لیستی از بهترین پیتزا فروشی های توکیو

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/4/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید وقتی به فکر شکم گردی در توکیو هستید، هرچیزی به فکرتان برسد، جز پیتزا. با خواندن این راهنما نظرتان عوض خواهد شد.

تور اروپا

وقتی به غذاهای توکیو فکر می‌کنید احتمالاً پیتزا در صدر فهرست چیزهایی که باید امتحان کنید قرار نمی‌گیرد؛ اما در واقعیت، شاید غافلگیر شوید اگر بفهمید در طی چند سال اخیر این شهر به یکی از قطب‌های پیتزای جهان تبدیل شده است. چه دنبال سبک نیویورکی باشید یا برش‌های بیرون‌بر، شیکاگو پای یا پیتزاهای هیزمی به سبک ایتالیایی، همه را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. در این راهنما به معرفی برخی از بهترین پیتزا فروشی‌های توکیو پرداخته‌ایم.

پیتزا اسلایس

این پیتزا فروشی به قدری محبوب شد که دومین شعبه خود را هم باز کرد. این رستوران بسیار شیک و مد روز به سبک نیویورکی بوده و اکنون هر دو شعبه آن در مرکز توکیو از مشتریان پذیرایی می‌کنند. پیتزا اسلایس (Pizza Slice) اول و شعبه دیگرش، تقریباً شبیه همدیگر هستند و تنها کمی طراحی داخلی‌شان تفاوت دارد. پیتزای اینجا به صورت اسلایس‌های بزرگ سرو می‌شود. تعادل بین پنیر و سس عالی بوده و خمیر آن نازک و ترد است. کارکنان پیتزا اسلایس به خوبی هنر پیتزا پزی نیویورک را به توکیو آورده‌اند.

گیتزا اسلایس

پیزریا اِ تراتوریا دا ایسا

وقتی پای غذای ایتالیایی در ژاپن وسط باشد، صادقانه باید گفت که پیدا کردن آن کار راحتی نیست. اگر چه در توکیو رستوران‌هایی که اسپاگتی و پیتزا به مشتریان خود بدهند کم نیستند اما بسیاری از آشپزهای منطقه ویژگی‌های آشپزی بومی را به آشپزی ایتالیایی اضافه می‌کنند و این یعنی غذای ایتالیایی کاملاً اصیل به سادگی پیدا نمی‌شود. در پیزریا اِ تراتوریا دا ایسا (Pizzeria e Trattoria Da Isa) می‌توانید پیتزای اصیل ایتالیایی سفارش دهید و مطمئن باشید یکی از بهترین پیتزاهای شهر را نوش جان می‌کنید. در این پیتزا فروشی پیتزای آمریکایی پیدا نخواهید کرد و فقط پیتزای هیزمی اصیل ایتالیایی ارائه می‌کنند.

پیزریا در توکیو

روکوز نیویورک استایل پیتزا

مردم توکیو از پیتزا فروشی‌های به سبک نیویورک استقبال می‌کنند و روکوز نیویورک استایل پیتزا (Rocco’s New York Style Pizza) در حومه اوجی (Oji) یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود. اگر چه در این ناحیه از توکیو چیزهای زیادی برای گردشگران وجود ندارد اما اگر واقعاً هوس یک پیتزای نیویورکی کرده‌اید، ارزش رفتن را دارد. می‌توانید پیتزایتان را به صورت اسلایسی یا کامل سفارش دهید و برای یک تجربه کامل ایتالیایی-آمریکایی توصیه می‌کنیم بوفالو وینگز (buffalo wings)، «سیب زمینی مثلثی» یا چیزکیک را هم در کنار غذایتان امتحان کنید.

پیتزا روکو نیویورک استایل در توکیو

ناپولی استاکا

نام ناپولی استاکا (NAPOLI STA CA) به معنی «ناپل اینجاست» است. تیمی که در این رستوران کار می‌کند بسیار حرفه‌ای بوده و توسط برادران عاشق پیتزا، جوزپه اریکلو (Giuseppe Errichiello) و «کارلو» مدیریت می‌شود. گوجه و پنیری که برای پیتزاها استفاده می‌شود مستقیماً از ایتالیا وارد شده و این یعنی می‌توانید یک تجربه اصیل ایتالیایی را در دل ژاپن برای خود رقم بزنید.

پیتزا ناپولی استاکا

ساووی

ساووی (Savoy) در حومه شیک‌ آزابو جوبان (Azabu Juban) واقع شده است و یک تجربه پیتزا خوری عالی در محیطی دنج را برایتان فراهم می‌کند. این رستوران تنها پانزده نفر گنجایش داشته و می‌توانید از نزدیک شاهد روند آماده سازی پیتزایتان باشید. اینجا با یک تنور هیزمی کلاسیک و طراحی داخلی ملهم از سبک آرت‌دکو، وجه شیک‌تری از فرهنگ پیتزا دوستی در توکیو را به نمایش می‌گذارد.

پیتزا ساووی توکیو

پیتزا استودیوی تاماکی

پیتزا استودیوی تاماکی (Pizza Studio Tamaki) که به‌صورت خلاصه‌، «PST» هم نامیده می‌شود، نام خود را از سرآشپز و مالک سخت کوش و پرشورش یعنی «تسوباسا تاماکی» می‌گیرد. این رستوران با پیتزاهایی که در حد استاندارد جهانی هستند، به توکیو کمک کرده است تا در بین بهترین تولیدکنندگان پیتزای سبک ناپولی جهان قرار بگیرد. وقتی پیتزا نزدیک آماده شدن است، تاماکی کمی «سوگی» یا چدار ژاپنی داخل آتش تنور می‌ریزد تا پیتزا با دود خفیفی عطر بگیرد.

پیتزا استودیوی تاماکی

پیتزاکایا روپونگی

برای یک پیتزای همیشه قابل اعتماد و کلاسیک، می‌توانید به سراغ پیتزاکایا (Pizzakaya Roppongi) در روپونگی بروید. پیتزاکایا با اسلایس‌های ترد و ضخیم و پر از پنیرش، بیشتر به یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی شباهت دارد تا ایتالیایی؛ اما اتمسفر آرام و دلپذیر اینجا جذابیت خاصی دارد.

پیتزا بار در خیابان ۳۸ ام توکیو

پیتزا بار در خیابان ۳۸ ام

اگر بگوییم پیتزا فروشی‌های ناپولی در خیابان‌های توکیو حکومت می‌کنند، اغراق نکرده‌ایم. در این بین، پیتزا بار در خیابان ۳۸ ام (Pizza Bar on 38th) تمام تلاش خود را می‌کند تا میراث پیتزاهای ترد رمی را زنده نگه دارد. در این رستوران خمیر پیتزا به مدت دو روز عمل می‌آید و این یعنی هر برش از این پیتزای خوشمزه روی یکی از تردترین خمیر پیتزاهای کل ژاپن قرار می‌گیرد. اینجا تنها هشت نفر گنجایش داشته و فضای آن نسبتاً حال و هوای خودمانی و خصوصی دارد. قطعاً در این رستوران یکی از بهترین تجربه‌های پیتزا خوردن در توکیو را برای خود خواهید ساخت.

پیتزا بار خیابان ۳۸ ام توکیو

سمپره پیتزا

اگر دنبال پیتزای ارزان هستید اما دوست ندارید کیفیت را هم از دست بدهید، باید حتماً به سراغ پیتزا فروشی سمپره (Sempre Pizza) بروید. پیتزاهای این رستوران ارزان و بسیار سبک هستند و برای کسانی که قصد غذا خوردن بین راهی دارند، ایده آل خواهد بود. سمپره از تمام تجملات و مواد اضافی خودداری کرده و تنها به سه مواد اولیه پیتزا پایبند است. پیتزاهای سمپره لذیذ و در عین حال ارزان هستند.

پیتزا سمپره توکیو

پیتزا فروشی جی جی

پیتزا فروشی جی جی (Pizza GG) در محله جذابی در کیچیجوجی (Kichijoji) واقع شده و تعادل بین سبک ایتالیایی و آمریکایی را به خوبی رعایت می‌کند. ظاهر پیتزاها آمریکایی بوده و برای دوست‌داران جدی پیتزاهای کلاسیک گزینه ایده آلی نیست، اما اگر دوست دارید چیزی جدید را امتحان کنید، همین رستوران گزینه مناسبی خواهد بود.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}