بهترین رستوران های فست فود در توکیو

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/3/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

خیلی از گردشگران تمایل دارند در توکیو غذاهای اصیل ژاپنی را امتحان کنند؛ اما رستوران‌های فست‌فود توکیو هم در نوع خود جالب و خاص هستند که بهتر است با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

تور اروپا

چه قصد داشته باشید ارزان سفر کنید، چه عجله داشته باشید و چه به‌دنبال خوردن غذایی راحت باشید، بهترین رستوران‌های فست‌فود در توکیو همان جایی هستند که باید بروید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران‌های فست‌فودِ پایتخت ژاپن آشنا خواهید شد.

ایچیران رامن

رستوران ایچیران رامِن (Ichiran Ramen) به داشتن بهترین رامِن‌های دنیا شهرت دارد؛ پس تعجبی ندارد که در میان رستوران‌های محبوب گردشگران قرار گرفته باشد. این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های رامِن هم به‌شمار می‌رود. یکی از رامِن‌های خوشمزه و معروف ایچیران، تونکوتسو (Tonkotsu) نام دارد. این رامِن دارای آبِ گوشت است. رستوران ایچیران رامِن برای کسانی‌که تمایل دارند به‌صورت خصوصی غذای خود را میل کنند، سرویس سرو خصوصی غذا را هم فراهم کرده است. دستگاه دریافت سفارش این رستوران چندزبانه است و روند سفارش را برای میهمانان خارجی راحت‌تر می‌سازد.

رستوران های توکیو

یوشینویا

رستوران یوشینویا (Yoshinoya) یکی از معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ایِ فست‌فود در توکیو است. این رستوران‌ها، رستوران‌ها گیودون (Gyudon) یا گوشت گاو هستند و بیش از ۱۰۰ سال پیش، در سال ۱۸۹۹، برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کردند. امروزه می‌توانید این رستوران‌ها را در نقاط مختلف توکیو، بخصوص در ایستگاه‌های قطار ببینید. نماد نارنجی رنگ این رستوران‌ها، باعث می‌شوند به‌راحتی آن‌ها را تشخیص دهید. بیشتر مشتریان یوشینویا را کارمندانی تشکیل می‌دهند که عجله دارند و می‌خواهند ناهاری سریع و راحت میل کنند یا به‌دنبال رستورانی برای خوردن یک شام دیروقت هستند.

رستوران های توکیو

موس برگر

موس برگر (MOS Burger) یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای در توکیو است و شعبه‌های زیادی در خارج از کشور هم دارد. باوجود این‌که این رستوران در دسته‌ی رستوران‌های فست‌فود قرار می گیرد، کیفیت غذاهای آن بسیار خوب است. کیفیت بالای غذای این رستوران دلیل اصلی موفقیت آن بوده است. یکی از غذاهای معروف و محبوب این رستوران، همبرگر است که از غذاهای محبوب بسیاری از ٰژاپنی‌ها به‌شمار می‌رود.

رستوران های توکیو

کوکو ایچیبانیا

کوکو ایچیبانیا (Coco Ichibanya) یک رستوران معروف است که به سرو غذاهای مختلف همراه با کاری شهرت دارد. در این رستوران برنجِ کاری با سبکِ ژاپنی طبخ و سرو می‌شود. علاوه‌بر برنجِ کاری، غذاهای محلی دیگری ازجمله املت برنج و تونکاتسو (Tonkatsu)، نوعی کتلت گوشت، را هم می‌توان در این رستوران سفارش داد. کوکو ایچیبانیا در ژاپن شعبه‌های زیادی دارد و در چندین کشور خارجی هم شعبه‌های جدیدی افتتاح کرده است.

رستوران های توکیو

سوکیا

سوکیا (Sukiya) خود را یکی از برترین رستوران‌های زنجیره‌ای گیودون (Gyudon) می‌داند. این رستوران در هزاران نقطه از کشور ژاپن یافت می‌شود. در مقایسه با یوشینویا، این رستوران منوی کوچک‌تری دارد اما ترکیب‌های غذاییِ جالبی می‌توان در آن مشاهده کرد. خاویار ماهی کاد، مایو گیودون (Mayo Gyudon) و خوراک برگ خردل ازجمله غذاهای محبوب این رستوران هستند.

رستوران های توکیو

ماتسویا

ماتسویا (Matsuya) یکی دیگر رستوران‌های گیودون است. لغت گیودون (Gyudon) در ژاپن به معنای فست‌فود است. در رستوران ماتسویا، به فست‌فود گیومِشی (Gyumeshi) به معنای «غذای طبخ شده با گوشت گاو و برنج» گفته می‌شود. علاوه‌بر غذاهایی که با گوشت گاو تهیه می‌شوند ( غذاهایی که در آن‌ها تکه‌های باریک گوشت با پیاز بر روی برنج قرار داده می‌شوند)، ماتسویا غذاهای مختلفی با کاری، صبحانه‌ی ژاپنی و غذاهای متنوع دیگر هم در ماتسویا سرو می‌کند.

رستوران های توکیو

فرشنس برگر

رستوران فرِشنِس برگر (Freshness Burger) در سال ۱۹۹۲ به‌عنوان یکی از جدیدترین رستوران‌های فست‌فود در توکیو افتتاح شد. این رستوران با تهیه‌ی مواد غذایی ارگانیک و طبخ غذاهای تازه، خود را از چرخه‌ی رقابت با دیگر رستوران‌های فست‌فود خارج کرد. رستوران فرِشنِس برگر بهترین انتخاب برای افراد گیاهخواری است که به توکیو سفر می‌کنند؛ زیرا غذاهای گیاهی متنوعی در منوی غذایی این رستوران به‌چشم می‌خورد.

رستوران های توکیو

سوشیرو

رستوران سوشیرو (Sushiro) یکی از رستوران‌های فست‌فود در توکیو است که در آن می‌توانید کایتِنزوشی (Kaitenzushi) را با قیمتی بسیار ارزان پیدا کنید. هر بشقاب غذا در سوشیرو ۱۰۰ ین قیمت دارد. مشتریان این رستوران می‌توانند از روی تسمه نقاله‌ای که از جلوی آن‌ها عبور می‌کند، غذای خود را انتخاب کنند یا از صفحه‌ی نمایش لمسی سفارش دهند. در این رستوران امکان غذای بیرون‌بر وجود ندارد اما حتما تجربه‌ای جالب از صرف کردن یک ناهار سریع و خوشمزه برای‌تان به‌جا خواهد گذاشت.

رستوران های توکیو

پپر لانچ

رستوران پِپر لانچ (Pepper Lunch) برای افرادی که به استیک علاقه دارند‌، بسیار ایده‌آل است. در این رستوران گوشت به همراه سبزیجات و مخلفات دیگر مقابل چشمان مشتری و بر اساس سلیقه‌ی آن‌ها طبخ می‌شود. در این رستوران نیازی به وجود سرآشپز نیست. استیک گریل شده، استیک برنج و استیک هامبورگ ازجمله غذاهای محبوب رستوران پِپِر لانچ هستند.

رستوران های توکیو

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}