خوشمزه ترین غذاهای تایوانی را در رستوران های تایپه امتحان کنید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/5/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر تایپه دارای رستوران‌های بی‌شماری با منوهای متنوع است. برای خوردن بهترین غذاهای تایوانی و بین‌المللی بهتر است بهترین رستوران‌های شهر را بشناسید.

تور اروپا

پایتخت کشور تایوان یعنی تایپه، کلان‌شهری شلوغ و مملو از مکان‌های فرهنگی، مراکز خرید لوکس و بازارهای شبانه است که باعث می‌شوند حتی فعال‌ترین گردشگر هم برای دیدن جاذبه‌های این شهر با کمبود وقت مواجه شود. پس از یک روز گردش، گردشگران گرسنه می‌توانند سری به رستوران‌های متنوع شهر بزنند. از غذاهای سنتی تایوان گرفته تا غذاهای بین‌المللی، انواع غذاهای خوشمزه را می‌توانید در این شهر امتحان کنید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران‌ها غذاخوری‌های تایپه آشنا خواهید شد.

دا وان باربیکیو

اگر هوس باربیکیوی ژاپنی کرده‌اید، سری به دا وان باربیکیو (Da Wan BBQ) بزنید. این رستوران به دلیل سرو غذا به سبک ژاپنیِ یاکینیکو (Yakiniku) شهرت دارد. این اصطلاح در کشور ژاپن به‌معنای گوشت کبابی است و پیشنهاد می‌شود افرادی که به تایپه سفر می‌کنند حتما به این رستوران سر بزنند. این رستوران کوچک در محله‌ی تجاریِ دان (Daan) تنها یک میز و تعداد محدودی صندلی دارد. مشتریان می‌توانند انواع گوشت‌ها مانند بیف، و میگو را سفارش دهند. در بیشتر رستوران‌های یاکینیکو، مشتریان خود غذا را کباب می‌کنند اما در این رستوران آشپزی به عهده‌ی کارکنان است. بنابراین نگران کباب کردن غذا نباشید و درحالی‌که کارکنان رستوران غذای خوشمزه‌ی شما را آماده می‌کنند بنشینید و از نوشیدنی خود لذت ببرید. فراموش نکنید که از قبل جای خود را رزرو کنید. قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است.

سفر به تایپه

آی چونگ فلور رایس نودلز

گردشگرانی که به‌دنبال نودل‌های برنجیِ خوشمزه‌ی تایوانی هستند باید جمعیت را دنبال کنند. غذاخوریِ کوچکِ آی چونگ فلور رایس نودلز (Ay Chung Flour Rice Noodles) را می‌توانید به راحتی در خیابان اِمِی (Emei) ببینید؛ البته نه به‌دلیل داشتن علامت یا تابلوی پر زرق و برق، بلکه به دلیل جمعیت زیادی که در پشت درب این رستوران به انتظار صرف غذا ایستاده‌اند. این رستوران به‌خاطر سرو نودل برنجی در آبِ گوشت غلیظ و خوشمزه شهرت دارد. این غذا در دو پورشِن مختلف با تاپینگ‌هایی مانند سس چیلی، سرکه و سیر سرو می‌شود. در داخل یا خارج این غذاخوری هیچ جایی برای نشستن وجود ندارد؛ بنابراین مشتریان باید غذای‌شان را همراه خود ببرند. قیمت غذای این رستوران مناسب و ارزان است.

سفر به تایپه

بیگ تی پات تی هاوس

تایپه دارای جاذبه‌ها، سرگرمی‌ها و مراکز خرید زیادی است؛ اما گاهی لازم است گردشگران از شلوغیِ شهر فاصله بگیرند. برای گذراندن ساعاتی آرامش‌بخش و تماشای منظره‌ی پانورامای زیبای کوه مائوکونگ (Maokong) سری به بیگ تی پات تی‌هاوس (Big Tea Pot Tea House) یا چایخانه‌ی بیگ تی پات بزنید. این چایخانه در مقابل منطقه‌ی کوهستانی واقع شده است. در بیگ تی پات می‌توانید انواع غذاهای ویتنامی و انواع مختلف چای را میل کنید. گردشگران می‌توانند از طریق مسیرهای کوهنوردی یا تلکابینِ گوندولا (Gondola) به بالای کوه برسند.

تی هاوس - رستوران های تایپه

کیچن تیبل

برای افرادی که نمی‌توانند تصمیم بگیرند برای شام چه غذایی بخورند، غذاهای متنوع و بین‌المللیِ دِ کیچِن تِیبِل (The Kitchen Table) یک راه‌حل مناسب خواهد بود. منوی غذایی این رستوران با ارائه‌ی بوفه‌ی مفصلِ صبحانه، بوفه‌ی سبک ناهار، دسرهای رنگارنگِ عصر و شام سالم بسیار متنوع به‌نظر می‌رسد. مشتریان می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی، از پودینگِ یورک شایِر (YorkShire) و پیتزای هیزمیِ ایتالیا گرفته تا دیم‌سام و خوراک اردکِ چینی را سفارش دهند. همچنین یک بارِ غذاهای دریایی و یک ایستگاه دسر در این رستوران به‌چشم می‌خورد. مشتریان می‌توانند با سوربِت‌های خانگی خوشمزه‌ عصرِ خود را کامل کنند.

کیچن تیبل - تایپه

یونگکانگ بیف نودل

سفر به تایپه بدون امتحان کردنِ سوپ نودلِ گوشت گاو کامل نمی‌شود. این غذا یکی از غذاهای معروف و محبوب تایوان به‌شمار می‌رود. قدمت این غذا به دوران تانگ (Tang) باز می‌گردد. این سوپ نودل اغلب با آبِ گوشت، سبزیجات و گوشتِ ملایم پخته شده سرو می‌شود. یونگکانگ بیف نودل (Yongkang Beef Noodel) یک رستوران عجیب و جالب است که از زمان تاسیسش در سال ۱۹۶۳ تا کنون به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود. این رستوران به سرو بهترین نودلِ گوشت در تایپه شهرت دارد. رستوران یونگکانگ در ابتدا به‌عنوان یک دکه‌ی ساده‌ی فروش غذا کار خود را آغاز کرد اما اکنون گسترش یافته و به مکان محبوبی برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است.

سفر به تایپه

فلیورز رستوران

فلِیورز رستوران (Flavors Restaurant) در میان عاشقانِ غذا به دلیل سرو غذاهای سوئدی شهرت دارد. این رستوران غذاهای باکیفیتی را به مشتریان ارائه می‌کند. منوی رستوران به‌صورت فصلی تغییر می‌کند و شامل غذاهای گرم و سرد مانند اسکالوپِ کبابی با رزماری، سالمونِ دودی با سس گیاهی و سینه‌ی اردک با سسِ ترافل است. غذاها به‌صورت کامل و به‌همراه سوپ، سالاد، نان، غذای اصلی، کیک سیب و قهوه سرو می‌شوند. غذای خوشمزه، خدمات عالی و دوستانه و محیطی گرم و صمیمی این رستوران را به محیطی ایده‌آل برای جشن گرفتن در مناسبت‌های مختلف تبدیل کرده است. فراموش نکنید پیش از رفتن به این رستوران حتما جای خود را رزرو کنید.

جیمز کیچن

در انتهای خیابان یونگ کانگ (Yong Kang) رستورانی قدیمی به‌نام جیمز کیچِن (James Kitchen) قرار گرفته است. این رستوران دنج و کوچک به دلیل سرو غذاهای سنتی تایوانی شهرت دارد. محیط این رستوران با میز و وصندلی‌های چوبی و حال‌وهوای آرام بسیار گرم و صمیمانه است. منوی رستوران که از آن به‌عنوان منوی خانگی و قدیمی یاد می‌شود، شامل غذاهایی مانند گوشت با سسِ کومکوات (Kumquat) ، ریشه‌ی بامبو، نودلِ برنجِ سرخ شده با کدو و ماهی تازه است که روزانه براساس ذخیره‌ی مواد غذایی تغییر می‌کنند. این رستوران از روز سه‌شنبه تا یکشنبه برای صرف شام باز است و در روزهای آخر هفته ناهار هم سرو می‌کند. جیمز کیچِن یا آشپزخانه‌ی جیمز بهترین مکان برای گرشگرانی است که گرسنه هستند و به‌دنبال یک غذاخوری محلی با غذاهای خانگیِ تایوانی می‌گردند.

فلیور رستوران - تایپه

جی دبلیو ترس

برای یک شبِ خاص، یک لباس خوب بپوشید و سری به رستوران جِی دبِلیو بروید. این رستوران تنها رستوران بلغاری در تایپه است. غذا خوردن در این رستوران نه‌تنها یک تجربه‌ی خاص و فراموش‌نشدنی خواهد بود بلکه به شما این امکان را می‌دهد که غذاهای سنتی بلغارستان را تجربه کنید. تمام غذاهای جی دبلیو تِرِس (J.W Teres)  از ابتدا در همین رستوران تهیه می‌شوند. بارِ رستوران انواع نوشیدنی‌های بین‌المللی، کمیاب و باکیفیت را سرو می‌کند. این رستوران فضایی آرام را برای صرف یک شام رمانتیک فراهم کرده است. گردشگرانی که به رستوران جی دبلیو ترِس سر می‌زنند باید به‌خاطر داشته باشند که از قبل میز خود را رزرو کنند.

مارلوت کافه اند بیسترو

در قلب تایپه، محله‌ی ژونگ‌شان (Zhongshan) به داشتن پارک‌های بسیار زیبا، مراکز تجاری و زندگی شبانه شهرت دارد. در این محله مارلوت کافه اند بیسترو (Marlot Cafe and Bistro) یا کافه رستوران مارلوت قرار گرفته است. این رستوران کوچک و دنج کمی دورتر از خیابان لینسِن نورث (Linsen North Road) قرار دارد. فضای این رستورانِ پنهان بسیار گرم و صمیمی است. در بارِ این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را پیدا کنید. میهمانان می‌توانند انواع غذاها از پاستا و ریزوتو گرفته تا گوشت گوسفند و استیک را سفارش دهند. این رستوران بهترین مکان برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی برای صرف شام است.

رستوران های تایپه

رستوران هندی باله باله

برای خوردن غذای باکیفیت و ارزانِ هندی سری به رستوران هندی باله باله (Balle Balle) بزنید. این رستوران در محله‌ی سونگشان (Songshan) واقع شده است. تخصص این رستوران در طبخ غذا به روش پنجابی (روش طبخ غذا در شمال هندوستان) است. در منوی غذایی باله باله انواع غذاهای خوشمزه مانند خوراک کاری، اسنک‌های تاندوری، کباب و حتی غذاهای گیاهی یافت می‌شوند. اگر نمی‌دانید چه غذایی را انتخاب کنید می‌توانید از مدیریت مهربانِ رستوران که با کمال میل به شما غذاهای مختلف را پیشنهاد می‌کند، کمک بخواهید. این رستوران در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای مشتریان است. از آنجایی‌که این رستوران اغلب بسیار شلوغ است بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید. قیمت غذاهای این رستوران مناسب و ارزان است.

رستوران هندی در تایپه

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}