هتل های سانتورینی برای هر نوع سلیقه و بودجه ای

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1398/8/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

جزیره‌ی سانتورینی در یونان جاذبه‌‌ای مهم در دریای اژه محسوب می‌شود که گردشگران می‌توانند از دیدنی‌های تاریخی و غذاهای خوشمزه آن گرفته تا مناظر دل‌انگیز غروب‌اش که شهرت جهانی پیدا کرده است، لذت ببرند.

تور اروپا

هتل‌های سانتورینی متنوع هستند؛ از بوتیک هتل‌های پنج ستاره‌ی آل سوئیت (all-suite) که همه نوع اتاقی را شامل می‌شوند تا هتل‌های کوچک‌تر و مهمان‌خانه‌های محلی در نزدیکی شهرهای باستانی را می‌توان در بین آن‌ها یافت.

تنوع قیمتی برای رزرو هتل در سانتورینی باعث می‌شود این شهر جزو انتخاب‌های همیشگی کسانی باشد که به یونان سفر می‌کنند. در این مطلب ۱۰ مورد از اقامتگاه‌ها و هتل‌های سانتورینی را به شما معرفی می‌کنیم که با بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف جور در می‌آید.

۱. ویلا رنوس

ویلا رنوس (Villa Renos) در دهکده فیرا (Fira) چشم اندازی شگفت انگیز به سوی دریا و کاسه آتشفشانی سانتورینی دارد. اتاق‌های آن راحت و تمیز هستند و به سبک یونانی معاصر و به طور منحصربفرد طراحی و تزئین شده‌اند. بسیاری از اتاق‌ها بالکن یا تراس به سمت این منظره‌ی دل انگیز دارند و تراس زیبای بالای هتل برای صرف نوشیدنی در منظره‌ی غروب آفتاب بی‌نظیر است.

هتل های سانتورینی

وقتی از دیدن چشم اندازهای پانورامای هتل سیر شدید می‌توانید به رستوران‌ها و بارهای فیرا بروید که نزدیک هتل هستند. همچنین میدان تئوتوکوپولو (Plateia Theotokopoulou)، موزه ماقبل تاریخ تِرا (Museum of Prehistoric Thira) و موزه باستان شناسی (Archeological Museum) را هم می‌توانید در آن نزدیکی ببینید.

هتل های سانتورینی

۲. ایکیز

بوتیک هتل ایکیز (Ikies) مشخصه‌های خود را دارد. اتاق‌های با دیوارهای به رنگ سفید شسته و شبیه به غار آن با دقت و ظرافت بازسازی شده‌اند و ویژگی‌های سنتی سانتورینی را انعکاس می‌دهند. هتل به صورت طبقه طبقه روی صخره پایین می‌رود و نمایی فراخ به سوی آتشفشان دارد.

اقامتگاه‌های ارائه شده از سوئیت تا هتل آپارتمان را شامل می‌شود که فضاهای خصوصی زیاد و امکاناتی برای آشپزی هم در آن در نظر گرفته شده است. رستورانی در آن وجود ندارد اگرچه تعداد محدودی صبحانه و اسنک‌های باکیفیت سرو می‌شود اما کارکنان همیشه آماده هستند تا بهترین غذاخوری‌های نزدیک به هتل در اویا (Oia) را به شما معرفی کنند.

هتل های سانتورینی

۳. کاناوا سانتینو

قدمت کاناوا سانتینو (Canava Santino) را قرن نوزدهم می‌دانند. این هتل از چهار خانه و آپارتمان مجزا تشکیل شده که هر کدام به وسایل آشپزخانه، حیاط مشترک و فضای باربیکیو مجهز هستند. کاناوا سانتینو در مرکز جزیره و در دهکده‌ی مزاریا (Messaria) واقع شده که پنج دقیقه از فرودگاه و پنج دقیقه از فیرا فاصله دارد. موقعیت آن دسترسی آسان به همه‌ی جاذبه‌های جزیره مانند غروب‌های تماشایی بر فراز صخره‌ها را ممکن می‌سازد.

هتل های سانتورینی

۴. هتل کاتریناز کاستل

هتل کاتریناز کاستل (Hotel Katerina's Castle) اولین هتل در ایمروویگلی (Imerovigli) شناخته می‌شود که معماری غارهای سنتی با طراحی داخلی یونانی معاصر در آن تلفیق شده است. دیوارهای به رنگ سفید شسته شده، نمای گستره‌ی دریا، مبلمان با طرح‌های روشن و برجسته و المان‌های مدرن را خواهید دید.

این هتل تنها ۹ اتاق دارد که چندان بزرگ نیستند اما تراس و ایوان دارند. همچنین برای استراحت و لذت بردن از نمای دریا می‌توانید به کافه تراس زیبای آن بروید. کارکنان بسیار به شما کمک خواهند کرد و می‌توانید گشت با ماشین، دوچرخه موتوری یا قایق تفریحی کرایه‌ای کاترینا را رزرو کنید.

هتل های سانتورینی

۵. هتل هلیوفوس

با کمی پیاده‌روی از دهکده‌ی اویا می‌توان به هتل هلیوفوس (Heliophos Hotel) رسید که در دهکده‌ی قرون وسطایی فینیکا (Finikia) که منطقه‌ای تاریخی محسوب می‌شود، قرار دارد. فضای آن آمیخته با مردم محلی و محیط پیرامونش است و فرصت آشنایی با زندگی روزمره در سانتورینی را به مهمانان می‌دهد.

این هتل از هشت خانه‌ی غار شکل که به شیوه‌ی سنتی ساخته‌ شده‌اند تشکیل شده و بر روی صخره قرار دارد که چشم اندازی عالی از دریا نمایان می‌کند. در طراحی داخلی آن سبک معاصر جزیره متمایل به مراکشی و فرانسوی و جزئیات مدرن پرشمار دیده می‌شود. اندازه اتاق‌های هتل سوییت آپارتمان و خانه‌های خانوادگی را شامل می‌شود.

هتل، رستوران ندارد اما سوفیا (Sofia) هر روز صبح صبحانه‌های خوشمزه و تازه تهیه می‌کند همچنین امکانات برای آشپزی در اتاق‌ها وجود دارد. آدرس رستوران‌های خوب اویا را از کارکنان می‌توانید بپرسید که یکی از بهترین‌ها در کنار همین هتل واقع شده است.

هتل های سانتورینی

۶. هتل آناتولی

اگر می‌خواهید کاملاً در قلب سانتورینی باشید در هتل آناتولی (Anatoli Hotel) اقامت کنید. این هتل با پانصد متر فاصله از مرکز جزیره و در یک ساختمان متعلق به قرن نوزدهم واقع شده است. بهترین اتاق‌ها در جناح بازسازی شده‌ی جدید در سال ۲۰۱۵ قرار دارند که متعلقات اصلی آن مانند سقف طاقی سنگی و چوب‌های به رنگ سفید شسته در آن حفظ شده‌اند.

رستوران و استخر بار در آن وجود دارد اما مهمانانی که به دنبال فضای خصوصی بیشتری باشند میتوانند در آپارتمان‌های مجهز به وسایل آشپزی اقامت کنند. بعد از تفریح در استخر بزرگ می‌توانید بیرون بروید و به سرعت به فیرا در نزدیکی هتل برسید که جاذبه‌های زیادی برای دیدن دارد.

هتل های سانتورینی

۷. سوییت های پتی پله

یکی از ۲۵ هتل لوکس کوچک یونان پتی پل سوییت (Petit Palace Suites) است که شکوهی که سانتورینی به آن معروف است را مجسم می‌کند. ۲۳ سوییت آن در دل سنگ ساخته شده و به سبک سیکلادی معاصر با چارچوب‌های سنگی و چوبی و کتان‌های خنثی چیدمان شده و با دقت با المان‌های مدرن ادغام شده است.

نمایی خیره کننده‌ای از کاسه‌ی آتشفشانی را از این‌جا به خصوص استخر و استخر بار آن خواهید داشت که هنگام غروب آفتاب می‌توانید نهایت لذت را از آن ببرید و سپس یک شام مدیترانه‌ای در رستوران الیا (Elia) نوش جان کنید. این هتل تنها ۱/۵ کیلومتر از فیرا فاصله دارد که می‌توان آن را در قلب جزیره دانست و به همه‌ی جاذبه‌های اصلی نزدیک است.

هتل های سانتورینی

۸. آپارتمان‌ های آناستاسیس

آپارتمان‌های آناستاسیس (Anastasis Apartments) بین فیرا و اویا واقع شده و با ۱۰ آپارتمان لوکس از گردشگران میزبانی می‌کند که همه چشم‌انداز خوبی به کاسه‌ی آتشفشانی دارند. این هتل برای آرامش و حفظ فضای خصوصی ساخته شده و چندین ایوان آفتابگیر بزرگ، تراس، تجهیزات اسپا و یک استخر عظیم بی‌کران دارد که بر لبه‌ی صخره گسترده شده است.

آناستاسیس برنده جایزه منتخب گردشگران در سال ۲۰۱۵ شد و بهترین مکان برای کسانی است که بخواهند به دور از هیاهو سانتورینی را تجربه کنند. به علاوه جاذبه‌های دیدنی هم در نزدیکی آن قرار دارد.

هتل های سانتورینی

۹. خانه کاپیتان دریا

عمارت دو طبقه‌ی خانه کاپیتان دریا (The Sea Captain’s House) کاراکتر خاص خود را دارد. در سال ۱۸۶۴ بخشی از آن در دل صخره ایجاد شد. چهار سوییت آن به زیبایی با دستچینی از عتیقه‌جات و در چیدمانی به سبک جزیره تزئین شده است.

صاحب هتل، تونی موزیمن (Tony Moziman)، آماده خواهد بود تا توصیه‌هایش را برای بازدید هر چه بهتر از جزیره به شما ارائه دهد. همچنین در برنامه‌ی شما این تمایل وجود خواهد داشت که در هتل بمانید، نوشیدنی و عصرانه میل کنید، اسپای خانگی تجربه کنید یا در تراس لم بدهید و از منظره‌ی تحسین برانگیز مقابل چشمانتان لذت ببرید.

هتل های سانتورینی

۱۰. هتل آفرودیت

سانتورینی به تجملات شهرت دارد اما اگر بدانید که به کجا باید بروید می‌توانید اقامتگاه‌هایی مقرون به صرفه بیابید که چشم انداز زیبای جزیره را هم داشته باشند. هتل آفرودیت (Afrodete Hotel) برای اتاق‌های مقرون به صرفه، با طراحی زیبا و خدمات فوق‌العاده شناخته شده است. اگرچه قیمت آن پایین است اما تجربه‌ای در سطح بالا به دست می‌دهد. ۱۰ اتاق، تراس‌های رو به آفتاب، جکوزی فضای باز و موقعیت عالی از ویژگی‌های آن شمرده می‌شود.

هتل آفرودیت فاصله‌ی کمی به صورت پیاده از مرکز فیرا دارد و بهترین انتخاب برای بازدیدکنندگانی است که می‌خواهند جنب و جوش زندگی یونانی را در آرامش سانتورینی تجربه کنند. کارکنان هتل بسیار یاری‌رسان هستند و تلاش می‌کنند آن‌جا را مثل خانه‌ی خودتان بدانید. همچنین گشت‌ها، رستوران‌ها و بارها را به شما معرفی خواهند کرد. ویژگی استثنائی آفرودیت با بودجه‌ی حداقلی در مقایسه با رقبای گران قیمت‌تر، چشم انداز دیدنی از کاسه‌ی آتشفشانی است.

هتل های سانتورینی

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}