معرفی رستوران های اشتوتگارت که دارای غذاهای لذیذی هستند

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/6/2
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر سفر به اشتوتگارت در برنامه‌ی تعطیلات‌تان است یا در این شهر زیبای آلمان زندگی می‌کنید، برای لذت بردن از یک غذای خوشمزه با بهترین رستوران‌های آن آشنا شوید.

تور اروپا

اشتوتگارت به‌عنوان «مهد اتومبیل» شناخته می‌شود و به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. اگر شما هم یکی از این گردشگران خوش‌شانس هستید یا در این شهر زیبا زندگی می‌کنید، حتما سری به این رستوران‌ها بزنید و از غذاهای خوشمزه‌ی آن‌ها امتحان کنید. مطمئن باشید سفر به اشتوتگارت بدون بازدید از این رستوران‌ها و خوردن غذاهای خوشمزه آن‌ها کامل نمی‌شود.

اولیوو

سرآشپزِ جوان و پراشتیاق، نیکو بورکهارت (Nico Burkhart) در یکی از رستوران‌های مینیمال، شیک و دارای ستاره‌ی میشلن در استِیگن برگر (Steigenberger) کار می‌کند. رستوران اولیوو (Olivo) به دلیل ارائه‌ی  غذاهای فوق‌العاده‌ای شهرت دارد که الهام گرفته از غذاهای فرانسوی مانند کبدِ غاز پِریگورد (Perigord) با ماست درست شده از شیر گوسفند، نان بریوچ (Brioche)، گیاه زِبرینه، ماهی توربوتِ پخته شده با پنیر ریکوتا و سیر وحشی هستند.

سفر به اشتوتگارت

واینشتوب ام اشتادگرابن

غذاهای ناحیه‌ی شوابِن (Swabian) را می‌توانید در این رستورانِ چوبی، قدیمی و گرم در بد کانشتات (Bad Canstatt)  امتحان کنید. در رستوران واینشتوب ام اِشتادگرابن (Weinstube am Stadgraben) غذاهای فصلی سرو می‌شوند. ماهیِ تازه با پوره‌ی کدو یا سینه‌ی اردک با کلم قرمز و دامپلینگ‌های اسفناج ازجمله غذاهایی هستند که می‌توانید در این رستوران میل کنید.

سفر به اشتوتگارت

کیوب

غذای رستوران کیوب (Cube) فوق‌العاده است اما آنچه توجه مشتریان را جلب می‌کند، طراحیِ خیره‌کننده، محیط آرام و منظره‌ی شگفت‌انگیز این رستورانِ شیشه‌ای و مکعبی شکل بر فراز کونست‌موزیوم (Kunstmuseum) یا موزه‌ی هنر است. ناهارهای این رستوران جسورانه، تازه و بین‌المللی هستند، درحالی‌که غذاهایی که برای شام سرو می‌شوند از آشپزیِ آسیایی الهام گرفته شده‌اند. خوراک کاریِ قرمز تایلندی، خورک اردک که به دو روش طبخ شده است و ماهی تنِ زرد با ریزوتوی لوبیا چند نمونه از غذاهای رستوران کیوب هستند که برای شام سرو می‌شوند. غذاهای مخصوص ناهار را با قیمت متوسط ۹/۹۵ پوند می‌توانید سفارش دهید.

سفر به اشتوتگارت

زیمت اون زوکر

دکوراسیون شاد با نقاشی‌های کارتونی و رنگ‌های آب‌نباتی و روشن باعث می‌شود تصور کنید طراحی داخلی رستورانِ زیمت اون زوکر (Zimt und Zuker) را یک کودک انجام داده است. شکر، ادویه و انواع خوراکی‌های خوشمزه در این رستوران یافت می‌شوند. همچنین می‌‌توانید انواع چای‌های خاص، کیک‌های خوشمزه و شیرین و صبحانه‌های لذیذی مانند پنکیک، موسلی (Muesli) یا صبحانه‌ی غلات و سالاد میوه و غذاهای ویژه‌ی ناهار که در روزهای سه‌شنبه تا جمعه سرو می‌شوند را در آن پیدا کنید.

سفر به اشتوتگارت

دلیس

طعم‌های طبیعیِ غذاهایی مانند میگوی قرمز با گوجه‌فرنگی یا سبزیجات و کنجد و گوشت گوسفند با رازیانه، آووکادو و دامپلینگ‌هایی به سبک رومی را می‌توانید در این رستورانِ طاق گهواره‌ای و دارای ستاره‌ی میشلن تجربه کنید. سرآشپز آندریاس هِتینگِر (Andreas Hettinger) و اِوانجِلوس پاتاس (Evangelos Pattas) شما را در انتخاب غذا و نوشیدنی مناسب راهنمایی می‌کنند.

سفر به اشتوتگارت

۵

این سالن و رستوران شیک، براق  و مدرن که دارای ستاره‌ی میشلن است، در آشپزی و غذا حرف زیادی برای گفتن دارد. سرآشپز کلادیو اورو (Claudio Urru) غذاهای خوشمزه‌ی این رستوران را طبخ و سرو می‌کند. غذای رستوران ۵ به شکلی ماهرانه، هوشمندانه و خلاقانه سرو می‌شوند: قاصدک، تربچه، واسابی (Wasabi) و کنجد، قطعات نازکی از  اسکرِی (Skrei) یا ماهی کادِ قطبی با موسیر و مغزهای پر ادویه یا انجیر با ترشک، عسل اقاقیا، ترنج و کاکائو.

رستوران ۵ - اشتوتگارت

کریستوفروس

رستوران کریستوفُروس (Christophorus) رستورانی شیک با مبل‌های قرمز و چرمی و میزهایی با رومیزی‌های نخی است. برش‌هایی از گوشت گاوِ آمریکایی که به بهترین نحو کباب شده است و دیگر غذاهای خوشمزه‌‌ی مدیترانه‌ای مانند ترشیِ قزل‌آلا با پاناکوتای مارچوبه، گوشت گوسفند با پولنتای زیتون و نوشیدنی‌های درجه‌یک با ظرافت در این رستوران سرو می‌شوند.

رستوران کریستوفروس - اشتوتگارت

ریسکورن

در فضای آرامش‌بخش و دکوراسیون رترو و سبز رنگِ رستورانِ ریسکورن (Reiskorn) می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی، از شنیتسل کرفس با کرِم منگو و پنیر گروگونزولا (Grogonzola) گرفته تا گوشت گاو با سس شکلات و میخک و خوراک کاریِ موز و سیب‌زمینی شیرین را پیدا کنید. برای مشتریانِ گیاهخوار هم غذاهای گیاهی و وِگن هم وجود دارد. رستوران ریسکورن همیشه بسیار شلوغ است.

سفر به اشتوتگارت

سوپر جامی

نقاشی‌های کتاب‌های کمیک رنگ خاصی به این رستوران گیاهی جذاب بخشیده‌اند. یکی از غذاهای ویژه‌ی رستوران مانند هاپرهای سریلانکایی (Sri Lankan Hoppers) که پنکیک‌هایی به شکل کاسه هستند و با تِل دالا (Thel Dala)، سیب‌زمینی‌های خردشده و تند، پر شده‌اند، تنها ۹/۷۰ پوند قیمت دارد. سالادهای ویژه، رَپ‌ها، چیلی سین کارنه (Chilli Sin Carne) و وافل‌های بلژیکی از دیگر غذاهایی هستند که می‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

سفر به اشتوتگارت

واینشتوب فرولیک

رستوران واینشتوب فرولیک (Weinstube Fröhlich) در یکی از محله‌های نه‌چندان محبوب اشتوتگارت واقع شده است؛ البته اجازه ندهید این موضوع شما را از رفتن به این رستورانِ چوبی، نیمه‌تاریک و پر رمز و راز باز دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای فصلی و غذاهای ناحیه‌ی شوابِن را به همراه کیزاشوپتزله (Käsespätzle)، نوعی نودلِ تخم‌مرغی با تاپینگِ پنیر، راویولی گوشت و اسفناج با سالاد سیب‌زمینی و گوشت گوزن تند با قارچ را همراه با نوشیدنی‌های محلی امتحان کنید.

سفر به اشتوتگارت

آمادیوس

یک یتیم‌خانه در قرن هجدهم اکنون به یک رستوران شیک و شلوغ تبدیل شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای شوابِن مانند راویولی گوشت (Maultaschen) و اسفناج و سیرابی و انگور سفید را به همراه سالادها و غذاهای بین‌المللی، از نودل گرفته تا بوریتو پیدا کنید. تراس این رستوران در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد. غذاهای مخصوص ناهار در رستوران آمادیوس (Amadeus) از ۸ تا ۱۱ یورو قیمت دارند.

سفر به اشتوتگارت

تارت اون تورتکن

برای خوردن دسرهایی که به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن سرو می‌شوند، می‌توانید سوار متروی برلین شوید و به یک شیرینی‌فروشیِ عالی در خارج از شهر بروید. کیک‌ها و شیرینی‌های این کافه، از تارت‌های میوه گرفته تا موس خوشمزه‌ی مرکبات و شیرینی ناپلئونی بسیار خوشمزه هستند. این کافه با دیوارهای سفید، لوسترها و لوازم وینتِیج و قدیمی، فضایی زیبا و دلنشین برای صرف صبحانه است.

آکسن ویلی

رستوران آکسِن‌ویلی (Ochs’n’Willi) به شکل کلبه‌ی چوبیِ یک شکارچی، غذاهای خوشمزه‌ای از ناحیه‌ی شوابِن و باواریا سرو می‌کند. گوشت به همراه دامپلینگ‌ و کلم ترش، راویولی گوشت، گایسبرگر مارش (Gaisburger Marsch) ازجمله غذاهای محبوب این رستوران هستند. مشتریان می‌توانند در روزهای گرم سال روی تراس زیبای رستوران بنشینند.

سفر به اشتوتگارت

آکادمی دِر شونستن کونسته

رستوران آکادمی دِر شونستن کونسته (Academie der Schönsten Künste) یا آکادمی هنرهای زیبا از زمان تاسیسش در دهه‌ی ۱۹۷۰، به‌عنوان محلی برای صرف صبحانه فعالیت می‌کرد. بعدها این آکادمی به یک بیستروی فرانسوی که غذاهایش را از مواد غذاییِ تازه‌ی بازار تهیه می‌کند تبدیل شد. در این رستوران غذاهایی کلاسیک مانند شنیتسل با سیب‌زمینیِ سرخ‌کرده و فلامکوخن (Flammekuchen) یا پیتزای آلسِیشن (Alsatian) سرو می‌شوند. می‌توانید در فضای داخلی یا حیاط زیبای رستوران غذای خود را میل کنید.

سفر به اشتوتگارت

واینهاوس اشتتر

در رستوران سنتی واینهاوس اشتِتِر (Weinhaus Stetter) در محله‌ی بونِنفِرتل (Bohnenviertel) می‌توانید انواع غذاهای شوابِن مانند لینسِن اون زایتِن (Linsen und Saiten)، نوعی خوراک عدس و سوسیس، گوشت کبابی با پیاز و کیزاشوپتزله (Kässpätzle)، نوعی نودل تخم‌مرغی با پیاز و پنیر، را در محیطی آرامش‌بخش میل کنید. در مغازه‌ی این رستوران بیش از ۵۰۰ نوع نوشیدنی به‌فروش می‌رسد.

 آلته کانزلی

در رستوران آلته کانزلِی (Alte Kanzlei) با سقف‌ِ بلند و تراسی روبه میدان شیلِرپلاتز (Schillerplatz) به‌ندرت می‌توانید میز خالی پیدا کنید. در این رستوران غذاهای خوشمزه‌ی شوابِن مانند اشپانفِرکل (Spanferkel) یا گوشت کبابی و فلیدلِزوپه (Flädlesuppe) یا سوپ پنکیک را با نوشیدنی‌های محلی میل کنید.

رستوران آلته کانزلی - اشتوتگارت

پلاتزهیرش

رستوران چوبی پلاتزهِرش (Platzhirsch)، تلفیقی از فضای روستایی و شهری است. این رستوران همیشه شلوغ است و تراسِ آن در فصل تابستان طرفداران بسیاری دارد. غذاهایی مانند پارمزان کنودِل (Knödel) یا دامپلینگ‌ و سس آویشن و عسل و ریزوتوی زعفران و میگو ازجمله غذاهای محبوب این رستوران هستند. غذاهای مخصوص ناهار ۶/۹۰ تا ۷/۸۰ یورو قیمت دارند.

اشتوتگارتر مارکت هال

زیتون، پنیرهای محلی، ادویه‌جات، شیرینی، میوه‌ها و سبزیجات و تاپاس را می‌توانید در زیر یک سقف در بازار بزرگِ سبک آرت‌ نوو اشتوتگارت پیدا کنید. در این بازار غرفه‌های اسنک هم به‌چشم می‌خورند.

سفر به اشتوتگارت

فروم کافه

این کافه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی در فُروم تیاتر (Forum Theatre)، چایِ یوگی (Yogi) و اسنک‌های ارگانیک مانند سالاد، راویولی گوشت و چندین نوع غذای دیگر را برای مشتریان فراهم می‌کند.

آلاتورکا

رستوران آلاتورکا (Alaturka) در اولگاستراس ۱۰۹ (Olgastrasse 109) قرار دارد. اگر به‌ غذای ترکیه‌ای علاقه دارید، این رستوران همان‌جایی است که باید بروید. این رستوران به دلیل سرو غذاهایی مانند کباب محبوبیت زیاد دارد. البته غذاهای این رستوران کمی گران هستند. گاهی اوقات مشتریان باید ماه‌ها صبر کنند تا کباب‌های خوشمزه‌ی این رستوران را میل کنند. علاوه‌بر دونِر هر غذای دیگری که از این رستوران سفارش دهید بسیار خوشمزه خواهد بود. بهترین دونرهای اشتوتگارت را می‌توانید در آلاتورکا میل کنید.

سفر به اشتوتگارت

لو پاستیس

یکی دیگر از رستوران‌های معروف اشتوتگارت لو پاستیس (Le Pastis) نام دارد که در سوفیِن استریت (Sophienstreet) واقع شده است. در منوی این رستوران غذاهای متنوعی به‌چشم می‌خورند. اگر به‌دنبال غذاهای خوشمزه‌ی فرانسوی و نوشیدنی‌های متنوع هستید حتما سری به این رستوران بزنید. اگر قرارهای عاشقانه دارید بهتر است این رستوران را انتخاب کنید؛ این رستوران حتما نسبت به مک‌دونالد مکان بهتری برای قرارهای عاشقانه است.

اینجیرا

اگر دوست دارید غذاهای آفریقایی را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران اینجیرا (Injeera) در نزدیکیِ واگنر استریت (Wagnerstreet) است. غذاهای ویژه‌ی این رستوران یک بشقاب کومبو شامل گوشت گاو، مرغ، گوسفند، عدس، سبزیجات، سیب‌زمینی و بامیه است.

سفر به اشتوتگارت

کرنز پاستیتشن

رستوران اتریشی کِرنز پاستیتشِن در خیابان هوهِن هِیمِر (Hohenheimer) یکی از رستوران‌های معروف اشتوتگارت است. نوشیدنی‌های متنوع زیادی در این رستوران وجود دارد و سوپ کاری با میگوی آن یکی از غذاهای محبوب مشتریان به‌شمار می‌رود. معمولا صاحب رستوران باتوجه به ذائقه‌ی مشتریان غذاهای مختلفی به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

سفر به اشتوتگارت

گاستشتاته زوم آکربرگر

پیشنهاد بعدی ما رستورانی آلمانی به‌ نام گاستشتاته زوم آکربرگر (Gaststätte Zum Ackerbürger) است. اگر به این رستوران می‌روید حتما استیک با سس هولندایز و پنیر کامامبر (Camembert) را سفارش دهید؛ مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. در این رستوران فضایی دوست‌داشتنی و غذایی عالی را تجربه خواهید کرد.

سفر به اشتوتگارت

اودو اسنک

در خیابان کالوار (Calwar) سری به رستوران اودو اسنک (Udo Snack) بزنید. سوسیس کاری و برگرهای این رستوران بسیار خوشمزه و البته ارزان هستند. البته غذاهای این رستوران با وجود قیمت ارزان‌شان طعم و کیفیت بسیار خوبی دارند.

سفر به اشتوتگارت

ایل پومودورو

رستوران ایتالیاییِ ایل پومودورو (Il Pomodoro) پیشنهاد بعدی ما به شما است. این رستوران در خیابان سیلبربرگ (silberburg) قرار دارد. این رستوران پیتزاها و پاستاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد و می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای دریایی و استیک را در آن سفارش دهید. نمی‌توان از میان غذاهای متنوع این رستوران غذای خاصی را پیشنهاد کرد؛ با توجه به حال‌وهوای‌تان می‌توانید هرکدام از غذاهای خوشمزه‌ی ایل پرومودو را سفارش دهید.

سفر به اشتوتگارت

تریپل بی – بیف برگر برادرز

رستوران تریپل بی- بیف برگر برادرز (Triple B- Beef Burger Brothers) در خیابان بوتوار (Bottwar) یکی دیگر از رستوران‌های اشتوتگارت است که به دلیل سرو برگرها و سیب‌زمینی‌های بسیار خوشمزه شهرت دارد. به غیر از برگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده انتخاب‌های زیادی برای مشتریان وجود ندارد. البته این می‌تواند نکته‌ی مثبت این رستوران باشد زیرا نشان می‌دهد به کار خود وارد هستند. برگرهای این رستوران بسیار عالی هستند و شباهتی به برگرهای مک دونالد و برگرکینگ ندارند.

سفر به اشتوتگارت

اپیسری فاین

رستوران اپیسِری فاین (Epicerie Fine) یک رستوران فرانسوی در خیابان اولگا (Olga) است. در منوی غذایی این رستوران غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی به‌چشم می‌خورند. پاته (Paté) به همراه انواع پنیرها از غذاهای محبوب و ویژه‌ی این رستوران هستند. 

رستوران ایپسری فاین - اشتوتگارت

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}