گشت و گذار در معروف ترین خیابان های کن

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/6/12
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

زمانی‌که صحبت از کن به میان می‌آید ناخودآگاه به یاد فستیوال معروف فیلمِ کن می‌افتیم. این شهر معروف در فرانسه دارای جذابیت‌های دیگری هم است که از جمله آن‌ها می‌توان به خیابان‌های زیبای کن اشاره کرد.

تور اروپا

ریویِرای فرانسه (French Riviera) از کیلومترها خط ساحلی تشکیل شده است. این منطقه و غذاهای خوشمزه‌اش یکی از زیباترین دهکده‌های فرانسه به‌شمار می‌رود. کن (Cannes)، شهر فستیوال‌ها و رویدادهای مختلف، هم از این قاعده مستثنی نیست. این شهر ساحلی هر ساله میزبان بیش از ۳۵ رویداد است و بیش از ۵۰۰,۰۰۰ گردشگر را به خود جذب می‌کند. در اینجا برخی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر توریستی کن را به‌شما معرفی خواهیم کرد.

بولیوارد دو لا کروزت

دیدنی‌ها: این خیابان شناخته‌شده‌ترین خیابان در شهر کن است. خیابان بولیوارد دو لا کروزِت (Boulevard de la Croisette) همان‌جایی است که شهر جان تازه‌ای به‌خود می‌گیرد. در این خیابان می‌توانید هتل کارلتون (Carlton) را در کنار دریا و در قلب رویدادهای کن یعنی پله دو فستیوال (Palais de Festival) یا کاخ جشنواره‌ی کن پیدا کنید. همچنین می‌توانید از تماشای کالاهای لوکسِ برندهای مطرحی چون لویی ویتون، پرادا، آرمانی و گوچی لذت ببرید.

اقامتگاه‌ها: همه‌ی اقامتگاه‌های خیابان بولیوارد دو لا کروزت روبه منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا هستند اما محبوب‌ترین آپارتمان‌های این محله در میان گردشگران در انتهای این خیابان شلوغ واقع شده است.

سفر به کن

خیابان آنتیب

دیدنی‌ها: خیابان آنتیب (Rue d'Antibes) دومین خیابان تجاری در شهر کن است. در این خیابان مغازه‌هایی با قیمت‌های کاملا مناسب به‌چشم می‌خورد. یکی از مراکز خرید ارزان‌قیمت در این خیابان مرکز خرید گرِی دالبیون (Gray d’Albion) است. یکی از محبوب‌ترین قنادی‌های فرانسه به نام لادوری (Ladurée) در این خیابان به‌زیبایی می‌درخشد و دوستدارانِ ماکارون را از تمام شهر به این خیابان می‌کشاند. این قنادی از ۱۰ صبح تا ۷ شب پذیرای مشتریان است. خیابان آنتیب یکی از محبوب‌ترین خیابان‌های کن به‌شمار می‌رود.

اقامتگاه‌ها: برخی از بهترین اقامتگاه‌های پنهان و محلیِ کن در این خیابان تجاری واقع شده‌اند. برخی از ویلاهای مرکز شهر با حیاط‌های جذاب‌شان به‌قدری زیبا هستند که ممکن است باور نکنید در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر قرار گرفته‌اند.

سفر به کن

خیابان هوش

دیدنی‌ها: زمانی‌که در خیابان‌ هوش (Rue Hoch) قدم می‌زنید، حال‌وهوای منطقه‌ی ریویرای فرانسه را به‌خوبی حس می‌کنید. قنادی‌ها و کافه‌ها با میزهایی در فضای باز، جذابیت زیادی برای مردم محلی و گردشگران به‌وجود آورده‌اند. اگر به این خیابان سر می‌زنید فراموش نکنید که حتما شکلات‌های برونوز (Bruno’s) را امتحان کنید.

اقامتگاه‌ها: می‌توان گفت هرکدام از آپارتمان‌های خیابان هوش در هر کجای این خیابان، زیبایی خاص خود را دارند. برخی از آپارتمان‌ها که تنها چند دقیقه با کاخ جشنواره فاصله دارند مکان‌هایی ایده‌آل برای اقامت هستند.

سفر به کن

رو مینادیر

 دیدنی‌ها: خیابان مِینادیِر (Rue Meynadier) می‌تواند عنوان سرگرم‌کننده‌ترین خیابان کن را به خود اختصاص دهد. این خیابان درست از وسط شهر قدیمی یا اولد تاون عبور می‌کند. برخی از بهترین اغذیه‌فروشی‌های کن را می‌توانید در این خیابان پیدا کنید. متنوع‌ترین غذاخوری‌های کن در این خیابان غذاهای خوشمزه‌ی محلی و بین‌المللی، از غذاهای فرانسوی گرفته تا کباب ترکی را برای مشتریان آماده می‌کنند.

اقامتگاه‌ها: همان‌طور که مغازه‌ها و رستوران‌های متنوعی در این خیابان وجود دارد، اقامتگاه‌های مختلفی هم در این خیابان زیبا به‌چشم می‌خورد.

سفر به کن

میدان مریمی، خیابان نوتردام

 دیدنی‌ها: بازدید از کاخ جشنواره، یکی از مراکز تفریحیِ کن، را از دست ندهید. تمام کنفرانس‌های شهر در این مکان برگزار می‌شوند. به‌علاوه، در فاصله‌ی ۲ دقیقه‌ای از میدان مِریمی (Merimee) می‌توانید شاهد افراد پیر و جوانی باشید که به بازی پِتانک (pétanque) مشغول هستند. میدان مِریمی به خیابان نوتردام منتهی می‌شود و کلیسای بانوی ما (Église Notre Dame) تنها ۲ دقیقه با این خیابان فاصله دارد.

اقامتگاه‌ها: به دلیل فاصله‌ی نزدیک این خیابان به کاخ جشنواره و رستوران‌هایی که در جوار این خیابان قرار دارند، میدان مِریمی همیشه شلوغ است. بنابراین اگر دوست دارید از زیبایی‌های این خیابان بهره ببرید و یک خواب راحت داشته باشید، می‌توانید یکی از آپارتمان‌های بازسازی شده‌ی این خیابان در نزدیکی کاخ جشنواره را برای اقامت خود انتخاب کنید.

سفر به کن

خیابان دو سوکه

دیدنی‌ها: خیابان دو سوکه (De Suquet) با نام اولد تاونِ کن هم شناخته می‌شود. به دلیل نزدیکی به بندر، این خیابان زمانی دهکده‌ی ماهیگیران محسوب می‌شد. خیابان دو سوکه به دلیل داشتن رستوران‌های جذاب و بارهای هیجان‌انگیز شهرت دارد. برخی از بهترین رستوران‌ها و بارهای کن در این خیابان واقع شده‌اند. این خیابان مکان مناسبی برای صرف نوشیدنی و غذا است. بهترین خیابان‌های کن، خاص، متنوع و بسیار جذاب هستند.

اقامتگاه‌ها: این خیابان تا پاسی از شب بسیار شلوغ و پر سر و صدا است اما یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه به‌شمار می‌رود. آپارتمان‌های بازسازی شده‌ی این خیابان برای اقامت بسیار مناسب هستند.

سفر به کن

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}