مراکز خرید ارزان لندن کجاست؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/5/3
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید در سفرتان به انگلیس خریدی ارزان را هم تجربه کنید، جای درستی آمده‌اید. این مقاله راهنمای خرید ارزان در لندن برای شما خواهد بود.

تور اروپا

لندن جدای از بوتیک‌های گران و فروشگاه دیزاینرهای برجسته چیزهای بیشتری برای ارائه به گردشگرانش دارد. اگر دنبال لباس‌های عالی، اکسسوری یا کالاهای قدیمی و جذاب هستید لازم نیست مقدار زیادی پول خرج کنید. این شهر تنوع زیادی از مراکز خرید ارزان قیمت را هم در خود جای داده است که می‌توانید در آن‌ها یک یا دو لباس جذاب با کمترین آسیب به حساب‌های بانکی را تهیه کنید. در ادامه شما را با این مراکز خرید و فروشگاه‌ها آشنا خواهیم کرد.

بیاند رترو

قدم گذاشتن به «بیاند رترو» (Beyond Retro) در لندن شرقی و گیج نشدن با رنگ‌های متنوع و افسونگرش کار آسانی نیست. این فروشگاه بیش از یک دهه سابقه داشته و به راحتی می‌توانید دلیل موفقیتش را درک کنید. در اینجا برای هر سنی چیز جذابی پیدا خواهد شد. مرد باشید یا زن، بیاند رترو طیفی وسیع از پوشاک مختلف و جذاب را به شما پیشنهاد می‌کند که همگی زیر یک سقف قرار دارند.
مراکز خرید ارزان لندن

مونکی

«مونکی» (Monki) لباس‌هایی جذاب با قیمت پایین دارد و قطعاً با بازدید از آن عاشق محصولاتش خواهید شد. این فروشگاه که دو طبقه از ساختمانی در خیابان «کارنابی» (Carnaby) را به خود اختصاص داده، طیفی کامل و وسیع از مد ارزان قیمت را به مخاطبانی از بین خانم‌های جوان ارائه می‌کند.

مراکز خرید ارزان لندن

ابسلوت وینتج

«ابسلوت وینتج» (Absolute Vintage) از جمعیت زیاد «بریک لین» (Brick Lane) فاصله بسیار کمی دارد اما این اصلاً به معنی خلوت بودن آنجا نیست. تابلوهای گوناگون مغازه‌ها، انتخاب را برای برخی از گردشگران سخت می‌کنند؛ اما اگر می‌خواستید جایی را پیدا کنید که بتوان در آن خریدهایی ارزان کرد و خیلی نگران کیفیت عالی نبودید، می‌توانید وارد این فروشگاه شده و با زیر ۱۰۰ پوند یک تیپ کامل برای خود تهیه کنید. خبر هیجان انگیزتر امکان خرید یک جفت چکمه با ۲۰ پوند یا کفش‌هایی دیگر به قیمت زیر ۱۰ پوند است.

مراکز خرید ارزان لندن

پریمارک

«پریمارک» (Primark) در سه طبقه گسترده شده و از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. در اینجا می‌توانید لباس‌ها و اکسسوری‌های گوناگونی را با قیمتی باورنکردنی بخرید. به لحاظ تجربه‌ خرید به اندازه‌ای که می‌پردازید دریافت می‌کنید و نباید از صف‌های طولانی، کارکنان بی‌تفاوت، رگال‌های بهم ریخته یا شلوغ بودن اتاق‌های پرو گله‌ای داشته باشید؛ اما این موارد خیلی هم مهم نیستند چون می‌توانید با یک کیسه بزرگ پر از لباس بیرون بیایید و چیزی بیش از ۵۰ پوند نپردازید. می‌توانید طیفی از لباس، اکسسوری و کفش‌های مخصوص بانوان، آقایان یا کودکان را در این بین پیدا کنید و تجربه هیجان انگیزی داشته باشید.

مراکز خرید ارزان لندن

زارا

برند معروف زارا در لندن بیش از یک دهه فعالیت داشته و در همین زمان هم توانسته موقعیت خوبی در بین مردم به دست آورد. شعبه‌ای که نبش خیابان «باند استریت» (Bond Street) و «خیابان آکسفورد» (Oxford) واقع شده بزرگ‌ترین فروشگاه زارای اروپا به شمار رفته و هر هفته محصولاتی جدید را به مشتریان عرضه می‌کند و می‌توانید مطمئن باشید که از لباستان همه جا پیدا نمی‌شود. خرید از زارا به معنی کیفیت بالا، مد روز بودن و قیمتی مناسب است.

مراکز خرید ارزان لندن

H&M

شعبه «آکسفورد سیرکس» (Oxford Circus) فروشگاه H&M بعد از یک دوره افول تصمیم گرفت از موقعیت عالی‌اش استفاده کرده و یک تغییر حسابی به کارش بدهد. این فروشگاه سه طبقه با یک دیزاین ۶ طبقه بزرگ با دسته بندی‌های عالی و مرتب جایگزین شد. اتاق‌های پرو در این فروشگاه جدید بزرگ هستند و پشت موسیقی‌های جذابی که در حال پخش هستند سلیقه‌ای باورنکردنی را حس می‌کنید. بدون شک تغییرات اعمال شده تجربه خریدی بهتر را برای مشتریان رقم می‌زند.

مراکز خرید ارزان لندن

هرودز

«هرودز» (Harrods) بدون شک یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید معروف لندن است اما نباید به این دلیل از بازدیدش پشیمان شوید. به جای این مستقیماً به قسمت سوغاتی‌ها بروید و برخی از محصولات برند هرودز را با قیمتی اندک به عنوان یادگاری و سوغاتی بخرید. پیشنهاد می‌کنیم قسمت حراجی‌ها را هم از دست ندهید.

مراکز خرید ارزان لندن

سلفریجز

«سلف ریجز» (Selfridges) هم از مراکز خرید معتبر لندن به شمار می‌رود اما قیمت‌هایی نسبتاً بهتر از هرودز دارد. در اینجا می‌توانید هر چیزی از محصولات مد تا لوازم الکترونیکی را تهیه کنید. همچنین بد نیست بدانید که اینجا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لباس کتان بوده و بیش از ۱۱ هزار مدل جین را در یک قسمت بزرگ از فروشگاه به مشتریان عرضه می‌کند.

مراکز خرید ارزان لندن

بازار پورتوبلو

«پورتوبلو» (Portobello) یکی از معروف‌ترین بازارهای لندن بوده و باید حتماً طی سفرتان از آن بازدید کنید. در اینجا می‌توانید لباس‌هایی گوناگون یا عتیقه‌جات مختلف را ببینید. همچنین غذای خیابانی ارزان هم از دیگر جذابیت‌های آن به شمار می‌رود. اگر به عتیقه جات و چیزهایی برای کلکسیونتان علاقه دارید، حتماً باید این بازار را بگردید.

مراکز خرید ارزان لندن

خیابان کارنابی

خیابان کارنابی که گذرگاهی مخصوص عابران پیاده در نزدیکی خیابان آکسفورد است، پر از ردیف فروشگاه‌ها و کافه‌های جذاب است و می‌توانید در آن هر چیزی از جین‌های دیزل تا عتیقه‌های گوناگون و لباس‌های هیپی را پیدا کنید. اگر بعد از تمام این گردش‌ها و خریدها پایتان خسته شد می‌توانید به سراغ «سیکرد» (Sacred) رفته و با یک قهوه تایلندی با طعم هل و شیر غلیظ تجدید قوا کنید.

خیابان های لندن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}