بهترین هتل‌ های شهر درسدن آلمان را بشناسید

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/5/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

درسدن، به‌عنوان مرکز ایالت ساکسونی در آلمان، ببرای داشتن موزه‌ها و آثار تاریخی خود شهرت فراوانی دارد. این شهر با کمک برخی از لوکس‌ترین هتل‌های خود، سالانه از گردشگران فراوانی میزبانی می‌کند.

تور اروپا

به‌سختی می‌توان باور کرد که درسدن به‌عنوان یکی از برترین مقاصد مهم گردشگری با بناهای تاریخی رؤیایی و چشم‌اندازهای طبیعی شگفت‌انگیز، پس از جنگ جهانی دوم به‌طور کامل بازسازی شده باشد. این شهر همچنین به داشتن برخی از هتل‌های تاریخی و فرهنگی خود که محلی ایده‌آل برای اقامت هستند می‌بالد. این مقاله نگاهی به برترین هتل‌های درسدن انداخته است.

قلعه اکبرگ

قلعه‌ی اِکبِرگ (Eckberg) هتلی حیرت‌انگیز در فضایی رؤیایی با خدماتی بی‌نقص است. این قلعه‌ی نئوگوتیک با ۱۵ هکتار فضای باغی احاطه شده و می‌توان از داخل آن جریان رود الب در میان دره‌ها و درختان را مشاهده کرد. ۷۷ اتاق این قلعه به‌طور کامل با تمامی امکانات تجهیز شده‌اند و خدماتی اختصاصی نظیر صبحانه‌های مفصل سلف‌سرویس و دسترسی به سالن‌های کنفرانس و زیبایی را، به‌محض درخواست، به میهمانان ارائه می‌دهد.

هتل قلعه اکبرگ - درسدرن

وستین بلوو

وستین بِلِوو (Westin Bellevue) در منطقه‌ی نوئشتاد داخلی (Inner Neustadt) و مقابل کلیسای کاتولیک، با دیدی عالی نسبت به تمام دره‌ی الب و شهر تاریخی در درسدن، واقع شده و به خاطر نمایش منظره‌های زیبا از طریق پنجره‌های سبک باروک به خود می‌بالد. این هتل همچنین به خاطر نقاشی‌های زیبای کانِلِتو (Caneletto) از مناظر در قرن هجدهم و تکمیل آن‌ها توسط برناردو بِلوتو (Bernardo Belotto) شهرت دارد.

هتل وستین بلوو - درسدرن

کاخ تاشنبرگ

کاخ بزرگ تاشِنبرگ (Taschenberg)، متعلق به گروه هتل‌های کِمپینسکی (Kempinski)، دارای تاریخچه‌ای سلطنتی جنجالی است؛ شاه آگوستوسِ قدرتمند در قرن هجدهم دستور ساخت این بنای تماشایی به‌عنوان یک هدیه برای معشوقه‌ی خود، کنستانتیا وُن کوسل (Constantia von Cosel)، را می‌دهد. بااین‌حال، این عمارت سلطنتی در خلال جنگ جهانی دوم ویران می‌شود، درحالی‌که یک بازسازی دقیق و پرزحمت به این هتل ۱۸۲ اتاقه اجازه‌ی شکوفایی دوباره در عصر حاضر را می‌دهد. این هتل از نظر بین‌المللی یکی از برترین هتل‌های آلمان محسوب می‌شود و تا به امروز میزبان شخصیت‌های مهمی چون باراک اوباما، ولادیمیر پوتین و کارل لاگرفلد بوده است.

هتل تاشنبرگ - درسدرن

گواندهاوس

گِواندهاوس (Gewandhaus)، به‌عنوان یک هتل لوکس کوچک، در یک بنای سبک باروک با نمایی باشکوه در مرکز شهر واقع شده است. این ساختمان یک سازه‌ی محافظت‌شده‌ی قرن هجدهمی به سبک روکوکو و اوایل دوره کلاسیک است و در میان معدود بناهایی قرار دارد که همچنان پس از جنگ جهانی دوم پابرجا هستند. این بنا که به‌تازگی بازسازی شده، با نما و باغ داخلی خود به دنبال نمایش ظرافت قرن نوزدهم است، درحالی‌که نمای داخلی آن ترکیبی از وسایل مدرن و ساده با خدماتی درجه‌یک را به نمایش می‌گذارد.

هتل گواندهاوس - درسدرن

هایدنشانزه

هایدنشانزه (Heidenschanze) که تنها یازده اتاق دارد، هتلی با سبک روستایی در نزدیکی منظره‌های طبیعی شگفت‌انگیز پارک ملی ساکسون سوئیس و چشم‌اندازهایی سرسبز با حال و هوایی دلپذیر است. تمامی اتاق‌ها ظاهری ساده با مبلمانی کلاسیک دارند و در رستورانِ لوکس هتل برترین غذاهای منطقه‌ی ساکسونی سرو می‌شود. طبیعت وحشی و آرام اطراف این هتل، تجربه‌ای متفاوت نسبت به دیگر گزینه‌های داخل‌شهری درسدن به شمار می‌آید.

هتل هایدنشانزه - درسدرن

اینساید بای ملیا

اینساید بای مِلیا (Innside by Melia) که تنها چند دقیقه تا کلیسای مشهور زنان در درسدن و خانه‌ی اپرای سمپِر (Semper) در مرکز شهر فاصله دارد، هتلی مدرن با طراحی خلاقانه و حال و هوای بین‌المللی است. این هتل با داشتن نمایی حیرت‌انگیز از گنبد کلیسا و تمام آسمان شهر تاریخی درسدن، اقامتگاهی مناسب برای گردشگران، شرکت‌کنندگان در کنفرانس‌ها و سفرهای کاری است. اینساید بای ملیا به ۴ اتاق بزرگ برای برگزاری رویدادهای مختلف مجهز شده و ظرفیت پذیرش ۲۳۰ نفر را دارد.

هتل اینساید بای ملیا - درسدرن

آرتوتل

آرتوتل (Art’otel) هتلی است که تنها چند دقیقه با پای پیاده تا مرکز تاریخی شهر و کاخ زوینگر (Zwinger) فاصله دارد و اتاق‌های بزرگ با فضایی مجلل را به مسافران کاری و تفریحی ارائه می‌دهد. آرتوتل به سبب علاقه‌ی خود برای نمایش آثار ای آر پنک (A. R. Penk)، نقاش مشهور نئواکسپرسیونیست و اهل درسدن، یک گالری هنری منطقه‌ای نیز محسوب می‌شود.

هتل آرتوتل - درسدرن

کاخ بولو

کاخ بولو (Bülow) که بین جاذبه‌های مشهور درسدن واقع شده، دقیقاً در خیابان شاه و مجاورت کلیسای دِرای کونیگز (Dreikönigs) یا تجلی مسیح قرار دارد. این هتل لوکس در یک ساختمان سبک باروک با معماری بیرونی ساکسونی قدیم واقع شده و نماهایی عاشقانه از خیابان‌های سنگ‌فرش مرکز درسدن به میهمانان هدیه می‌دهد. درون ساختمان و لابی هتل با طلا و نقره تزئین شده و محل مناسبی برای صرف قهوه در حین گفت‌وگو بر روی مبلمانی مجلل است.

کاخ بولو - درسدرن

دورمرو

هتل دورمرو (Dormero) با داشتن یک سالن افسانه‌ای و تماشایی رقص باله با سبک معماری نئورنسانس، در ظاهر چیزی جز یک عمارت سلطنتی به نظر نمی‌رسد. سقف هتل با ترکیبی از معماری باروک و روکوکو، با نقش و نگارهای هنرمندان و شمعدان‌های کریستالی تزئین شده است. مبلمان هتل بسیار مجلل هستند، درحالی‌که اتاق‌های آن مدرن بوده و با سنگ مرمر و کف‌های چوبی تزئین شده‌اند. می‌توان در این هتل انتظار اشرافیت و سلیقه به میزان فراوان را داشت.

هتل دورمرو - درسدرن

بایرشه هوف

بایرشه هوف (Bayerische Hof)، به معنای دربار باواریایی، مکانی ایده‌آل برای مسافرانی است که در حین سفر به دنبال اقامت در هتلی در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن و بزرگراه‌ها هستند. هتل در منطقه‌ای آرام در مرکز شهر قرار دارد و در آن تخت‌های ضد آلرژی، اینترنت رایگان بی‌سیم و روزنامه‌های هر روز یافت می‌شود. اینجا مکانی دل‌چسب و مطلوب است.

بایرشه هوف - درسدرن

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}