بهترین رستوران های ارزان رم

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/1/14
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید فکر کنید که در شهر رم نمی‌توان با هزینه‌ای اندک شکم گردی کرد اما با خواندن این راهنما به اشتباه خود پی می‌برید!

تور اروپا

سفر به شهر بینظیر رم در تور ۸ روزه ایتالیا

وقتی با بودجه‌ای اقتصادی به رم سفر می‌کنید یا به هر دلیلی می‌خواهید صرفه‌جویی کنید، گزینه‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرند. البته با توجه به غذاخوری‌های بیشماری که در مرکز تاریخی شهر با هدف جذب گردشگران فعالیت می‌کنند شاید پیدا کردن این گزینه‌ها کار راحتی به نظر نرسد. به خاطر آسایش بیشتر شما در این سفر هیجان انگیز، در این راهنما فهرستی از بهترین رستوران های ارزان و اقتصادی رم را گردآوری کرده‌ایم. در بین این رستوران‌ها و پیتزا فروشی‌ها می‌توانید غذاهای لذیذی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. پیتزاها با تنوع و قیمت پایینی که دارند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شکم گردی ارزان به شمار می‌روند. در ادامه با ما همراه باشید.

۱. دا انتزو

برای تجربه کردن آشپزی سنتی رومی، بهترین جا «دا انتزو» (Da Enzo) است. این رستوران کوچک حدود ۱۰ الی ۱۲ میز داشته ولی همیشه مشتریان خود را راضی نگه می‌دارد. می‌توانید از پاستاهای کلاسیک و بی‌نظیر رستوران سفارش داده یا از سایر غذاهای منو لذت ببرید. یک نوشیدنی خانگی و دسری خوب می‌تواند اختتامیه مناسبی برای تجربه غذایی شما باشد. تمام این موارد نهایتاً ۲۰ یورو برایتان تمام می‌شوند.

رستوران های ارزان رم

۲. پاناتونی

پیتزا فروشی معروف «پاناتونی» (Panattoni) یکی از بهترین پیتزاهای رومی را به مشتریان خود عرضه می‌کند: خمیری نازک، سبک و ترد. اینجا نه تنها مورد توجه ویژه گردشگران قرار گرفته که مردم بومی هم علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند. سال‌های زیادی این پیتزا توسط رومی‌ها به نام «لوبیتوریو» (l'obitorio) یا «آی مارمی» (ai marmi) خوانده می‌شد. جدای از پیتزاهای عالی، یکی دیگر از دلایل محبوبیت پاناتونی نوشیدنی‌های آن است. شاید پیتزاهای این رستوران ارزان‌ترین پیتزایی نباشند که می‌توانید پیدا کنید اما کاملاً قابل اعتماد و لذیذ هستند. می‌توانید مطمئن باشید که هرگز در اینجا تجربه ناخوشایندی برایتان اتفاق نخواهد افتاد.

۳. لامبورگریا دی ایتالی

«لامبورگریا دی ایتالی» (L'hamburgheria Di Eataly) گزینه اقتصادی فوق‌العاده‌ای در محله شیک «ویا ونتو» (Via Veneto) است. در اینجا گوشت گوساله با کیفیت و گلچینی خوب از نوشیدنی‌های محلی انتظارتان را می‌کشد. در منو پنج یا شش برگر مختلف هم به چشم می‌خورد و همچنین هات داگ و کباب هم می‌توانید سفارش دهید. سالاد بار تازه برای کسانی که به گوشت علاقه‌ای ندارند گزینه مناسبی خواهد بود. کیفیت غذاهای این رستوران توسط «انجمن غذای آرام» ایتالیا مورد تائید بوده و اغلب مواد اولیه تازه، محلی و ارگانیک هستند.

رستوران های ارزان رم

۴. فلاویو ال ولاوودتو

تجربه غذا خوردن در محوطه‌ای باستانی چیزی نیست که هر روز تکرار شود. رستوران «فلاویو ال ولاوِوُدتو» (Flavio Al Velavevodetto) در «مونته تستاچو» (Monte Testaccio) قرار داشته و کل این تپه را از بقایای سازه‌های رومی ساختند. سالن غذاخوری با قطعات سفالی تزئین شده و از میان غذاهای منو «کاربونارا» (carbonara) شهرت قابل توجهی را به عنوان یک غذای کلاسیک رومی به دست آورده است. البته باقی غذاها هم از کیفیت و جذابیت خاص خود برخوردار هستند. تیرامیسو فلاویو برنده جایزه شده و داخلش یک غافلگیری پنهان دارد. در ماه‌های تابستان حتماً از قبل میز رزرو کنید.

رستوران های ارزان رم

۵. دا رمو

«دا رِمو» (Da Remo) در قلب منطقه کاری و اداری «تستاچو» واقع شده و پیتزاهای فوق‌العاده‌ای دارد. این پیتزا فروشی بیشتر به خاطر پیتزاهای نازکش شهرت پیدا کرده و چیزی به اسم منو در آن پیدا نمی‌کنید. باید از قبل در ذهن داشته باشید که چه موادی برای روی پیتزای خود می‌خواهید و آن را انتخاب کنید. میزهایی در فضای بیرونی هم وجود دارند اما اگر دیر رسیدید باید آماده ایستادن در صف باشید.

۶. پیتزا فروشی ایل پینسره

«ایل پینسره» (Il Pinsere) یک پیتزا فروشی کوچک در فاصله اندکی از ایستگاه «ترمینی» (Termini) است. این رستوران اغلب توسط مردم بومی و کارمندان این ناحیه مورد توجه قرار می‌گیرد و در زمان ناهار جمعیت زیادی به سمتش سرازیر می‌شوند. از میان موادی که می‌توانید برای روی پیتزایتان انتخاب کنید، باید به گل کدو، گوجه خشک، سبزیجات کبابی، موتزارلای بوفالو، سوسیس و پانچِتا اشاره کرد. مطمئن باشید که از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. در بیرون یک محوطه با نیمکت وجود دارد اما در واقع این غذاها بیشتر برای ایستاده خوردن یا بیرون بردن طراحی شده‌اند.

رستوران های ارزان رم

۷. ایل سوپلی

رستوران کوچک «ایل سوپلی» (Il Supplì) غذاهای خوشمزه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کند. برخلاف جاهای دیگری که کوفته‌های سرخ شده بی‌مزه‌ای را به مشتریان به نام سوپلی می‌فروشند، این خوراکی در اینجا به شیوه‌ای جذاب‌تر به مشتریان عرضه می‌شود. به صف جلوی آن بپیوندید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. پیتزاهای نازک ایل سوپلی هم هنوز به روش سنتی درست شده و بسیار خوشمزه هستند. پاستاهای گوناگونی شامل «نوکی» (gnocchi) سنتی با سس گوجه نیز در روز پنجشنبه ارائه می‌شود.

رستوران های ارزان رم

۸. کول د سک

«کول د سک» (Cul de Sac) یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های رم، در قلب تاریخی آن قرار گرفته است و تنها چند قدم از «میدان ناوونا» (Navona) فاصله دارد. این کافه باریک و دراز با ردیفی از نیمکت‌های چوبی پر شده و تور ماهیگیری از دیوارش آویزان شده است. در اینجا طیفی از پنیرهای گوناگون، گوشت سرد، غذاهای سبک، سوپ‌های خوشمزه و سالاد به مشتریان عرضه می‌شود. در این کافه رستوران کوچک ترکیبی از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، مصری و رومانیایی را می‌بینید. اینجا خیلی زود پر می‌شود پس باید انتظار صف را داشته باشید چون امکان رزرو وجود ندارد.

۹. انتیکو فورنو روشولی

این مغازه در نزدیکی «کامپو د فیوری» (Campo de Fiori) واقع شده و از نقاط محبوب مردم بومی محسوب می‌شود. پیتزاهای مستطیلی کیلویی اینجا بسیار تازه بوده و جلوی مشتری به صورت داغ از تنور درآورده می‌شوند. مواد روی آن از مارگریتای ساده تا چیزهای پیچیده‌تری متشکل از سوسیس و غیره متغیر هستند. در اینجا برای هر کسی چیزی وجود دارد. اگر دنبال چیزی جز پیتزا بودید، می‌توانید به سراغ بوفه بروید و از میان سبزیجات بومی و سایر غذاها انتخاب کنید. با توجه به شلوغی توصیه می‌کنیم غذایتان را به صورت بیرون بر سفارش دهید.

رستوران های ارزان رم

۱۰. جولیتا

«جولیتا» (Giulietta) در یک انبار قدیمی و متروک تستاچو واقع شده  و یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های غذاخوری رم تا کنون محسوب می‌شود. قسمت پیتزای اینجا دو تنور بزرگ دارد که پیتزاهای خوشمزه‌ای به سبک رومی و ناپولیتان تولید می‌کنند. حتی پیش غذاهای سنتی «فریتی» (fritti) هم به دو دسته رومی و ناپولیتان تقسیم شده‌اند. سوپلی را در منوی رومی و «فریتاتا دی پاستا» را در منوی ناپولیتان خواهید یافت.

رستوران های ارزان رم

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}