در این رستوران های توکیو سوشی ارزان بخورید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/4/4
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

سوشی غذایی ساده اما منحصربه‌فرد و خوشمزه است که حتماً باید در سفر به ژاپن امتحان کنید. خوشبختانه برای این کار نیازی به جیب پرپول و یک رستوران لوکس ندارید، صرفاً کافی است به فهرست رستوران‌هایی در ادامه که برای شما تهیه‌کرده‌ایم، نگاهی بیندازید.

تور اروپا

 با اینکه غذاهای دریایی شهر توکیو یکی از بهترین غذاهای ژاپن است، اما لزومی ندارد که جزو گران‌ترین غذاها باشند. اگر بودجه‌ی اندکی در اختیار دارید، مهم نیست. مطمئن باشید در بین این رستوران‌های ارزان‌قیمت سوشی، جایی برای رفتن پیدا خواهید کرد.

گانزو زوشی

گانزو زوشی (Ganso Zushi)‌ رستورانی زنجیره‌ای به سبک کایتن سوشی است که در آن ظرف سوشی روی تسمه‌ای چرخان قرارگرفته و مشتری‌ها هر بشقابی را که مایل باشند، انتخاب می‌کنند. این رستوران در سرتاسر توکیو شعبه دارد و قیمت‌های آن به ازای هر پرس، از ۱۰۰ ین (۹۰ سنت)‌ به بالا شروع می‌شود. ضمناً برای گردشگران منوی انگلیسی هم موجود است.

رستوران های ارزان سوشی

توریتون

توریتون (Toriton) رستورانی به سبک کایتن سوشی از جزیره‌ی هوکایدو است که شعبه‌ای هم در توکیو دارد. با توجه به قیمت هر پرس که از ۱۳۰ ین (۱ دلار و ۲۰ سنت) شروع می‌شود، کیفیت غذا عالی است. این رستوران داخل شهرک اسکای تری توکیو قرار گرفته و دارای منوی انگلیسی هم است.

رستوران های ارزان سوشی

گنکی سوشی

گِنکی سوشی (Genki Sushi) یک رستوران زنجیره‌ای ارزان‌قیمت و مشهور است که در بیشتر شعبه‌های آن غذا را روی تسمه‌های چرخان سرو می‌کنند. همچنین سفارش دادن در این رستوران بسیار راحت است چون مشتری‌ها اگر چیزی که می‌خواهند را روی نوار چرخان پیدا نکنند، می‌توانند آن را به‌وسیله‌ی تبلتی با گزینه‌های چندزبانه انتخاب کرده و سفارش دهند.

رستوران های ارزان سوشی

هیروکو سوشی

در رستوران هیروکو سوشی (Heiroku Sushi) قیمت‌ هر پرس در حدود ۱۰۸ ین تا ۵۰۰ ین (۹۹ سنت تا ۴ دلار و ۶۰ سنت) است. بشقاب‌ها با توجه به محتوایی که دارند، بارنگ‌های متفاوت مشخص شده‌اند تا حساب‌وکتاب راحت‌تر انجام شود. این رستوران برای تهیه‌ی ترکیبات جالب و خلاقانه‌ی سوشی شهرت فراوانی دارد.

رستوران های ارزان سوشی

سوشی میدوری

در رستوران سوشی میدوری می‌توانید، سوشی را به ازای هر پرس، از ۱۰۵۰ تا ۲۸۰۰ ین (۹ دلار و ۶۵ سنت – ۲۵ دلار و ۷۰ سنت‌) به همراه مخلفاتی مثل سوپ و دسر سفارش دهید. پرس‌های بدون مخلفات، رول‌های دستی (به‌صورت قیفی شکل) و چیراشی دان (کاسه‌ای برنج که روی آن ساشیمی و سبزیجات مختلف قرار می‌گیرد) هم در این رستوران موجود است.

رستوران های ارزان سوشی

میکوره سوشی

میکوره سوشی یا شینجوکو سوشی کاپو یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها برای خوردن سوشی ارزان‌قیمت است. این رستوران به‌وقت ناهار بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که می‌توانید یک‌کاسه برنج (دونباری)‌ یا یک پرس سوشی مخلوط (چیراشی)‌ را به ازای ۱۰۰ ین (۹ دلار و ۲۰ سنت) سفارش دهید. میکوره سوشی در نزدیکی ایستگاه شینجوکو درست در کنار منطقه‌ی شیبویا قرار گرفته است.

رستوران های ارزان سوشی

سوشی رو

سوشی رو (Sushi-Ro) یک رستوران زنجیره‌ای به سبک کایتن است که شعبه‌های زیادی در سرتاسر ژاپن دارد. این رستوران با هزینه‌ای کم، چیدمانی ساده و کارآمد به مکانی مطلوب برای همه تبدیل شده است که با حداقل بودجه می‌توان از خوردن سوشی در آن لذت برد. قیمت پرس‌ها از ۱۰۸ ین (۹۹ سنت) شروع می‌شوند. همچنین برای سفارش غذا، تبلت‌هایی با گزینه‌های چندزبانه وجود دارد.

رستوران های ارزان سوشی

زانمای سوشی

زانمای سوشی (Zanmai Sushi)، سوشی را با مخلفات گوناگون در قالب یک مجموعه‌ی غذایی با مخلفات سرو می‌کند و قیمت‌ها از ۸۰۰ ین (۷ دلار و ۳۵ سنت) به بالا شروع می‌شود. علی‌رغم قیمت‌های ارزان، این کیفیت غذای زانمای سوشی است که باعث‌شده مشتری‌ها چندین باره به آن مراجعه کنند. مزیت دیگر این رستوران این است که بیشتر شعبه‌های آن مثل شعبه‌ای که در منطقه‌ی تسوکیجی (Tsukiji) واقع شده است، ۲۴ ساعته باز هستند.

رستوران های ارزان سوشی

هیماواری سوشی

هیماواری (Himawari) ‌یک رستوران ارزان‌قیمت به سبک کایتن است که در منطقه‌ی شینجوکو قرار دارد. قیمت‌ها در این رستوران از ۱۵۰ ین (۱ دلار و ۳۸ سنت) به بالا ‌شروع می‌شود.

رستوران های ارزان سوشی

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}