آیا بهترین رستوران های ایبیزا را می شناسید؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/6/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر بخواهید در ایبیزا یک رستوران خوب انتخاب کنید، با حجم زیادی از انتخاب‌ها روبه‌رو خواهید شد. تعداد رستوران‌های خوب در ایبیزا بسیار زیاد است.

تور اروپا

احتمالاً شما هم دوست دارید در طی اقامتتان در ایبیزا، به برخی از بهترین رستوران‌های آن سر بزنید و غذاهایی به یاد ماندنی را مزه کنید. برای اینکه بتوانید بهترین‌ گزینه‌ها را از میان این تعداد بالا پیدا کنید، راهنمایی گردآوری کرده‌ایم که تجربه‌ای تکرار نشدنی برایتان می‌سازد.

لیو

نمی‌توانید به ایبیزا سفر کنید و به رستوران لیو (Lio) سر نزنید. مالکان این رستوران همان مالکان پاچا (Pacha) هستند. این رستوران درست در خط ساحلی مارینا ایبیزا (Marina Ibiza) واقع شده است و به بندر ایبیزا اشراف دارد که مناظری شگفت انگیز از محله قدیمی این شهر را به مهمانان هدیه می‌کند. لیو روی صخره‌ها واقع شده و شب‌ها که چراغ‌های اطراف بندر روشن می‌شوند پیش روی خود صحنه‌ای دلپذیر را مشاهد خواهید کرد. اگر شما هم این شانس را داشته باشید که در این رستوران غذا بخورید، احتمالاً برخی از معروف‌ترین چهره‌هایی را که به جزیره سفر کرده‌اند خواهید دید.

فهرست نوشیدنی‌های لیو خیره کننده است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین‌ منوها را پیش رویتان می‌گذارد. جدای از غذای خوب و مناظر شگفت انگیز، می‌توانید در نمایش‌های شبانه که هر شب برپا می‌شوند یک اجرای جذاب یا نمایش آکروباتیک را هم تماشا کنید. کلوب شبانه رستوران هم حدود ساعت ۱ بامداد می‌بندد.

رستوران لیو - ایبیزا

ال چیرینگیتو

ال چیرینگیتو (El Chiringuito) یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی جزیره محسوب می‌شود. این رستوران ساحلی لوکس در ایبیزا ترکیبی موفق از دکور سفید، چوب سفید و تخت‌های آفتاب گیری ساحلی و لژی با کاناپه‌های راحت و نرم را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. ال چیرینگیتوی همیشه محبوب و کلوب ساحلی‌اش تا دیر وقت به شما صبحانه می‌دهند و البته ناهاری مفصل‌تر از غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای سرآشپز ژروم پالایر (Jèrome Palayer) هم انتظارتان را می‌کشد. می‌توانید در کنار مناظر دریایی که پیش رویتان قرار دارد ریلکس کنید و البته دالت ویلا (Dalt Vila) در سمت چپتان و جزیره خیره کننده فورمنترا (Formentera) نیز در سمت راستتان قرار دارند. در صورت تمایل، ال چیرینگیتو تمام چیزهایی که برای ساختن یک روز عالی نیاز دارید را به شما هدیه می‌کند.

رستوران ال چیرینگیتو - ایبیزا

هارت ایبیزا

هارت ایبیزا (HEART-Ibiza) تجربه‌ای خلاق است که آشپزی، اجرای هنری زنده و گروه‌های موسیقی مشهور بین‌المللی و موسیقی الکترونیک را با هم ترکیب می‌کند تا برای ذهن و روح شما هم منویی مفصل آماده کرده باشد. هارت در واقع ترکیب جذابی از هنر، موسیقی و غذا، آن هم در بالاترین سطح کیفیت است. کل ساختمان با دقت و سلیقه زیادی دکوراسیون شده و در سرتاسر آن آثار هنری، تصاویر الکترونیکی و هنرمندان زیادی به چشم می‌خورند. رستوران به سه بخش تقسیم می‌شود: اول، تراس نیمه پوشیده که می‌توانید غرفه‌های اسنک بازار، غرفه‌های هنرمندان و مجسمه‌های کوچک سیرک را در آن پیدا کنید. این قسمت به تنهایی یک دنیای فراواقعی حیرت انگیز به حساب می‌آید. تراس از ۹ شب تا ۱۰ صبح باز است.

قسمت دوم، کلوب شام است که شامل بخش رستوران/تئاتر می‌شود. در اینجا می‌توانید از یک شام درجه یک لذت ببرید و همزمان به تماشای تصاویر نمایشی، صوتی یا تصویری روی دیوار بنشینید. قطعاً تجربه‌ای بی‌همتا انتظارتان را می‌کشد. این رستوران از ساعت ۹ شب شروع به پذیرش مهمانان برای شام می‌کند.

هارت نسبتاً رستوران گرانی به حساب می‌آید. یک میز در تراس می‌تواند صرف نظر از نوشیدنی، حداقل ۸۰ یورو برایتان هزینه داشته باشد. همین میز در کلوب شام حوالی ۱۵۰ یورو قیمت دارد که البته شامل نوشیدنی می‌شود.

رستوران هارت ایبیزا

Km5

رستوران Km5 یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های روباز با لژ باغ در ایبیزا است. این رستوران در حومه واقع شده و در کیلومتر ۵/۶ جاده ایبیزا به سان خوزه قرار دارد. رستوران و لژ لوکس Km5 برای صرف نوشیدنی در روز فضایی آرام و دلپذیر داشته و شب‌ها با شکوهی پر جنب و جوش برای یک مهمانی شبانه آماده می‌شود. این مجموعه شامل یک فضای غذاخوری، یک بوتیک ویژه Km5 و چادرهای بزرگ به سبک مردم بَدَوی (Bedouin) در باغی افسونگر است. اگر بخواهید از فرهنگ کلوب شلوغ و پر سر و صدای ایبیزا فاصله بگیرید، هیچ جایی به این اندازه ایده آل نخواهد بود.

این رستوران به استیک‌های آرژانتینی و آشپزی مدرن مدیترانه‌ی شهرت دارد اما می‌توانید در آن غذاهای محبوب دیگری مانند سوشی را هم سفارش دهید. شب باشکوه خود را با یک نوشیدنی عالی آغاز کنید و لحظات به یادماندنی خود را با یک شام درجه یک در باغ کامل کنید. بعد از آن اگر وارد فضای جذاب کلوب شوید با روح واقعی جزیره آشنا خواهید شد.

رستوران Km5 - ایبیزا

ال کارمن

ال کارمن (El Carmen) در یکی از جادویی‌ترین جاهایی که تا کنون دیده‌اید، در جزیره ایویسا (Eivissa) واقع شده است و تراس جذاب آن با مناظری باورنکردنی از جزیره کوچک اس ودرا (Es Vedrà) و همچنین مناظر افسونگر دریایی برایتان یک روز منحصر به فرد را می‌سازد. احتمالاً این رستوران بهترین مناظری که می‌توانید از کل جزیره ایبیزا ببینید را به شما پیشنهاد می‌کند. در اینجا می‌توانید تمام غذاهای دریایی لذیذی را که دوست دارید سفارش دهید و همچنین از آشپزی مخصوص جزیره هم غذاهایی را تجربه کنید.

رستوران ال کارمن - ایبیزا

کافه دل مار

کافه دل مار (Café del Mar) غروب‌هایی تماشایی دارد و یکی از معروف‌ترین کافه رستوران‌های جزیره به حساب می‌آید. اینجا در فصل تابستان جمعیت بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده و صدها گردشگر و مردم محلی به سمت آن سرازیر می‌شوند تا از ترکیب موسیقی‌های آرامبخش و مناظر شگفت انگیز لذت ببرند. کافه دل مار به یک برند بین‌المللی تبدیل شده است.

کافه دل مار - ایبیزا

تاتل

رستوران تاتل (Tatel) آشپزی اعلای اسپانیایی را به شما پیشنهاد کرده و علاوه بر این نوشیدنی‌های عالی، موسیقی زنده، دی‌جی و مناظر شگفت انگیز را هم به این تجربه لذت‌بخش اضافه می‌کند. در این رستوران به روند تهیه غذا بسیار اهمیت داده شده و دستور پخت‌های سنتی اسپانیایی را به روز می‌کنند و می‌توانید از غذاهای فصلی و غذای دریایی تازه لذت ببرید. پیشنهادهای ما غذاهای محبوبی مانند تورتیای ترافل یا غذاهای مدیترانه‌ای مانند ماهی تازه یا غذاهای برنجی، سوپ سرد، صدف یا خاویار هستند.

رستوران تاتل - ایبیزا

پاستیس

این رستوران کوچک فرانسوی در قلب شهرک ایبیزا واقع شده است. طراحی داخلی اینجا بسیار شیک بوده و با یک آشپزخانه باز کامل می‌شود. منوی رستوران اگر چه وسیع نیست اما کاملاً فکر شده است. پیشنهاد می‌کنیم صدف و جگر اردک را از دست ندهید.

این منوی عالی غذا با منوی نوشیدنی‌ها کامل شده و یک تجربه واقعاً بی‌همتا را برایتان می‌سازد. در پاستیس (Pastis) باید انتظار غذاهای اعلای فرانسوی و غذاهای نوآورانه‌تر را داشته باشید که محصولات محلی جزیره را منعکس می‌کنند.

کافه پاستیس - ایبیزا

لا پالوما کافه

لا پالوما کافه (LA PALOMA CAFE) رستورانی بی‌همتا در حومه شهر است که در شمال جزیره، در سان خوان (San Juan) قرار دارد. در اینجا می‌توانید از نان خانگی تازه و سالادهای ارگانیک لذت ببرید. این سبزیجات در باغ پشتی خود رستوران پرورش یافته‌اند. هر میزی که انتخاب کنید با گلدان‌های گل بزرگ و درختان پرتقال احاطه شده است و هیچ چیز به اندازه اسموتی بلوبری یا یک سابیچ (sabich) خارق‌العاده که از بادمجان و هوموس تشکیل شده، نمی‌تواند به لذتی که می‌برید اضافه کند.

لا پالوما کافه - ایبیزا

ساپونتا

رستوران ساپونتا (Sa Punta) در دورترین نقطه خلیج تالامانکا (Talamanca) و فاصله پنج دقیقه‌ای از شهرک شلوغ ایبیزا واقع شده است. این رستوران بی‌همتای ایبیزا پر از مردم محلی جذاب و زیبا، بازدیدکنندگان و کسانی است که از کشورهای مختلف با هواپیما به این جزیره سفر کرده‌اند تا قرارشان را پشت یکی از این میزها و به صرف یک غذای فوق‌العاده بگذارند. محیط اینجا بسیار آرام و خیر کننده است. از یک طرف کشتی‌های مسافربری را می‌بینید و در پس زمینه هم غرفه‌های «دالت ویلا» قرار دارند. پیشنهاد می‌کنیم تجربه خود را با یک یا دو نوشیدنی در تراس پشت بام شروع کنید و سپس برای شام به سالن اصلی باشکوه بروید. در منوی غذا، گزینه‌هایی بین‌المللی با تأثیرات بومی را خواهید دید. تارتار ماهی تن قرمز با زنجبیل، قارچ‌های اِدامامه و اِنوکی یا صدف کبابی با انبه سبز و غیره، از غذاهایی هستند که در این بین خواهید یافت.

رستوران ساپونتا - ایبیزا

کاسیتا ایبیزا

کاسیتا ایبیزا (Casita Ibiza) برای کسانی که دنبال راه فراری جذاب از دیوانگی «سن آنتونیو» هستند، ایده آل است. در این رستوران منویی عالی و گسترده از سالادها، استیک‌ها، پیتزاها و حتی یک کباب یکشنبه لذیذ را پیش رویتان می‌گذارند. اینجا به غذای عالی، مهمان نوازی اصیل و خدمات دقیق شهرت داشته و تجربه یک شام شیک و لوکس در محیطی دوستانه و اتمسفری ریلکس را برایتان می‌سازد. گروه‌های بزرگ‌تر می‌توانند یک میز اختصاصی در باغ مخفی رزرو کنند و اگر بخواهید داخل منزل از خدماتشان بهره‌مند شوید، تیم ویژه کاسیتا به اقامتگاه شما می‌آید.

رستوران کاسیتا ایبیزا

بابیلون بیچ

رستوران بابیلون بیچ (Babylon Beach) در شمال جزیره و کنار دریا واقع شده و در بیرون سانتا اولالیا (Santa Eulalia) قرار دارد. این رستوران ترکیبی بی‌همتا از شیک بودن و کمال را در بدو ورود به مهمانان پیشکش می‌کند. اگر بخواهید در اینجا غذا بخورید دو گزینه پیش رو دارید: یک کافه معمولی و یک رستوران لوکس. در هر دوی این گزینه‌ها تأکید روی مواد اولیه تازه و بومی است که اغلب از مزرعه ارگانیک خود مالک آن تهیه می‌شوند. منو روی یک تخته سیاه نوشته شده و گلچینی از غذاهای مدیترانه‌ای را شامل می‌شود.

رستوران بابیلون بیچ - ایبیزا

وایلد بیتس

رستوران وایلد بیتس (Wild Beets) در دهکده سانتا گرترودیس (Santa Gertrudis) در مرکز جزیره مدیترانه‌ای ایبیزا واقع شده است. فضای رستوران، بزرگ و پر نور بوده و غذاهایی که در منو می‌بینید همگی از مواد اولیه تازه، ارگانیک و بومی تهیه می‌شوند. همچنین منوی گیاهی ویژه‌ای هم وجود دارد که برای گیاهخواران ایده آل خواهد بود. وایلد بیتس برای صبحانه، ناهار و شام به مهمانان خدمات رسانی کرده و اسنک‌های خوشمزه‌ای هم برای میان وعده‌ها در نظر گرفته است.

رستوران وایلد بیتس - ایبیزا

پشن

این رستوران زنجیره‌ای پایبند به سلامتی، شعبه‌های بسیاری در جزیره دارد و به شما اطمینان می‌دهد که همیشه برای تجدید قوا، می‌توانید روی اسموتی‌ها و غذاهای مغذی‌اش حساب کنید. پَشن (Passion) روی آشپزی وگن، گیاهی و ماکروبیوتیک و خام تمرکز زیادی دارد اما می‌توانید گزینه‌های دریایی و گوشتی هم در منوهایش ببینید. همچنین آبمیوه‌های تازه، اسموتی‌های عالی، شیک‌های پروتئینی، شیک‌های سوپرفود، میلک شیک‌های مغزهای خام و اکسیرهای مختلف هم برایتان در نظر گرفته‌اند.

هر کدام از شعبه‌های پشن، فضایی متفاوت دارند: «پشن مارینا» برای یک شام عالی زیر نور شمع عالی بوده و شعبه سانتا اولالیا برای یک وعده غذای معمولی ایده آل است. رویکرد سالم‌تر پشن به صبحانه‌ انگلیسی کامل هم آن را در میان مشتریان بسیار محبوب کرده است.

رستوران پشن - ایبیزا

کن دومینگو

این رستوران ایتالیایی در تپه‌های حومه‌ای داخل جزیره واقع شده است. می‌توانید پشت یکی از میزهای سالن غذاخوری دنج که در یک خانه کشاورزی بازسازی شده قرار دارد، بنشینید یا اگر هوا خیلی خوب بود به سراغ صندلی‌های داخل باغ بروید و از گل‌های زیبا و درختان سر سبزی که روی سرتان سایه انداخته‌اند لذت ببرید. منوی کن دومینگو (Can Domingo) شامل غذاهای اعلای ایتالیایی است و با غذاهای گیاهی و وگن کامل می‌شود. بسیاری از مواد اولیه استفاده شده در آشپزخانه در باغ اختصاصی رستوران کاشته می‌شوند.

رستوران کن دومینگو - ایبیزا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}