی ۸ کیلویی داخل کابین و ۲ چمدان 32 کیلویی در بخش چک این است.

  • فرست کلاس

بخش فرست کلاس این ایرلاین نیز امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد که بیشتر شبیه به یک هتل لوکس بوده و امکان استفاده از اینترنت یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این کلاس است. در طول پرواز منوی رنگارنگی در اختیار مسافرین این کلاس پروازی است تا در هر لحظه‌، غذا و نوشیدنی دلخواهشان را سفارش دهند. میزان بار مجاز داخل کابینش ۲ کیف دستی ۸ کیلویی و ۳ چمدان 32 کیلویی در بخش چک این است.

درباره ایرلاین لوفتهانزا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}