هیجان در بهترین تم پارک های هلند

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1397/4/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

چه به همراه یک فرد بی‌باک و نوجوان ماجراجو به هلند سفر کنید و چه با کودکان خردسال، در هر صورت می‌توانید تِم پارک‌های سرگرم‌کننده‌ی گوناگونی در سراسر این کشور بیابید.

تور اروپا

در ادامه با فهرستی متنوع از شهربازی‌های معروف هلند آشنا خواهید شد که صدها جاذبه مانند ترن هوایی‌‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز، سواری‌های با تم افسانه‌ی پریان و بازی‌های عجیب و جالب دیگر را در بهترین تم پارک‌های هلند به شما معرفی می‌کند. با ما همراه باشید.

۱. ولیبی هلند

معتادان آدرنالین باید حتماً سری به «ولیبی هلند» (Walibi Holland) بزنند چرا که هیچ پارکی در هلند به این اندازه ترن هوایی در خود ندارد. «جالوت» (Goliath)، پرسرعت‌ترین سواری بوده و «بدون جاذبه» (Gravity Lost) سواری دیگری است که همانطور که از نامش پیداست سقوطی آزاد را با آن تجربه خواهید کرد. به غیر از جاذبه‌های نفس‌گیر و با سرعت بالا در این پارک می‌توانید سواری‌های خانوادگی زیادی را هم بیابید و به همراه کودکان از آن‌ها لذت ببرید.

تم پارک های هلند

۲. افتلینگ

«افتلینگ» (Efteling) در واقع چندین سال قبل از «دیزنی‌لند» (Disneyland) اصلی به وجود آمده و یکی از قدیمی‌ترین تم پارک‌های دنیا محسوب می‌شود. با این حال این قلمروی فانتزی هنوز مشتریان خود را شگفت‌زده می‌کند و چندین سواری پرهیجان مانند ترن هوایی ۳۷.۵ متری زیرآبی به نام «بارون ۱۸۹۸» (Baron 1898) و حتی یک ترن هوایی چوبی مدل قدیمی دارد. جاذبه‌های تفریحی افتلینگ از این نوع بی‌شمار هستند و علاوه بر آن‌ها، مرکز عجایب کودکان این پارک توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. جنگل افسانه‌ای که کاراکترهای انیمیشن‌های معروف در اندازه‌ی طبیعی در آن ساخته شده‌، از بخش‌های معروف و پرطرفدار آن شناخته می‌شود.

تم پارک های هلند

۳. مادورودام

به جرأت می‌توان گفت بیشتر اوقات فراغت تابستانی هلندی‌ها در پارک مینیاتوری «مادورورام» (Madurodam) در «اسخیفینگن» (Schevingen) سپری می‌شود. از زمان بازگشایی این پارک در سال ۱۹۵۲، ده میلیون نفر از آن بازدید کرده‌اند. این پارک هزاران مدل از شهرها و جاذبه‌های مشهور هلند مانند «قصر سلطنتی دام»، «خانه‌های پارلمان دن هاگ» و مزارع مشهور لاله‌ی «نورد هلند» را به نمایش می‌گذارد. گفتنی است بدانید این پارک تمام درآمد خود را صرف امور خیریه می‌کند.

تم پارک هلند

۴. اترکتی پارک اسلاخرن

«اترکتی‌پارک اسلاخرن» (Attractiepark Slagharen) جاذبه‌های هیجان‌انگیز بی‌شماری دارد اما بیشتر مردم هلند به خاطر باغ وحش اسب پونی به آن می‌روند، به خصوص اینکه خاطره‌ی سواری بر آن‌ها در حافظه‌ی کودکی اغلب هلندی‌ها می‌درخشد. به غیر از تماشای زندگی جذاب پونی‌ها، سرسره آبی، ترن هوایی و سرگرمی‌های مرسوم دیگر در اسلاخرن مهیا است.

تم پارک هلند

۵. دانرل

قورباغه عروسکی پارک «دانرل» (Duinrell) یا «ریک د کیکر» (Rick de Kikker) به یکی از نمادهای برجسته‌ی تابستان هلندی‌ تبدیل شده و با سواری‌های متنوع مانند ترن هوایی مناسب برای کودکان به نام «کیکراختبان» (Kikkerachtbaan) بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کند. دانرل یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی منطقه‌ی «بنلوکس» (benelux) را در خود دارد که مجموعه‌های متنوعی از سرسره‌های هیجان‌انگیز را شامل می‌شود.

تم پارک هلند

۶. اوونتورن پارک هلندورن

بیش از سی سواری در پارک «اوونتورن‌پارک هلندورن» (Avonturenpark Hellendoorn) در انتظار بازدیدکنندگان است. ترن هوایی چرخشی «لانه اژدها» (DrakenNest) و کُنده‌سواری «آبشار وحشی» (Wild Waterval) از پرطرفدارترین آن‌ها هستند. غیر از این سواری‌های پرطپش، ۱۱ سرسره آبی استثنائی به همراه تفریحات آبی دیگر در این پارک اوقات خوشی برای مردم فراهم می‌کنند.

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}