تفریحات رمانتیک کپنهاگ برای زوج ها

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1398/2/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کپنهاگ، دیدنی‌های فراوانی دارد و در صورتی که قصد دارید سفری دونفره با همسر خود به این شهر داشته باشید، بهتر است با تفریحات رمانتیک آن بیشتر آشنا شوید.

تور اروپا

اگر به زودی به همراه همسر خود قصد سفر به کپنهاگ را دارید، تصمیم درستی گرفته‌اید. پایتخت کشور دانمارک، مناظر تماشایی بسیاری را در برمی‌گیرد که گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن تعطیلاتی رمانتیک به شمار می‌روند. تفریحات این شهر از پارک‌ها، آبراه‌ها و دوچرخه‌سواری در شهر گرفته تا کافه‌های دنج و رستوران‌های تراس‌دار متنوع هستند. در این مقاله ۹ مورد از تفریحات رمانتیک کپنهاگ را برایتان آورده‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید سفری فراموش‌نشدنی را به همراه همسر خود در این شهر داشته باشید.

در اطراف دریاچه ها پیاده روی کنید

«دریاچه‌ها» (The Lakes) که مردم محلی به آن‌ها سوئرن (Søerne) می‌گویند، ۳ دریاچه‌ی مصنوعی مستطیل شکل هستند و در ناحیه‌ی غربی مرکز شهر واقع شده‌اند. در این ناحیه، زوج‌ها را در گذرگاه‌های کنار دریاچه خواهید دید که سگ خود را برای پیاده‌روی آورده‌اند یا مردم به همراه دوستان خود در آنجا قدم می‌زنند. اگر در فصل زمستان به کپنهاگ سفر می‌کنید، به احتمال زیاد سطح دریاچه‌ها یخ می‌بندد و با نشستن بر روی نیمکت‌های این ناحیه سردتان می‌شود. با این‌حال چشم‌انداز این مکان، بسیار دیدنی و منحصر به‌فرد است و ارزشش را دارد که حتی در سرما نیز سری به آن بزنید.

سفر رمانتیک کپنهاگ

صبح خود را در ساحل بگذرانید

یکی از بهترین ویژگی‌های کپنهاگ این است که با آب احاطه شده و ساحل طولانی آن فقط ۲۰ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد که می‌توانید در آن شنا کنید یا آفتاب بگیرید. پارک ساحلی آماگر (Amager Strandpark) به‌خصوص در فصل تابستان شلوغ می‌شود و مردم محلی فرصت را غنیمت شمرده و برای تفریح زیر آفتاب به این مکان می‌آیند. یکی دیگر از صحنه‌هایی که در این ساحل با آن روبه‌رو خواهید شد، کودکان هستند که بادبادک‌های خود را در این فصل هوا می‌کنند. البته آماگر، ساحلی طولانی است و با توجه به وسعت آن، مشکلی در پیدا کردن جایی خلوت نخواهید داشت و می‌توانید با همسر خود در آرامش از مناظر اطراف لذت ببرید.

سفر رمانتیک کپنهاگ

قایق اجاره کنید

یکی از بهترین و مفرح‌ترین راه‌ها برای گشت و گذار در کپنهاگ، از طریق آب است. اگر به تورهای گردشگری قایقرانی در شهر علاقه‌ای ندارید، خوشبختانه گزینه‌های جایگزین بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است. می‌توانید قایق کوچکی را برای خود و همسرتان اجاره کرده و سر فرصت در آبراه‌های خوش‌منظره‌ی کپنهاگ قایقرانی کنید. حرکت در کانال‌های شهر، کار چندان سختی نیست و به همین دلیل احتیاجی به تهیه‌ی مجوز خاصی برای اجاره و راندن قایق ندارید. یادتان نرود که خوراکی نیز همراه خودتان ببرید تا در حین تماشای ساختمان‌های تاریخی شهر، پیکنیک کوچکی بر روی آب داشته باشید و تفریح رمانتیک خود را تکمیل کنید.

سفر رمانتیک کپنهاگ

غذای خود را بالای بلندترین برج شهر صرف کنید

می‌توانید روز خود را با صرف شامی رمانتیک بر فراز کاخ کریستین برگ (Christiansborg) به اتمام برسانید. رستوران تارنِت (Tårnet) در برج این کاخ قرار دارد و به یکی از رستوران های کپنهاگ تبدیل شده است. دکور این رستوران، سبک معمول اسکاندیناوی را به نمایش می‌گذارد و منوی آن نیز بیشتر بر روی غذاهای نوردیک جدید متمرکز است. در این مکان می‌توانید از بالای بلندترین برج کپنهاگ به دورنمایی منحصر به‌فرد از شهر دسترسی داشته باشید و غذاهایی را امتحان کنید که با محصولات و ادویه‌های محلی تهیه شده‌اند.

سفر رمانتیک کپنهاگ

به دیدن باغ تیوولی بروید

شاید فکر کنید باغ تیوولی، کلیشه‌ای‌ترین گزینه‌ی این فهرست به شمار می‌رود و احتمالاً اولین تصویری که به ذهنتان می‌آید، زوج‌هایی هستند که دست یکدیگر را در بالای چرخ و فلک گرفته‌اند یا اشتراکی پشمک می‌خورند. یادتان باشد که باغ تیوولی مانند پارک‌های تفریحی دیگر نیست و در واقع برای ساخت دیزنی‌لند از این پارک الهام گرفته شده است. همچنین باغ‌های سرسبز این پارک، تصویری تماشایی را به وجود آورده‌اند و از دور این‌طور به نظر می‌رسد که منظره‌ی روبه‌رویتان از لابلای کتابی افسانه‌ای یا فیلمی رمانتیک بیرون آمده است. پارک تیوولی یکی از بهترین شهربازی های دنیا نیز به شمار می‌رود؛ بنابراین زیبایی و منحصر به‌فرد آن را برای داشتن تفریحی رمانتیک با همسرتان دست کم نگیرید.

سفر رمانتیک کپنهاگ

با دوچرخه به گشت و گذار در شهر بپردازید

اجاره‌ی دوچرخه باید در صدر تفریحات شما در کپنهاگ قرار بگیرد و دلیل آن فقط به این موضوع برنمی‌گردد که این شهر، یکی از بهترین شهرهای اروپا برای دوچرخه‌سواری به حساب می‌آید؛ بلکه انتخابی ایده‌آل برای گشت و گذار در میان جاذبه‌های گردشگری معروف و کشف دیدنی‌های پنهان آن نیز است. از آنجایی که با همسر خود به این شهر سفر کرده‌اید، شاید بهتر باشد دوچرخه‌های کریستیانیا (Christiania) را اجاره کنید تا حتی بیشتر بهتان خوش بگذرد. این نوع دوچرخه را بعد از شهرک آزاد کریستیانیا نام‌گذاری کرده‌اند؛ زیرا آهنگری که در این ناحیه زندگی می‌کرد، اولین دوچرخه با این ظاهر را ساخته بود. دوچرخه‌های کریستیانیا در دانمارک بسیار شهرت دارند و بسیاری از زوج‌ها آن‌ها را به دوچرخه‌های معمولی ترجیح می‌دهند؛ زیرا هم کاربردی‌تر هستند و هم بیشتر با آن‌ها خوش می‌گذرد.

سفر رمانتیک کپنهاگ

ناهار خود را در قدیمی ترین رستوران کپنهاگ میل کنید

رستوران د لیله آپوتیک (Det Lille Apotek)، قدیمی‌ترین رستوران کپنهاگ به شمار می‌رود و دارای سقفی کوتاه همراه با دکوراسیونی قدیمی است و غذاهای سنتی دانمارکی لذیذی را سرو می‌کند. این رستوران برای زوج‌هایی مناسب است که به دنبال جایی آرام می‌گردند که فضایی رمانتیک داشته باشد. این رستوران، تاریخی طولانی دارد و گفته می‌شود که هانس کریستین آندرسن و بعضی از شاعران معروف در قدیم در این مکان دور هم جمع می‌شدند. ساختمان این رستوران در قلب مرکز شهر و پایین‌تر از خیابانی مخصوص عابران قرار گرفته و موقعیت مکانی آن نیز درست مانند خود رستوران، منحصر به‌فرد و تماشایی است.

سفر رمانتیک کپنهاگ

یک روز را به کریستیانیا اختصاص دهید

اگر فکر می‌کنید شهرک آزاد کریستیانیا گزینه‌ی خوبی برای داشتن تفریحی رمانتیک در کپنهاگ نیست، احتمالاً منطقه‌ی سرسبز اطراف کانال استادزگراون (Stadsgraven) را تا به‌حال ندیده‌اید که با خانه‌های رنگارنگ، کافه‌های دنج و رستوران‌های گیاهخواری احاطه شده است. می‌توانید در کنار این آبراه قدم زده یا با دوچرخه، آن را دور بزنید و به پل چوبی کوچک کانال که رسیدید، استراحت کرده و مناظر دیدنی اطراف را از این مکان تماشا کنید. قبل از اینکه به سمت محل‌های برگزاری موسیقی منطقه‌ی مجاور بروید، بهتر است توقفی در رستوران‌های این ناحیه داشته باشید و غذاهای گیاهخواری فوق‌العاده‌ی آن‌ها را از دست ندهید.

سفر رمانتیک کپنهاگ

زیر شکوفه های گیلاس درختان قدم بزنید

قبرستان بیسپِبیِرگ (Bispebjerg Cemetery) کپنهاگ در فصل بهار، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. دلیل اصلی این موضوع به شکوفه‌های گیلاس درختان آن برمی‌گردد که به پایان رسیدن زمستان را مژده می‌دهند و منظره‌ای رؤیایی را به وجود می‌آورند. این منطقه، یکی از زیباترین نواحی شهر به شمار می‌رود و پارک زیبای آن معمولاً با زوج‌ها، خانواده‌ها و افرادی شلوغ می‌شود که یا قصد قدم زدن در جایی رمانتیک را دارند یا به دنبال مکانی می‌گردند که برای عکس انداختن مناسب بوده و شکوفه‌های صورتی رنگ را در پس‌زمینه‌ی خود داشته باشد.

سفر رمانتیک کپنهاگ

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}