در بهترین رستوران های لارناکا غذاهای خوشمزه ای تجربه کنید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/5/1
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر شما هم دوست دارید حین اقامت در لارناکا برخی از بهترین رستوران‌های آن را تجربه کنید، در این راهنما با ما همراه شوید.

تور اروپا

لارناکا رستوران‌های شیک و متنوعی دارد که با هر جور سلیقه و بودجه‌ای همخوانی دارند. در این راهنما شما را با برخی از بهترین رستوران‌های این منطقه آشنا خواهیم کرد.

مقام السلطان

برای سفارش غذاهای لذیذ قبرسی و لبنانی که همیشه بتوانند شما را راضی نگه دارند، به جایی جز مقام السطان (Maqam Al Sultan) فکر نکنید. در اینجا می‌توانید بسیاری از مزه‌های باورنکردنی، غذاهای مختلف و گوشت طعم دار شده لطیف را به همراه نان داغ و تازه بچشید. همچنین، از مناظر دریایی لذت ببرید و بعد از غذا هم قلیان بکشید. بشقاب‌های مزه بین مردم محلی و گردشگران شهرت و محبوبیت ویژه‌ای دارند.

رستوران مقام السلطان قبرس

کافه-بار آکواریوم

این کافه-بار خانوادگی در اسکله قدیمی لارناکا واقع شده و جای تعجب نیست که مردم زیادی برای تماشای مناظر دریایی به آنجا رفته و زندگی روزمره جزیره قبرس را مشاهده کنند. در کافه-بار آکواریوم (Aquarium Bar Café) می‌توانید یکی از میزهای بیرون یا داخل کافه را انتخاب کرده و از غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی، میوه و دیگر غذاهای لذیذ نوش جان کنید. جذاب‌ترین نکته درباره کافه-بار آکواریوم این است که روی یک قایق قرار داشته و تجربه‌ای بی‌همتا از فضای دریایی را برایتان رقم می‌زند.

کافه - بار لارناکا

گرادا

بسیاری از بازدیدکنندگان اعتقاد دارند تنها یک بار سر زدن به گرادا (Grada) کافی نیست زیرا همیشه غذای دیگری هم وجود دارد که باید قبل از رفتن امتحان کنید. مِزه (Meze) از نظر اندازه بسیار سخاوتمندانه است و پیشنهاد می‌کنیم آن را تجربه کنید. به هنگام ورود، مالکان طوری از شما استقبال می‌کنند که انگار یکی از اعضای خانواده‌شان هستید. به سادگی می‌توانید کل شب را در گرادا سپری کنید و حسابی از آن لذت ببرید.

تو کازانی

چیزی که اول از همه در تو کازانی (To Kazani) خودنمایی می‌کند، دکور آبی و سفید آن است که با رومیزی‌های چهارخانه، گیاهان و وسایل تزئینی قدیمی کامل شده و اتمسفری شگفت انگیز و خانگی می‌سازد که می‌توانید در کمال آرامش در آن غذایتان را نوش جان کنید. در اینجا غذاهای بومی قبرسی به مشتریان ارائه شده و می‌توانید از کیفیت و طعم آن‌ها مطمئن باشید. هر غذا با یک خوشامدگویی گرم و لبخند پیش‌خدمت‌ها سرو شده و همیشه مقدار هر پرس قابل توجه است.

رستوران تو کازانی قبرس

فیش اند چیپس لامبروس

در اینجا می‌توانید طعم آشپزی سنتی انگلیسی را در سواحل قبرس بچشید. فیش اند چیپسِ لامبروس (Lambros Fish & Chips)، رستورانی خانوادگی با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت است و به شما درباره کیفیت عالی و ثابتش تضمین می‌دهد. برای امتحان کردن یک فیش اند چیپس عالی و وسوسه انگیز در قبرس هیچ جایی بهتر از اینجا نیست. به کسانی که طعم واقعی این غذای دلپذیر انگلیسی را می‌خواهند پیشنهاد می‌کنیم پوره نخود فرنگی هم کنارش سفارش دهند.

رستوران لامبروس لارناکا

بالتی هاوس

بالتی هاوس (Balti House) یک سرآشپز بسیار با تجربه هندی دارد که غرور و لذت واقعی را در پخت غذاهای کشورش به کار می‌گیرد و افق غذایی کسانی که به دیدن قبرس آمده یا در آن زندگی می‌کنند را گسترش می‌دهد. اینجا نه تنها برای کسانی که عاشق غذاهای پرادویه و هندی هستند، بلکه برای هر کسی با هر زائقه‌ای می‌تواند گزینه مناسبی باشد. بالتی هاوس برای برگزاری تولد، شام خانوادگی یا شام معمولی بسیار طرفدار دارد.

رستوران بالتی هاوس لارناکا

آرت کافه ۱۹۰۰

هر سانت از دیوارهای آرت کافه ۱۹۰۰ (Art Café 1900) با نقاشی‌ها، عکس‌ روزنامه‌ها و پوسترهای قاب شده پوشیده شده است. میزها و کابینت‌ها هم با انواع قوری، وسایل تزئینی و دکوری‌های قدیمی و خاطره‌انگیز پر شده‌اند که محیطی لذت‌بخش برای صرف غذا می‌سازند. غذاهای منوی آرت کافه ۱۹۰۰ غذاهای سنتی قبرسی هستند.

آرت کافه لارناکا قبرس

فلافل ابو دنی

در اینجا می‌توانید غذایتان را پر ادویه یا معمولی سفارش دهید تا کاملاً مطابق سلیقه‌تان باشد. فلافل ابو دنی (Falafel Abu Dany) نمونه‌ای عالی از مهمان‌نوازی قبرسی بوده و مالک آن شخصیتی خاص است که برای تک به تک مشتریان وقت می‌گذارد تا با آن‌ها آشنا شود. بادمجان کبابی یکی از غذاهای محبوب مردم محلی است. پیشنهاد می‌کنیم شما هم درنگ نکنید و به مشتریان وفادار غذاهای تازه و وسوسه انگیز فلافل ابو دنی بپیوندید.

فلافل ابو دنی

کامبانلاز

این تجربه شام اعلا قطعاً هر کسی را مسحور و خوشحال می‌کند. از منوی نوشیدنی‌های خاص و غیر بومی گرفته تا غذای دریایی تازه، هر چیزی در رستوران کامبانِلاز (Cambanella's) با احساس خوب و لذت از طعم‌های عالی گره خورده است. منوی سه قسمتی یکشنبه‌ها به طور خاص در بین مشتریان طرفدار داشته و پیشنهاد می‌کنیم حتماً از قبل میزتان را رزرو کنید تا بعداً ناراحت نشوید. همچنین یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های منو، استیک آرژانتینی است که همیشه به طرزی عالی و کامل سرو می‌شود.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}