بهترین منطقه برای رزرو هتل در پاریس کجاست؟

صدرا شریفی
  • صدرا شریفی
  • 1398/6/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کجای پاریس هتل بگیریم؟ این سوالی است که قصد داریم در مطلب حاضر به آن پاسخ دهیم. شهر پاریس از ۲۰ محله‌ی مختلف تشکیل شده که هرکدام برای اقامت گردشگران خاصی مناسب هستند ...

تور اروپا

همه می‌دانیم که پاریس شهری بسیار دیدنی است. کمتر کسی را می‌توان یافت که آرزوی سفر به این شهر را نداشته باشد. پاریس بیش از هر شهر اروپایی گردشگر دارد و این امر بی‌دلیل نیست، چراکه این شهر واقعاً جادویی است. اگر قصد سفر به فرانسه را داشته باشید، حتما از خودتان خواهید پرسید که کجای پاریس باید هتل رزرو کنید؟ انتخاب بهترین منطقه برای رزرو هتل در پاریس برای اولین بار شاید کمی دشوار باشد، چراکه شهر عشاق جاذبه‌های بسیار متعددی دارد و قطعاً شما هم ترجیح می‌دهید هتلتان در منطقه‌ای باشد که به تمام این جاذبه‌ها دسترسی آسان‌تر داشته باشد. انتخاب بهترین منطقه برای رزرو هتل در پاریس باید بر اساس نیازها و البته سبک و علایق سفرتان انجام شود. در ادامه‌ی این مقاله به معرفی برخی از محلات مناسب شهر پاریس و مزایای اسکان در هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

در کجای پاریس هتل بگیریم؟

بهترین منطقه برای رزرو هتل در پاریس

شهر پاریس ۲۰ منطقه دارد که هریک از آن‌ها شرایط خاص خود را دارند. اگر تمایل داشته باشید، با کمی جست‌وجو در اینترنت می‌توانید اطلاعات مختلفی در مورد این منطقه‌ها و ویژگی‌های تاریخی آن‌ها به‌دست بیاورید. ولی این اطلاعات را به‌صورت کلی در ذهن داشته باشید:

  • منطقه‌ها (محله‌ها)ی شهر پاریس به شکل یک حلزون در سطح شهر پخش شده‌اند.
  • مناطق ۱ تا ۴ در مرکز شهر قرار دارند. این مناطق کوچک هستند ولی معروف‌ترین جاذبه‌های شهر در این بخش‌ها قرار دارند؛ به‌خصوص جاذبه‌هایی که در اولین سفر به پاریس حتماً باید از آن‌ها دیدن کرد.
  • مناطق ۵ تا ۱۲ در حاشیه‌ی مرکزی شهر قرار دارند، ولی آن‌ها نیز زیبایی‌های خاصی دارند.
  • باقی مناطق شهر پاریس تقریباً از جاذبه‌های اصلی شهر دور هستند ولی اقامت در آن‌ها می‌تواند جالب باشد؛ به‌خصوص اینکه اگر قصد دارید سفری اقتصادی را برنامه‌ریزی کنید.

قبل از شروع بحث تفصیلی در مورد این مناطق، نگاهی اجمالی به محبوب‌ترین مناطق شهر پاریس خواهیم داشت. توصیه ما این است که بیشتر روی این ۸ منطقه از شهر پاریس متمرکز باشید:

مرکز شهر (مناطق ۱ تا ۴): تمام جاذبه‌های نمادین شهر که احتمالاً آن‌ها را در تلویزیون و یا تصاویر دیده باشید، در این بخش‌ها قرار دارند.

لتان کوارتر (منطقه ۵): اینجا بخش جوان‌تر شهر است. انتخاب محله لتان (لاتین) برای افراد طرفدار تفریحات شبانه و یا گردش‌های صبح زود مناسب است.

 بلوار سن ژرمن (منطقه ۶): مخصوص طرفداران قهوه‌ فرانسوی و بخش تجملی شهر است.

برج ایفل (منطقه ۷): مخصوص کسانی که عاشق آن هستند که پنجره هتل‌شان رو به برج ایفل باز شود.

شانزلیزه (منطقه ۸): مخصوص افرادی که قصد خرید اجناس لوکس، گران‌قیمت و مد روز را دارند. گردش در این خیابان را به همه توصیه می‌کنیم.

بلوار روشوشوآر (مناطق ۹ و ۱۰): جایی میان بخش مرکزی شهر و بخش‌های حاشیه‌ای.

محله روکت (منطقه ۱۱): مخصوص افرادی که دوست دارند پاریس را همانند پاریسی‌ها بگردند و در رستوران‌ها و کافه‌های دنج و کوچک این شهر غذا بخورند تا حس و حال اصلی شهر را لمس کنند.

منطقه ۱۲: اگر محدودیت‌های مالی زیادی دارید و کاهش‌ هزینه‌های اقامت در پاریس جزو مهم‌ترین دغدغه‌های سفر شما است.

در ادامه‌ی این مقاله، وقتی از جاذبه‌های شهر صحبت می‌کنیم، منظور جاذبه‌های اصلی شهر پاریس هستند. موارد زیر را می‌توان مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر دانست (بیشتر آن‌ها -بجز برج ایفل- در مناطق ۱ تا ۴ پاریس قرارگرفته‌اند):

جاذبه های پاریس

لوور، منطقه یک پاریس

اگر قصد دارید به تمام جاذبه‌های این شهر دسترسی راحت داشته باشید، منطقه ۱ برای شما مناسب خواهد بود. منطقه یک را شاید بتوان دیدنی‌ترین محله در سراسر این شهر دانست. اگر برای اولین بار است که به اینجا سفر می‌کنید، حتماً باید از این محله دیدن کنید. منطقه یک پاریس تحت عنوان «پادشاه فرانسه» نیز شناخته می‌شود. بااین‌حال، این نکته را باید در نظر داشته باشید که اینجا جزو گران‌قیمت‌ترین محله های پاریس است. بنابراین اگر قصد انجام سفری اقتصادی را دارید، انتخاب این گزینه برای شما مناسب نخواهد بود. اگر می‌خواهید در این منطقه از شهر اقامت داشته باشید، سعی کنید اتاقِ هتل شما رو به خیابان نباشد، چراکه خیابان‌های شهر ممکن است در طول روز بسیار شلوغ و پرسروصدا باشند.

منطقه لوور پاریس

اما به هر دلیل اگر قصد شما برای اقامت انتخاب منطقه یک پاریس است، این هتل‌ها گزینه‌های مناسب‌تری هستند:

هتل پرینس آلبرت لوور

اتاق‌های هتل پرینس آلبرت لوور (Hotel Prince Albert Louvre) منقش به الگوهای سنتی فرانسوی هستند. امکانات این اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی و حمام مستقل و مجهز به سشوار، تلویزیون‌های صفحه تخت بزرگ و یک گاوصندوق است. اجاره اتاق‌های این هتل از شبی ۱۳۰ یورو شروع می‌شود.

هتل های منطقه ۱ پاریس

هتل دو لا پلس دو لوور

هتل دو لا پلس دو لوور (Hôtel de la Place du Louvre) یکی دیگر از گزینه‌های مناسب پیش‌روی شما برای اقامت در منطقه ۱ پاریس است. بوفه‌ی این هتل هر صبح آماده است تا با طیف گسترده‌ای از خوراکی‌ها از شما برای صبحانه پذیرایی کند. در گذشته این هتل ارتباط مستقیمی با موزه لوور داشت اما دیگر امکان تردد از این راه وجود ندارد. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و در هر ساعتی از شبانه‌ روز می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. شروع قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۱۳۴ یورو شروع می‌شود.

هتل پالاس دو لوور

هتل رجینا لوور

هتل رجینا لوور (Hôtel Regina Louvre) جزو هتل‌های لوکس شهر پاریس شمرده می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه و کولر، تلویزیون‌هایی با صفحات بزرگ، تخت و متصل به شبکه‌های جهانی، تلفن و گاوصندوق هستند. بعضی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز‌هایی رو به پارک تویلری (Tuileries Gardens) و همچنین موزه لوور دارند. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۳۲۰ یورو شروع می‌شود.

هتل رجینا لوور

محله لو مره، منطقه سه و چهار پاریس

بسیاری بر این باور هستند که منطقه ۴ شهر پاریس نیز یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین مناطق شهر است. در این منطقه تفریحات و جاذبه‌های نسبتاً زیادی را پیش‌رو خواهید داشت. محله‌ی لو مره بیشتر به‌واسطه جاذبه‌های تاریخی خود شناخته می‌شود و اصولاً منطقه‌ای قدیمی است. دو مورد از برترین جاذبه‌های این منطقه، کلیسای جامع نوتردام و همین‌طور کلیسای سنت شاپل هستند. اسکان در منطقه چهار پاریس به افراد رمانتیکی توصیه می‌شود که دوست دارند در کنار رودخانه‌ی سن قدم بزنند.

محله‌ لو مره زیبایی بسیار خاصی دارد که آن را مدیون ساختمان‌های زیبا و نسبتاً قدیمی خود است. این محله با عنوان محله یهودی‌های پاریس نیز شناخته می‌شود. برخی این محله را بهترین منطقه پاریس می‌دانند، چراکه دسترسی بسیار راحتی به تعداد زیادی از جاذبه‌های معروف این شهر دارد.

همانند بسیاری دیگر از مناطق معروف شهر پاریس، میزان تقاضا برای اسکان و هتل‌های این منطقه بسیار بالا است. بنابراین اگر گزینه مناسبی مشاهده کردید، بدون هیچ تردیدی سریعاً رزرو را انجام دهید. چراکه قیمت‌ هتل‌های این منطقه کاهش پیدا نمی‌کنند، بلکه همواره بیشتر و بیشتر می‌شوند.

محله لومری پاریس

اگر قصد دارید مناطق شماره ۳ و ۴ پاریس را برای اقامت خود انتخاب کنید، این هتل‌ها را در نظر داشته باشید:

هتل ریوولی

هتل ریوولی (Hotel Rivoli) شهر پاریس که در خیابان ریوولی قرار گرفته، هتلی با کیفیتِ متوسط شمرده می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به میز و کمدهای لباس هستند. تمامی اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و حمام مجزا و مستقل دارند و برخی از اتاق‌ها هم دارای بالکن هستند. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۷۶ یورو آغاز می‌شود.

هتل ریولی پاریس

هتل د نوو بای هپی کالچر

اتاق‌های هتل د نوو بای هپی کالچر (Hotel de Neuve by Happyculture) همگی عایق صدا هستند و حمام مستقل دارند. خدمات درخواستی شما در تمام اتاق‌ها از طریق سرویس‌های بالابر داخل اتاق دریافت می‌شوند، بنابراین هیچ‌چیز حریم خصوصی شما را تهدید نخواهد کرد. فاصله‌ی این هتل تا ایستگاه مترو سن پاول (Saint-Paul) تنها ۲۳۰ متر است، بنابراین با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به‌راحتی به سیستم مترو شهر پاریس دسترسی داشته باشید. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۱۱۴ یورو شروع می‌شود.

هتل دی نیو به ای هپی کالچر

هتل دوپوند اسمیت

هتل دوپوند اسمیت (Hotel Dupond-Smith) در محله‌ی لومره (Marais) واقع‌شده است. هرکدام از اتاق‌های این هتل تزئینات منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خاصی دارند. در تمام بخش‌های این هتل به سرویس وای-فای رایگان دسترسی خواهید داشت. دسترسی به موزه لوور نیز تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی ممکن خواهد بود. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۳۱۲ یورو آغاز می‌شود.

هتل داپوند اسمیت

محله لتان (لاتین)، منطقه پنج پاریس

منطقه‌ی ۵ شهر پاریس با نام محله‌ی لتان (لاتین) (Latin Quartier) شناخته می‌شود و بیشتر به‌واسطه‌ی فرهنگ و تاریخ خود شهرت پیداکرده است. این منطقه درواقع همان‌جایی است که سالیان پیش رومی‌ها برای اولین بار در آن اسکان پیدا کرده و شهر لوتتیا را بنا کردند. بنابراین این منطقه را می‌توان به‌عنوان قدیمی‌ترین منطقه‌ی پاریس دانست. همچنین جالب است بدانید که محله لتان (لاتین) بیشتر موردتوجه دانشجویان است. درواقع هرکجا که دانشگاه باشد، هزینه‌ی اسکان نیز ناچیز و پایین خواهد بود. منطقه‌ی پنج پاریس یا همان محله‌ی لتان (لاتین) بسیار پرجنب‌وجوش است و گزینه‌های اسکان فوق‌العاده‌ای را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. البته زندگی شبانه در این محله نیز همیشه جاری و دیدنی است.

محله لاتن – منطقه پنجم

اگر قصد اقامت در منطقه ۵ پاریس را دارید، مروری بر این هتل‌ها داشته باشید:

هتل دو لسپرانس

فاصله‌ی هتل دو لِسپرانس (Hotel de L'Esperance) تا محله‌ی سرزنده موفِتارد (Mouffetard) تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی دارد. ازجمله مزایای اقامت در این هتل می‌توان به چشم‌انداز دیدنی اتاق‌های آن اشاره کرد. در تمام بخش‌های هتل نیز دسترسی رایگان به اینترنت وای-فای خواهید داشت. حداقل هزینه اقامت در این هتل از شبی ۷۹ یورو آغاز می‌شود.

هتل دی اسپرانسه

هتل سلکت

هتل سلِکت (Select Hotel) نیز یکی دیگر از هتل‌هایی است که پاسخگوی نیازهای گردشگران متوسط و عادی خواهد بود. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا و کولر، تلویزیون‌های بزرگ و همچنین اینترنت وای-فای رایگان هستند. درواقع اتاق‌های هتل سلکت پاریس به‌صورت سوئیت طراحی‌ شده‌اند. بعضی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به مناظر شهری و دانشگاه سوربن دارند. هزینه‌ی اقامت هر شب در این هتل از ۱۳۵ یورو شروع می‌شود.

هتل سلکت – سطح قیمت متوسط

هتل رزیدانس هنری

اگر  قصد دارید اقامتی لوکس در محله‌ی لتان (لاتین) پاریس را تجربه کنید، مجموعه رزیدانس هنری انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. اتاق‌های این هتل دارای شومینه‌هایی ساخته‌شده از سنگ مرمر و نقاشی‌های تزئینی بسیار دیدنی هستند که به شما حس و حال قرن نوزدهم را خواهند بخشید. تمامی اتاق‌های این هتل دسترسی رایگان به اینترنت وای-فای دارند و بسیاری از اتاق‌های هتل از چشم‌اندازی رو به حیاط پشتی هتل برخوردار هستند که سراسر گل‌کاری شده است. هزینه‌ی اقامت در این هتل از شبی ۱۶۶ یورو شروع می‌شود.

هتل رسیدنس هنری

بلوار سن ژرمن، منطقه شش پاریس

اگر طرفدار کافه‌های مشهور و یا گالری‌های هنری معتبر شهر پاریس هستید، منطقه ۶ یا همان بلوار سن ژرمن (Saint-Germain-des-Prés) برای شما مناسب خواهد بود. اسکان در این محله برای تمام گردشگران عالی خواهد بود، ولی باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ی اسکان در اینجا ممکن است کمی برای شما گران باشد. به‌هرحال این نکته را باید در نظر داشته باشید که در کل پاریس یک شهر ارزان نیست، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که هزینه‌های اسکان در آن گران نباشد. اگر طرفدار سفرهای لوکس و خاص هستید، انتخاب این محله برای شما مناسب خواهد بود، چراکه برخی از زیباترین و لوکس‌ترین بوتیک هتل‌های شهر پاریس در این محله ساخته‌ شده‌اند. علاوه بر این، خیابان‌های این محله بسیار دیدنی است و معماری آن‌ها قطعاً توجه شما را جلب خواهد کرد. حتی اگر قصد ندارید در این محله اقامت کنید، توصیه می‌کنیم حتماً از آن بازدید کرده و گشتی در آن بزنید. باغ‌ های لوکزامبورگ (Luxembourg gardens) و همچنین کلیسای سنت سولپیس (Saint Sulpice Church) را می‌توان به‌عنوان دیدنی‌ترین جاذبه‌هایی معرفی کرد که در محله سن ژرمن قرار گرفته‌اند. همان‌طور که در ابتدای این بخش بیان شد، منطقه شش شهر پاریس با عنوان محله سن ژرمن شناخته می‌شود، چراکه در گذشته‌های دور محل گردهمایی متفکران و هنرمندانی بود که در این شهر زندگی می‌کردند. مطمئن باشید گردش در این محله و تاریخ غنی آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

بلوار سن ژرمن – منطقه ششم پاریس

چند نمونه از هتل‌های منطقه ۶ پاریس:

هتل میشله اودئون

بعضی از اتاق‌های این هتل مجهز به میز تحریر هستند و بنابراین برای انجام کارهای اداری و یا کامپیوتری مناسب خواهند بود. تمامی اتاق‌های هتل میشله اودئون (Hotel Michelet Odeon) دارای سرویس بهداشتی و حمام مستقل هستند. مزیت اصلی این هتل، قیمت ناچیز اقامت در آن است. برای اقامت در این هتل تنها باید ۸۷ یورو برای هر شب بپردازید.

هتل میشلت اودون

هتل لو پلاسید سن ژرمن دپره

هتل لو پلاسید سن ژرمن دپره (Hotel Le Placide Saint-Germain Des Prés) اخیراً بازسازی شده و ظاهری مدرن به خود گرفته است. در این هتل اقامتی لوکس خواهید داشت! ازلحاظ دسترسی، خوب است بدانید تنها با چند دقیقه پیاده‌روی قادر خواهید بود به برخی از جاذبه‌های شهر دسترسی پیدا کنید. هزینه‌ی اقامت در این هتل از شبی ۱۵۱ یورو آغاز می‌شود.

هتل پالاساید سن ژرمن دی پرز

هتل اوبوسون

برای تجربه‌ی اقامتی لوکس و مدرن در بلوار سن ژرمن شهر پاریس، باید هتل اوبوسون (Hôtel D'Aubusson) را انتخاب کنید. همه‌چیز در این هتل جلا و ظاهری دلربا دارد. اسباب و اثاثیه قرار گرفته در هتل از عتیقه‌های گران‌قیمت انتخاب‌ شده‌اند و سرویس حمام آن با استفاده از سنگ مرمر ساخته‌ شده است. در مورد امکانات هر اتاق می‌توان به اینترنت وای-فای رایگان و همچنین دستگاه قهوه ساز اشاره کرد. برای هر شب اقامت در این هتل باید حداقل مبلغ ۳۵۰ یورو بپردازید.

هتل آوبوسون

محله برج ایفل، منطقه هفت پاریس

دوست دارید مهم‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌ی شهر همیشه جلوی چشم شما باشد؟ پس منطقه ۷ شهر پاریس را برای اسکان انتخاب کنید. این محله بی‌اندازه زیبا است، ولی گاهی اوقات ممکن است بسیار شلوغ باشد. در طول فصل پاییز، این محله یکی از زیباترین بخش‌های شهر است و تبدیل به محبوب‌ترین نقاط شهر می‌شود. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این منطقه داشته باشید، خوب است بدانید که فروشگاه‌های اینجا بسیار مدرن هستند و اجناس نفیسی را می‌فروشند. بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که قیمت این اجناس کمی بیشتر از انتظار شما باشد. با این توضیحات،‌ می‌دانیم که منطقه هفت در قلب پاریس قراگرفته و یکی از توریستی‌ترین نقاط شهر است. بنابراین جای تعجب نخواهد بود که آن را یکی از گران‌قیمت‌ترین نقاط این شهر بدانیم. طراحی منطقه هفت شهر پاریس دقیقاً همان‌طور است که گردشگران از یک منطقه تفریحی انتظار دارند؛ انگار طراحی این منطقه باهدف جذب گردشگر انجام‌ شده باشد. در پایان این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که اگر ترجیح می‌دهید در این شهر همانند یک شهروند عادی گردش کنید، منطقه هفت انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.

محله برج ایفل – منطقه هفتم  پاریس

برای اقامت در منطقه ۷ پاریس هتل‌های زیر را در لیست خود قرار دهید:

هتل ایفل ریو گوش

اگر هتل ایفل ریو گوش (Hôtel Eiffel Rive Gauche) را برای اقامت خود انتخاب کنید، برای رسیدن به برج ایفل و شان دو مارس تنها کافی است ۵ دقیقه پیاده‌روی کنید! تمام اتاق‌های این هتل ۳ ستاره مجهز به اینترنت وای-فای رایگان و همچنین تلویزیون‌های ماهواره‌ای است. بعضی از اتاق‌های هتل چشم‌انداز بسیار دیدنی رو به برج ایفل دارند. هزینه‌ی هر شب اقامت در این هتل از شبی ۷۱ یورو آغاز می‌شود.

هتل ایفل ریو گاوچ

هتل دوک دو سنت سیمون

ویژگی خاص هتل دوک دو سنت سیمون (Hôtel Duc De St-Simon) آن است که هم‌ اتاق و هم سوئیت اجاره می‌دهد. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن اختصاصی هستند که رو به حیاطِ باغ‌مانندِ هتل قرار دارند. به‌علاوه، تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت وای-فای هستند. برای هر شب اقامت در این هتل باید حداقل مبلغ ۲۰۰ یورو بپردازید.

هتل دوک د سنت سیمون

هتل مونتالومبر 

اگر دوست دارید محل اقامت شما در اطراف برج ایفل باشد و همزمان در هتلی لوکس اقامت کنید،‌ هتل مونتالومبر (Hotel Montalembert) انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. اتاق‌های این هتل کاملاً لوکس طراحی‌ شده‌اند و دیوارهای آن‌ها منقش به نقاشی‌ها و آثار هنری ارزنده‌ هستند. در هر اتاق نیز یک تلویزیون ماهواره‌ای قرار گرفته است. سرویس بهداشتی و حمام در هر اتاق قرار دارد و طراحی آن‌ها با سبک مدرن و معاصر انجام‌ شده است. برای اقامت در این هتل باید هر شب حداقل ۲۷۳ یورو بپردازید.

هتل مونتالمبرت

خیابان شانزلیزه، منطقه هشت پاریس

کمتر کسی است که تاکنون نام خیابان شانزلیزه پاریس را نشنیده باشد. فشن، لوکس، بوتیک هتل‌های لوکس و ... همگی صفت‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به خیابان شانزلیزه نسبت داد. منطقه ۸ شهر پاریس بسیار شیک و گران‌قیمت است و مخصوص گردشگران ثروتمندی است که دوست دارند از «مثلث طلایی» این شهر دیدن کنند. مثلث طلایی این شهر شامل بلوار مونتاژ، بلوار جورج و بلوار شانزلیزه می‌شود. همان‌طور که بیان شد، این منطقه بهترین گزینه برای گردشگرانی است که عاشق فشن هستند و ترجیح می‌دهند در هتل‌های کاملاً لوکس و مدرن اقامت داشته باشند. بنابراین، گردشگران اقتصادی باید هتل‌های این منطقه را از لیست گزینه‌های خود خارج کنند، چراکه قیمت آن‌ها عموماً بسیار بالا است. به‌هرحال توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده از منطقه هشت شهر پاریس دیدن کنید و در آن قدم بزنید.

خیابان شانزلیزه – منطقه هشتم پاریس

برای اقامت در منطقه ۸ پاریس، مروری به برخی از هتل‌های آن داشته باشید:

هتل آتلانتیک

اگرچه شانزلیزه خیابانی لوکس است که تقریباً همه‌چیز در آن گران‌قیمت است، ولی برای اقامتی ارزان‌قیمت در این خیابان، هتل آتلانتیک (Atlantic Hotel) را می‌توانید انتخاب کنید. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام مستقل است. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۱۳۴ یورو آغاز می‌شود.

هتل آتلانتیک

هتل پلازا الیزه

یکی از امکانات ویژه‌ی هتل پلازا الیزه (Hotel Plaza Elysées) عایق صدا بودن اتاق‌های آن است. تمامی اتاق‌ها به سرویس تهویه هوا و کولر مجهز هستند. سرویس بهداشتی و حمام نیز به‌صورت مستقل در داخل سوئیت تعبیه ‌شده است. از میهمانان این هتل هر شب با خدمات چای و قهوه پذیرایی خواهد شد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۱۸۹ یورو آغاز می‌شود.

هتل پلازا الیزیز

هتل پلازا آتنی

هتل پلازا آتنی پاریس (Hotel Plaza Athenee Paris) کاملاً لوکس و مدرن است. این هتل در بلوار باکلاس مونتاژ قرارگرفته و چشم‌انداز اتاق‌های آن به برج ایفل است. این هتل ۵ ستاره امکانات بسیار زیادی دارد. خدمات آب‌معدنی و آب گرم، ۵ رستوران، کافه، رینگ اسکی روی یخ، سرویس‌ بهداشتی و حمام ساخته شده از سنگ مرمر و ... همگی اقامت شما در این هتل را منحصربه‌فرد خواهند ساخت. هتل پلازا آتنی به لحاظ دسترسی نیز بسیار عالی است. تنها کافی است ۵ دقیقه از این هتل پیاده‌روی کنید تا به بلوار شانزلیزه برسید. تمامی میهمانان این هتل دسترسی رایگان به سرویس اینترنت پرسرعت وای-فای و همچنین دسترسی رایگان به سرویس آب‌درمانی این هتل را خواهند داشت. برای اقامت در این هتل فوق لوکس، باید هر شب حداقل مبلغ ۹۳۵ یورو پرداخت کنید.

هتل پلازا آتنیز پاریس

محله گارنیه، منطقه نهم پاریس

اگر کمی هم اهل هنر باشید، بازدید از اپرا گارنیه برای شما ضروری است. البته برای اینکه یکی از اجراهای این سالن را از نزدیک تماشا کنید، باید از چندین ماه زودتر بلیط رزرو کنید. این را هم باید بدانید که جاذبه‌های زیادی در منطقه ۹ پاریس وجود ندارند. در اطراف اپرا، مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که قطعاً خرید را برای شما آسان‌تر خواهند کرد. به‌طور کلی، اگر از خودتان می‌پرسید که کجای پاریس هتل بگیریم تا دسترسی به جاذبه‌های زیادی داشته باشیم، منطقه نهم پاریس شاید چندان برای شما مناسب نباشد. محله گارنیه پاریس شلوغ، سرزنده و پر از کافه‌های دنج است و معماری بسیار دیدنی‌ دارد.

بسیاری از افراد برای بازدید از کاخ گارنیه دریکی از تورهای بازدید شرکت می‌کنند، ولی اگر تمایل داشته باشید، خودتان می‌توانید یک بلیط انفرادی را خریداری کرده و به‌تنهایی در کاخ قدم بزنید و هرچقدر که می‌خواهید عکس بگیرید. قیمت بلیط‌های انفرادی از حدود ۲۰ یورو شروع می‌شود.

محله گارنیه – منطقه نهم پاریس

اگر قصد دارید منطقه ۹ پاریس را برای اقامت خود انتخاب کنید، این هتل‌ها را در نظر داشته باشید:

هتل لو ریژان

هتل لو ریژان (Le Regent Hotel) اقامتی بسیار کم‌هزینه و اقتصادی را به شما ارائه خواهد کرد. در این هتل شما امکان انتخاب اتاق‌های اشتراکی را خواهید داشت تا از هزینه‌هایتان کاسته شود. بعضی از اتاق‌های این هتل دارای سرویس حمام مستقل و برخی نیز دارای سیروس اشتراکی هستند. انتخاب بین آن‌ها با خود شما خواهد بود، ولی در نظر داشته باشید که قیمت سوئیت‌های مستقل طبعاً بالاتر است. شروع قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۵۳ یورو آغاز می‌شود.

هتل لی ریگنت

هتل ویلا بوهم

در هرکدام از اتاق‌های هتل ویلا بوهم (Hôtel Villa Bohème) یک تلویزیون بزرگ و صفحه تخت، کتری برقی و یک گاوصندوق وجود دارد. علاوه بر این، اتاق‌ها سرویس حمام مستقل دارند. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۷۹ یورو آغاز می‌شود.

هتل ویلا بوهیم

محله مونمارتر، منطقه هجده پاریس

محله‌ مونمارتر (Montmartre) در منطقه‌ی ۱۸ پاریس قرار دارد. تجربه‌ی گردش در محله‌ی مونمارتر چیزی بین گردش در شهر همانند یک فرد بومی و گردش در شهر همانند یک گردشگر خارجی است. منطقه هجده پاریس یکی از زیباترین‌های این شهر است ولی متاسفانه برخی از مناطق و جاذبه‌های آن فراموش‌ شده‌اند. توصیه می‌کنیم حتی اگر در این منطقه اسکان پیدا نمی‌کنید، حتماً گشتی در آن بزنید.

محله مون‌مارتر – منطقه هجدهم پاریس

هتل اودران

محله مونمارتر شهر پاریس چندان گران‌قیمت نیست. بنابراین انتخاب یک هتل در این منطقه برای سفرهای اقتصادی مناسب است. هتل اودران (Hotel Audran) یک هتل ارزان‌قیمت و اقتصادی شمرده می‌شود. بااین‌حال، امکانات اتاق‌های این هتل بسیار مطلوب است. تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و سرویس بهداشتی و حمام مستقل هستند. بعضی از اتاق‌ها چشم‌اندازهایی به حیاط داخلی هتل دارند. برخی دیگر از اتاق‌ها رو به خیابان اطراف و رستوران‌های سرزنده‌ی آن باز می‌شوند. هزینه‌ی اقامت در این هتل از شبی ۵۵ یورو آغاز می‌شود. 

هتل آوردان

هتل اودالیز سیتی پاریس مونمارتر

هتل اودالیز سیتی پاریس مونمارتر (Odalys City Paris Montmartre) یکی از بهترین انتخاب‌های شما در محله‌ی مونمارتر خواهد بود. اگرچه این هتل به لحاظ سطح قیمتی، متوسط تلقی می‌شود و هزینه‌ی هر شب اقامت در آن حدود ۱۱۰ یورو است ولی به لحاظ امکانات هتلی، مکانی بسیار مناسب به حساب می‌آید. هریک از اتاق‌های این هتل دارای یک تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای بوده و مجهز به وسایل آشپزخانه هستند. در بیشتر اتاق‌ها، یک فضا مخصوص غذا خوردن تعبیه شده است. تمامی اتاق‌ها هم دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا هستند.

هتل اودالیز سیتی پاریس مونتمار

هتل و اسپای مام‌ آرت

هتل و اسپای مام‌آرت (Mom'Art Hotel & Spa) اگرچه جزو هتل‌های لوکس دسته‌بندی می‌شود ولی به لحاظ قیمتی آن را می‌توان یک هتل با قیمت متوسط دانست. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سرویس تهویه هوا و کولر هستند. برای هر اتاق دمپایی و حوله‌های شخصی و مجزا در نظر گرفته‌اند. یک اسپیکر در هر اتاق برای گوش دادن به موسیقی وجود دارد و یک دستگاه قهوه ساز نیز در هرکدام از اتاق‌ها دیده می‌شود. برای اقامت در این هتل فوق لوکس، باید هر شب حداقل مبلغ ۱۵۲ یورو پرداخت کنید.

هتل و مرکز آبدرمانی مام‌آرت

محله‌ های تفریحی پاریس، مناطق ششم، یازدهم و سیزدهم

اگر جزو آن دسته گردشگرانی هستید که از انجام فعالیت‌های تفریحی لذت می‌برید و دوست دارید در مرکز اتفاقات باشید، مناطق شماره ۶، ۱۱ و ۱۳ برای شما بهترین منطقه برای رزرو هتل در پاریس خواهند بود. این مناطق کافه‌های دیدنی، رستوران‌ها و مراکز تفریحی زیادی دارند و حیات شبانه نیز در آن‌ها همیشه پرشور و سرزنده است. در حقیقت همه‌چیز در این مناطق هیجان‌انگیز و سرزنده به نظر می‌رسد.

همان‌طور که پیش‌تر بیان شده بود، منطقه‌ی شش این شهر با عنوان لوکزامبورگ شناخته می‌شود و میدان سن ژرمن در اینجا قرار گرفته است. این منطقه در کرانه غربی رودخانه سن قرار گرفته و پُر از معماری‌های زیبا، گالری‌های هنری و فروشگاه‌های مد است.

منطقه شماره یازده با عنوان پاپینکورت (Popincourt) شناخته می‌شود و در نزدیکی میدان باستیل (Place de la Bastille) قرار دارد. این منطقه هم یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و سرزنده‌ترین مناطق شهر است.

منطقه سیزده شهر گوبلان (Gobelins) نام دارد و در نزدیکی پارک پلس دیتالی (Place d’Italie) قرار دارد. این منطقه نیز بسیار پرجنب‌وجوش است و یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که از انجام کارهای هیجان‌انگیز لذت می‌برند.

صدرا شریفی صدرا شریفی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}