بهترین کافه ها و کافی شاپ ها در فلورانس ایتالیا

رودابه پورغفار
  • رودابه پورغفار
  • 1397/10/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در فلورانس کافه‌هایی وجود دارد که مانندشان در شهرهای دیگر ایتالیا کمتر پیدا می‌شود؛ کافه‌هایی منحصر به‌فرد با طعم آمریکایی.

تور اروپا

بر خلاف سنت فرهنگی ایتالیا، کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در اجتماع متنوع فلورانس متداول شده است. اگر چه فرهنگ قهوه خوردن با شکل آمریکایی آن متفاوت است، اما در فلورانس مکان‌های دنج و کوچک برای توریست‌ها و محلی‌هایی وجود دارد که به دنبال چیزی بیشتر از بارهای سنتی ایتالیایی هستند. نقاط بسیاری در گوشه و کنار شهر پیدا می‌شود که می‌توانید در آن جایی برای نشستن یا استراحت بعد از یک روز طولانی گشت و گذار یا خوردن غذا و استفاده از وای فای پیدا کنید.

بهترین کافه های فلورانس

لا سیته

لا سیته (La Cite)، این فضای عجیب و غریب همه چیز را درون خود دارد. کافه و کتاب فروشی در روز و موسیقی و بار در شب. انتخاب لاسیته همیشه یک انتخاب خوب است. این ساختمان با داشتن اتاق زیر شیروانی که مشرف به طبقه اول و پنجره‌های جلویی که تقریباٌ به سقف می‌رسند، انرژی ویژه خودش را دارد. روزها برای نوشیدن کاپوچینو و گپ و گفت به لاسیته بروید، صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و کمی دیرتر برای دیدن یک گروه محلی و میل کردن نوشیدنی دلخواه خود به کافه برگردید. این مکان صمیمی که سن مشخصی برای اجرا ندارد در زمان اجرای گروه‌ها کمی شلوغ می‌شود؛ پس برای دیدن برنامه های شبانه، کمی زودتر به لا سیته بروید.

آرنولد

همان‌طور که از عنوان آن بر می‌آید، آرنولد یک کافه‌ی معمولی ایتالیایی نیست. آرنولد با تعداد زیادی صندلی در دو طبقه و وای فای قوی، در مرکز شهر واقع شده است و شعار آن تجربه‌ی قهوه آمریکایی است. آنها قهوه را مانند استار باکس، در اندازه‌ها و طعم‌های مختلف، اسموتی و اسنک‌های کوچک سرو می‌کنند. کارکنان کافه به زبان انگلیسی حرف می‌زنند که همین امر باعث شده  است تا آرنولد مکانی مناسب برای مطالعه‌ی دانشجویان خارجی و ملاقات با دوستان‌شان باشد. کافه آرنولد کافه‌ای با فرهنگ آمریکایی در ایتالیاست. می‌توانید میزی انتخاب کنید و ساعت‌های طولانی را در کافه بگذرانید.

آرنولد کافه، فلورانس

دیتا آرتیجناله

دیتا آرتیجانله (Ditta Artigianale) یکی از مکان‌هایی است که اخیراٌ در فلورانس محبوب شده و به تازگی دو شعبه در جاهای مختلف شهر اضافه و قهوه با برند خودش را سرو می‌کند که در فرهنگ قهوه‌ی این شهر برند جدیدی است. علاوه بر قهوه، غذاهای مختلفی برای شام، مافین، کلوچه و شیرینی‌های کوچک در این کافه عرضه می‌شود. طراحی مدرن و فضای دنج کافه برای گذراندن یک بعد از ظهر و نوشیدن قهوه‌ای عالی بسیار مطبوع است. صاحبان کافه می‌دانند که چطور از گروه‌های متنوعی از مهاجران و مسافرانی که می‌خواهند به شیوه‌ی خودشان از استنشاق بوی قهوه لذت ببرند، پذیرایی کنند.

کافه دیتا آرتیجناله فلورانس

ماماز بیکری

ماماز بِیکِری (mama's Bakery) به معنای نانوایی مامان، تنها نانوایی آمریکایی در فلورانس است که خوردنی‌هایی ارائه می‌دهد که پیدا کردنشان در هیچ‌جای دیگر ایتالیا ممکن نیست. با وجود نان بِیگل، دسرهای کلاسیک و قهوه‌ی آمریکایی در این کافه آدم احساس راحتِ در خانه بودن را دارد. مغازه متعلق به یک زوج با دو ملیت مختلف (آمریکایی و ایتالیایی) است که اولین بار همدیگر را را در لندن ملاقات کرده‌اند و بعدها به ایتالیا آمده‌اند. عدم دسترسی و دلتنگی آن‌ها برای غذاهای آمریکایی باعث شد که تصمیم به تأسیس یک نانوایی برای دانشجویان و مهاجران بگیرند؛ مکانی دنج، روشن و همیشه شلوغ. این کافه جای مناسبی برای خوردن یک ناهار سبک و برطرف کردن هوس شیرینی است.

ماماز بیکری، کافه فلورانس

له وسپه

حالا از زوج دیگری با دو ملیت مختلف صحبت کنیم که کسب و کار خود را در فلورانس راه اندازی کرده‌اند که یکی دیگر از خوشمزه‌های لیست است. زوج کانادایی-ایتالیاییِ صاحب کافه‌ی کوچک له وسپه (Le Vespe) که میان وعده‌ (برانچ)، ناهار و مخلفاتی که ایتالیایی نیستند را سرو می‌کنند. انتخاب مناسب اسموتی‌ها، اسنک‌های سالم و قهوه، آن‌ها را از کافه‌های مشابه، متمایز می‌کند. کیفیت مواد اولیه و منوی فوق‌العاده، دلیل شهرت آنهاست. در فلورانس پیدا کردن یک برانچ خوب، کار ساده‌ای نیست و همین باعث شده جمعیت بزرگ دانشجویان خارجی و مهاجران فلورانس این کافه را به خوبی بشناسند. با اینکه منتظر ماندن برای یک میز خالی در رستوران‌های ایتالیا مرسوم نیست، اما انتظار کشیدن در اینجا ارزشش را دارد.

کافه له وسپه، فلورانس

لا موراته

درست بیرون از یک مسیر توریستی پر رفت و آمد، کافه لا موراته (La Murate) در گوشه‌ای پنهان شده و بیشتر از آن چیزی که به نظر می‌رسد، حرف برای گفتن دارد. این مجتمع ابتدا یک صومعه بوده و بعدها به عنوان زندان مورد استفاده قرار می‌گرفت و اخیراٌ به‌صورت یک مجتمع آپارتمانی با یک بار، رستوران، کافه و کتاب فروشی بازسازی شده است. قلب مجموعه، پیاتزا دله موراته (Piazza delle Murate) است که در فضای آزاد صندلی‌هایی برای نشستن دارد و به بار و کتاب فروشی مرتبط است. اگر می‌خواهید کتابی مرور کنید، از فضا لذت ببرید و نوشیدنی میل کنید، اینجا می‌توانید بدون اینکه از مرکز شهر فاصله بگیرید، فضای آرامی را هم در محیط بسته و هم در فضای باز، تجربه کنید.

کافه لا موراته فلورانس

لا مناجره

بخشی از لا مِناجره (La Menagere) کافه و بخشی از آن فضای گل‌کاری شده‌ و مناسب عکس‌های اینستاگرامی است. این رستوران طراحی زیبایی دارد که می‌توانید در آنجا بنشنید و از فضا لذت ببرید و همچنین غذایی سفارش دهید که هنرمندانه تزئین شده است؛ غذایی با کیفیت اما ناکافی برای یک وعده‌ی غذایی. در طبقه‌ی پایین جایگاهی برای اجرای موسیقی در نظر گرفته شده که جمعه‌ها به موسیقی جاز و سایر روزهای هفته به اجراهای زنده‌ی دیگر اختصاص دارد. در چنین فضایی می‌توانید یک فنجان قهوه و یک تکه کیک سفارش دهید و برای سفر بعدیتان برنامه‌ریزی کنید.

کافه لا مناجره، فلورانس ایتالیا

رودابه پورغفار رودابه پورغفار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}