لوکس ترین هتل های کوالالامپور برای ماه عسل

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر مالزی را برای ماه عسل خود انتخاب کنید و بخواهید اقامتی لوکس داشته باشید، باید به یکی از هتل‌های مجلل کوالالامپور بروید.

تور اروپا

مالزی زیبا و چند فرهنگی، برای ماه عسل انتخابی عالی خواهد بود زیرا می‌توانید وقتتان را در کنار شریک زندگی خود صرف ماجراجویی و کاوش جاذبه‌های این کشور کنید که انواع مناظر شگفت‌انگیز و غذاهای بی‌نظیر را به شما پیشنهاد می‌کند. در این راهنما شما را کمک کرده‌ایم تا بتوانید تعطیلاتی ویژه و عاشقانه را تجربه کنید و اقامتی به یادماندنی در هتل‌های کوالالامپور داشته باشید.

ویلا سامادی

«ویلا سامادی» (Villa Samadhi) تلاش کرده با گردآوری بخش‌های مختلف آسیا در یک کشور، اقامتی دلپذیر را برای مهمانان خود بسازد. در اینجا تأثیراتی از بالی، چیدمان مدرن و مینیمال مالایی و ترکیبی از موتیف‌های زیبای اندونزی را خواهید دید. این هتل برای کسانی که دنبال جایی به دور از شلوغی‌های شهر هستند ایده‌آل خواهد بود زیرا حال و هوایی شبیه به باغ مخفی دارد. متأسفانه حیوانات و کودکان زیر ۱۲ سال اجازه ورود به این هتل را ندارند اما می‌توانید از این موقعیت استفاده کنید و در آرامشش غرق شوید. این هتل به برج‌ های دوقلو نزدیک بوده ولی به اندازه کافی از شلوغی‌هایشان فاصله دارد. برای صبحانه می‌توانید از غذاهای سفارشی خود کنار استخر خصوصی لذت ببرید و سپس به سراغ خرید بروید. برای رسیدن به اینجا از فرودگاه کوالالامپور هم نیاز نیست نگران چیزی باشید زیرا سرویس شاتل ۲۴ ساعته برای آن وجود دارد.هتل های کوالالامپور

هتل شانگری لا

نام این هتل را زیرکانه از روی پادشاهیِ افسانه‌ای بهشت گرفته‌اند. کسانی که با اماکن لوکس آشنایی دارند، از شهرت این برند هتل باخبر هستند. «شانگری لا» (Shangri-La Hotel) در تقاطع قسمت قدیم و جدید کوالالامپور واقع شده و می‌توانید از رودخانه محله قدیم و توسعه‌های جدید «مثلث طلایی» به صورت همزمان لذت ببرید. برای غذا می‌توانید از غذاهای کانتونی و فرانسوی با سرویس داخل اتاق نوش جان کنید و خستگی یک روز خرید و گردش در برج‌های کوالالامپور و برج‌ های دوقلوی پتروناس را که تنها ۵ دقیقه با شما فاصله دارند به در کنید. کودکان هم اجازه ورود به هتل را دارند و بچه‌های زیر ۱۱ سال می‌توانند به رایگان اقامت کنند.

هتل های کوالالامپور

گراند حیات کوالالامپور

در «گراند حیات کوالالامپور» (Grand Hyatt KL) بزرگ‌ترین اتاق‌هایی که یک هتل پنج ستاره می‌تواند به شما ارائه کند را در اختیار دارید. این هتل یک استخر پشت بام و سالنی با مناظر زیبای شهر از بالا را هم به شما پیشکش می‌کند. یکی از بهترین رستوران‌های شهر با مناظر پانورامیک از اطراف، «ترتی۸» (Thirty8) است که برای کسانی که به ماه عسل می‌روند ایده‌آل خواهد بود. می‌توانید روند آماده شدن غذایتان را تماشا کنید و صرف نظر از نوع غذا از مهارت آشپزها لذت ببرید.

هتل های کوالالامپور

ریتس- کارلتون

به سراغ «ریتس کارلتون» (The Ritz-Carlton) بروید و عشقتان را به یک آخر هفته باشکوه دعوت کنید. این هتل مجلل درست پشت مثلث طلایی قرار داشته و از مراکز خرید شلوغ فاصله دارد. این هتل به خاطر قولی که برای لوکس بودن تجربه اقامت به مهمانانش می‌دهد، انواع امکانات فوق‌العاده را در اختیارشان می‌گذارد تا تمام نیازهای رمانتیکشان برطرف شود.

هتل های کوالالامپور

ماندارین اورینتال

«ماندارین اورینتال» (Mandarin Oriental) برندی بین‌المللی و درخشان است که استانداردهای بالایی را رعایت می‌کند تا شما و شریک زندگی‌تان بهترین خدمات رسانی را تجربه کنید. این هتل درست در وسط پایتخت، بالاترین مهمان‌نوازی با سطح بین‌المللی را برای مهمانان خود تضمین می‌کند و به «دریاچه سمفونی» (Symphony Lake) در KLCC اشراف دارد. می‌توانید وقت خود را با امکانات مختلف هتل مانند اسپای استوایی لوکس و سایر امکانات تفریحی‌اش به بهترین نحو سپری کنید.

هتل های کوالالامپور

وستین کوالالامپور

این هتل اقتصادی‌تر و مناسب خانواده، برای زوج‌هایی که دنبال حریم خصوصی ساده‌تر هستند مناسب بوده ولی کماکان خدمات رسانی باکیفیتی دارد. این هتل در «بوکیت بینتانگ» (Bukit Bintang) واقع شده و موقعیت استراتژیکی دارد که به بسیاری از ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی نزدیک است و می‌توانید به راحتی فراتر از منطقه بروید. «وستین» (The Westin) برای کسانی که دوست دارند وقت زیادی را صرف خرید کنند ایده‌آل است. اگر به هنگام رزرو به مسئول هتل اعلام کنید که برای ماه عسل به آنجا می‌روید می‌توانید از برخی غافلگیری‌های داخل اتاق و خدمات ویژه‌تر بهره‌مند شوید.

هتل های کوالالامپور

جی دابلیو ماریوت هتل

هتل «جی دابلیو ماریوت» (JW Marriott) در دریای سایر برندهای بزرگ هتل منطقه، تلاش می‌کند برای شما و همسرتان بهترین اقامت لوکس را فراهم کند؛ بنابراین، تمام طراحی داخلی اتاق‌ها و هتل را ارتقا داده تا باز هم یکی از مدرن‌ترین و راحت‌ترین اقامتگاه‌های شهر باقی بماند. با توجه به موقعیت این هتل در بالای «استارهیل گالری» (Starhill Gallery) دسترسی راحتی به برخی از منحصر به فردترین اوتلت‌های لوکس کوالالامپور خواهید داشت.

هتل های کوالالامپور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}