ناهار ارزان در ژنو را از کجا تهیه کنیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/7/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

پیدا کردن یک ناهار ارزان در ژنو کار چندان ساده‌ای نیست اما اگر بتوانید در این شهر رستوران‌هایی پیدا کنید که غذای ارزان سرو کنند به کیف پولتان کمک بزرگی کرده‌اید.

تور اروپا

وقتی در ژنو هستید، پیدا کردن رستورانی که قیمت مناسب یا ارزان داشته باشد کار راحتی نیست. به ویژه وقتی با گروهی از دوستان یا خانواده به سوئیس سفر می‌کنید این کار می‌تواند سخت‌تر هم باشد. در راهنمایی که برایتان گردآوری کرده‌ایم، قطعاً رستوران باب میلتان که قیمتی اقتصادی و به صرفه داشته باشد را پیدا خواهید کرد.

ناهار ارزان در ژنو

استریت بیروت

این رستوران مدرن، پر نور و دلباز، در پلان پله (Plainpalais) واقع شده و برای تجربه اتمسفر یک کافه خیابانی واقعی در پایتخت لبنان ایده آل است. قیمت ساندویچ‌های لبنانی از ۸ فرانک سوئیس آغاز شده و سالادها بین ۱۲ تا ۱۴ فرانک قیمت دارند. اگر دنبال غذاهای سیرکننده‌تر هستید، باید هزینه‌ای معادل ۱۷ تا ۲۷ یورو پرداخت کنید. این قیمت به نسبت سایر رستوران‌های ژنو بسیار ارزان و مناسب به حساب می‌آید.

ساعت کاری بدون تعطیلی و منعطف این مکان هم از دیگر نقاط قوت آن است. کسانی که دیر ناهار می‌خورند یا دوست دارند شامشان را بسیار زود یا خیلی دیر میل کنند، هر دو در اینجا بهترین گزینه‌ها را پیدا خواهند کرد. ما مطمئنیم که شما هم از این رستوران لذت می‌برید.

ناهار ارزان در ژنو

کروک اورینت

هر هفته مردمی از ملیت‌های گوناگون، جلوی غرفه‌ یک زوج بسیار عجیب در بازار صف می‌کشند تا فلافل‌، تابوله،گالت با روغن زیتون و زعتر، حمص، پوره بادمجان، گوشت گوساله، بره یا پنیر لبنه با گوجه و پیاز تازه آنجا را امتحان کنند. اینجا توسط رایا (Raya) از فلسطین و اوزی سلما (Ozi Salma) از اسرائیل اداره می‌شود. این دو نمونه‌ای درخشان هستند که نشان می‌دهند چطور مردمی از فرهنگ‌ یا مذاهب گوناگون می‌توانند در کنار هم با صلح زندگی کنند. یکشنبه‌ها وقتی که بازار پلن پله برپا می‌شود حتماً به کروک اورینت (Croc’Orient) سر بزنید.

ناهار ارزان در ژنو

لا بووت د بان

رستوران لا بووِت د بان (La Buvette des Bains) یکی از ارزان‌ترین و بهترین جاهایی است که می‌توانید در محیطی هیجان انگیز با مناظر خیره‌کننده ژدو (Jet d’Eau)، رید (Rade) و محله قدیمی، یک غذای عالی و ارزان بخورید. این رستوران در بان د پکی (Bains des Pâquis) واقع شده و گلچینی از غذاهای سالم، متعادل و متنوع شامل غذاهای گیاهی، فاقد گلوتن و لاکتوز را به مهمانان ارائه می‌دهد.

غذای روز این رستوران که نسخه گیاهی هم دارد، تنها ۱۴ فرانک قیمت داشته و اگر بخواهید سالاد هم سفارش دهید باید بین ۱۲ تا ۱۴ فرانک پرداخت کنید. سوپ ۵ فرانک و فوندوی زمستانی هم به همراه دسر سالاد میوه ۲۳ فرانک قیمت دارد. اگر دنبال جایی بودید که مهمانان خود را با هزینه‌ای اندک به صرف قهوه و کیک دعوت کنید، می‌توانید به اینجا بیایید. لطفاً دقت داشته باشید که این رستوران تنها پول نقد دریافت می‌کند و امکان رزرو هم وجود ندارد. در طی ماه‌های تابستان به ازای هر نفر باید ۲ فرانک ورودیه پرداخت کنید تا به ساحل و رستوران دسترسی داشته باشید.

ناهار ارزان در ژنو

شه مکوزین

در رستوران شه مکوزین (Chez ma Cousine) مرغ سوخاری‌های درخشانی به مشتریان ارائه می‌شود. در اینجا یک وعده مرغ سوخاری به همراه سیب زمینی و سالاد تنها ۱۵.۹۰ فرانک قیمت دارد. همچنین سالادهای خوشمزه‌ای مانند سالاد سزار، سالاد مرغ هندی و مرغ تایلندی هم در منو وجود دارند.

اگر گیاهخوار هستید نگران نباشید برای شما هم گزینه‌هایی در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید هزینه کمی متحمل شوید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ منوی دسر نروید زیرا بسیار متنوع و وسوسه کننده است. موس شکلات، کرم بروله، تارت تَتَن و بستنی تنها بخشی از این منو هستند. شه مکوزین اولین رستورانی بود که در طی ۱۷ سال گذشته در محله قدیمی، در میدان بورگ دو فور (Place du Bourg de Four) افتتاح شد.

امروز این رستوران سه شعبه دارد و غذای بیرون بر هم می‌دهد. می‌توانید غذای محبوبتان را با خود کنار دریاچه برده یا آن را در پارک باستیون نوش جان کنید. شعبه محله قدیم این رستوران رزرو قبول نمی‌کند پس پیشنهاد می‌کنیم در ساعات اوج شلوغی به سراغش نروید.

ناهار ارزان در ژنو

لو رادار دو پوش

لو رادار دو پوش (Le Radar de Poche) به تازگی در فهرست ما قرار گرفته است. این کافه کوچک در نزدیکی میدان بورگ دو فور در محله قدیمی واقع شده و افسون خیره کننده‌ای دارد. وکلای زیادی به خاطر نزدیکی کاخ عدالت که در همین خیابان قرار دارد به اینجا جذب می‌شوند. دانشجویان نیز به لطف شهرت اینجا به خاطر قیمت‌های مناسب و پاستاهای خوشمزه، سالادها، دسرها و نوشیدنی‌هایش به آن زیاد سر می‌زنند. لو رادار دو پوش از حدود ۶ صبح برای قهوه صبحگاهی باز کرده و شب‌ها تا ساعت ۸ از مهمانان پذیرایی می‌کند.

منوی ناهار شامل غذای روز، گلچینی وسیع از پاستاها و سالادها می‌شود. تمام غذاها را می‌توانید به صورت بیرون‌بر نیز سفارش دهید. این کافه محبوبیت زیادی دارد که قابل درک است؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم حتماً از قبل میز رزرو کنید.

ناهار ارزان در ژنو

رستوران مانورا

رستوران مانورا (Manora) در طبقه بالای دیپارتمنت استوری به همین نام در نزدیکی کورناوان (Cornavin) واقع شده و سلف سرویس است. در اینجا گستره انتخابتان بسیار وسیع بوده و گروه‌های بزرگی که در مورد غذا هم سخت پسند هستند می‌توانند با خیال راحت رویش حساب کنند. همه چیز در این رستوران تازه و خوشمزه است و برخی غذاها هم با سفارش آماده می‌شوند. این طیف وسیع غذایی شامل سالادها، سوپ‌ها، پیتزا، کیش، غذای چینی، پاستا، گوشت و ماهی گریل و کیک و شیرینی‌های خوشمزه می‌شود. مانورا در حوالی ظهر تا ۱:۳۰ بعد از ظهر بسیار شلوغ می‌شود پس پیشنهاد می‌کنیم در خارج از این بازه زمانی به اینجا سر بزنید تا صندلی خالی پیدا کنید.

ناهار ارزان در ژنو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}