بهترین هاستل های زوریخ را بشناسید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/4/4
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر برای بازدید از شهر زوریخ دنبال اقامتگاهی ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست بهترین هاستل‌های ما را دنبال کنید.

تور اروپا

زوریخ بزرگ‌ترین شهر سوئیس به شمار می‌رود. شاید این شهر برای بازدید مقصد گرانی باشد و به همین علت بسیاری از مسافران به دنبال هاستل‌هایی با قیمت مناسب هستند. اقامت ارزان بسیار بااهمیت است زیرا هزینه تفریح و غذا نیز بسیار بالا خواهد بود. بسیاری از این هاستل‌ها آشپزخانه عمومی هم دارند تا بتوانید غذایتان را خودتان درست کنید. اقامت در هاستل‌ها علاوه بر این امکان معاشرت با سایرین را هم به مسافرانی که تنهایی سفر می‌کنند می‌دهد و می‌توانید دوست‌هایی با علایق مشترک پیدا کنید. با فهرست بهترین هاستل های زوریخ در ادامه آشنا می‌شوید.

سفر به زوریخ با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

1. یوث هاستل زوریخ

«یوث هاستل» (Youth Hostel) یکی از معروف‌ترین نقاط برای اقامت مسافران تنها و کوله‌گردان است و می‌توانید در آن با سایر مهمانان معاشرت داشته باشید. یک ورودی بزرگ و فضای مشترک برای مهمانان وجود دارد که بتوانند از داستان‌ها و خاطرات سفرشان برای همدیگر تعریف کنند. همچنین یک تلویزیون بزرگ با کانال‌های بین‌المللی، بازی‌های رومیزی مختلف و فضای زیادی برای ریلکس کردن بعد از یک روز گردش حسابی هم برایتان در نظر گرفته‌اند. این فضای مشترک به صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای سال باز است. علیرغم حال و هوای اجتماعی این هاستل باز هم می‌توانید فضایی آرام برای استراحت پیدا کنید. اتاق‌ها از یک تا پنج تخت خوابی متغیر بوده و اگر بخواهید فضای شخصی داشته باشید با پرداخت اندک هزینه‌‌ای بیشتر امکان آن برایتان وجود خواهد داشت. می‌توانید از صبحانه‌های سنتی سوئیسی هم بهره‌مند شده و قبل از آنکه به گردش در شهر بروید شکمتان را سیر کنید. ناهار و شام هم با هزینه‌ای قابل قبول به مهمانان عرضه می‌شود. اینجا از ایستگاه اصلی قطار تنها بیست دقیقه فاصله داشته و می‌توانید با ده دقیقه پیاده‌روی به دریاچه زوریخ برسید. (آدرس روی نقشه)

هاستل های زوریخ

2. سیتی بک پکر

«سیتی بک پکر» (City Backpacker) در قسمتی قدیمی و افسونگر در محوطه‌ای مخصوص عابرین پیاده در قلب محله قدیمی زوریخ واقع شده است. می‌توانید به سادگی با پای پیاده به سوی برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر رفته یا در «خیابان بانهوف» (Bahnhofstrasse) به خرید مشغول شوید. همچنین به برخی از جاذبه‌های تفریحی شبانه، موسیقی و سرگرمی‌ها نیز نزدیک هستید. سیتی بک پکر گزینه‌ای اقتصادی بوده و برای مسافرانی که نمی‌خواهند هزینه‌ زیادی برای اقامت پرداخت کنند ایده‌آل است. اتاق‌های عمومی نهایتاً تا شش نفر را پوشش می‌دهند اما اگر حریم خصوصی بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید از بین اتاق‌های تک نفره، دو، سه یا چهار نفره انتخاب کنید. امکانات مختلفی برای مهمانان در نظر گرفته شده که شامل آشپزخانه، نوشیدنی رایگان، کمد قفل‌دار، اینترنت، امکانات لباسشویی، انبار چمدان و تخفیفاتی برای سوغاتی می‌شود. کارکنان هاستل بسیار شگفت‌انگیز هستند و دانش قابل قبولی در زمینه جاذبه‌های شهری دارند. آن‌ها علاوه بر اطلاعات خوبی که در اختیارتان می‌گذارند، اتمسفر جذاب و راحتی برای معاشرت مسافران فراهم می‌کنند. اگر دنبال جایی برای ریلکس کردن بودید می‌توانید روی سالن نشیمن یا تراس پشت بام حساب کنید. (آدرس روی نقشه)هاستل های زوریخ

3. انسیون فوردیش

«پانسیون فوردیش» (Pension fürDich) در مرکز شهر زوریخ و از ایستگاه قطار ماین در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با اتوبوس یا تراموا قرار دارد. در اینجا یک کافه رستوران کوچک و اینترنت رایگان در اختیار خواهید داشت. اتاق‌های پرنور دکوری منحصر به فرد، کفپوش چوبی، حمام اختصاصی و توالت مشترک دارند. برخی اتاق‌ها دارای بالکونی هم هستند. این هاستل در میان یکی از اقامتگاه‌های با ارزش قیمتی بالا رده‌بندی شده و مهمانان از خدماتی که در ازای پولشان دریافت می‌کنند کاملا راضی هستند. (آدرس روی نقشه)

هاستل های زوریخ

4. هتل آلگرا

«هتل آلِگرا» (Allegra) هتلی سنتی است و شاید نتوان آن را در زمره هاستل‌ها شمرد. در اینجا تنوعی از امکانات گوناگون که در هاستل‌ها خواهید دید را در اختیار دارید. اگر تنهایی سفر می‌کنید و دنبال اقامتگاهی راحت و آرام هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید می‌توانید به آلگرا سر بزنید. این هتل توسط یک خانواده اداره شده و محیطی صمیمی دارد. از میان ۱۳۲ اتاق آن که از تک نفره تا پنج نفره متغیر هستند اتاقی برای خود انتخاب کرده و از امکاناتی مانند حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. یک رستوران خوب هم داخل اینجا وجود دارد که غذاهای خوشمزه بومی را به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید از مرکز ورزشی و مسیر پیاده‌روی هم استفاده کنید. مهمانان از دسترسی رایگان به استخر عمومی بهره‌مند شده و با اندکی هزینه بیشتر می‌توانند از صبحانه‌های آلگرا هم نوش جان کنند. (آدرس روی نقشه)هاستل های زوریخ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}