بهترین هاستل های ارزان ونیز

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/4/12
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید در سفر به ونیز اقامت ارزانی را تجربه کنید، باید به سراغ یکی از بهترین هاستل‌های آن که در ادامه معرفی می‌کنیم بروید.

تور اروپا

ونیز، شهر افسونگر ایتالیا بر روی ۱۰۰ جزیره در یک تالاب در دریای آدریاتیک واقع شده و هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان از آن یاد می‌شود.  ذخیره کردن پول در ونیز برای کوله‌گردان فقط یک چالش نیست بلکه گاهی می‌تواند ناممکن باشد. این شهر با برخی از زیباترین آثار هنری، معماری، موزه‌ ها و غذاهای جذاب، می‌تواند سال‌ها مسافران را مسحور خود کند اما آن‌ها باید برای این تجربه سحرانگیز پول پرداخت کنند! خوشبختانه به کمک بهترین هاستل‌های ونیز، حتی مسافرانی که با بودجه کم هم سفر می‌کنند می‌توانند از مناظر این شهر زیبا لذت ببرند. با این حساب ما هاستل‌های فهرست پیش رو را بر اساس نیازهای مسافران دسته‌بندی کرده‌ایم. این کار به شما اجازه می‌دهد که خیلی سریع جایی مناسب نیازهای خود رزرو کرده و بیشتر تمرکزتان را روی چیزهای مهم‌تر بگذارید.

سفر به ونیز با تور‌های آژانس مسافرتی ایوار

1. پلاس کمپینگ جولی

گول اسم اینجا را نخورید: می‌توانید چیزی بیش از چادر را در «پلاس کمپینگ جولی» (PLUS Camping Jolly) پیدا می‌کنید. در واقع گلچین وسیعی که از اتاق‌های خصوصی، عمومی، چادرها، کاروان‌ها و خانه‌های زیبا پیش روی شما وجود دارد که آن را به یکی از بهترین هاستل‌های جوان‌پسند ونیز برای مسافران تنها، زوج‌ها، گروه دوستان و خانواده‌ها تبدیل می‌کند. کافه و رستوران داخل هاستل بسیار سرزنده هستند و مهمانان می‌توانند برای پیتزای ارزان و نوشیدنی تخفیف بگیرند. همچنین می‌توانید در استخر شنا هم تفریح کنید. امکانات عالی، اینجا به پایان نمی‌رسند. چون می‌توانید امکانات لباس‌شویی، تبادل کتاب، اینترنت رایگان و یک اینترنت کافه و همچنین اتاق انبار چمدان هم پیدا کنید. دسترسی به مرکز شهر اصلاً کاری نخواهد داشت زیرا به اتوبوس‌های شاتل بسیار نزدیک هستید. این هاستل انتخاب ما برای بهترین هاستل مخصوص مسافران تنها در ونیز است. (آدرس روی نقشه)

پلاس کمپینگ جولی

2. اوا ونیز آپارتمان سن مارکو

انتخاب ما برای بهترین هاستل ونیز از نظر عمومی «آوا ونیز آپارتمان سن مارکو» (AWA Venice Apartments San Marco) است که اتاق‌هایی برای چهار تا شش نفر و آپارتمان‌های خصوصی برای سه الی چهار نفر دارد. هر اتاق و آپارتمان به صورت سوئیت بوده و امکانات آشپزی اختصاصی خود را دارد. همچنین از اینترنت رایگان هم بهره‌مند خواهید بود. این امکانات رفاهی سبب شده که ارزش قیمتی پولی که می‌پردازید بالا باشد. وقتی پای غذا پختن یا حمام باشد کمتر جایی می‌تواند با این هاستل رقابت کند. همچنین حال و هوایی اجتماعی و گرم هم در آن حاکم است. کارکنان صمیمی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا راهکارهایی برای ذخیره کردن پول به شما ارائه کنند و همچنین بد نیست بدانید که از جاذبه‌های اصلی شهر فاصله زیادی ندارید. (آدرس روی نقشه)

۳. کلمبو

انتخاب ما برای بهترین هاستل ارزان ونیز، هاستل راحت و دوست داشتنی «کلمبو» (Colombo) در فاصله اندکی از «ونیچه مستره» (Venice Mestre) است. این هاستل تنوعی از اتاق‌های مختلف گروهی و خصوصی را به گردشگران پیشنهاد می‌کند. علیرغم بسیاری از هاستل‌های ونیز، در اینجا امکانات آشپزی شخصی دارید و همچنین می‌توانید از محوطه‌های عمومی راحت و باربکیو هم بهره‌مند شوید. علاوه بر این جکوزی و استخر شنا هم برای لذت بیشتر شما در نظر گرفته‌اند. اینترنت در اینجا رایگان بوده و می‌توانید از امکانات لباس‌شویی، انبار چمدان، خدمات نظافت و لوازم ورزشی هم استفاده کنید. هر چیزی که بخواهید و حتی بیشتر از آن را در اینجا خواهید یافت. (آدرس روی نقشه)کلمبو

۴. نوئوا لوکاندا بلودره

«نوئوا لوکاندا بلودره» (Nuova Locanda Belvedere) یکی از هاستل‌های اقتصادی ونیز است که اتاق‌های پنج تخته و اتاق‌های خصوصی را که بین یک تا چهار نفره هستند به گردشگران پیشنهاد می‌کند. اتاق‌های خصوصی تلویزیون و یخچال دارند و تمام مهمانان هم می‌توانند از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند. هیچ امکاناتی برای درست کردن غذا وجود ندارد اما دستگاه‌هایی هستند که بتوانید از آن‌ها نوشیدنی آماده تهیه کنید. البته رستوران و کافه‌های متعددی هم در نزدیکی شما قرار دارند. می‌توانید در اتاق عمومی با سایر مسافران معاشرت کرده یا در تراس ریلکس کنید. (آدرس روی نقشه)

۵. بک پکرز هاوس ونیز

اگرچه اینجا از آن هاستل‌های مخصوص پارتی به شمار نمی‌رود، اما یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای لذت بردن از زندگی شبانه در ونیز است. مطمئن باشید که قیمت‌ها می‌توانند کمی پایین باشند اما امکانات زیادی هم نخواهید داشت. البته اگر تمام دغدغه شما لذت بردن از مهمانی و دورهمی باشد باقی چیزها خیلی مهم نیست. این هاستل در «کامپو سانتا مارگریتا» (Campo Santa Margherita) قرار داشته و هزینه رفت و آمد شما را بسیار کاهش می‌دهد. کلوب‌ها و کافه‌های زیادی هم در نزدیکی شما هستند. (آدرس روی نقشه)هاستل های ونیز

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}