در پاریس هم اقتصادی خرید کنید!

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/1/18
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید باورش مشکل باشد اما حتی در پاریس گران قیمت که با مد لوکسش شهرت دارد می‌توانید اقتصادی خرید کنید.

تور اروپا

تجربه یک سفر رویایی در تور 8 روزه فرانسه

شاید پاریس را بیشتر به خاطر لباس‌های مجلل، مد روز دنیا و برندهای لوکسش بشناسند، اگر شما هم به دنبال خریدی شیک و خاص پاریس هستید و نمی‌خواهید ورشکست شوید، این راهنما را تا انتها دنبال کنید. بهتر است بدانید که دو بار در سال فروشگاه‌های فرانسه حراجی دارند و محصولاتی که دیگر مناسب فصل نیستند یا دیگر خیلی مد روز به حساب نمی‌آیند را با قیمتی پایین‌تر به مشتریان عرضه می‌کنند. هر ژانویه و ژوئیه مشتریان زیادی برای خرید از میان مبلمان خانه، کتاب، عتیقه و لباس به فروشگاه‌ها سرازیر می‌شوند. توصیه می‌کنیم حتماً زود برای این کار اقدام کنید چون امکان دارد سایزتان تمام شود و دیگر نتوانید لباس مورد علاقه‌تان را با قیمتی پایین بخرید. البته صبر کردن تا لحظه آخر حراجی این احتمال را در پی دارد که بتوانید آن محصول را در ارزان‌ترین حالت بخرید. در ادامه بهترین مکانها برای خرید محصولات مد روز با قیمت اقتصادی را برایتان رونمایی می‌کنیم. خود را برای خریدی اقتصادی و شیک در مراکز خرید ارزان پاریس آماده کنید.

1. بازار سن توان

«سن تُوان» (St Ouen) بازاری با بیش از ۱۰۰۰ غرفه است که جنب و جوشی جذاب داشته و برای کسانی که دنبال خرید ارزان هستند یک معدن طلا محسوب می‌شود. این بازار خود از ۱۵ بازار کوچک‌تر مختلف تشکیل می‌شود. پس باید خود را برای گم شدن در میان هزارتوی رنگارنگ مبلمان سبک آرت دکو، کتاب‌های نایاب یا عتیقه‌های ارزشمند آماده کنید. با صبوری و کمی شانس می‌توانید گنج‌هایی بی‌همتا و معامله‌هایی عالی داشته باشید. سن توان شنبه، یکشنبه و دوشنبه برپا می‌شود. هر چقدر زودتر به آنجا برسید، کمتر بین سیل جمعیت گم می‌شوید.

مراکز خرید ارزان پاریس - بازار سنت اوون

2. محله مَره

محله تاریخی «مَره» (Le Marais) پر از بوتیک‌های بی‌همتا و پیشگام است که قیمت‌هایشان به میزان غافلگیر کننده‌ای ارزان است. برندهای جدید طراحی فرانسوی با مغازه‌های دیگر ترکیب شده‌اند و می‌توانید در آن‌ها هر چیزی از کالاهای چرمی قدیمی تا دکور خانگی را پیدا کنید. بازدید از «میدان ووژ» (Vosges) را از دست ندهید این میدان با مغازه‌های هنری احاطه شده است. مَره یک شگفتی معماری و قطب خرید محسوب می‌شود پس به خودتان چند ساعتی برای گردش در آن فرصت بدهید.

مراکز خرید ارزان پاریس - محله ماره

3. بلوار سن ژرمن دپره

شهرت اصلی سن ژرمن دپره به خاطر بوتیک‌های فوق شیک و کافه‌های لوکس است اما پاریسی‌های حرفه‌ای می‌دانند که حتی در این محله باشکوه هم مغازه‌هایی برای خرید ارزان وجود دارد. عاشقان مد باید مستقیماً به سراغ «موتون اَ سنک پت» (Mouton à Cinq Pattes) بروند. معنی نام این فروشگاه «گوسفند پنج پا» است و برای کسانی که به لباس‌های قدیمی علاقه دارند ایده‌آل خواهد بود. در اینجا می‌توانید مجموعه‌ای بزرگ از مجموعه فصل قبل طراحان را با قیمت‌های شکسته شده بخرید. یکی دیگر از توقف‌های ارزشمند در «خیابان رِن» (Rue de Rennes) خواهد بود. این خیابان شلوغ پر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرانسوی و شیک مانند «نف نف» (Naf Naf) یا «کوکای» (Kookaï) است.

مراکز خرید ارزان پاریس - بلوار سن ژرمن دپره

4. منطقه مونمارتر

اگر فکر می‌کنید این منطقه تنها به خاطر مولن روژ و سوغاتی‌های جذابش بین گردشگران شهرت دارد،‌باید بگوییم اینطور نیست! در حین گردش در خیابان‌های سنگفرش مونمارتر به دنبال «خیابان اَبِس» (Rue des Abbesses) چشم بگردانید. این ناحیه پر از بوتیک‌های شیک با قیمت اقتصادی بوده و چندین فروشگاه جواهرفروشی هم در آن پیدا می‌کنید. می‌توانید همزمان که در فضای هنری اینجا غرق می‌شوید آنقدر خرید کنید که از پا بیفتید.

مراکز خرید ارزان پاریس - منطقه مونمارتر

5. خیابان کومرس

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که پاریسی‌ها از کجا خرید می‌کنند؟ اگر به سمت «خیابان کومرس» (Rue du Commerce) بروید با یکی از خیابان‌های خرید پنهان پاریس روبرو می‌شوید و جواب پرسشتان را می‌گیرید. این خیابان سرزنده هر چیزی که بخواهید را برای فروش عرضه می کند و از لباس های باب مد ولی با قیمت اقتصادی تا آثار جدید طراحان را در آن پیدا می‌کنید. هر وقت خریدتان به سبک خود پاریسی ها تمام شد، برای صرف یک فنجان شکلات داغ با نان تازه به یکی از کافه‌ها یا نان‌فروشی‌های همان حوالی سر بزنید.

مراکز خرید ارزان پاریس - خیابان کومرس

6. فروشگاه های زنجیره ای

اگر نمی‌خواهید از میان لباس‌های مد سال قبل خرید کنید یا زمان سفرتان با حراجی‌ها تطابق ندارد، می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های زنجیره‌ای برندهای بین‌المللی مانند «زارا»، «H&M» یا «پرومد» بروید. این فروشگاه‌ها در تمام سال آخرین مد را با قیمتی پایین به مشتریان خود عرضه می‌کنند. اگر چه هر کدام از این فروشگاه‌ها سبک نسبتاً متفاوتی دارند، اما اکثرشان بخش لباس معمولی یا رسمی داشته و بیشتر محصولاتشان از آخرین مد روز الهام گرفته شده است.

مراکز خرید ارزان پاریس

مطالب مرتبط

بهترین هتل های ارزان و اقتصادی در شهر پاریس 10 رستوران اقتصادی در پاریس چطور پاریس را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟ معروف ترین خیابان های پاریس را بشناسید

۷. فروشگاه ها و مغازه های طراحان مد

ماژ اوتلت : «ماژ» (Maje) طراح مد فرانسوی، سه اوتلت و استاک شاپ در نقاط مختلف پاریس دارد. در این فروشگاه‌ها می‌توانید طیفی از مجموعه‌های قدیمی را با قیمتی ۵۰ درصد زیر قیمت اصلی بخرید. این محصولات معمولاً شامل پیراهن، کت و اکسسوری‌های گوناگون می‌شوند. بزرگ‌ترین فروشگاه در مونمارتر در خیابان «مارتیر» (Martyrs) واقع شده است و معمولاً مجموعه‌های جدیدی به طور منظم به آن افزوده می‌شوند.

بل اِر استاک : «بل اِر استاک» (Bel Air Stock) در فاصله اندکی از ماژ واقع شده و می‌توانید آن را در خیابان «بوپر» (Beaupaire) پیدا کنید. این فروشگاه در دهه ۱۹۸۰ در پاریس افتتاح شد و در ارائه لباس‌هایی برای زنان مدرن و امروزی تخصص دارد. اکثر محصولاتی که برای فروش گذاشته شده‌اند تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی دارند.

کلودی پیرلو : اگر به دنبال لباس‌های شیک فرانسوی می‌گردید، باید به «کلودی پیرلو» (Claudie Pierlot) سر بزنید. یک  شلوار جین خوش دوخت با کفش پاشنه بلند و یک کت زیبا می‌تواند یک دست لباس شیک تابستانی برای شما بسازد. در مغازه خیابان «مارسِی» (Marseille) می‌توانید از تخفیف‌های پنجاه درصدی در طول سال بهره‌مند شوید.

مراکز خرید ارزان پاریس

له پوتیت... استاک : روحی مدرن و شهری پشت لباس‌های فروشگاه «له پوتیت...» (Les Petites…) حس می‌شود. اگر به دنبال لباس‌هایی راحت و هنری‌ هستید، می‌توانید چیزهای خوبی در این مغازه پیدا کنید. له پوتیت هم در خیابان مارسی واقع شده و همه روز از ساعت ۱۰ تا ۷ عصر باز است.

اکیوگ استاک : در «اکیوگ استاک» (EKYOG Stock) می‌توانید لباس‌های معمول روزمره، اما مد روز را پیدا کنید که همگی از پشم و پنبه ارگانیک درست شده‌اند. کت‌هایی به رنگ‌های خنثی یا شلوارهای راحت که خاص اکیوگ هستند بسیار راحت و شیک بوده و در بخش «خانه» نیز می‌توانید محصولاتی شیک برای دکور خانه خود پیدا کنید.

سونیا ریکیل اوتلت : رنگ‌های درخشان و طراحی های جسورانه از ویژگی‌های محصولات «سونیا ریکیل» (Sonia Rykiel) هستند. بوتیک اصلی او را در بلوار سن ژرمن پیدا می‌کنید، اما اوتلت استور این طراح در «خیابان اَلِزیا» (rue d'Alésia) قرار دارد. اگر به دنبال خرید از آثار این طراح هستید می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های او بروید و مجموعه لباس‌هایتان را کامل کنید.

مراکز خرید ارزان پاریس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}