بهترین مراکز خرید کاتماندو

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/3/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به زودی قصد سفر به کاتماندو را دارید و نمی‌دانید از کجا باید خرید کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ یکی از پنج مقصدی که معرفی کرده‌ایم بروید.

تور اروپا

خرید کردن یکی از تفریحات بسیاری از گردشگران است. مهم نیست که به کجا سفر می‌کنند، همیشه باید جایی را پیدا کرد و سوغاتی‌هایی خرید که آن‌ها را وقتی به خانه بازگشتند به یاد سفرشان بیندازد. همچنین محصولات بی‌همتای هر شهر و کشور هم برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد. نپال به عنوان یک مقصد گردشگری با مراکز خرید عالی شهرت ندارد اما در اینجا هم می‌توانید صنایع دستی جذاب، شال‌های پشمینه و دست سازه‌هایی زیبا را پیدا کنید. خرید در کاتماندو می‌تواند کمی گیج‌کننده و در عین حال سرگرم‌کننده باشد. باید جای درست را برای کالای مخصوصی که مد نظر دارید بشناسید تا بتوانید بهترین کیفیت و قیمتی مناسب را پیدا کنید. اگر می‌خواهید دچار مشکل نشوید با یک حرفه‌ای به خرید بروید. حتماً همه این مراکز را امتحان کرده و یک تجربه خرید متفاوت و جذاب برای خود بسازید.  در ادامه شما را با بهترین مراکز خرید کاتماندو آشنا کرده‌ایم. 

۱. تامل

«تامل» (Thamel) با هتل‌ها، لژ‌ها و مغازه‌های کوچکش برای گردشگران قطب خرید به شمار می‌آید. اگر دنبال جایی برای خرید لوازم کوهپیمایی سبک هستید اینجا جای مناسبی خواهد بود. همچنین تامل در میان مردم محلی به خاطر لباس‌های طراحان که راحت و یادآور فرهنگ هیپی هستند شهرت دارد. تامل از جین‌ها و تی‌شرت‌ها گرفته تا لوازم کوهپیمایی و تجهیزات یا صنایع دستی، کیف و سی‌دی‌های موسیقی، هر چیزی که بخواهید به شما عرضه می‌کند. گردشگران معمولاً شال‌های پشمینه، چاقو‌های نپالی به نام «خوکوریس» (Khukuris)، نقره‌جات یا نقاشی‌های نادر بومی را برای خرید ترجیح می‌دهند. وقتی در تامل هستید توصیه می‌کنیم حتما سر قیمت چانه بزنید. فروشندگان برای این کار آمادگی کامل دارند پس شما هم باید خود را آماده کنید!

مراکز خرید کاتماندو

۲. کینگز وی

«مسیر شاهی» یا «کینگز وی» (King’s Way) تنها چند دقیقه با تامل فاصله دارد و یکی از جذاب‌ترین نواحی کاتماندو به شمار می‌رود. در اینجا فروشگاه برندهایی مانند «زارا»، «آدیداس»،‌ «ریبوک» و «H&M» را پیدا خواهید کرد. این قسمت از شهر برای کسانی که به برندها توجه خاصی دارند مناسب بوده و همانطور که حدس می‌زنید قیمت فروشگاه‌ها و مراکز خرید نسبت به سایر نقاط شهر گران‌تر است. مغازه‌هایی برای خرید کفش، اکسسوری، لباس و شعبه‌ای از «پیتزا هات» (Pizza Hut) و «KFC» را هم پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید که روز خوبی را تجربه خواهید کرد.

۳. نیو رود

«جاده جدید» یا «نیو رود» (New Road) پر از مغازه‌های گوناگون است. می‌توانید تعداد زیادی از مغازه‌های مجزایی را پیدا کنید که هر چیزی را برای فروش به مشتریان عرضه می‌کنند. اینجا در واقع قطب تجاری شهر محسوب شده و می‌توانید هر کالایی را با ارزان‌ترین قیمت ممکن در آن پیدا کنید. قدیمی‌ترین مرکز خرید این ناحیه «بیشال بازار» (Bishal Bazar) است که مردمی از هر قشر و کلاس طبقاتی را به خود جذب می‌کند. البته اینجا بیشتر به خاطر سنگ‌های قیمتی بر پایه ستاره‌شناسی شهرت دارد. مردم محلی برای خرید لباس و اکسسوری به اینجا سر می‌زنند و البته رستوران‌ها و غذاخوری‌های خوبی هم در آن پیدا خواهید کرد.مراکز خرید کاتماندو

۴. سیویل مال

«سیویل مال» (Civil Mall) بزرگ‌ترین مرکز خرید نپال بوده و یک سینما، دو رستوران، چندین مغازه، دکه اغذیه فروشی، بازی و فضای تفریحی، مرکز مینی گلف، سالن بولینگ و قسمتی برای کنسرت دارد. تقریباً می‌توانید یک روز کامل را در اینجا سپری کنید و اصلاً احساس بی‌حوصلگی نکنید. تمام لباس‌ها، کفش‌ها، اکسسوری‌ها و لوازم الکترونیکی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند از برندهای معروف بوده و قیمت بالایی دارند.مراکز خرید کاتماندو

۵. باتباتنی

«باتباتنی» (Bhatbhateni) با بیش از ۱۲۰,۰۰۰ محصول از تولیدکنندگان بومی و بین‌المللی، مقصد نهایی خرید هر کسی خواهد بود. می‌توانید بگویید که اینجا معادل «والمارت» (Wall mart) در نپال است. این مرکز خرید و سوپرمارکت بزرگ در نقاط مختلف شهر شعبه داشته و روزانه بیش از ۴۰۰۰۰ نفر به آن سر می‌زنند. این فروشگاه خرید را برای همه کاری آسان کرده و بیشتر به خاطر محصولاتی که در خود نپال تولید نمی‌شوند شهرت پیدا کرده است.

مراکز خرید کاتماندو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}