اقامتی فراموش‌ نشدنی در بهترین هتل‌ های برن

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/5/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر برن با داشتن جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد، مقصد محبوبی در میان مسافران سوئیس است. به همین منظور هتل‌های این شهر باید خدمات بی‌نظیری را به مسافران ارائه دهند.

تور اروپا

برن، پایتخت سوئیس، محوطه‌ای ثبت‌شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است و برخی از بهترین میهمان‌نوازی‌ها را به مسافران خود ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند که بخواهید در هتل بلوو اقامت کنید یا از داخل هتل کروز به تماشای چشم‌انداز شهر بپردازید، ما در این مقاله برخی از بهترین گزینه‌های اقامتی در برن را معرفی خواهیم کرد.

هتل بلوو

هتل پنج ستاره‌ی بِلوُو (Bellevue) درست در مرکز شهر واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در برن است. می‌توان از اتاق‌های مشرف به رودخانه با سبک‌های معماری کلاسیک و معاصر، مناظر حیرت‌انگیزی از شهر را تماشا کرد. هتل همچنین دارای یک کافه‌ی داخلی دنج است که به‌محض آمدن فصل گرما به تراس بزرگ منتقل شد و دید خوبی به رودخانه‌ی آره (Aare) و حتی مناظر دوردست از کوه‌های آلپ دارد. نام این هتل در رمان‌های جاسوسی جان لو کاره (John le Carré) نیز آمده است.

هتل های برن سوئیس

هتل کروز

هتل کروز (Kreuz) که اساساً توسط یک روحانی تأسیس شد، هتلی با تراس‌های متعدد است که تنها چند دقیقه تا ایستگاه قطار و ساختمان مجلس فاصله دارد. اتاق‌های هتل قصد بردن هیچ جایزه‌ای در رشته‌ی طراحی را ندارند، اما بزرگ، مجهز و دارای سبک معاصر هستند. می‌توان برای تماشای مناظری از شهر، در طبقات بالاتر ساکن شد. یک باشگاه کوچک، اینترنت بی‌سیم رایگان و یک رستوران نیز در این هتل دیده می‌شود، اما مسافرانی که اهل ماجراجویی بیشتر هستند می‌توانند به‌راحتی به سوپرمارکتی در همین حوالی مراجعه کرده و از خیابان‌های خرید در نزدیکی کروز نیز دیدن کنند. در فصل زمستان، یک بازار کریسمس درست در کنار این هتل برپا می‌شود.

هتل های برن سوئیس

هتل شوایتزرهوف

هتل شوایتزرهوف (Schweizerhof) بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد و در این دوران میزبان شخصیت‌هایی چون گرِیس کلیِ هنرپیشه و پیتر یوستینوفِ کارگردان بوده است. فضای داخلی هتل با کف‌های سرامیکی درخشان و اتاق‌های بزرگ و لوکس، مجلل و زیبا است. هتل همچنین یک اسپا دارد که در آن سونا، حمام سنتی، سالن‌های بدن‌سازی و درمانی نیز یافت می‌شود. به‌علاوه، رستوران‌های معروف این هتل نیز در بالکن پشت‌بامی واقع شده‌اند و تجربه‌ای لذت‌بخش برای مسافران به همراه دارند.

هتل های برن سوئیس

هتل نایدک

هتل نایدک (Nydeck) هتلی کوچک اما مسحورکننده در محله قدیمی برن است و مکان خوبی برای آن‌ دسته از افرادی است که به دنبال اقامت در هتل بدون نیاز به پرداخت قیمت‌های گزاف هستند. اتاق‌های هتل کوچک و مدرن هستند و با ترکیبی از وسایلی با سبک‌های آنتیک و معاصر تجهیز شده‌اند. فضای هتل ساکت و آرام و بدون احساس رسمیت بیش‌ازحد است. نایدک همچنین یک رستوران ایتالیایی ساده و جذاب نیز دارد. موقعیت هتل در بخش مرکزی شهر به مسافران امکان رفتن به برخی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های برن را می‌دهد. هتل فاصله‌ی اندکی نیز تا جاذبه‌های گردشگری و رودخانه‌ی شهر دارد.

هتل های برن سوئیس

هتل گلدنر اشلوسل

هتل گُلدنر اشلوسِل (Goldener Schlüssel) یا کلید طلایی در خیابانی ساکت در مرکز برن واقع شده و اقامتگاهی سنتی با اتاق‌های مدرن و سرویس‌های بهداشتی کوچک است. این هتل یک رستوران دارد و صبحانه‌های لذیذ و متنوع خود را به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌کند. خدمه‌ی هتل رفتاری بسیار دوستانه دارند و خواهان کمک به شما هستند؛ می‌توان از هتل برای گشت‌وگذار در شهر دوچرخه اجاره کرد. هتل همچنین بلیط‌های رایگان وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بلیط‌ها در مدت‌زمان اقامت شما معتبر هستند.

هتل های برن سوئیس

هتل قلعه هونیگن

قلعه‌ی هونیگن (Hünigen) یک قلعه‌ی کوچک و رؤیایی در محوطه‌ی یک پارک عمومی، درختان کهن و باغ‌های حیرت‌انگیز گل رز در ۲۰ کیلومتری برن است. اتاق‌های قلعه همگی در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده و دنج هستند. آن‌ها با وسایلی به سبک امروزی تجهیز شده‌اند. زمین‌های اطراف قلعه محلی برای برگزاری انواع رویدادها هستند و عمارت قلعه نیز مکان مناسبی برای میزبانی از یک جلسه یا میهمانی بزرگ است.

هتل های برن سوئیس

هتل لندهاوس

هتل لندهاوس (Landhaus) درست در کنار پل رودخانه‌ی آره و مقابل جاذبه‌ی گودال خرس، در فضایی آرام و خانوادگی و در ساختمانی تاریخی قرار دارد. این هتل که توسط یک زوج جوان اداره می‌شود، فضایی ساده و به‌روز با اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی مدرن دارد. یک کافه در این هتل به چشم می‌خورد که در آن انواع نوشیدنی‌ها و صبحانه‌های خانگی یافت می‌شود. می‌توان یک اقامت عالی و شبیه به خانه را در این هتل تجربه کرد.

هتل های برن سوئیس

مسافرخانه مایگوت

وابِرن (Wabern)، دهکده‌ای که مسافرخانه‌ی مایگوت (Maygut) در آن واقع شده است، در حومه‌ی برن قرار دارد. اینجا مکانی ایده‌آل برای مسافرانی است که به دنبال خروج از شهر، اما اقامت با دسترسی آسان به مرکز هستند. این خانه دارای طراحی سنتی منطقه‌ی برن است و می‌تواند برای تهیه‌ی عکس‌های کارت‌پستالی عالی باشد. اتاق‌ها کوچک هستند اما هوا به‌خوبی در آن‌ها جریان دارد. به‌علاوه، تمامی امکانات موردنیاز در آن‌ها یافت می‌شود. مایگوت همچنین صبحانه را در رستوران کوچک و پرنور خود سرو می‌کند. فضای گرم و خانگی و احساس کاملاً سوئیسی در سراسر مسافرخانه احساس می‌شود.

هتل های برن سوئیس

مسافرخانه بیرن رانفلو

بیرِن رانفلو (Bären Ranflüh) مسافرخانه‌ای کوچک در خارج از شهر برن است. این مسافرخانه‌ی سنتی در منطقه‌ی اِمنتال (Emmental) قرار دارد. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ بوده و با دیوارهای چوبی شبیه به اکثر خانه‌های کوه‌های آلپ به نظر می‌رسند. سرویس‌های بهداشتی این اتاق‌ها نیز بزرگ و مدرن هستند. موقعیت مکانی این روستا نیز بسیار دل‌انگیز است و می‌تواند فرصت خوبی برای فرار از فضای شلوغ شهر باشد. درحالی‌که شاید اینجا راحت‌ترین مکان برای تماشای طبیعت شهر نباشد، اما قطعاً جایی دوست‌داشتنی برای اقامتی بدون اضطراب است.

هتل های برن سوئیس

هتل آلپنبلیک فیرنبرگ

هتل آلپِنبلیک فیرِنبِرگ (Alpenblick Ferenberg)، در نزدیکی شهر برن واقع شده و نامی برازنده دارد؛ می‌توان از پشت پنجره‌های این هتل مناظری حیرت‌انگیز از کوه‌های آلپ را تماشا کرد. اتاق‌ها دنج اما بزرگ و پرنور هتل، به سبک منطقه‌ی آلپ، هستند. رستوران نیز ظاهری شبیه به یک کلبه‌ی ییلاقی، با دیدی عالی به کوه‌های آلپ، دارد و در آن غذاهای تازه و خانگی سرو می‌شود. رستوران در میان مردم محلی بسیار پرطرفدار است و با اینکه در منطقه‌ای ناشناخته واقع شده، انواع غذاها در وعده‌های بزرگ را سرو می‌کند.

هتل های برن سوئیس

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}