اقامت در هتل های اقتصادی بروکسل

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/3/13
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

برای کسانی که قصد سفر به بروکسل را دارند اما می‌خواهد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند خبر خوبی داریم. هتل‌های ارزانی هم در این شهر وجود دارند.

تور اروپا

اگر می‌خواهید در زمان اقامت در مقصد بعدی اروپایی خود کمی در هزینه‌های صرفه جویی کنید، ولی خیلی به هاستل یا گرفتن خوابگاه‌های اشتراکی با غریبه‌هایی که خر و پف می‌کنند علاقه‌ای ندارید، بلژیک هتل‌های ارزشمندی دارد که شما را متحمل هزینه کمتری می‌کنند و البته معادل کاهش راحتی و رضایت شما نیستند! در نظر داشته باشید که نرخ هتل‌ها در پایتخت اغلب در آخر هفته‌ها به جای اینکه بالا برود، کاهش می‌یابد. در ادامه شما را با برخی از این گزینه‌های مناسب آشنا خواهیم کرد.

هتل ا لَگراند کلوش

هتل اَ لَگراند کلوش (Hotel à la Grande Cloche) در ساختمانی زیبا و نوسازی شده در وسط مرکز شهر در میدان روپ (Rouppe) واقع شده است. این هتل تنها چند بلوک آن‌طرف‌تر از مجسمه‌ی معروف پسربچه و گراند پلس قرار دارد و چیدمان قدیمی‌اش حال و هوای بروکسل قدیمی و اصیل را برای مهمانان تداعی می‌کند.

هتل های ارزان بروکسل

مهمان خانه آرشیمد

مهمان خانه آرشیمِد (Archimede Guest House) اقامتگاهی زیبا واقع در «محله اروپایی بروکسل» است. آرشیمِد به تمام چیزهایی که برای تجربه‌ی حس واقعی زندگی در بروکسل نیاز دارید، مجهز بوده و می‌توانید از یک آشپزخانه، اتاق غذاخوری و بالکن آن بهره‌مند شوید. همچنین امکان کرایه دوچرخه نیز برایتان وجود دارد و می‌توانید تا پارک زیبای سنکوانتنر (Cinquantenaire) رکاب بزنید.

هتل های ارزان بروکسل

هتل بلوم!

با دیدن سر در ورودی مدرن اما کسالت بار هتل بلوم! (Hotel BLOOM!) گول نخورید. پشت این ورودی یک هتل منحصر به فرد با اتاق‌هایی بی‌همتا وجود دارد که بیش از ۳۰۰ هنرمند اروپایی از آن به عنوان بوم خود استفاده کرده‌اند تا چیزی که از واژه «بلوم» (شکفتن) به ذهنشان می‌رسد را به تصویر بکشند. نقاشی دیواری‌های این هتل همه با دست کشیده شده و لابی هتل هم با هنر خیابانی بزرگی تزئین شده است. کسانی که به هنر مدرن و فرهنگ علاقه دارند، قطعاً حس می‌کنند به خانه محبوب خود رسیده‌اند و حتماً با دانستن اینکه اقامتگاه‌شان از سالن کنسرت لو بوتانیک (Le Botanique) با باغ گیاه‌شناسی تماشایی‌اش فاصله بسیار اندکی دارد، خوشحال خواهند شد.

هتل های ارزان بروکسل

هتل ویلا رویال

هرگز از اسم هتل ویلا رویال (Hotel Villa Royale) نترسید زیرا نام آن را از نزدیکی‌اش به «رویال پارک» پایتخت و همچنین میدانی به همین نام الهام گرفته‌اند و قیمت‌های سلطنتی انتظار شما را نمی‌کشند! اتاق‌ها از ساده و راحت تا لوکس متغیر هستند و همچنین می‌توانید از گزینه سونا و یک آرایشگر نیز بهره‌مند شوید. در این هتل، صبحانه را در محوطه‌ای مشرف به یک باغ کوچک برای مهمانان آماده می‌کنند.

هتل های ارزان بروکسل

تیاتر هتل بروکسل

تیاتر هتل بروکسل (Theater Hotel Brussels) در یک خانه قدیمی زیبا و بازسازی شده قرار دارد و برای کسانی که عاشق فرهنگ هستند و دوست دارند پولشان را برای تماشای تئاتر خرج کنند تا یک سوئیت لوکس، ایده آل خواهد بود. این هتل به کای تیاتر (Kaaitheater) و بسیاری از خانه‌های فرهنگ دیگر نزدیک بوده و نقطه شروع مناسبی برای ورود به دنیای تئاتر شهر به حساب می‌آید.

تیاتر هتل بروکسل

هتل رترو

با عبور از درهای زیبا و افسونگر این ساختمان بزرگ، برایتان روشن خواهد شد که هتل رترو (Hotel Retro) چرا در این فهرست قرار گرفته است. محوطه غذاخوری و سایر فضاهای عمومی، پر از چراغ و صندلی‌های زیبای دیزاینری به شکل‌های منحنی است که بدون زیاده روی کردن، حس و حال قدیمی را منتقل می‌کنند. اگر چه این بوتیک هتل چند کیلومتری از مرکز شهر فاصله دارد اما با وجود مترو، قیمت‌های معقول و نزدیکی به باغ‌های زیبای لو بوتانیک می‌توان این فاصله را نادیده گرفت.

هتل های ارزان بروکسل

هتل رامبراند

هتل رامبراند (Rembrandt Hotel) کوچک و خانوادگی بوده و تنها ۱۲ اتاق دارد. فضای داخلی این هتل قدیمی و شیک بوده و قاب عکس‌هایی از کلیساها و کاغذ دیواری گل‌دار، اتاق‌های زیبایش را تزئین می‌کنند. این هتل بیشتر حس یک اقامتگاه راحت «تخت و صبحانه» (B&B) را به مهمانان می‌دهد که زمان در آن متوقف شده است. اگر خوش شانس باشید گربه ساکن هتل به شما اجازه می‌دهد او را نوازش کنید. رفتار کارکنان گرم و صمیمی این هتل از هر گونه تظاهر عاری بوده و تمام تمرکزشان بر روی احساس راحتی مهمانان است. این رویکرد تعداد زیادی مهمان همیشگی برای این هتل رقم زده و نامش به خوبی دهان به دهان می‌چرخد.

هتل ستلایت

اتاق‌های شیک با پالت رنگی سیاه و سفید، قالی نرم و مناسب برای پای برهنه چیزی است که هتل سَتِلایت (Hotel Satellite) به مهمانان خود پیشنهاد می‌کند. یک برگ برنده دیگر این هتل که در «محله اروپایی» پایتخت واقع شده، این است که بسیاری از اتاق‌ها مجهز به یک آشپزخانه کوچک با ماکروویو، یخچال و دستگاه اسپرسو هستند تا بتوانید در هزینه‌هایتان بیشتر صرفه جویی کنید.

هتل های ارزان بروکسل

ماکس هتل

ماکس هتل (MaxHotel) ساده و مدرن بوده و راه درازی را برای پایین آوردن قیمت‌ها طی کرده است. رنگ سبز درخشان تنها چیزی خواهد بود که برای زنده کردن جایی نزدیک به مرکز تاریخی شهر نیاز دارید. این هتل کمتر از یک کیلومتر از «گراند پلس» فاصله داشته و موقعیت مرکزی‌اش آن را به یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی شهر بدل می‌کند.

هتل های ارزان بروکسل

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}