گردش های شبانه در یک سفر انفرادی به مادرید اسپانیا

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/10/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

سفر انفرادی می‌تواند هیجان بیشتری نسبت به سفرهای دسته جمعی داشته باشد. البته باید در این نوع سفرها بدانیم که چگونه می‌توانیم از وقت خود بهترین استفاده را داشته باشیم. گردش های شبانه در شهر از جمله فعالیت‌هایی هستند که به سفر شما شور و هیجان بیشتری می‌بخشند.

تور اروپا

 شب‌های زیبای مادرید شهرت زیادی دارند؛ اما زمانی‌که به‌صورت انفرادی به مادرید سفر می‌کنیم، چگونه می‌توان به گردش‌های شبانه در مادرید پرداخت؟ جای نگرانی نیست. امروز در این مطلب راهنمای گردش‌های شبانه در مادرید را خواهید خواند و از فستیوال‌های موسیقی گرفته تا یافتن مکان‌هایی برای ملاقات با دیگر مسافران، راهنمایی کامل در اختیارتان قرار می‌دهیم.

یک شب با حال و هوای جاز در کافه سنترال

اگر به‌صورت انفرادی سفر می‌کنید، چگونگی گذراندن وقت‌تان بسیار اهمیت پیدا می‌کند. کافه «سنترال» بهترین مکان برای دیدن اجرای زنده‌ی موسیقی جاز است. این کافه‌ی کوچک و صمیمی،‌ در مرکز شهر مادرید در نزدیکی میدان «سانتا آنا» واقع شده است. این مکان در میان مردم و گردشگران محبوبیت زیادی دارد و نوازندگان و خوانندگانی از داخل و خارج از اسپانیا در آن برنامه اجرا می‌کنند. هر روز ساعت ۶ بعدازظهر می‌توانید برای اجراهای زنده‌ای که ساعت ۹ شب آغاز می‌شود، بلیت تهیه کنید.

سفر انفرادی به مادرید

تماشای فیلم در سینمای سیندوره

علاقمندان به فیلم و سینما باید حتما سری به سینِدوره (Cine Doré)، این سینمای زیبای دهه‌ی ۲۰ بزنند و از تماشای فیلم های قدیمی تاریخ سینما لذت ببرند. در این سینما، فیلم‌هایی از بهترین آثار کارگردانان و بازیگران مطرح، به زبان اصلی به نمایش گذاشته می‌شود. البته فیلم‌هایی به زبان انگلیسی هم در برنامه‌ی این سینما وجود دارند. این سینما مکانی ایده‌آل برای تماشای فیلم‌های کلاسیک است.

سینمای سیندوره، تماشای فیلم در مادرید

رفتن به نمایش فلامِنکو

زمانی‌که در اسپانیا به‌سر می‌برید حتما سعی کنید یکی از نمایش‌های «فلامنکو» را تماشا کنید. هنرمندان خوبِ زیادی در مادرید این نمایش زیبا را اجرا می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. «تابلائو» مکانی‌ است که نمایش فلامنکو در آن برگزار می‌شود و با توجه به قیمت بلیت، از تماشاچی‌هایی که به تماشای فلامنکو نشسته‌اند، با نوشیدنی و تاپاس پذیرایی می‌شود. «تابلائو لاس تابلاس»  مکانی صمیمی و دلچسب است که در «پلازا دِ اسپانیا» یا میدان اسپانیا واقع شده‌ است. هر شب در این مکان دو اجرای فلامنکو، در ساعات ۸ و ۱۰ شب برگزار می‌شود. در این نمایش، برخی از بهترین هنرمندان فلامنکوی اسپانیا به اجرا می‌پردازند.

نمایش فلامنکو در مادرید

اقامت در هاستل ها

اگر به‌تنهایی سفر می‌کنید، یکی از مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید، هاستل‌ها هستند. هاستل‌ های مادرید در سراسر این شهر وجود دارند و دارای اتاق‌های تک‌نفره و دونفره و خصوصی هستند. یکی از مزیت‌های اقامت در هاستل این است که می‌توانید به‌راحتی با دیگر مسافران ارتباط برقرار کنید. برخی از این هاستل‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌هایی برای مسافران ترتیب می‌دهند و مسافران می‌توانند از این طریق با افراد دیگری که در آن هاستل اقامت دارند آشنا شده و گفت‌وگو کنند.

سفر انفرادی به مادرید

گردش در محله مالاسانیا

با گردش در محله‌ی جذاب «مالاسانیا» که از خیابان‌ های معروف مادرید است، با جمعیتی از دانشجویان، مردم محلی، خارجی‌هایی که در مادرید زندگی می‌کنند و گردشگران روبه‌رو می‌شوید. به کافه‌ها و رستوران‌های این محله بروید و در حالی‌که نوشیدنی یا غذایی صرف می‌کنید از مناظر اطراف لذت ببرید. چه انتظار دیدن افراد جدید را داشته باشید، چه بخواهید به تنهایی از زمان خود استفاده کنید، این محله انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. در فصول گرم‌تر سال هم محله‌ی مالاسانیا مکانی ایده‌آل برای نوشیدن یک نوشیدنی خنک و استفاده از هوای مطبوع مادرید است.

محله مالاسانیا مادرید

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}