تجربه یک غذای عالی در بهترین رستوران های پرتوریا

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/6/2
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

پیش از سفر به پرتوریا بهتر است درباره رستوران‌ها و غذاخوری‌های این شهر اطلاعاتی به‌دست آورید تا وقتی گرسنه می‌شوید به دور از دغدغه و در کمترین زمان ممکن به یک غذای سالم و خوشمزه دسترسی پیدا کنید.

تور اروپا

پرتوریا به خاطر مهمان‌نوازی گرم و درختان جاکاردانا شهرت زیادی دارد اما کمتر به عرصه رستوران‌های آن پرداخته شده است. از رستوران‌های درجه یک و لوکس گرفته تا غذاخوری‌های محبوب شلوغ، پرتوریا ترکیبی از غذاهای بومی آفریقای جنوبی را در کنار غذاهای بین‌المللی به مهمانان پیشنهاد می‌کند. در این راهنما به ۱۰ رستوران برتر پرتوریا پرداخته‌ایم.

رستوران موزاییک

اگر در آفریقای جنوبی دنبال رستورانی درجه یک و مدرن هستید، باید حتماً رستوران موزاییک (Mosaic) را امتحان کنید. این رستوران توسط سرآشپز معروف و برنده جایزه، شانتل دارتنال (Chantel Dartnall)، اداره می‌شود که شخصاً به مهمانان سر می‌زند، منو را برایشان توضیح داده و به سوالات‌شان پاسخ می‌دهد. این رستوران در هتل تماشایی اورینت (Orient)، در کروکودایل ریور وَلی (Crocodile River Valley) در منطقه حفاظتی فرانکولین (Francolin) واقع شده است. موزاییک با دکوری به سبک آرت نوو و اتمسفری صمیمی از شما پذیرایی کرده و برخی از بهترین و غیرمعمول‌ترین نوشیدنی‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. غذاهای این رستوران با الهام از طبیعت و آشپزی اروپایی و با استفاده از بهترین محصولات تازه فصلی آماده می‌شوند. فلسفه پشت غذاها در سه کلمه خلاصه می‌شود: علاقه قلبی، سادگی و ثبات.

رستوران موزاییک - پرتوریا

کریم

کریم (Kream) در مجموعه بروکلین بریج (Brooklyn Bridge) واقع شده و با منویی متمایز از غذاهای متنوع، شهرت و محبوبیت زیادی کسب کرده است. بیلتونگ (biltong) سنتی و فیله گوزن از غذاهای محبوب منوی این رستوران هستند. کریم رستورانی درجه یک با شهرتی جا افتاده است که با اتمسفر عالی‌ و خدمات بی‌رقیبش تجربه شامی عالی را برایتان رقم می‌زند. منوی نوشیدنی این رستوران به دقت گلچین شده و با دسرهای بسیار متنوع کامل می‌شود.

رستوران کریم - پرتوریا

لا پنتولا

از سال ۱۹۹۵، لا پنتولا (La Pentola) با غذاهای درجه یک بین‌المللی مانند غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای و ترکیب آن‌ها با طعم‌ها و غذاهای بومی از مهمانان خود پذیرایی کرده است. این آشپزی ترکیبی، منویی خلاق را تضمین کرده و مهارت سرآشپز معروف شِین سوواژ (Shane Sauvage) را به خوبی منعکس می‌کند. لا پنتولا از تازه‌ترین مواد اولیه بومی استفاده کرده و طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را در منو پیش روی مهمانان می‌گذارد. از سوپ‌های خوشمزه گرفته تا سالادهای مختلف، غذای دریایی و غذاهای گوشتی را می‌توانید در منو پیدا کنید. اگر گیاهخوار هستید خبر خوبی برایتان داریم. در این رستوران برای شما هم غذاهای خوشمزه‌ای در نظر گرفته شده است. حتماً غذای انتخابی‌تان را با دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های رستوران همراه کنید.

رستوران لا پنتولا - پرتوریا

رستوران همینگوی

رستوران همینگوی (Hemingway’s Restaurant) بخشی از هتل لوکس لریبا (Leriba) بوده و شهرت زیادی دارد. سر آشپز رستوران یک تجربه شام عالی و کم‌نظیر را به شما پیشنهاد می‌کند که تمام حواس پنجگانه‌تان را درگیر خواهد کرد. منو نیز بسته به محصولات تازه فصلی تغییر می‌یابد. شیوه طبخ غذا طوری است که شما را به تحسین طعم قوی و ترکیبات کلاسیک وا می‌دارد. برای این کار از تکنیک‌های آشپزی فرانسوی بهره‌ می‌گیرند. رستوران همینگوی گلچینی از نوشیدنی‌های مختلف را هم برای مهمانان در نظر گرفته که هریک نماینده منطقه‌ای از آفریقای جنوبی هستند. همچنین دکور باشکوه، ساده و قدیمی آن سفر غذایی شما را در اتمسفری ریلکس و آرام کامل می‌کند.

رستوران همینگوی

رستوران هندی گیت

گیت (Geet) یک رستوران هندی خانوادگی در محله بروکلین پرتوریا است که جایزه برده و آشپز و رستوران‌دار آن گیتا جیوان (Gita Jivan) در سطح کشور بسیار شناخته شده است. او اولین زن هندی بود که رستورانی تا این حد موفق در آفریقای جنوبی تأسیس کرد. منوی رستوران کاملاً مطابق فلسفه هندی بوده و از طعم‌های طبیعی در غذاها استفاده می‌کند. برای طبخ غذاها از ترکیب تکنیک‌های کلاسیک همراه با خلاقیت و نوآوری فراوان بهره‌ می‌گیرند. در دستور پخت این غذاها تازه‌ترین مواد اولیه را در کنار ادویه‌های خاص قرار می‌دهند تا به واژه‌ای برسند که نام رستوران از آن گرفته شده است. کلمه «گیت» در هندی به معنی «شعر آهنگین» است. رستوران هندی گیت در تمام سبک‌های آشپزی هندی تبحر داشته و غذاها را با دقت و توجه بسیار زیادی آماده می‌کند.

رستوران گیت - پرتوریا

کراددیز

رستوران کراددِیز (Crawdaddy’s) به خاطر استیک‌ها، غذای دریایی و کاری‌های مُغذی‌اش شهرت دارد. مردم محلی و گردشگران به یک اندازه از غذاهای این رستوران لذت می‌برند. کراددیز با دیوارهای رنگارنگش همیشه میزبان عده زیادی از مشتریان بوده و منوی متنوع و وسیعی دارد که شامل غذا با طعم‌های غیرمعمول و جذاب می‌شود. این رستوران در سال ۱۹۹۵ تأسیس شده و ارزش قیمتی بالا و کیفیتی عالی دارد. این برند دارای سه شعبه در سرتاسر شهر است و توصیه می‌کنیم حتماً از قبل میزتان را رزرو کنید.

رستوران کراد دیز - پرتوریا

رستوران هیل ساید

رستوران هیل ساید (Hillside) از سال ۱۹۸۹ درهای خود را به روی مهمانان گشوده و از آن زمان به عنوان یکی از بهترین خانه‌های گریل آفریقای جنوبی کسب شهرت کرده است. این رستوران محبوب برای تمام کسانی که دوست دارند از یک استیک منحصر به فرد لذت ببرند جایی عالی برای قرار ملاقات است. منوی نوشیدنی هم با دقت زیادی گلچین شده و می‌توانید از آن‌ها در کنار غذای عالی خود در محیطی دنج لذت ببرید. فضای داخلی رستوران نورپردازی خفیفی دارد، همراه با سقفی چوبی و دارای دکوری قدیمی است.

رستوران هیل ساید - پرتوریادکلوف

دِکلوف (De Kloof) به خلق تجربه‌های غذایی به یادماندنی متعهد است. منوی این رستوران بر پایه محصولات بومی و ارگانیک طراحی شده و از غذاهای گوشتی تا غذاهای دریایی، بستنی خانگی و نان تازه را شامل می‌شود. منوی رستوران به صورت ماهانه تغییر می‌کند تا بهترین مواد اولیه فصلی را با تکنیک‌های آشپزی کلاسیک و تأثیرات بومی همراه کنند. در منوی نوشیدنی‌ها گزینه‌های محبوب قدیمی در کنار گزینه‌های جدیدتر قرار دارند و گلچینی از نوشیدنی‌های بومی و بین‌المللی را در آن می‌بینید. دکلوف رستورانی برای لذت بردن از غذای مدرن و معاصر با مواد اولیه باکیفیت و آشپزی خلاق است.

رستوران دکلوف - پرتوریازست بیسترو

زست بیسترو (Zest Bistro) در ارائه غذاهای تازه، ساده و پرحجم تخصص دارد. این رستوران خانوادگی خود را وقف ارائه غذای ساده و باکیفیت کرده و همیشه منوی خود را تغییر می‌دهد. در این منو فهرستی کوتاه و گلچین شده از نوشیدنی‌های خوب هم وجود دارد. زست بیسترو رستورانی شیک و دنج با اتمسفری رمانتیک است. اینجا به خاطر محیط دوستانه و آشپزی عالی‌اش شهرت دارد. زست بیسترو در منلو پارک (Menlo Park) واقع شده و باید حتماً تارت لیموی سوخته آن را امتحان کنید.

فومو

فومو (Fumo) یکی از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی شهر است. آشپز ایتالیایی این رستوران، کلودیو اوچِلو (Claudio Uccello) به ارائه غذاهای کلاسیک و اصیل کشورش متعهد بوده و از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه برای طبخ آن‌ها بهره‌ می‌گیرد. پاستاهای خانگی، پیتزاهای زغالی و غذاهای اصلی عالی، برخی از گزینه‌هایی هستند که در منوی وسیع این رستوران می‌بینید. همچنین تمام این غذاهای لذیذ با دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های مختلف همراه می‌شوند. فومو اتمسفری معاصر، بی‌نقص و ریلکس را برای مهمانانش فراهم می‌کند و تجربه شامی خارق‌العاده به سبک اروپایی را برایتان رقم می‌زند.

رستوران فومو - پرتوریا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}