در لاهه از کجا سوغاتی بخریم؟

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1397/6/12
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هیچ چیز در ثبت و یادآوری خاطره‌ها به پای سوغاتی خریدن و یادگاری بردن از شهری که به آن مسافرت می‌کنید، نمی‌رسد.

تور اروپا

در سفر به شهر لاهه در هلند به مکان‌های بسیار زیادی برای خرید سوغاتی‌های خوب می‌توانید سر بزنید که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم. در این مغازه‌ها از محصولات کاملاً محلی تا اشیایی از سراسر شمال هلند می‌توانید سوغاتی انتخاب کنید.

۱. فروشگاه د دلفتسه پاو

اگرچه این کارگاه و فروشگاه اشیای سرامیکی جذاب نزدیک به پایان مرزهای رسمی شهر لاهه واقع شده اما ارزش آن را دارد که سری به «د دلفتسه پاو» (De Delftse Pauw) بزنید. این شرکت یکی از آخرین تولیدکنندگان «دلفت‌ور» (Delftware) محسوب می‌شود که سفال‌ها را به صورت دستی رنگ‌آمیزی می‌کنند. همچنین می‌توانید همراه با تورهای راهنما به کارخانه‌ی تولیدکننده‌ی این سوغات معروف هلندی سر بزنید.

سوغات در لاهه

۲. هاپ ان استورک

«هاپ ان استورک» (Hop en Stork) به خاطر قهوه و شکلات‌های لوکس خود معروف شده است. بسیاری از محصولات خوشمزه‌ی اینجا در شکلات‌سازی در فضای باز آن به صورت دستی تولید می‌شوند که در مرکز خرید تاریخی لاهه یعنی «د پاساژ» (de Passage) می‌توانید ببینید.
سوغات در لاهه

۳. مائریتشویس

در مجموعه استثنائی «مائریتشویس» (Mauritshuis) شاهکارهایی از دوران طلایی هلند را می‌توانید ببینید. گیفت شاپ این موزه محصولات جذابی که بازتولیدی از مجموعه‌های نمایش داده شده در موزه هستند را به فروش می‌رساند و اشیای بسیاری با طرح آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید.

سوغات لاهه

۴. د پیر شاپ

اسکله‌ی بازسازی شده‌ی «اسخیفنینگن» (Scheveningen) جاذبه‌های هیجان‌انگیزی مانند چرخ و فلک، برج بانجی جامپ و یک مغازه‌ی سوغاتی مخصوص دارد. در «د پیر شاپ» (De Pier Shop) می‌توانید لوازم ساحلی و اشیای دیگری که به لاهه تعلق دارد را خریداری کنید.

۵. د هگسه مارکت

بزرگ‌ترین بازار لاهه به نام «د هگسه مارکت» (De Haagse Markt) کالاهای زیاد و متنوعی برای بازدیدکنندگان شهر دارد و همیشه غرفه‌ها و دکه‌های مختلفی را شامل می‌شود. این بازار چهار بار در هفته برگزار شده و بیش از ده هزار مشتری ثابت دارد.

سوغات در لاهه

۶. د بینکهوف

«د بینکهوف» (De Bijenkorf) یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف هلندی است که درشعبه‌ی آن در لاهه فروشگاه‌های بسیاری از برندهای مطرح مد مانند «بربری» (Burberry)، الکساندر مک‌کویین و گوچی را می‌توانید ببینید. بنای د بینکهوف به خودی خود یک شاهکار معماری شمرده می‌شود که «پیت کرامر» (Piet Kramer) از اعضای برجسته «مدرسه آمستردام» (de Amsterdamse School) در اوایل قرن بیستم آن را طراحی کرد.

سوغات در لاهه

۷. سوغات هلند

فروشگاه «سوغات هلند» (Holland Souvenirs) همانطور که از نامش پیداست سوغاتی‌های معروف هلندی مانند کفش کلومپن، شکلات هلندی، مگنت یخچال و بسیاری اشیای دیگر را در دسترس گردشگران قرار می‌دهد.

۸. کادو اوم د هوک

در «کادو اوم د هوک» (Kado om de Hoek) می‌توانید انتخاب‌های گسترده‌ای از هدایا، گجت‌ها و اشیای با طراحی بامزه داشته باشید. برش‌زن پیتزا به شکل دوچرخه، چراغ خواب به شکل دایناسور، تخته برش به سبک «د استایل» (de Stijl) و غیره تعدادی از کالاهای جذابی هستند که در این فروشگاه خواهید دید.

سوغات لاهه

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}