تفریحات متفاوتی که می توانید در کره جنوبی داشته باشید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/4/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

معمولا بیشتر گردشگرانی که به کره‌‌ جنوبی سفر می‌کنند، از معابد و قصرهای معروف و مراکز خرید لوکس و گران‌قیمت دیدن می‌کنند. اما خوب است بدانید که برخی از تفریحات و مکان‌ها در این کشور شما را بیشتر با سنت‌ها و فرهنگ مردم کره آشنا می‌کنند.

تور اروپا

کره‌ی جنوبی یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری است. این کشور اغلب در سایه‌ی دو همسایه‌ی محبوب‌ترش یعنی چین و ژاپن پنهان می‌شود. کره‌ی جنوبی، سرزمین آرامش صبحگاهی، کشوری است که باید یک‌بار هم که شده به آن سفر کنید. زمانی‌که به کره‌ی جنوبی سفر می‌کنید، با این تفریحات متفاوت می‌توانید فرهنگ و سنت‌های این کشور را از نزدیک لمس کنید.

لباس های سنتی کره ای بپوشید

به احتمال خیلی زیاد سفر خود را از شهر سئول آغاز می‌کنید. پایتخت کره‌ی جنوبی ترکیب زیبایی از سنت و مدرنیته است؛ معابد و قصرهای قدیمی به‌زیبایی در کنار نمایشگاه‌ها و موزه‌های مدرن قرار گرفته‌اند. اولین قدم برای آشنایی بیشتر با مردم کره، پوشیدن لباس‌های سنتی کره‌ای است. با کرایه کردنِ یک هانبوک (Hanbok) نه‌تنها احساس می‌کنید یکی از مردم کره هستید، بلکه دسترسی رایگان به مکان‌های فرهنگی مانند قصرها و معابد تاریخی شهر خواهید داشت.

سفر به کره جنوبی

بازی های سنتی کره ای را تجربه کنید

جئونجو (Jeonjo) یکی از جالب‌ترین شهرهای کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود. این شهر قدیمی دارای صدها خانه‌ی سنتیِ کره‌ای یا هانوک (Hanok) است. مردم کره تمایل دارند سنت‌های خود را زنده نگه دارند و شهر جئونجو را پایتخت فرهنگی خود می‌نامند. در این شهر تاریخی یک مرکز فرهنگی بزرگ وجود دارد. گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند در این مرکز فرهنگی انواع بازی‌های سنتیِ کره‌ای مانند بازی‌های فکریِ یوت‌نوری (Yut Nori) یا توهو (Tuho) را انجام دهند. توهو نام یکی از بازی‌های سنتی کره‌ای است که در آن بازیکنان چوب‌هایی را از فاصله‌ی دور به داخلِ قوطی پرتاب می‌کنند.

سفر به کره جنوبی

از اسپا لند بوسان دیدن کنید

کره‌ای‌ها به حمام‌های سنتیِ خود علاقه‌ی زیادی دارند؛ بنابراین سپری کردنِ یک روز کامل در آب‌هایی با خاصیت درمانی اصلا عجیب نیست. یکی از بهترین حمام‌های کره‌ای در دومین شهر بزرگِ کره‌ی جنوبی یعنی بوسان (Busan)، در جنوب این کشور قرار گرفته است. این شهر ساحلی به دلیل سواحل، غذاهای دریایی و چشمه‌های آب گرم شهرت زیادی دارد. اسپا لند (SpaLand) در بوسان، نوعِ مدرن‌تر و کمی گران‌ترِ حمام‌های کره‌ای یا جیم‌جیل‌بانگ (Jjimjilbang) است. البته ورودیِ اسپا لند چندان گران نیست؛ با پرداخت ۱۲,۰۰۰ وون در روزهای وسط هفته و ۱۴,۰۰۰ وون در روزهای آخر هفته می‌توانید از امکانات این اسپا استفاده کنید.

سفر به کره جنوبی

در دهکده هنری سئول گردش کنید

بسیار از گردشگرانی که به سئول سفر می‌کنند، از دهکده‌ی هانوکِ بوکچون (Bukchon) با خانه‌های سنتی و قدیمی و مغازه‌های دوست‌داشتنی‌اش دیدن می‌کنند. جالب است بدانید که علاوه‌بر بوکچون، محله‌ی دیگری هم در سئول وجود دارد که دارای خانه‌های سنتی، چایخانه‌ها، کافه‌های هنری و مغازه‌های وینتِیجِ زیادی است. محله‌ی ایکسِئوندونگ (Ikseondong) به‌دست اهالیِ وفادارش از تخریب نجات پیدا کرد. مردم محلی این محله را به بهشتی برای هنردوستان، طرفداران موسیقیِ ایندی (Indie) و دوست‌داران معماری سنتی کره‌ای تبدیل کرده‌اند.

سفر به کره جنوبی

در کلاس های آشپزی شرکت کنید

بیشتر گردشگرانی که به کره‌ی جنوبی سفر می‌کنند، از خوردن غذاهای متنوع این کشور لذت می‌برند. با این‌حال، به‌ندرت پیش‌ می‌آید که نحوه‌ی پخت این غذاهای کره‌ ای را یاد بگیرند. غذای کره‌ای یکی از بخش‌های مهمِ تاریخ و فرهنگ کره‌ی جنوبی است. کلاس‌های آشپزیِ کره‌ای فرصت مناسبی هستند تا با تفکرات این مردم در طول تاریخ بیشتر آشنا شوید. رستوران‌ها و مدارس آشپزیِ زیادی در کره وجود دارند که دوره‌های آشپزی را به زبان انگلیسی برای مهاجران و گردشگران برگزار می‌کنند.

سفر به کره جنوبی

در فستیوال گل شرکت کنید

اگر زمانی‌که در کره‌ی جنوبی به‌سر می‌برید فرصت شرکت در یک فستیوال را پیدا کردید، حتما از آن استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فستیوال‌هایی که می‌توانید در آن شرکت کنید، فستیوال گِل در بوریِئونگ (Boryeong) است. ممکن است کمی عجیب به‌نظر برسد اما مردم محلی و گردشگران زیادی هر سال در ماه جولای برای شرکت در این فستیوال گرد هم می‌آیند. اگر کُشتی در گِل، سرسره‌بازی و نشستن در حوضچه‌های گِل شما را به هیجان می‌آورند، شرکت در این فستیوال را پیشنهاد می‌کنیم.

فستیوال گل کره جنوبی

در معبد تاپسا گردش کنید

در کره‌ی جنوبی معابد زیادی به‌چشم می‌خورد؛ اما معبد تاپسا (Tapsa Temple) در دامنه‌ی کوه مایسان (Maisan) در شمال استان جئولا (Jeolla) بسیار ناشناخته است و خیلی از مردم کره از وجود این معبد خبر ندارند. ۸۰ پاگودا که همه‌ی آن‌ها ساختِ دست انسان هستند در معبد تاپسا قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود این پاگوداها یک نیروگاه الکترومغناطیسی به‌وجود آورده‌اند. بر اساس باورهای محلی، اگر یک آرزو کنید و سنگی روی یکی از این پاگوداها قرار دهید، آرزوی‌تان برآورده خواهد شد.

معبد تاپسا کره جنوبی

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}