راهنمای یک سفر عاشقانه در پاریس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/5/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

برای داشتن یک تور پاریس به یادماندنی و رمانتیک، تمام آن چیزهایی را که لازم دارید بدانید برایتان در این مقاله گرد آورده‌ایم.

تور اروپا

اگر با زوج خود عازم پاریس هستید و نمی‌دانید چطور بیشترین لذت را از سفرتان در اینجا ببرید، باید حتماً این راهنما را تا انتها دنبال کنید. برای پیدا کردن هتل‌های رویایی، رستوران‌ها و کافه‌ها یا تماشای آثار هنری جذاب، باغ‌ها و مناظر دلپذیر، نکاتی ویژه از زبان مردم بومی را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید سفری به یادماندنی بسازید و با تمام وجود عاشق این شهر زیبا شوید.

کجا اقامت کنیم؟

هتل‌های زیادی در «شهر عشق» وجود دارند که می‌توانند نیازهای یک زوج عاشق را پوشش دهند. از میان آن‌ها می‌توانیم به «هتل گراند آمور» (Hôtel Grand Amour) اشاره کنیم که موقعیت خوبی در خیابان «فیدلیته» (Fidélité) در منطقه دهم دارد و به کانال شلوغ «سن مارتن» (Canal Saint-Martin) هم بسیار نزدیک است. البته انقدر از شلوغی‌ها فاصله دارید که با مزاحمت‌های دیگران ناراحت نشوید. اینجا یکی از جدید‌ترین هتل‌های پاریس بوده و یکی از بهترین نمونه‌های دیزاین مدرن و جذاب فرانسوی به شمار می‌رود. اگر از نظر جغرافی و بودجه کمی به سمت شمال پیش بروید، می‌توانید «مزون سوکه» (Maison Souquet) را که یک هتل پنج ستاره دکور شده به سبک عصر طلایی پاریس است، پیدا کنید. این ساختمان باشکوه در مونمارتر، هتلی است که هرگز دلتان نمی‌خواهد از آن بیرون بروید.

سفر رمانتیک به پاریس

کجا غذا بخوریم؟

در منطقه مونمارتر می‌توانید یکی از اقتصادی‌ ترین رستوران‌ های ستاره دار میشلن در پاریس، یعنی «لَتَبل دوژن» (La Table d’Eugène) را پیدا کنید. این رستوران جذاب غذاهایی با مواد اولیه تازه و فصلی بومی را به مشتریانش پیشنهاد می‌کند و به نسبت اعتبار و پرستیژی که دارد، صورتحساب هنگفتی را به شما ارائه نخواهد داد. یکی دیگر از رستوران‌های محبوب شهر در بین مردم محلی، «بووِت» (Buvette) است. میزهای کوچک و چوبی اینجا که با نور شمع روشن شده‌اند، حس و حالی صمیمی را فراهم کرده و می‌توانید از تاپاس‌های فرانسوی سفارش دهید و آن را با هم شریک شوید. برای حال و هوایی کاملاً متفاوت هم می‌توانید به سراغ «لوازو بلان» (L’Oiseau Blanc) بروید. این رستوران پشت بام در جایی قرار دارد که می‌توانید منظره کامل برج ایفل را هم تماشا کنید.سفر رمانتیک به پاریس

بهترین جا برای صرف نوشیدنی کجاست؟

یکی از راه ارزان‌تر برای تماشای افق شهری پاریس، صرف نوشیدنی در یکی از پشت بام‌های این شهر است. «تراس هتل» (Terrass Hotel) که در نزدیکی خیابان «لپیک» (Lepic) واقع شده مناظری حیرت‌انگیز از بالای شهر را به شما هدیه خواهد کرد. گاهی اینجا را برای مهمانی‌های خصوصی می‌بندند. پس برای آنکه ناراحت نشوید، حتماً از قبل میز رزرو کنید. یکی دیگر از نقاط عاشقانه شهر برای گوش دادن به یک موسیقی جاز لذت بخش و صرف نوشیدنی، «ترز اونوره»‌ (Très Honoré) است. نورپردازی لطیف و کاناپه‌های راحت اینجا یادآور حال و هوای پاریس دهه ۱۹۲۰ هستند.سفر رمانتیک به پاریس

چه موزه هایی را ببینیم؟

زیبایی عظیمی در موزه‌های پاریس به نمایش گذاشته شده اما معمولاً این جذابیت با سیل جمعیتی که سعی می‌کنند از اشیا و آثار عکس بگیرند یا آن را تماشا کنند کمرنگ می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به سراغ موزه‌های کمتر شناخته شده بروید تا از این موضوع فرار کنید. هیچ جایی به اندازه اتاق‌های  «نیلوفر آبی» آرامش ندارد پس حتماً به سراغ «موزه دولورانژری» (Musée de l’Orangerie) بروید. اینجا یکی از بهترین نقاط شهر برای تماشای هنر نقاش معروف «مونه» (Monet) است. «موزه رودن» هم که اخیراً دوباره به روی بازدیدکنندگان باز شده، به همراه باغ‌های افسونگرش از مقاصد ایده‌آل خواهد بود. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم «موزه ژاکومار-آندره» (Musée Jacquemart-André) را هم ببینید تا دریابید «عشقْ به جمع‌آوری آثار هنری» چه می آفریند!

موزه رودن پاریس

چه کار بکنیم؟

شاید به نظر کلیشه‌ای بیاید اما باید با خودمان صادق باشیم، اگر با عشقتان به پاریس بروید حتماً باید عکسی روبروی برج ایفل به یادگار داشته باشید! اکثر مردم مستقیماً به سراغ میدان «تروکادرو» (Trocadéro) می‌روند اما جز در اواخر شب یا در  روزهای طوفانی، همیشه باید انتظار سیل جمعیت گردشگران را داشته باشید. یک راه نسبتاً خلوت‌تر برای نزدیک شدن به این جاذبه محبوب از طریق «شان دو مارس» (Champ de Mars) است.پیشنهاد بعدی ما، گردشی در «موزه عطر فراگونار» (Musée du Parfum Fragonard) خواهد بود. بازدید از اینجا رایگان بوده و می‌توانید با روند تولید عطرهای گوناگون آشنا شوید.سفر رمانتیک به پاریس

گردش های یک روزه از پاریس چطور؟

برخی اوقات چیزی که گردشگران پاریس دوست دارند، لذت بردن از گردش‌های یک روزه بیرون شهر است. به ویژه اگر در فصل تابستان به سراغ اینجا بیایید، گردش در پیاده‌روها می‌تواند خسته‌کننده باشد. یکی از جذاب‌ترین سفرهای یک روزه‌ای که می‌توانید داشته باشید، بازدید از خانه و باغ مونه در «ژیورنی» (Giverny) است. قطارهایی به طور منظم از پاریس به سمت «ورنون» (Vernon) حرکت می‌کنند که می‌توانید با سفری دلچسب در اطراف پاریس خود را به آنجا برسانید. تماشای حوض‌های پر از گل نیلوفر آبی بعد از تماشای نقاشی‌های بزرگ مونه در موزه دولورانژری می‌تواند جادویی باشد.
خانه مونت در فرانسه

چه محله‌ هایی را بگردیم؟

قطعاً گردش دو نفره و غرق شدن در شهر یکی از بهترین‌ راه‌های ماجراجویی در محله‌های پاریس است. در اینجا بهترین محله برای چنین ماجراجویی‌هایی مونمارتر خواهد بود. یکی از جاذبه‌های دیدنی عاشقانه در این حوالی «دیوار عشق» (Wall of Love) است که می‌توانید جمله «دوستت دارم» را که به بیش از ۲۵۰ زبان نوشته شده تماشا کنید. یک جای خوب دیگر هم محله «ماره» (Marais) است. اینجا یکی از قدیمی‌ترین قسمت‌های شهر پاریس بوده و پر از خیابان‌های باریک و پیچ در پیچ است که برای گردش عاشقانه ایده‌آل هستند.

دیوار دوستت دارم در پاریس

بهترین راه جا به جایی در شهر چیست؟

پاریس اصلاً با کمبود گزینه‌های حمل و نقل مواجه نیست اما برخی از آن‌ها رمانتیک‌تر از بقیه هستند. یکی از جذاب‌ترین راه‌های تماشای شهر از طریق گردش روی آب است. می‌توانید به یکی از تورهای گردشی پیوسته و با «بتوبوس» (Batobus) یا قایق‌های اتوبوسی گردشی هیجان‌انگیز را با ۹ ایستگاه تجربه کنید.سفر رمانتیک به پاریس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}