رستوران های بانکوک با قیمت‌ های اقتصادی

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/1/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بانکوک غذاهایی با شهرت بین‌المللی داشته و می‌توانید برخی از بهترین گزینه‌هایش را در رستوران‌های اقتصادی امتحان کنید.

تور اروپا

بانکوک به خاطر تنوع غذایی شگفت‌انگیزش که مزه و حتی قیمت‌هایی منحصر به فرد دارند شهرت یافته است. اگرچه مردم محلی اعتقاد دارند بهترین غذا را از فروشندگان مخصوص غذای خیابانی می‌توانید تهیه کنید، اما رستوران‌های زیادی وجود دارند که همین غذاهای عالی را با قیمت مناسب و در فضایی با تهیه مطبوع در اختیار مشتریان می‌گذارند. اگر واقعاً به دنبال غذاهای برتر تایلندی هستید، چرا به سراغ غذاهای جنوب شرقی «ایسان» (Isaan) نروید؟ در این راهنما شما را برای شکم گردی ارزان همراهی خواهیم کرد.

۱. توک لای دی

«توک لای دی» (Took Lae Dee) در تایلند به معنی ارزان اما خوب است و در سرتاسر کشور به خوبی شهرت دارد. غذاهای این رستوران خیلی منحصر به فرد نیستند اما مشتریان همیشگی روی آن‌ها قسم می‌خورند و بسیاری از گردشگران ساعت‌ها و روزهای زیادی را در آن سپری می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های مثبت اینجا امکان خرید از سوپرمارکت بعد از غذا است.رستوران های ارزان بانکوک

۲. لونگ یای

«لونگ یای» (Lung Yai) یکی دیگر از غذاخوری‌های خوب محلی با غذاهای جنوب شرقی است. تنها چیزی که می‌تواند با کیفیت عالی غذا رقابت کند قیمت‌های ارزان هستند. محیط این رستوران با حال و هوای خانگی‌اش در فرعی‌های خیابان «دین دانگ» (Din Daeng) پنهان شده و به همین دلیل خیلی مورد توجه گردشگران قرار نمی‌گیرد. البته کسانی که یک بار آن را امتحان کرده باشند بارها به خاطر غذای لذیذش بازخواهند گشت. همه گزینه‌های داخل منو عالی هستند، اما از بینشان می‌توانیم به مرغ گریل معطر و سالادهای گوشت اشاره کنیم. برای آنکه این غذاهای پر ادویه را راحت‌تر نوش جان کنید، گلچینی از نوشیدنی‌های عالی هم وجود دارد.

۳. پوچانا ۵۵

«پوچانا ۵۵» (Pochana 55) رستورانی بسیار ساده و ارزان در کنار خیابان است که طی ۲۰ سال فعالیت خود به هزاران مشتری غذاهای لذیذ ارائه کرده و تخصص اصلی‌اش سوپ برنج «خائو توم» (Khao tom) محسوب می‌شود. البته اکنون غذاهای دیگری مانند ماهی و غذاهایی با گوشت گوساله یا برخی غذاهای محبوب چینی هم به منو اضافه شده‌اند. در فصل بارندگی هم باید سالاد «دوک کراچون» (dok krachon) را هم امتحان کنید.

۴. رستوران اسلامی هوم کوئیزین

بریانی یکی از غذاهای ویژه هند و خاورمیانه است که در تایلندی به نام «خائو موک گای» (Khao mok gai) شناخته می‌شود و هیچ جایی در ارائه آن با کیفیت بالا و قیمت پایین مثل رستوران کوچک «هوم کوئیزین» (Home Cuisine) تخصص ندارد. بریانی بره از همه بهتر است و جای تعجب هم نیست زیرا مالک رستوران در ابتدا به عنوان قصاب بز آغاز به کار کرده بود و به خوبی با لذیذترین قسمت‌های گوشت آشنایی دارد. البته بریانی ماهی و مرغ هم به همین اندازه عالی هستند اما گوشت بره در سطح بسیار بالاتری قرار دارد.رستوران های ارزان بانکوک

۵. بانکارا رامن

«بانکارا رامن» (Bankara ramen) اولین شعبه بین‌المللی این خانه رامن معروف «ایکه‌بوکورو» (Ikebukuro) است و غذاهای بسیار اصیلی به مشتریان عرضه می‌کند. دکور و طراحی داخلی و غذاهایی از خانواده رامن، مشتریان را به شهر توکیو می‌برد. البته بیش از این باید به اصالت غذاها توجه کنید که در مقداری قابل توجه و قیمتی مناسب ارائه می‌شوند. چهار رامن ویژه در این رستوران وجود دارد که «تونکاتسو» (Tonkatsu)، «تسوکمن» (Tsukemen)، «میزو رامن» (Miso Ramen) و بانکارا رامن نام دارند. می‌توانید برخی از مواد غذایتان را خودتان انتخاب کنید و آن را باب میلتان تغییر دهید. کوفته‌های «گیوزا» (gyoza) هم گزینه فوق‌العاده‌ای هستند و ترکیب خوبی را با رامن می‌سازند.

رستوران های ارزان بانکوک

۶. نای مونگ هوی تود

اگر به خوردن صدف علاقه دارید، رستوران کوچک «نای مونگ هوی تود» (Nai Mong Hoi Tod) گزینه ایده‌آلی برایتان خواهد بود. این رستوران اخیراً مورد توجه راهنمای میشلن بانکوک نیز قرار گرفته و خانمی که آن را می‌گرداند غذاهای گوناگون را برای مشتریان وفادارش حاضر می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از صدف‌های معمولی، ترد یا بسیار ترد سفارش دهید که محبوبیت زیادی هم دارند. خود مالک انگلیسی صحبت نمی‌کند اما یک منوی انگلیسی برای گردشگران در نظر گرفته است.

۷. سوپانیگا ایتینگ روم

رستوران سه طبقه «سوپانیگا ایتینگ روم» (Supanniga Eating Room) به خاطر ظاهر کوچکی که از بیرون دارد معمولاً نادیده گرفته می‌شود اما زمانی که به آن قدم گذاشتید و از غذاهای نه چندان ارزان اما اقتصادی‌اش سفارش دادید تازه آن را درک خواهید کرد. مالک این رستوران دستور پخت‌های کمیاب مادربزرگش را برای مشتریان آماده می‌کند که در سواحل شرقی تایلند زندگی می‌کرد و منوی وسیعی را پیش روی شما می‌گذارد. برجسته‌ترین غذایی که می‌توانید انتخاب کنید «مو چاموانگ» (Moo chamuang) است. گزینه دیگری که پیشنهاد می‌کنیم «کا لوم تود نام پلا» (K alum nam tod pla) غذای درست شده از کلم خواهد بود که با سس بینظیرش تجربه‌ای عالی برایتان می‌سازد.

 بهترین رستوران های بانکوک

۸. هونگ تئونگ لونگ

اگر به کوفته‌های چینی علاقه دارید و نمی‌خواهید خیلی پول خرج کنید، حتماً از سر زدن به رستوران «هونگ تئونگ لونگ» (Hong Teong Long) خوشحال خواهید شد. این رستوران کوچک با فانوس‌های سرخی که در بیرون آویخته و پیشخدمت‌هایی که به ندرت تایلندی صحبت می‌کنند، در ارائه غذاهای شانگهای تخصص دارد. کوفته‌های معروف این رستوران نه خیلی سنگین هستند نه بیش از حد پخته شده‌اند و مطمئناً از قبل به فکر بازدید بعدی‌تان خواهید بود. البته منو به کوفته‌ها خلاصه نمی‌شود. سالاد خیار و علف دریایی هم طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

۹. سانگچای پوچانا

«سانگچای پوچانا» (Saengchai Pochana) یک رستوران کاملاً کلاسیک است که بعد از نیم قرن سابقه هنوز هم به همان قدرت سابق در منطقه مشغول فعالیت است. یکی از علل موفقیت این رستوران ترکیب غذای عالی با قیمت مناسب بوده و هر کدام از گزینه‌های داخل منو را که انتخاب کنید پشیمان نخواهید شد. با این وجود معروف‌ترین غذاهای این رستوران غذاهای دریایی و سوپ «توم یوم» (tom yum) هستند. صاحب رستوران تقریباً یک چهره معروف محسوب می‌شود و عکس‌هایی از او را روی دیوار می‌بینید که با شمار زیادی از ستاره‌های سینمایی تایلندی و خواننده‌هایی که به رستورانش سر زده‌اند گرفته شده است. با در نظر گرفتن اینکه اینجا تا ساعت ۴ صبح باز است می‌توانید برای اسنک‌های آخر شبی هم رویش حساب کنید.

۱۰. بان سوم تام

غذاهای جنوب شرقی یا ایسان، معروف‌ترین غذاهای تایلندی را تشکیل می‌دهند و در بین گردشگران و مردم بومی به یک اندازه محبوب هستند. برخی از بهترین غذاهای مذکور را در دکه‌های خیابانی پیدا خواهید کرد اما به خاطر گرمای زیادی هوا لذت کامل یک شکم گردی را از شما می‌گیرند. برای امتحان کردن این غذاها در محیطی خنک و مطبوع، باید به «بان سوم تام» (Baan Som Tam) سر بزنید. اینجا جدای از کیفیت غذا، قیمت پایینی هم دارد. این رستوران اخیراً در فهرست راهنمای میشلن بانکوک قرار گرفته اما قیمت‌هایش تغییری نکرده‌اند.

 بهترین رستوران های بانکوک

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}