بهترین کارهایی که می توانید در فصل بهار در سوئیس انجام دهید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/11/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در هر فصلی که به سوئیس سفر کنید می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی این کشور لذت ببرید. به‌علاوه کارهای زیادی برای سرگرمی گردشگران وجود دارد که خاطرات فراموش‌ نشدنی شما از سوئیس را می سازند. اما اگر در فصل بهار قصد دارید به سوئیس سفر کنید، چند مکان را باید در ارجحیت قرار دهید.

تور اروپا

فصل بهار در کشور سوئیس، فصل جشن و شادی است. مردم در این فصل بسیار خوشحال هستند زیرا سرمای سخت زمستان از میان می‌رود، روزها بلندتر شده و مسیرهای کوه‌نوردی باز می‌شود. اگر قصد دارید در فصل بهار از سوئیس دیدن کنید، با ما همراه باشید تا بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در فصل بهار در سوئیسِ زیبا انجام دهید را به شما معرفی کنیم.

به تماشای طبیعت بهاری تیچینو بروید

اگرچه سوئیس در هر فصل زیبایی‌های خاص خودش را دارد، در فصل بهار به دلیل بیدار شدن طبیعت و سرزندگی آن، زیباییِ دوچندان پیدا می‌کند. یکی از مناطقی که می‌توانید در آن شاهد طبیعت سوئیس باشید، کانتونِ «تیچینو» (Ticino) در بخش جنوبی سوئیس است. در این کانتون مردم به زبان ایتالیایی صحبت می‌کنند و حال و هوای فرهنگ ایتالیایی در آن دیده می‌شود. هوای گرم و مطبوع و روزهای آفتابی، تیچینو را به مکانی دل‌چسب و لذت‌بخش برای بازدید و تعطیلات تبدیل کرده است. در اطراف دریاچه‌ی ماجیوره (Maggiore) درختان آزالیا، مگنولیا و کاملیا گل‌های زیبای خود را به نمایش می‌گذارند. قدم زدن در کنار این دریاچه‌ی زیبا و لذت بردن از مناظر اطراف یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در فصل بهار در سوئیس انجام دهید.

سفر به سوئیس

از تماشای گل های نرگس لذت ببرید

گل‌های نرگس در سوئیس یکی از زیباترین مناظر طبیعی این کشور را به وجود می‌آورند. بهترین مناظر گل‌های نرگس را می‌توان در نزدیکی مونترو (Montreux) یافت. این گل‌های سفید و زیبا دشت شگفت‌انگیزی از گل‌های نرگس را در نزدیکی کوه‌های آلپ به وجود می‌آورند و به «برف ماه مِی» شهرت دارند. البته متاسفانه گل‌های نرگس در کشور سوئیس در حال از بین رفتن هستند. علت این امر توسعه‌ی کشاورزی در این کشور است و به تدریج به سختی می‌توان دشت‌های وسیع گل‌های نرگس را دید. زمانی که به سوئیس سفر می‌کنید و قصد بازدید از گل‌های نرگس را دارید باید حواستان باشد این گل‌های زیبا آسیب نبینند و بیشتر از این به خطر نیافتند.

سفر به سوئیس

در کوه های زیبای سوئیس به کوه نوردی بروید

فصل کوه‌نوردی در سوئیس تا اوایل ماه ژوئن هنوز به‌طور رسمی آغاز نشده است؛ اما می‌توان شروع فصل بهار را به منزله‌ی شروع کوه‌نوردی هم دانست. در این زمان هنوز مسیرهای زیبای زیادی برای پیاده‌روی وجود دارد. آر گورج (Aare Gorge) و آبشار تروملباخ (Trummelbach) از زیباترین مکان‌های کشور سوئیس هستند که در ماه آوریل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. البته به خاطر داشته باشید که اگرچه بیشتر مسیرهای کوه‌نوردی در فصل بهار باز می‌شوند، هوای سوئیس، مخصوصا در فصل بهار، کاملا غیرقابل پیش‌بینی است. بنابراین، پیش از اینکه مسیر کوه‌نوردی خود را انتخاب کنید، حتما وضعیت آب‌و هوایی را بررسی کنید.

سفر به سوئیس

به اسکی بروید

کشور سوئیس برخی از بهترین پیست‌ های اسکی در جهان را دارد. بعضی از پیست‌های اسکی سوئیس مانند زرمات (Zermatt) و وربیر (Verbier) در تمام فصول سال امکانات اسکی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌سازند. اما برخی دیگر از پیست های اسکی با به پایان رسیدن فصل زمستان و آغاز فصل بهار تعطیل می‌شوند. اگر قصد داشتید از این تفریحگاه‌ها بازدید کنید و به پیست‌های اسکی بروید حتما از باز بودن پیست‌ها اطمینان حاصل کنید.

سفر به سوئیس

سوار قطار شوید

اگرچه فصل تابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر با قطار در سوئیس و لذت بردن از مناظر طبیعی زیبای این کشور است، در فصل بهار هم می‌توانید، در حالی‌که در قطارهای راحتِ سوئیسی نشسته‌اید، شاهد منظره‌ی زیبای طلوع و غروب آفخورشید باشید که به نوبه‌ی خود منحصر به‌فرد هستند. قطارهای معروف و سریع‌السیر برنینا (Bernina Express) که از ۱۹۶ پل و ۵۵ تونل عبور می‌کنند، در هر زمان از سال، در عبور از سنت موریتز، از مناظر شگفت‌انگیزی می‌گذرند.

سفر به سوئیس

در جشن ها و فستیوال ها شرکت کنید

فستیوال‌ های سوئیس ازجمله سرگرمی‌هایی است که گردشگران را هیجان‌زده می‌کند. در منطقه‌ی ژنو کودکانی که تاج‌های گل بر سر دارند، در حالی‌که در خیابان‌ها آواز می خوانند، آغاز فصل بهار و پایان فصل سرما را نوید می‌دهند. در شهر زوریخ، مردم محلی آغاز روزهای بلند سال، گرما و نور خورشید را با فستیوالی به نام زکسلائوتن (Sechselauten) جشن می‌گیرند. در این فستیوال مردم یک آدم‌برفیِ بزرگ را آتش می‌زنند که در واقع نوید دهنده‌ی پایان سرما و برف است. در برخی دیگر از کانتون‌های سوئیس، مردم یک فستیوال سنتی به نام مسابقه‌ی تخم‌ مرغی یا آیِرلیسِت (Eierlaset) را برگزار می‌کنند. در این مسابقه برخی از شرکت‌کنندگان نماد بهار و برخی دیگر نماد زمستان هستند. شرکت کنندگان باید صف ببندند و سبدهای خود را با تخم‌مرغ پر کنند. با بازگشت فصل بهار فستیوال‌های زیادی در سوئیس برگزار می‌شود که برای گردشگران می‌تواند جالب باشد و آن‌ها را با بیشتر با فرهنگ سوئیس آشنا کند.

سفر به سوئیس

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}