خیابان های معروف وین

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/4/31
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر دوست دارید در تور اتریش، وین را مانند حرفه‌ای‌ها بگردید، پیشنهاد می‌کنیم به گشت و گذار در خیابان‌های معروفش بپردازید.

تور اروپا

وین سبک‌های معماری مختلفی را به نمایش می‌گذارد که منعکس‌کننده غنای تاریخی و طیف‌های زمانی گوناگون هستند. گردش کردن در قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین خیابان‌های این شهر خاطره‌ای بی‌همتا خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم از راهنمای پیش رو کمک بگیرید و شگفتی‌های مرکز شهر و فراتر از آن را کشف کنید. در این نواحی با غنی‌ترین قسمت‌های وین آشنا شده و با گذشته درخشان امپراطوری‌اش روبرو می‌شوید.

مولکر باستای

«مولکر باستای» (Mölker Bastei) در اوایل شکل‌گیری وین، محل یک دژ قدیمی بود. این گذرگاه کوچک و زیبا در منطقه یک، حس و حالی بسیار باستانی دارد. درست در کنار دانشگاه وین، این خیابان جذاب لوکیشن فیلم «مرد سوم» از «اورسون ولز» (Orson Welles) بود. بسیاری ساختمان‌های قابل توجه را هم می‌توانید در آن پیدا کنید. از میانشان می‌توانیم به «خانه پاسکالاتی» (Pasqualati House) و «یادمان لیبن برگ» (Liebenberg) اشاره کنیم.

خیابان های وین

آلتگاسه

«آلتگاسه» (Altgasse) به شونبرون و «تیرگارتن» (Tiergarten) قدیمی‌ترین باغ وحش جهان بسیار نزدیک بوده و در منطقه حومه‌ای «هیتزینگ» (Hietzing) قرار دارد. این خیابان تعدادی ساختمان زرد رنگ زیبا را در خود جا داده که یادآور دیوارهای لیمویی رنگ کاخ نزدیکشان هستند. در امتداد آلتگاسه قدیمی و جذاب، ترکیبی از کافه‌ها و مغازه‌های عتیقه فروشی را خواهید یافت.

خیابان های وین

کرنتنر اشتراسه

«کرنتنر اشتراسه» (Kärntnerstrasse) یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های خرید وین به شمار می‌رود. این خیابان به خاطر غنای تاریخ معماری‌اش نیز برجسته بوده و اگر فراتر از مغازه‌ها آن را بگردید، شگفت‌زده‌ خواهید شد. قدمت آن به سال ۱۲۵۷ بازمی‌گردد و یکی از مسیرهای تجاری اصلی شهر بوده است. امروزه علیرغم مغازه‌های مدرن و رستوران‌ها، سر در جذاب پشت تابلوهای پرنور خبر از گذشته می‌دهند.

خیابان های وین

اوپرن گاسه

«اوپرن گاسه» (Operngasse) به چند علت محبوبیت دارد؛ از همه قابل توجه‌تر حضور ساختمان اپرا هاوس با شهرت جهانی است. این ساختمان مرکزی و برجسته سایر ساختمان‌های اطرافش را می‌بلعد. اوپرن گاسه تاریخی متفاوت را تجربه کرده که شامل یک قتل در سال ۱۹۳۱ است؛ زمانی که «شاه زوگ» (Zog) از آلبانی برای یک اجرا به اپرا هاوس رسید، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

خیابان های وین

فلایش مارکت

«فلایش مارکت» (Fleischmarkt) یا بازار گوشت، خیابانی است که به خاطر تعدد قصابان که در دهه ۱۲۰۰ در اینجا فعالیت می‌کردند این نام را گرفت. این خیابان تاریخی در منطقه دو واقع شده است و در دهه ۱۷۰۰ مورد توجه تاجران یونان قرار گرفت و به محله یونانیان شهرت یافت. ساختمان‌های زیبایی به سبک آرنوو را در آن خواهید دید که به نوعی افسون وینی را به شما نشان می‌دهند. کلیسای ارتدوکسی یونانی «تثلیث مقدس» هم در همین خیابان قرار دارد.

خیابان های وین

بلومن اشتوک گاسه و بایگاسه

«بلومن اشتوک گاسه» (Blumenstockgasse) زمانی محل «صومعه سنت آگنس» (St Agnes)، صومعه‌ای که در سال ۱۷۸۳ بسته شد بود. این خیابان کوتاه به خاطر معماری نئوکلاسیکش بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد و کافه‌های زیادی شامل یک «کت کافه» هم دارد. «بایگاسه» (Ballgasse) هم در همین نزدیکی واقع شده و خانه معروف «بتهوون» را در خود دارد که از سال ۱۸۱۹ تا ۱۸۲۰ در آن زندگی می‌کرده است.

خیابان های وین

خیابان ماریا هیلفر

«خیابان ماریا هیلفر» (Mariahilfer Strasse) بیشتر به خاطر خرید شهرت دارد. می‌توانید برندهای برجسته‌ای را در آن پیدا کنید زیرا طولانی‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین خیابان خرید وین محسوب می‌شود. خود را در دیپارتمنت استورها و مراکز خرید بزرگش غرق کنید و هنگامی که گرسنه شدید به یکی از رستوران‌هایش که تنوع قیمتی خوبی دارند سر بزنید. می‌توانید از یکی از چندین مغازه کفش‌فروشی، آخرین مد کفش را خریداری کرده و لباس‌هایی از برند‌های «بنتون» یا «دیزل» بخرید.

خیابان های وین

کول مارکت

اگر شما هم قصد خریدهای هیجان‌انگیز در وین را دارید، سفرتان به این شهر بدون بازدید از «کول مارکت» (Kohlmarkt) کامل نخواهد شد. این خیابان پیاده‌رو جذاب پر از بوتیک‌های جواهرآلات وینی است. کول مارکت در قلب شهر واقع شده و به «گلدن یو» (Golden U) وین هم شهرت دارد. از گذشته‌های دور اینجا به خاطر مد برجسته، جواهرآلات نادر و سنگ‌های قیمتی کمیاب شهرت داشته و می‌توانید برندهایی مانند «کارتیه»، «تیفانی» و غیره را در آن پیدا کنید. از برندهای مد هم می‌توانیم به «دیور»، «گوچی» و «بِربری» اشاره کنیم.

خیابان های وین

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}