بهترین هتل های ارزان قیمت در شهر مونترال کدام است؟

صدرا شریفی
  • صدرا شریفی
  • 1398/4/3
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

با انتخاب یک هتل مناسب و ارزان قیمت، قادر خواهید بود هزینه‌های سفر را تا حد چشمگیری کاهش دهید. در این مطلب به معرفی برخی از بهترین هتل‌های ارزان قیمت در شهر مونترال کانادا پرداخته‌ایم.

تور اروپا

مونترال یکی از محبوب‌ترین‌ شهرهای کشور کانادا است. جالب است بدانید مونترال دومین شهر بزرگ این کشور نیز محسوب می‌شود. اگر قصد یک سفر تابستانه و یا یک سفر آخر هفته‌ای به این شهر را دارید، انتخاب هتل مناسب و اقتصادی به شما کمک زیادی در جهت کاهش هزینه‌های سفر خواهد کرد، چرا که هزینه‌های مربوط به هتل همیشه بخش زیادی از هزینه‌های سفر را شامل می‌شود. در این مطلب چند هتل اقتصادی و کم‌هزینه در شهر مونترال را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ویلا مونترال

هتل ویلا مونترال در مرکز هنری و فرهنگی این شهر قرار گرفته است. تنها با دو دقیقه پیاده‌روی از این هتل کم‌هزینه و اقتصادی به مترو سنت لورنت (Saint-Laurent) و با پنج دقیقه پیاده‌روی به پلَس دِ آرت (Place des Arts) می‌رسید. فاصله این هتل تا محله تاریخی و قدیمی اُلد مونترال (Old Montreal) تنها یک کیلومتر است. بنابراین، از نظر دسترسی به بخش‌های مختلف شهر هیچ مشکلی نخواهید داشت. اتاق‌های مختلف هتل ویلا مونترال اگرچه در ازای هزینه‌ای ناچیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت، ولی به سینک، یخچال‌های کوچک، تلویزیون و وای‌فای دسترسی دارند. بیشتر اتاق‌های این هتل از سرویس بهداشتی مشترک استفاده می‌کنند، با این حال با پرداخت هزینه‌ای بیشتر می‌توانید اتاق‌های مجهزتری را اجاره کنید که سرویس بهداشتی مجزا نیز جزو امکانات آن‌ها است.

هتل ویلا مونترآل

هتل زوم

ظاهر و دکوراسیون هتل زوم (Zum Hotel) شاید شما را به یاد اتاق و خانه‌های دانشجویی بیندازد. درواقع، این ساختمان در طی برخی از فصول سال به‌عنوان یک سکونتگاه و خوابگاه دانشجویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هتل زوم در نزدیکی کمپ دانشگاه مونترال قرار دارد. امکانات اتاق‌های این هتل شامل سینک، یخچال‌های کوچک، میز و پنکه می‌شود. سرویس بهداشتی نیز به‌صورت اشتراکی میان اتاق‌های مختلف است. همانند هتل قبلی، در این مجموعه نیز با پرداخت هزینه‌ای بیشتر قادر خواهید بود از سوییت‌های بهتری استفاده کنید که دارای سرویس بهداشتی، آشپزخانه و فضای نشیمن مجزا هستند. دسترسی به اینترنت پر سرعت در این هتل در ازای پرداخت مبلغی مشخص مقدور خواهد بود. از حیث سطح دسترسی هتل زوم، در نظر داشته باشید که فاصله این هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی است و فاصله آن تا محله قدیمی شهر مونترال حدود ۶ کیلومتر است.

هتل زوم مونترآل

هتل کوآرتیر لاتین

هتل کوآرتیر لاتین (Hotel Quartier Latin) شهر مونترال در محله محبوب لاتین کوآرتر (Latin Quarter) قرار گرفته است که یکی از سرزنده‌ترین محلات این شهر است. فاصله این هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، یعنی ایستگاه شربروک (Sherbrooke) تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی است. علاوه بر این، بیشتر جاذبه‌ها، مراکز خرید و رویدادهای مرکز شهر مونترال تنها در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای شما قرار دارند و به‌آسانی امکان دسترسی به آن‌ها را خواهید داشت. اتاق‌های این هتل نیز دارای یخچال‌های کوچک، اینترنت پرسرعت وای فای و تلویزیون است. البته صبحانه مختصر و رایگانی نیز برای شما آماده خواهد شد.

هتل ارزان قیمت کوآرتیر لاتین مونترآل

هتل کازا بلا

کازا بلا (Hotel Casa Bella) هتلی ساده و اقتصادی است که در فاصله ۵ دقیقه‌ای تا ایستگاه مترو پلَس د آرت (Place des Arts) قرار گرفته است و برای دسترسی به محله همیشه سرزنده «پلس د آرت» نیز تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی اضافه نیاز خواهد بود. از این هتل، شما دسترسی راحتی به مرکز شهر و همچنین محلات محبوب مونترال درزمینه زندگی شبانه خواهید داشت. حتی ساده‌ترین اتاق‌های این هتل نیز تلویزیون و وای فای دارند. بسته به نوع دسته‌بندی اتاق‌ها، سرویس بهداشتی ممکن است به‌صورت اشتراکی و یا اختصاصی در اختیار شما قرار گیرد. صبحانه و فضای پارکینگ رایگان نیز جزو برخی دیگر از امکانات این هتل هستند.

هتل کازا بلا

هتل کوآرتیر دی اسپکتکلس

همان‌طور که از نام آن نیز پیدا است، این هتل در محله پرجنب‌وجوش و سرزنده کوآرتیر دی اسپکتکلس (Quartier des Spectacles) قرار گرفته است. ساختمان این هتل درواقع ساختمانی تاریخی و متعلق به دهه ۱۹۰۰ میلادی بوده و بازسازی شده است. جهت دسترسی به مترو، باید حدود ۳ دقیقه پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه مترو سنت لورنت (Saint-Laurent) برسید. با اقامت در این هتل، دسترسی بسیار سریع و راحتی به جاذبه‌های شهر، رستوران‌ های مونترال و زندگی شبانه این شهر خواهید داشت. امکانات اتاق‌های این هتل شامل سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون‌های صفحه تخت، وای فای و همچنین صبحانه رایگان است. نمای ظاهری این هتل آجری بوده و طراحی داخلی آن عموماً به‌صورت چوبی است.

هتل کوآرتیر دی اسپکتکلس مونترآل

هتل وای مونترال

هتل وای مونترال (Hotel Y Montreal) نیز یکی دیگر از هتل‌های مقرون به‌صرفه‌ای است که در شهر مونترال کانادا می‌توانید داشته باشید. در صورت اسکان در این هتل نیز دسترسی آسانی به مرکز شهر و ایستگاه مترو خواهید داشت، چراکه ایستگاه لوسین لالیر (Lucien-L’Allier) تنها در فاصله ۳ دقیقه‌ای شما قرار دارد. اتاق‌های ساده این هتل امکاناتی نظیر وای فای، تلویزیون، قهوه ساز و یخچال‌های کوچک دارند و حمام نیز در داخل سوییت شما قرار گرفته است. آشپزخانه این هتل به‌صورت اشتراکی است و سالن مجزایی هم برای تلویزیون در نظر گرفته شده است. از دیگر مزایای اسکان در این هتل می‌توان به وعده‌های غذایی این هتل اشاره کرد که همراه با تخفیف به ساکنین ارائه می‌شود.

هتل های ارزان مونترال

هتل لو سنت آندره

هتل لو سنت آندره (Hotel Le Saint Andre) یکی دیگر از هتل‌های کم‌هزینه و اقتصادی در شهر مونترال است که در محله لالین کوآرتر (Latin Quarter) واقع شده است که فاصله آن تا ایستگاه متروِ Berri-UQAM بسیار ناچیز است. علاوه بر این، محله محبوب اولد مونترال (Old Montreal) تنها در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای شما قرار گرفته است. بنابراین، با کمی پیاده‌روی قادر خواهید بود بسیاری از جاذبه‌های اصلی این شهر را تماشا کنید. بیشتر اتاق‌های این هتل دسترسی به فای وای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام دارند. صبحانه نیز در این هتل رایگان است.

هتل لِ سنت آندره مونترآل

صدرا شریفی صدرا شریفی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}