طعم خوش غذا در رستوران‌ های کیف در اوکراین

    مریم رضایی
    • مریم رضایی
    • 1398/5/28
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    یکی از چالش های هر سفر پیدا کردن رستوران مناسب با غذاهای خوشمزه است. شهر زیبای کیف با رستوران های متنوع خود امکان تجربه های تازه را برای شما به وجود خواهد آورد.

    تور اروپا

    رستوران‌های شهر کیف در اوکراین فوق‌العاده متنوع هستند. علاوه بر غذاهای اوکراینی، می‌توانید انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، آمریکایی و گرجی را در این شهر تجربه کنید. کیف، فرصتی پیش روی همگان قرار خواهد داد تا انتخاب‌هایی خوشمزه متناسب با ذائقه خود بیابند. مطمئن باشید که این پایتخت اکراینی شما را با غذاهای خوشمزه‌ و رستوران‌های باکیفیت خود شگفت‌زده خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین رستوران‌های کیف بپردازیم.

    کاناپا

    این رستوران در اندروز دیسِنت (Andrew’s Descent)، یکی از مشهورترین خیابان‌های شهر کیف، قرار دارد. کاناپا (Kanapa) اهمیت تاریخی این منطقه و نوآوری را در سرو غذاهای مدرن خود بازتاب می‌دهد که از غذاهای سنتی اروپای شرقی نظیر خاویار و سوپ چغندر الهام گرفته است. گاهی لذت خوردن غذا در این رستوران با شنیدن موسیقی سنتی یا خواندن یک کتاب همراه می‌شود. تمامی آثار هنری روی دیوارهای این رستوران برای فروش گذاشته شده‌اند. مهمانان در فصل تابستان می‌توانند از فضای آرامش‌بخش ایوان رستوران لذت ببرند که چشم‌اندازی از  درختان سرسبز دارد.

    رستوران کاناپا - کیف

    ایمبیر

    فضای آرامش‌بخش یک کتابخانه یا کتاب‌فروشی را به همراه سرو غذای گیاهی در این رستوران تجربه خواهید کرد. ایمبیر (Imbir) یکی از تنها رستوران‌های کیف به شمار می‌رود که منوی کاملاً گیاهی دارد و دکوراسیون آن مملو از کتاب و مبل‌های راحتی است. این فضا به مهمانان اطمینان خواهد داد که می‌توانند اوقات خوشی را برای ساعات طولانی سپری کنند. ایمبیر با وجود منوی ناهار که هرروز تغییر می‌کند و قیمت‌های مناسبی هم دارد، مکانی ایده‌آل برای مشتریان همیشگی و همچنین گردشگران محسوب می‌شود. نوشیدنی‌های ایمبیر مثل غذاهایش سالم و تازه است؛ انواع چای‌های گوناگون، آبمیوه‌های تازه و همچنین نوشیدنی‌های تهیه‌شده از شیر بادام و اسموتی‌های دتاکس را می‌توانید در اینجا نوش جان کنید.

    رستوران ایمبیر - کیف

    پیزریا ناپولی

    باوجود اجاقی که توسط یک استاد ناپلی با مصالح ناپلی ساخته شده است، پیتزای ناپلی و حتی چاشنی‌های ناپلی دیگر هیچ جای تعجبی باقی نمی‌ماند که چرا رستوران پیزریا ناپولی (Pizzeria Napulè) همانند قطعه‌ای از خاک ایتالیا در میان اروپای شرقی است. منوی این رستوران غذاهای کلاسیک ایتالیایی نظیر پتزا، پاستا، انواع سالاد و سوپ و بالاخره چند غذای گوشتی خوشمزه ارائه می‌دهد. شاید این غذاها، به نظر معمولی برسند اما ناپولی بنا به دلایلی این غذاهای کلاسیک را از میان غذاهای متنوع هنر آشپزی ایتالیایی برگزیده است؛ رستوران ناپولی بر این باور است، وقتی این غذاها بامهارت تمام طبخ شوند، به یکی از خوشمزه‌ترین غذاها تبدیل خواهند شد و ناپولی رستورانی است که این کار را بامهارت و به نحو احسن انجام می‌دهد.

    رستوران پیزریا ناپولی - کیف

    شوتی

    هنر آشپزی قفقازی نسبت به سایر نقاط دنیا متفاوت و خاص است؛ بنابراین باید از فرصت استفاده کرد و طعم خوش غذاهای قفقازی را چشید. شوتی (Shoti)، رستورانی گرجی است که فرصتی برای کشف این غذاهای لذیذ فراهم می‌کند. دکوراسیون منحصربه‌فرد این رستوران که برنده جایزه طراحی داخلی شده و ایوان دل‌باز تابستانی آن، مکانی دلپذیر برای صرف غذا به وجود آورده‌اند اما اینجا تنها یک مکان زیبا نیست که از داشتن غذای خوشمزه بی‌بهره باشد. شوتی با غذاهای اصیل گرجی نظیر کوفته‌ی خینکالی (khinkali) و نان خاچاپوری به بهترین نحو از شما پذیرایی خواهد کرد.

    رستوران شوتی - کیف

    سارسکه سلو

    سارسکه سلو (Tsarske Selo) درست در مقابل صومعه‌ی مشهور پچرسک لاورا قرار دارد. این رستوران در میان گردشگران و مسافرانی که می‌خواهند، نفسی تازه کنند و به دنبال تجربه‌ی غذاهای اوکراینی هستند، شهرت فراوانی دارد. طراحی داخلی این رستوران، بازآفرینی از خانه‌ی قرن هفدهمی در یکی از روستاهای اوکراین است. غذا در اینجا با روش‌های سنتی طبخ می‌شود. اگر بعد از دیدن صومعه به دنبال مکانی برای صرف غذا می‌گردید، سارسکه سلو محل مناسبی است، زیرا در هنگام غذا خوردن می‌توانید فضای تاریخی رستوران را تماشا کنید و همچنان به کاوش درباره‌ی تاریخ و فولکلور اوکراین ادامه دهید.

    رستوران سارکسه سلو - کیف

    رستوران چینی بائو

    بائو (BAO) اولین رستوران مدرن چینی است که توسط مجری تلویزیونی و تاجر مشهور هکتور جیمینز براوو راه‌اندازی شد. او توانست ایده‌ی رستوران چینی را از کلان‌شهر شلوغ و پرازدحام هنگ‌کنگ به شهر دنج و خلوت کیف انتقال دهد. مهمان‌ها در بائو می‌توانند در اطراف میز بزرگ و ۵۰ نفره‌ی این رستوران بنشینند که گفته می‌شود، طویل‌ترین میز در میان رستوران‌های اروپا است. دیم سام (dim sum) یکی از بهترین‌های غذاهای چینی این رستوران محسوب می‌شود که نظیر آن را در سرتاسر شهر نخواهید یافت. با صرف غذا در بائو به جمع طرفداران بی‌شمار غذاهای چینی خواهید پیوست.

    رستوران چینی بائو - کیف

    کارپاچیو

    اگر در شهر کیف، هوس پاستای خوشمزه و کارپاچیو کردید و نمی‌دانستید از بین رستوران‌های فراوان ایتالیایی کدام‌یک را باید انتخاب کنید؛ سری به رستوران کارپاچیو (Carpaccio) بزنید که در فاصله‌ی کمی از میدان مشهور مایدان (Maidan) قرار گرفته است. شما می‌توانید، غذاهای سنتی مثل پاستا یا کارپاچیو را با طعمی دلخواه و آشنا میل کنید اما پیشنهاد میکنیم از خوردن گزینه‌های متفاوت در منو غافل نشوید که باوجود آن‌ها نام این رستوران در شهر کیف می‌درخشد. غذاهایی دریایی که شامل کالاماری یا هشت‌پا و ماهی سالمون سرخ‌شده می‌شود. به‌علاوه، این رستوران بیش از هفت نوع کارپاچیو و استیک تارتار به مشتریان خود عرضه می‌کند.

    رستوران کارپاچیو - کیف

    بیف میت اند واین

    رستوران بیف میت اند واین (BEEF Meat & Wine) غذاهای گوشتی خوشمزه و باکیفیت ارائه می‌دهد که با استفاده از بهترین شیوه‌های پخت سنتی در جهان طبخ می‌شوند. کارکنان خونگرم این رستوران بهترین نوشیدنی‌ها را به شما پیشنهاد خواهند کرد؛ این ترکیب دلچسب نوشیدنی و غذای منحصر‌به‌فرد نسل‌ها و اقشار متفاوتی را به‌سوی خود می‌کشاند. غذاهای این مکان نظیر استیک، روست بیف و کارپاچیو کیفیت بالایی دارند و برای پخت آنها از شیوه‌ی پخت اسرارآمیزی بهره می‌گیرند که دهه‌ها قبل ابداع شده‌ است. جذاب‌ترین بخش رستوران کباب کردن گوشت روی ذغال طبیعی است که در مقابل چشمان همه و در آشپزخانه‌ی روباز رستوران آماده می‌شود.

    رستوران بیف - کیف

    وینو ا کوچینیا

    اگر بازهم در کشور اوکراین دلتنگ ایتالیا شدید، می‌توانید سری به وینو اِ کوچینیا (Vino e Cucina) بزنید؛ مکانی ایده‌آل که شامل یک انوتکا یا بار ایتالیایی در زیرزمین و اتاق پنیر می‌شود. وینو اِ کوچینیا یک پیتزافروشی شیک با مجموعه‌ای وسیع از غذاهای ایتالیایی است که در طبقه‌ی همکف قرار دارد. این رستوران محیطی دلپذیر برای صرف صبحانه‌ی روز یک‌شنبه یا لذت بردن از شام در کنار خانواده فراهم می‌کند و همچنین مکانی بی‌همتا برای دعوت کردن دوستان به صرف یک نوشیدنی دلچسب به شمار می‌رود.

    رستوران وینو ا کوچینیا - کیف

    چی

     رستورانِ چی (CHI) با مجموعه‌ای از آشپزهای ماهر چینی به سرپرستی سرآشپز جونیی یانگ (Junyi Yang) که در آشپزخانه‌ی رستوران هاکاسان لندن تجارب زیادی کسب کرده است، بهترین غذاهای چینی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این رستوران محلی فوق‌العاده برای گذراندن اوقات خوش و خوردن غذای خوشمزه است. ویژگی بارز رستوران چی تغییر ملایم و آهسته فضای آن از مکانی برای صرف ناهار یا ملاقات‌های کاری به کلوپی شبانه با موسیقی شاد و برگزاری مهمانی‌های پرشوری است که تا صبح ادامه می‌یابد. گیاهخواران یا طرفداران غذاهای گیاهی هم در این رستوران با منویی متنوع روبه‌رو خواهند شد که تنها به برنج و سبزیجات معمولی محدود نمی‌شود.

    رستوران چی - کیف

    مریم رضایی مریم رضایی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,690
    پاریس

    تور فرانسه (پاریس)

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    مادرید، بارسلونا

    تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,790

    بنر تورهای اروپا

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}